Автобусът убиец - със счупена греда и срязана гума

Счупена греда и 15-сантиметров напречен разрез на задната дясна гума са установени при огледа на катастрофиралия на магистрала "Тракия" автобус. При инцидента загинаха 8 души, а 16 бяха ранени, 9 от които тежко.

Обратно в новината

Коментари - Автобусът убиец - със счупена греда и срязана гума | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Виновни са дупките по пътищата, данъците които се източват, партиите БКП, ДПС, ГЕРБ, СДСБ и други насърчаващи корупцията на всякакво ниво. Това са ИСТИНСКИТЕ УБИЙЦИ на българия! Двойните стандарти, като пред джамията, продиктувани отново от МАСОВА КОРУПЦИЯ! Много ни е скъпа кръвта, която трябва да пролеем на жълтите павета, затова я проливаме ежедневно и навсякъде! Но щом сме овце, нека ни колят и стрижат!

ВЪПРОСНИТЕ ФИРМИ ИМАТ РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ДА МОГАТ ДА КАРАТ ТУРЦИ ЗА ИЗБОРИТЕ-МОЙЕ И С АВТОБУСИ НА 100 ГОДИНИ ДА ИМАТ РАЗРЕШЕНИЕ,ЩОМ ПОМАГАТ НА БСП И ДПС,КАКВО НЕ ВИ Е ЯСНО,ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ЩЕ МСЕ ОКАЖАТ И НЕВИННИ

Не разбирам....Моля, има ли някой който може да ми обясни какво означава "със счупена греда" .Благодаря Ви предварително!

Ако е със срязана гума нема измине и 100 метра...камули със счупена греда...малко мислете преди пишете...

поднасям моите искрени съжеления на пострадалите -амин

Позволих си тази шега в ник-а, защото считам, че класифицирането по възраст на превозните средства не е много разумно. Автобус който е на 5 години, и според много представи би трябвало да се счита за почти нов, може да е с изчерпан ресурс, изминавайки над 2 млн. км, ако се движи всеки ден по 20 часа и да е в по-лошо състояние от автобус на 10 или 15 години например, който дневно се движи по няколко (2-4) часа. Без спазване на техническите изисквания за годността на МПС, сме за...

Лъжа е, че автобусът е стар. Моделът е Mеrcedes benz Travego и се произвежда от 2006г. Нашият скъп Брат Пит с очила - Министъринът Дянков, трябва да се чувства най-виновен за тази случка. Ще поясня защо: Транспортните фирми са едни от фирмите, които разчитат на обратно върнатото ДДС, тъй като основните им разходи за дейността са свързани с гориво и други ... След като Очилатият гений не връщаше ДДСто на фирмите, това се отрази на поддръжката на превозните средства и те преминаха към по некачествени консумативи. Поради принудителни икономии, заради задържането на пари, едни от нещата, които се купуват са Китайски гуми, които не отговарят на стандартите да дълги международни превози и издръжливостта им е с 1/3 от нормалната, но са на под половината от цената на нормални маркови гуми... Евтини, но много често поднасят неприятни изненади като цепене, кривене и гръмване .... Та не търсете под вола теле, а мислете нормално !

На тази фирма в последно време всички автобуси са в много лошо състояние.Налагало ми се е през последния месец да пътувам 2пъти и все съм се страхувала дели ще пристигна.Нека се проверят и другите им автобуси и стината ще светне.Жалко за жертвите.

Автобусите на тази фирма са ужасни!

геният на простотията ли сте, щом твърдите, подобни неверни неща -законите са за всички, не са само за превозвачите...

Брад Пит с очила отзад!

Хващала съм волан. Овладявала съм си колата, когато се въртя на заледена магистрала и се завърнах в София, 6 часа след като ми светнаха в очите фаровете на тия зад мен. Беше зловещо, но не изпуснах волана, дори не потроших колата, която беше пълна догоре и много тежка. А на един служебен джип Нисан Терано по още по-разбити улици от нашите /в чужбина/ ми се откачи от едната страна устройството на 4х4 и дрънчеше по паважа докато го върнах в базата и го дадох за ремонт. Никога не съм удряла кола, макар че съм виждала не един такъв юнак като пишещите тук, особено по нашите шосета, и не един самоубиец ми е светил в очите в бивша Югославия, защото изпреварват като луди, в насрещната лента, и те притискат към канавката/скалата/реката от другата страна. Затова предполагам, че един професионален шофьор би трябвало да има дори още по-добри реакции от моите и опит в подобни ситуации. И едва ли гумата на автобус може да се среже на 10-15 см от една бабунка на магистралата - тогава малките коли как минават оттам?

хващала си таратанци,само като ти се прочетат "логическите мисли" и на всички ни е ясно колко си на ти с автомобилите,и натисни там където пише "реплика",ама не с пръст.....

А твоите нелогични писания без ни една мисъл като се прочетат и да му се доповръща на човек!

и е много компетентна, особено от реактори втора употерба за АЕЦ...

най-често си хващала скоростния лост ....бая често ще да си превключвала по тия трудни терени )))))

moket1

Колко от вас, пътувалите вече, точно с ТОЗИ автобус пуснаха нейде запитване как още се движи???

Не е така. Има доста междуградски автобуси с колани. Аз често пътувам до Бургас и има ли колан го слагам. Още повече, че често спя по маршрута и не искам от внезапна спирачка да су сцепя главата в предната седалка. Друг е въпросът, че когато се закопчавам повечето хора ме гледат все едно съв извънземен...

"При жестокия удар на място са починали майката и Бояна". за какви пожари говорите бе!? пусни си едно видео какво става при търкаляне на мпс-то ако си с колан и какво ако си без колан. бог да ги прости хорицата отишли си в тази трагедия:((( слагайте си коланите хора и не слушайте разни философи как колана убивал, в повечето случаи спасява.

Жалко за загиналите. ? 23годишен автобус не е просто стар а направо утрепан от каране. Вероятно не си знае километрите и ремонтите. Да не коментираме, че доста от тези автобуси са закупени след една добра амортизация в другата Европа. Може случая да не е такъв, но лично аз неведнъж съм виждал и да ме изпреварват с над 100 км./час подобни возила. Носят си се с гръм, трясък и пушек като влакче на ужасите.

НА ЦЯЛАТА ТРАГЕДИЯ ОТГОРЕ ИЗПЪКВА МИНИСТЪРА, КАКВА ИДИОТЩИНА!

Не мога да разбера, какво още трябва да се злучи и колко пъти, за да разберът гржданите, че не трябва да се качват в тези подвижни стари кофчези. Пълен мит и измама е, че някои фирми купували нови автобуси. Купуват напудрени и уж рециклирани в съседна турция отдавна изхвърлени автобуси от европейците. Те наистина могат да те излъжат външно, че са нови, но това си е чиста проба измама. Докато не спрем масово да се возим в тези катафалки, няма да спрат и катастрофите. Вярно е, че и с влак може да се случи, но все пак си е по-сигурно и далеч по-удобно. Е малко по-бавно - но стигаш.

Ти май визираш фирма ЕТАП - АДРЕС - техните са точно такива.

Пътувах с тази фирма от Бургас да София преди 2 м. и мога да кажа,че автобуса беше трагедия, няма смисъл да го описвам.През цялото време бях на тръни,просто ужас. Моите съболезнования на близките.

Преди години и на мен се случи подобно нещо. Видях в последния момент нещо на пътя но неможах да го избегна и минах през него с предното колело и се чу удар и гръмна задната гума. С много усилия успях да спра автомобила и видях че съм настъпил парче винкел който е изхвърчал и се е забил в задната гума!

Лоши пътища+икономия от фирмите-превозвачи.Избират най-късия но отвратителен маршрут и си разбиват и без това старите автобуси.Аз само веднъж пътувах и по едно време нещо се разтропа и си тропа докато стигнем.Просто късмет.

Дълбоки съболезнования на хората загубили близки хора. Трагедия!!!

След проверка на номера на автобуса посочен в статията за валидна Гражданска застраховка се оказа следното: Към 15.06.2011 автомобил с ДКН= А8534АН няма валидна застраховка ГО pеплика ! вземи линк Проверрка ГО Проверрка ГО ( нерегистриран ) 15.06.2011 16:13 Валидността на застраховките може да се провери през сайта на Комисията по финансов надзор или като се напише в Гугъл "проверка за гражданска застраховка"

moket1

http://www4.fsc.bg/ins/index.aspx Няма данни за застраховка на МПС с регистрационен номер A8534AH към 15.6.2011 г. г.Налична информация (в т.ч. и за минали периоди) начална дата на покритие крайна дата на покритие дата на сключване на полицата 10 Януари 2009 09 Януари 2010 09 Януари 2009 05 Януари 2008 19 Юли 2008 04 Януари 2008 05 Януари 2007 04 Януари 2008 04 Януари 2007

От любопитсво проверих номерата на моята кола и на колата на майка ми и на двете излезе,че нямаме валидна ГО,което разбира се не е вярно .Така че и с проверката за автобуса вероятно е така.

От юни системата за гражданска отговорност е друга и в момента, за да видиш актуалното състояние ти трябва оторизиран достъп, защото всичко се реорганизира - полиците вече стават електронни

И интересно защо в София ще се спират маршрутките, защото били стари (колите масово са на 5 години), но няма проблем , че над 90 % от колите на градския транспорт са над 20 годишни, нали? Трамваите по линия 22 масово са произвеждани 60-те години. Какъв е тоя двоен аршин, с който се мери. Значи сме загрижени за здравето десетките, пътуващи в маршрутките, ма не ни пука за хилядите в трамваите или как? Или просто някой отказа да плаща където трябва и ще му резнат бизнеца, както стана с фирмите, отказали да плащат рекета със "стара планина" и пилетата на градус, а?

Нямам нищо против маршрутките, нопо начина по който се пренатоварват , скороста с коятосе карат за мен са опасни и след 6 тия месец.Трамвайте са ни такива защото някой е взел пари за тази работа както и автобусите втора ръка за градския транспорт.Не трябва да подминаваме и ЖП транспорта на какво ниво е.Тук в тази Държава като стане тагедия се говори 2 дена и после пак същото. Дал ли си парите на правилния човек нямаш проблем ако ще и конски каруцида се движат.Жалко за невинните жертви.В случая съм сигурен ,че човека карал автобуса е невинен ,ако беше заспал удара щеше да е в предната час но той е най лесен за манипулация

Много си прав! Защо не се обърне внимание на градския транспорт? Как може всекидневно да се предвижват хиляди пътници в машини на 25+ години? Доволно е, че има нови рейсове и тролеи...няколко рециклирани трамвая...но това нормално ли е за една европейска столица?

Защо се мъчите да търсите под вола теле?! Вината си е на бълг. органи, които издават лицензи за подобни превозни фирми и на фирмите, извършващи тех. прегледи. С други думи, топката е в бълг. държавни институции, които бяха докарани до степен на такава продажност - на всички нива, че тази катастрофа е най-малкото , което може да се случи. П.С. Съболезнования за семействата , изгубили своите близки.

Не виждам някой да твърди, че вината не е на държавата. Всички правителства и особено сегашното се кланят на който и да е чужд инвеститор. Като почнеш от ЕРП-тата, водоснабдяването, чистотата, през транспорта и стигнеш до добива на злато и шистов газ - всичко е чужд инвеститор! А после да не се чудим, защо вместо икономика имаме корупция!

Максимално допустимата възраст на таксиметровите автомобили е 10г.Защо за автобусите няма ограничение в годините?По малко опасен ли е един стар автобус от един стар автомобил???

Жалко за случилото се и съболезнования на семействата на починалите...........! Защо сме толкова силни само във форумите, фейсбук, и въобще интернет пространството, а на дейнствия никакви ни няма?!

Към ani - Ами защото в Интернет пространството можем да кажем мнението си , пък и дано да се обединим и някой да ни чуе ! Иначе , ти какво предлагаш - да ходим да набием турчина ли , или подтикваш някой с автомат да се изсули в парламента ... ???

Това е една много добра идея! Направо да му промием мозъка на човека, когото споменахте, и да го изпратим него в Парламента. Така или иначе от същия този парламент се допусна в България да се зароди и развива радикален ислям, според последните доклади от ДАНС... Поне да има някаква полза и за нас от "Ислямските Братя" примерно!

Московски, Борисов, Първанов! Коя е причината тази фирма (несъстоятелна), с тези собственици (чужди инвеститори), с този автобус (20 годишен, с неуточнена собственост), по тези пътища (неозначени и разбити), след технически преглед (?) да качи около 30 пътници и гумата да получи 15-сантиметров напречен разрез при скорост 100 км/ч.? Тези кърволяци по пътищата у нас са ежедневие! Не са от вчера, не са от 2 години! И не винаги причината е в прекаленото скорост, употребата на алкохол и умората! На кого са нужни ПОСТ ФАКТУМ надеждите и увереностите на държавния глава, хеликоптерите на премиера, технически експертизи на министъра на транспорта!?

Явно това е схема за източване. Срещу 10 лева се регистрира фирма, теглят се заеми и кредити за милиони, купуват се няколко абтобуси на по 20 години, сумарно под половин милион, не се плащат заплати и готово. Къде е българската ДЪРЖАВА?

Със същия автобус пътувах преди седмица, още веднага ми направи впечатление, че вратата на шофьора е заваряна и сякаш цялата предница беше удряна и нескопосано ремонтирана в някой гараж. Мисля, че техническото му състояние не беше особенно добро. Жалко за загиналите.

А някой пътувал ли е по линията Буургас-Свищов?

да итази линия е на същата фирма в ликвидация хахаха

Номера е да се изкарат за виновни коланите, това онова, за да се завоалира И СКРИЕ ,че ШЕФОВЕТЕ НА ФИРМАТА СА ТУРЦИ С ЛИЦЕНЗ, В ПРОЦЕДУРА НА НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ И ВЕРОЯТНО НЕ ГОВОРЕЩИ БЪЛГ. ЕЗИК. АКО ПАДНЕ САМОЛЕТ, ПЪРВО СЕ ГЛЕДА КОЯ Е ФИРМАТА И КОЙ Е ШЕФ.

Какво като са турци, ако бяха българи сигурно нямаше да се случи. Вместо да пишеш глупости си свърши някаква лична работа за това време.

Добре де, не са турци! Те са обикновени "чужди инвеститори" от неизвестна държава, с несъстоятелна фирма и неуточнена собственост на автобуса.

Не, номерът е не да се изкарат виновни коланите, а да се види как е в движение този автобус ако няма колани. Как собствениците на фирмата са допуснали това.

Пак търсят вината в МПСто и водача, а не в отвратителното състояние на пътищата и магиСРалите ни...

Така и не разбрах - счупената греда и срязаната гума причина ли са за катастрофата или последица? И как така се чупи цяла греда на автобус в движение, без никой да заподозре на техническия преглед - ако изобщо са гледали нещо там, а не са подписали просто за пари и готово? И животът на толкова хора просто спира заради такава алчност и безсъвестност?! И как може професионален шофьор да не овладее автобуса д отакава степен на магистралата, че да се търкаля и запалва, да не намали веднага ... Може ли да се чуе страшен трясък и да си продължи със 100 км/ч докато не се разбие?!

Ти въобще волан хващала ли си. И въобще знаеш ли какво е греда и къде се намира

не е "хващала" и волан ,ама плещи компетентно по всяка тема, имам чувството ,че е бившата "gia"....

При спукана по време на движение гума, лек автомобил става неуправляем и единствено късмет може да те спаси от трагични последствия. Не мога да си представя как се овладява голям автобус със 30 души и багаж. Между другото, гума може да се спука и от едно нищо и никакво на пръв поглед камъче. Съболезнования на близките на загиналите. Дано онези, които са в болницата в Пловдив да се оправят напълно.

Задните гуми на автобуса са двойни, и ако едната е спукана, това не е фатално за 5-10 минути, а през това време може да се спре и да се замени или нещо подобно. Ти виждал ли си автобус отблизо, или важното е да се врещи истерично срещу форумците, които са способни да се изразяват с изречения и без да обиждат хората? Ако мислиш, че по този начин изглеждаш много компетентен по автобусните катастрофи, трябва да те разочаровам - не е вярно! Още по-тъпо изглеждаш - не само некомпетентен, но и много груб!

Добре де, налага се да ти търпим простотиите и излиянията по всяка тема, ма поне по теми като тази вземи и замълчи, а? Или седни, прочети какво си написала и се засрами от простотията си.

Уникално тъпа си ! Там магистралата е в лошо състояние, някоя бабуна или изпаднал товар от камион и какво ли още не могат да срежат гумата. Върви овладей автобус със 100 км/ч , още повече че се е ударил в колоната на моста ! Недей да злобееш излишно !

млъкни ма уфсъ, не можела тя да разбере!?! като не можеш, млъквай.

Аврора, освен скоростен лост нищо друго не е хващала. А и него го е държала в наведено положение на тялото си. Само, че нали трябва нещо да каже, па макар и глупост. Компетентна е, демек!

Е, добре, че ти снесе тук голяма умност - то се вижда! На редакторите им харесват такива реплики, затова и ги пускат - а ужким "проверявали" нещо ... Напълно се вписваш в плановете за оглупяване и видиотяване на нацията! Чалгари смотани!

В някои държави автобусите тръгват, след като всички пътници си поставят коланите. За съжаление в България не съм виждал автобус, оборудван с колани. А и да имаше едва ли някой би ги ползвал... Жалко за хората !

Защо никой не ще да вдене, че повечето ПТП-та у нас стават не по вина на МПС-то и водача, а по вина на ОТВРАТИТЕЛНОТО СЪСТОЯНИЕ НА ДРУМИЩАТА НИ?!

не е точно така. пътувах от бирмингам (англия) до абъристуит (уелс) - около 4-6 часа. автобусът имаше колани, но почти никой не ги ползваше. освен това, минавахме по толкова тесни пътища, че не беше възможно две превозни средства да се разминат. да не говорим, че на места участъците не бяха обезопасени. не критикувам страната им, само казвам, че не е толкова черно у нас. трагедии стават навсякъде. да не говорим, че при запален автобус коланът само ще ти пречи, ако механизмът се повреди точно тогава.

А в други държави разни отворковци се изказват неподготвени по форумите. Като си толкова голям разбира, обясни на нас "неуките", как точно колана ще ти помогне в горящ автобус, обърнал се почти на таван?

И добре че не са били с колани защото при такава ситуация всичките пътници ще висят затегнати с коланите и ще си гледат собствената смърт без да могат да се откачат. Някой от всичките тези защитаващи коланите преобръщал ли се е странично и какво е чувството да си стегнат към седалката и тавана и страничните тенекии да ти се мачкат в главата но каиша те "държи здраво да се не цункаш в таблото".

айде айде, как точно ще ти помогне колан като се запали автобуса? Още по-трудно ще се спасиш.

В статията пише : фирмата е на ТУРСКИ граждани, а друг турчин преотстъпва на Ентуртранс автобуса. Турците имат лиценз, който както горе пише е в процедура на НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ. Друг е въпроса дали турците изобщо разбират български език ?

Хубаво е че се наливат луди пари в магистралите, но магистралите не са за такъв тип транспорт...

Нека да отговорят дали автобуса има гражданска отговорност. Защото ако няма...лоша работа.

всичко е ясно - трясък,счупена греда,срязана напречно гума от металните части

Има ли смисъл,тези хора вече ги няма! Съболезнования на близките им,дано имат сили да преживеят мъката. Годините на прехода и до сега продължават да дават горчивите си плодове на корупция и незаинтересованост. Да ме прощават някой тук но властимащите за това са такива за да си вършат работата,за да натискат и уволняват повсеместно ако трябва разни некадърници. Трябва ли вечно да се питаме едно и също след като вече трагедията се е случила? Трябва ли да се изявяваме като детски учителки защото некадърниците не знаят името да си кажат дори? Не ме интересува дали собственика е турчин,българин или от Мозамбик,интересува ме единствено да си получи заслуженото,заслуженото трябва да си получат и онези хора които лапат парите от винетките а пътищата са ни все така колоритни като албанска магистрала! Прогнила държава с прогнили институции,май е време за тоягата?

Много малко се казва за пътя. В този участък той е отвратителен.

Искрени съболезнования на роднините и приятелите на починалите!!! Поклон!

ГЕРБ две години си бъркат в носа и нищо не правят в положителна посока, напротив стрижат народа като овце и работят в полза на олигарсите и монополистите!!!! Жалко много жалко за 1 600 000 глупаци гласували за тях. Над 20 годишни гробници превозват хиляди хора дневно, а такситата ги ограничиха до 10 години.

Червения, не е мястото тука да пишеш партийната си пропаганда.

никой няма да ограничи възраста на автобусите, тогава трябва да модернизират и градския и междуселския транспорт, а това нямат топки да го направят!

За съжаление това е самата истина! Потънахме в собствените си боклуци и невероятна простотия.

За "вас", не знам. Може би, произвеждате прекалено много "собствени си боклуци и невероятна простотия" и затова затъвате в тях. Лично аз произвеждам качествен разсад за цветя. А не, боклуци! В България ни заливат с чужди боклуци с вратовръзки (от север и от юг) и с политическа простотия (от много далече). Много е трудно да останеш неизцапан. Реално, основната грижа у нас е да не се оцапаш и това отнема доста енергия, но си струва.

Един толкова стар рейс само си представете колко километра е минал за тия 20г... като се кара без пекъсване(такситата минават по малко) и колкото и да е правен и ремонтиран метала си има умора, което дори да не е ръждив пак си оказва влияние. Време е да се наложи ограничение във възраста за превозните средства за обществен превоз от всякакъв род. не са толкова бедни тия фирми, при тия цени на билтетите им...

стига вече с тази възраст на превозните средства, и аз карам 20 годишна кола, но като е добре поддържана няма проблеми, новите коли да не би да са по-качествени? а и ако е било заради спукана гума - ми то си е резервна част , те се сменят и това е

Излишни са коментарите. Сега турските граждани- гости, ще кажат, че те не разбират... български език, ще си вземат тлъсти адвокати българи, ще си заминат и до тука беше. Коментарите са излишни. Жалко за хората.... Но те не са знаели че фирмата е на турски гости.

Бе като те гледа човек, май си много мераклия да ти е гостенин някой анадолски м...ф

Това е трагедия! Но защо се опитвате да я политизирате или да си я обясните с някакви други житейски проблеми, които ви мъчат, не разбирам ? Катастрофи стават и в най-богатите държави, с най-нови трансп. средства, по най-високите техн. стандарти (спомнете си катастрофата с влака-стрела в Германия). От което аз разбирам, според предв. информация - гледайки снимката - една от двете греди над задната гума я е спукала (което обяснява и напречния разрез - т.е. като удар на гредата в гумата). Сега, защо се е получило това не мога да гадая. Или гредата се е откъснала и паднала към гумата или рейса е минал върху бабуна или др. препятствие, което я е повдигнало нагоре и тя е отишла на по-висока позиция от макс. допустимата (напр прецакан или счупен амортисьор), вследствие на което става засечка на гредата и гумата - гумата се пука, рейса става неуправляем и.. За мен това е технически инцидент и човешка трагедия. Прави са тези, които настояват за ограничение възрастта на прев. средства и за по-щателни техн. прегледи - напълно подкрепям.

Пак опря до възрастта. Превозното средство е или технически изправно, или не е. Ако е изправно, вероятността от инцидент по технически причини е много по-ниска. Пътната настилка - ако и тя е замесена, става манджа - защо, сигнализирана ли е, а най-вероятно ще го отнесе водачът за несъобразена скорост.

Ами възрастта е по-лесна за установяване и контрол. По-правилно би било да има лимит по изминати километри, както и данните от техн. прегледи - и се преценява годен или негоден е автомобила. Обаче, като знаем колко лесно се манипулират километражите... Незнам.. Най-добре е да има съвест - когато тя е в недостиг май нищо не помага. Сега прочетох какви са собствениците на фирмата-превозвач и ми настръхнаха косите. Не съм предполагал, че криминални типове с присъди, с фалирала фирма може да имат лиценз за тази важна дестинация София-Бургас. Признавам си, че съм със слабо въображение пред това, което ми поднася реалността !

Моите уважения за мнението Ви, но НЕ сега трябва да се вземат тези мерки, а е трябвало да се вземат много преди това

Всички таратайки-убийци за скрап,а пунктовете за проверка на техническото състояние-във въздуха!Гладни и ненаситни мутри-взеха живота на толкова невинни хора,че и деца.Да им се вземат лицензите и пунктовете да станат държавни!

Минах колата си на преглед в сервиз на Фул.. /да не правя реклама/ в Плевен, щото се усетих, че съм пресрочил и на тях попаднах. Проверяваха я, сякаш ще летя в космоса с нея. Ами поздравявам ги.

ЕНТУРТРАНС - НАЙ-ГОЛЕМИТЕ СКАПАНЯЦИ ОТ АВТОБУСНИТЕ ФИРМИ. МИЗЕРНИЦИ ВЪВ ВСИЧКИ АСПЕКТИ - МЪРСОТИЯ, АВТОБУСИТЕ ЗАКАСНЯВАТ, НЕ СЕ СПАЗВАТ ПОЧИВКИТЕ... хубаво е да го знаете.

Автомобилните и автобусни превозвачи ,100% са само червени фирми,както почти всичко у нас!

Не това е важното в случая!!! Престанете да политизирате всичко! И Аз имам транспортна фирма и представете си без да съм политически ангажирана! Важното е че просто винаги се чака да стане нещо лошо за да се предприемат мерки!

На кого плащат рушвети собствениците на тези фирми, за да съществуват и да осъществяват дейност при това си състояние? От регистрацията им в България до днес!

292 , толкова са глупостите, които написа, защото промитите мозъци са дело на такива като тебе, дето съчиниха прехода, чарвените мафиоти и дребните им глашатаи като тебе!

И да е имало дупка на пътя, никой никога няма да каже. У нас пътищата са единствено и само хубави, светли и прекрасни - открити от Цар ББ. Така, да го духат бедните и впзещи се в автодус, т.е. всички ние, които се грухаме за шепа жбездарници.