Автобусът убиец - със счупена греда и срязана гума
Счупена греда и 15-сантиметров напречен разрез на задната дясна гума са установени при огледа на катастрофиралия на магистрала "Тракия" автобус. При инцидента загинаха 8 души, а 16 бяха ранени, 9 от които тежко.
Обратно в новинатаКоментари - Автобусът убиец - със счупена греда и срязана гума | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
яая (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Наско (нерегистриран)
Вчера към 13.00 ч. задминах същия този автобус на магистрала Тракия в посока София и си казах, още ли движат такива стари автобуси, защото той наистина изглеждаше стар. И същият този автобус, вечерта е потеглил обратно за Бургас.
Камаза (нерегистриран)
Въпреки камерите които трябва да има в пунктовете за технически прегледи, шефа прекара всички камиони само по документи!
MM (нерегистриран)
Значи за такситата, които возят по 2-3 човека максимум има изискване да са на не повече от 10г., а автобусите с 40-50 човека може да са на 20?
ха (нерегистриран)
Сега пак ще изкарат водача виновен.....
bate ivo (нерегистриран)
миналата година ,автобус на същата фирма катастрофира в Габрово и имаше загинали,кой идиот им дава на тия идиоти лицензи?
Ф. Цветков (нерегистриран)
Национален траур- поредното изхвърляне. Кому е нужно това ? Загиналите няма да се върнат, а ние лицемерно ще слушаме тъжни песни по радиото, телевизионните водещи ще бъдат в черно. Ето това е то, траурът, на кого му пука за някакви непознати хора, имат си близки, те ще скърбят, а нашият ред ще дойде някога...
Ив (нерегистриран)
Оставка на транспортния министър. Няма една качествена автобусна компания. Това се поддържа само с подкупи.
Тривейн (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
hristo (нерегистриран)
Ами по дупкострала Тракия не греда може да счупиш ами да ти се разцепи колата направо. Участъка около разклока за Велинград е толкова зле, че чак тировере карат в аварийната лента, за да не им изпаднат колелата. Пък тоя коментар изглеждаше доста стар е толкова тъп. Той може да излежда пък всичко по окачването да му е ново или изправно. Интересно как никой не коментира 21 годишния турски гражданин собственик на едната фирма. Как става така некво пишлеме да е шеф на такава фирма.
Цветомира (нерегистриран)
Не знам какво да пиша, освен искрени съболезнования на роднините и приятелите на починалите!!! Поклон!
Ivan (нерегистриран)
повечето фирми наемат автобуси - не ги интересува в какво састояние са. освен водачите на автобуса и фирмите са виновни *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
торашко (нерегистриран)
23 г. автобус ???? как може да се даде лиценз на фирма за транпорт с 23 г. автопарк ? много жалко за загиналите, съжелявам и за детето, което остана без майка. Турчалята собственици са за затвора !!!
Наблюдател (нерегистриран)
Според директива на ЕС от 2007 г. всички туристически (междуградски) автобуси трябва да са с монтирани предпазни колани, които пътниците следва да слагат по време на пътуване. Дали пътниците в този автобус са били с колани, а той се е движел с над 100 км в час?! Правят ли се проверки дали всички туристически (междуградски) автобуси са с монтирани предпазни колани за пътниците
Глупости на търкалета (нерегистриран)
Една лъжа повторена хиляди пъти ставала истина.Та така и Тривчо.
2829 (нерегистриран)
Това са автобуси на частни фирми, работещи с нечия протекция.
амин (нерегистриран)
И представете си само, в деня на национален траур,какви дебати ще има в НС по повод искането на вот на недоверие на правителството!Оплювки без никакъв срам и неудобство!
Българин (нерегистриран)
заглавието трябва да е "ТУРСКА ФИРМА УБИЕЦ УБИ 8 БЪЛГАРИ" КОЙ ИМ РАЗРЕШАВА НА ТУРЦИТЕ ДА УБИВАТ БЪЛГАРИ !!! ЗА ДА ПЕЧЕЛЯТ ПОВЕЧЕ ВЗИМАТ БРАКУВАНИ АВТОБУСИ НА БЕЗЦЕНИЦА, ПОСЛЕ ПОДКУП ЗА ДА ГО УЗАКОНЯТ И хайде - ако стане нещо нали няма турци да умрат а българи!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ДА СЕ ЗАБРАНИ НА ТУРЦИ И ЦИГАНИ ДА ИМАТ ФИРМИ В БЪЛГАРИЯ!!!!! особено транспортни и хранителни!! и СЪД за този който е узаконил турската фирма!! ЧУВАШ ЛИ ЕЙ РАПОН!
Oracle (нерегистриран)
личи си, кой познава магистралата.
jam (нерегистриран)
и какво като са на под 12 г няма да ги проверяваме дали са изправно щото не са стари? и на 5 г. автобус може да е гробница. проблема не е във възрастта на автобусите а в това че никой не им проверява техническото състояние както трябва.
ТРАУР ЗА ГЕРБ (нерегистриран)
НАЦИОНАЛНИЯ ТРАУР Е СРЕЩУ ГЕРБ КАК УБИВА БЪЛГАРИТЕ ПО ПЪТИЩАТА КАТО НЕ ГИ РЕХАБИЛИТИРА А САМО ИЗТОЧВА ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ
До Глупак на търкалета! (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
до Христо (нерегистриран)
дразниш се,че е на 21 и вече фирма или,че е турски гражданин,недейте поне в такъв ден
tina (нерегистриран)
Поклон пред паметта на загиналите! Сили и смелост на близките им!
Тони (нерегистриран)
Поредната жестока трагедия в резултат от некадърното управление на Бойко Борисов и ГЕРБ!
До petrospd (нерегистриран)
Що не се покриеш бе ретрограден хуманист скапан? Колко жертви станаха от такива "автобуси" както и на Бакаджика край Ямбол? Колко мошенически, МУТРЕНСКИ фирми цоцат пари със стара техника? Това да не е първи случай? Та ние даваме по пътищата повече жертви отколкото по време на войните!!! Това са бургаски мутренски, както всички други подобни фирми! Мошеници! Мир на праха на загиналите невинни хора! Държава на мутрите и мафията!
asd (нерегистриран)
Много станаха националните траури в последно време. И все с инциденти по пътищата, а дали не са инциденти заради пътищата? Защото съгласете се, има разлика м-у 21 годишен автобус движещ се по префектните аутобани в Европа, и такъв движещ се по разбитите третокласни родни шосета. Всички знаем и какво е състоянито на магистралата в този участък. В България има милиони шофьори, но защо не искаме да протестираме с-у пътищата убийци? Всичи ние ежедневно рискуваме живота си и този на близките си, веднага щом потеглим за някъде. Тази трагедия е в резултат на безхаберието на управниците през последните 20 години и на нас самите като овцедушен народ.
Стефан (нерегистриран)
Магистрала Тракия около Пазарджик и Пловдив е осеяна в кръпки!Това не е магистрала!Строите към Бургас, а около Пазарджик и Пловдив е ужасно!Нужен е ремонт!Не може магистрала да бъде окърпена като второкласен път!
442 (нерегистриран)
И аз си зададох този въпрос! Няма логика, наистина!
До "Траур за ГЕРБ" (нерегистриран)
И в този тежък момент ти "другарю"си оставаш зъл и несправедлив!Но...всичко се връща!
Бря! (нерегистриран)
Целия транспорт е завзет от турци. Дали това няма нещо общо с други партии? А? ГЕРБ, та ГЕРБ. Едно си Тони знае, едно си Тони бае.
траур за червната мутра (нерегистриран)
Траурът е за теб мутряго червена. Защото това са "фирмите на прехода" научени да крадат и да мамят, да ползват стара техника без ремонти, да плащат малки заплати и да експлоатират по соц-капиталистически шофьорите. Това е бизнеса на мафиотите червени, а не на Бойко и ГЕРБ!
ники (нерегистриран)
petrospd-СЪГЛАСЕН СЪМ С ТЕБ,ТОВА Е ЕДНА ОГРОМНА ТРАГЕДИЯ ЗА ЦЯЛОТО НИ ОБЩЕСТВО.БОГ ДА ПРОСТИ ЖЕРТВИТЕ И СЪБОЛЕЗНОВАНИЕ ЗА БЛИЗКИТЕ ИМ,НООООО...5 ДО 8 ГОДИНИ И АВТОБУСА ДА СЕ ХВЪРЛЯ,ТОВА СА САМО МЕЧТИ.ТИ САРАШ ТВОЯТА ЧИСТО НОВА КОЛА 8 ГОДИНИ И Я ДАВАШ В НАДИН ЗА СКРАБ ЛИ????
Операторе, (нерегистриран)
уважавай си клиентите и не ни трии коментарите,защото без нас си за никъде и по точно-за в къщи!
popi (нерегистриран)
искаш причина?!?!?!? ще ти дам няколко, ПАРИ,ПАРИ,ПАРИ и всичко свързано с тях ; алчност, корупция , власт. Но ти това го знаеш просто мислиш като нормален човек, научи се да мислиш като тях, и не си хаби нервите
З (нерегистриран)
Ограничението във възрастта на колите предназначени за таксита е уж 4 години, а при автобусите няма такова и масово са от 87-ма, та дори и по-стари. За маршрутките не знам, но като ги гледам и там се карат едни бангии. Отделно всички сме наясно и всички сме съпричастни с това на какъв принцип се извършват техническите прегледи в страната! И накрая, вярвам всеки е виждал по магистралата, а дори и след нея, пълни лъкатушещи се автобуси, движещи се с доста висока скорост, които са трудни за задминаване от лек автомобил! Припомнете си и трагедията със 100-годишното корабче в Охрид.
. (нерегистриран)
С тази ралика, че в малко Европейски държави ще видиш толкова стари автобуси да превозват хора.
ужасена (нерегистриран)
За протокола, аз съм за правилата, за коланите и всичко останало, НО Ако бяха с колани, представяте ли си в паниката, ужаса и бягането от горящия автобус, а и надявам се е имало и, как да кажа някои по-...силни хора сред тях, които са се опитали да помагат на по-пострадалите, как се откопчава проклетия колан, колко би се усложнила възможността за спасяване и се увеличил броя на жертвите и тежко пострадалите?!
Мен (нерегистриран)
А ако тази катастрофа наистина е резултат от саботаж на конкуренти?! Какво става тогава?! - Заради единия смотан бизнес на някакви измислени фирми-превозвачи да загиват невинни хора - дано открият истинските причини и виновните за тази трагедия да бъдат наказани както се полага! Съболезнования към семействата и близките на загиналите и ранените.
Nikolova (нерегистриран)
Вижте тролеите по линия 2 в София. Отпреди 50 години- разнебитени, скърцащи, мръсни, като за говеда. Унизително!!!
До Тони (нерегистриран)
Тони, Антония Първанова Червенугова, сложи воал на изкривената си от злоба червена мутра! Какво ти е виновен ГЕРБ за фирми създадени от комунистите още преди 1989 година, подготвени за началото на социалистическия капитализъм! Това да не е първи случай?
ivan (нерегистриран)
Мир на праха на загиналите! Освен тежестта на трагедията ми прави впечатление как отново журналистите си измислят.. Каде се е запалил автобуса? Аз следи от огън не виждам, те сигурно са слепи, знам ли.. Каквото и да си говориме тук обаче хората са си отишли, дано се вземат мерки които да ограничат подобни инциденти!
мвр (нерегистриран)
защо давате телефон 112 като средство за информация не знаете ли че там се подават само сигнали а не се дава информация от такъв род
386 (нерегистриран)
ГОЛЯМА ТРАГЕДИЯ! БОГ ДА ГИ ПРОСТИ ВСИЧКИТЕ! АВТОБУСИТЕ СА МНОГО СТАРИ, ИЗНОСЕНИ, КОЙ ЗНАЕ КАК Е МИНАЛ ТЕХНИЧЕСКИЯ ПРЕГЛЕД. ШОФЬОРА НЕ Е ВИНОВЕН.
гоце (нерегистриран)
Нека да сме честни, всички институции взимат пари и си затварят очите, не са само инспекцията по труда, затова и сме на този хал, защото никой не си върши работата! Покайте се, бъдете честни и си признайте!
Пътуващ (нерегистриран)
Тони, ти защо не се прегледаш? Може и да ти няма нищо, освен злобата, какво общо има тук ГЕРБ или те за две години разбиха пътищата, промениха законите или какво? Не съм привърженик на ГЕРБ, но не понасям тъпоумни комунисти!!!!
442 (нерегистриран)
Това е много хубаво, но се чудя в горящия автобус, дали предпазният колан е най-удачното нещо и не съм сигурна!
Коце (нерегистриран)
jam, дали няма разлика в шасито на един 5г. автобус, и един 21годишен? Една заварка на 5г, и една заварка на 21 години? Едното е продукт на автомобилостроенето през 1989г. а другото на 2005г. Големи били разходите за нови автобуси. Ами билет Бургас-София-Бургас за 60лева малко ли е? При 40 пътника това прави 2400лв. на курс!
шафиор (нерегистриран)
Ники къде видя "чисто нови коли" в нашия роден автопарк- който изчисти всички автомобилни гробища в Европа? Само мутряги карат чисто-нови крадени коли и препродадени на четвърта ръка. А автобусите и те са от гробища, щото на нашите фирми бизнесът им и с катафалки много върви. В Бургасе пълно с погребални фирми и се гърмяха години наред!
7800 (нерегистриран)
Ама, т'ва преди или след катастрофата е станало?
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Голямо задръстване и човешки останки на пътя след катастрофа на един от изходите на София
Какво се случи в Нова Каледония и какво общо има с това Азербайджан
Още един млад живот остана на пътя
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Президентът не вижда основание за смяна на шефа на НСО заради катастрофата край Аксаково
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков