Автобусът убиец - със счупена греда и срязана гума
Счупена греда и 15-сантиметров напречен разрез на задната дясна гума са установени при огледа на катастрофиралия на магистрала "Тракия" автобус. При инцидента загинаха 8 души, а 16 бяха ранени, 9 от които тежко.
Обратно в новинатаКоментари - Автобусът убиец - със счупена греда и срязана гума | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
81 (нерегистриран)
Виновни са дупките по пътищата, данъците които се източват, партиите БКП, ДПС, ГЕРБ, СДСБ и други насърчаващи корупцията на всякакво ниво. Това са ИСТИНСКИТЕ УБИЙЦИ на българия! Двойните стандарти, като пред джамията, продиктувани отново от МАСОВА КОРУПЦИЯ! Много ни е скъпа кръвта, която трябва да пролеем на жълтите павета, затова я проливаме ежедневно и навсякъде! Но щом сме овце, нека ни колят и стрижат!
ПИСНА МИ (нерегистриран)
ВЪПРОСНИТЕ ФИРМИ ИМАТ РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ДА МОГАТ ДА КАРАТ ТУРЦИ ЗА ИЗБОРИТЕ-МОЙЕ И С АВТОБУСИ НА 100 ГОДИНИ ДА ИМАТ РАЗРЕШЕНИЕ,ЩОМ ПОМАГАТ НА БСП И ДПС,КАКВО НЕ ВИ Е ЯСНО,ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ЩЕ МСЕ ОКАЖАТ И НЕВИННИ
От народа (нерегистриран)
Не разбирам....Моля, има ли някой който може да ми обясни какво означава "със счупена греда" .Благодаря Ви предварително!
боко (нерегистриран)
Ако е със срязана гума нема измине и 100 метра...камули със счупена греда...малко мислете преди пишете...
zagrijen (нерегистриран)
поднасям моите искрени съжеления на пострадалите -амин
възрастта не е порок (нерегистриран)
Позволих си тази шега в ник-а, защото считам, че класифицирането по възраст на превозните средства не е много разумно. Автобус който е на 5 години, и според много представи би трябвало да се счита за почти нов, може да е с изчерпан ресурс, изминавайки над 2 млн. км, ако се движи всеки ден по 20 часа и да е в по-лошо състояние от автобус на 10 или 15 години например, който дневно се движи по няколко (2-4) часа. Без спазване на техническите изисквания за годността на МПС, сме за...
Информация (нерегистриран)
Лъжа е, че автобусът е стар. Моделът е Mеrcedes benz Travego и се произвежда от 2006г. Нашият скъп Брат Пит с очила - Министъринът Дянков, трябва да се чувства най-виновен за тази случка. Ще поясня защо: Транспортните фирми са едни от фирмите, които разчитат на обратно върнатото ДДС, тъй като основните им разходи за дейността са свързани с гориво и други ... След като Очилатият гений не връщаше ДДСто на фирмите, това се отрази на поддръжката на превозните средства и те преминаха към по некачествени консумативи. Поради принудителни икономии, заради задържането на пари, едни от нещата, които се купуват са Китайски гуми, които не отговарят на стандартите да дълги международни превози и издръжливостта им е с 1/3 от нормалната, но са на под половината от цената на нормални маркови гуми... Евтини, но много често поднасят неприятни изненади като цепене, кривене и гръмване .... Та не търсете под вола теле, а мислете нормално !
силви (нерегистриран)
На тази фирма в последно време всички автобуси са в много лошо състояние.Налагало ми се е през последния месец да пътувам 2пъти и все съм се страхувала дели ще пристигна.Нека се проверят и другите им автобуси и стината ще светне.Жалко за жертвите.
диди (нерегистриран)
Автобусите на тази фирма са ужасни!
а Вие (нерегистриран)
геният на простотията ли сте, щом твърдите, подобни неверни неща -законите са за всички, не са само за превозвачите...
щоне уточняваш (нерегистриран)
Брад Пит с очила отзад!
Аврора до hristo 15.06.2011 15:3 (нерегистриран)
Хващала съм волан. Овладявала съм си колата, когато се въртя на заледена магистрала и се завърнах в София, 6 часа след като ми светнаха в очите фаровете на тия зад мен. Беше зловещо, но не изпуснах волана, дори не потроших колата, която беше пълна догоре и много тежка. А на един служебен джип Нисан Терано по още по-разбити улици от нашите /в чужбина/ ми се откачи от едната страна устройството на 4х4 и дрънчеше по паважа докато го върнах в базата и го дадох за ремонт. Никога не съм удряла кола, макар че съм виждала не един такъв юнак като пишещите тук, особено по нашите шосета, и не един самоубиец ми е светил в очите в бивша Югославия, защото изпреварват като луди, в насрещната лента, и те притискат към канавката/скалата/реката от другата страна. Затова предполагам, че един професионален шофьор би трябвало да има дори още по-добри реакции от моите и опит в подобни ситуации. И едва ли гумата на автобус може да се среже на 10-15 см от една бабунка на магистралата - тогава малките коли как минават оттам?
надай се... (нерегистриран)
хващала си таратанци,само като ти се прочетат "логическите мисли" и на всички ни е ясно колко си на ти с автомобилите,и натисни там където пише "реплика",ама не с пръст.....
Аврора (нерегистриран)
А твоите нелогични писания без ни една мисъл като се прочетат и да му се доповръща на човек!
тя отбира от всичко (нерегистриран)
и е много компетентна, особено от реактори втора употерба за АЕЦ...
ти май (нерегистриран)
най-често си хващала скоростния лост ....бая често ще да си превключвала по тия трудни терени )))))
moket1
Колко от вас, пътувалите вече, точно с ТОЗИ автобус пуснаха нейде запитване как още се движи???
t666 (нерегистриран)
Не е така. Има доста междуградски автобуси с колани. Аз често пътувам до Бургас и има ли колан го слагам. Още повече, че често спя по маршрута и не искам от внезапна спирачка да су сцепя главата в предната седалка. Друг е въпросът, че когато се закопчавам повечето хора ме гледат все едно съв извънземен...
? ? ? (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ks (нерегистриран)
"При жестокия удар на място са починали майката и Бояна". за какви пожари говорите бе!? пусни си едно видео какво става при търкаляне на мпс-то ако си с колан и какво ако си без колан. бог да ги прости хорицата отишли си в тази трагедия:((( слагайте си коланите хора и не слушайте разни философи как колана убивал, в повечето случаи спасява.
Жалко (нерегистриран)
Жалко за загиналите. ? 23годишен автобус не е просто стар а направо утрепан от каране. Вероятно не си знае километрите и ремонтите. Да не коментираме, че доста от тези автобуси са закупени след една добра амортизация в другата Европа. Може случая да не е такъв, но лично аз неведнъж съм виждал и да ме изпреварват с над 100 км./час подобни возила. Носят си се с гръм, трясък и пушек като влакче на ужасите.
СВОЙ (нерегистриран)
НА ЦЯЛАТА ТРАГЕДИЯ ОТГОРЕ ИЗПЪКВА МИНИСТЪРА, КАКВА ИДИОТЩИНА!
Асен (нерегистриран)
Не мога да разбера, какво още трябва да се злучи и колко пъти, за да разберът гржданите, че не трябва да се качват в тези подвижни стари кофчези. Пълен мит и измама е, че някои фирми купували нови автобуси. Купуват напудрени и уж рециклирани в съседна турция отдавна изхвърлени автобуси от европейците. Те наистина могат да те излъжат външно, че са нови, но това си е чиста проба измама. Докато не спрем масово да се возим в тези катафалки, няма да спрат и катастрофите. Вярно е, че и с влак може да се случи, но все пак си е по-сигурно и далеч по-удобно. Е малко по-бавно - но стигаш.
kristal_sf (нерегистриран)
Ти май визираш фирма ЕТАП - АДРЕС - техните са точно такива.
vasil (нерегистриран)
Пътувах с тази фирма от Бургас да София преди 2 м. и мога да кажа,че автобуса беше трагедия, няма смисъл да го описвам.През цялото време бях на тръни,просто ужас. Моите съболезнования на близките.
НЕВ (нерегистриран)
Преди години и на мен се случи подобно нещо. Видях в последния момент нещо на пътя но неможах да го избегна и минах през него с предното колело и се чу удар и гръмна задната гума. С много усилия успях да спра автомобила и видях че съм настъпил парче винкел който е изхвърчал и се е забил в задната гума!
пътувал с рейс (нерегистриран)
Лоши пътища+икономия от фирмите-превозвачи.Избират най-късия но отвратителен маршрут и си разбиват и без това старите автобуси.Аз само веднъж пътувах и по едно време нещо се разтропа и си тропа докато стигнем.Просто късмет.
деси (нерегистриран)
Дълбоки съболезнования на хората загубили близки хора. Трагедия!!!
Без ГО (нерегистриран)
След проверка на номера на автобуса посочен в статията за валидна Гражданска застраховка се оказа следното: Към 15.06.2011 автомобил с ДКН= А8534АН няма валидна застраховка ГО pеплика ! вземи линк Проверрка ГО Проверрка ГО ( нерегистриран ) 15.06.2011 16:13 Валидността на застраховките може да се провери през сайта на Комисията по финансов надзор или като се напише в Гугъл "проверка за гражданска застраховка"
moket1
http://www4.fsc.bg/ins/index.aspx Няма данни за застраховка на МПС с регистрационен номер A8534AH към 15.6.2011 г. г.Налична информация (в т.ч. и за минали периоди) начална дата на покритие крайна дата на покритие дата на сключване на полицата 10 Януари 2009 09 Януари 2010 09 Януари 2009 05 Януари 2008 19 Юли 2008 04 Януари 2008 05 Януари 2007 04 Януари 2008 04 Януари 2007
Данните ги има (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ГОСТ (нерегистриран)
От любопитсво проверих номерата на моята кола и на колата на майка ми и на двете излезе,че нямаме валидна ГО,което разбира се не е вярно .Така че и с проверката за автобуса вероятно е така.
ГО (нерегистриран)
От юни системата за гражданска отговорност е друга и в момента, за да видиш актуалното състояние ти трябва оторизиран достъп, защото всичко се реорганизира - полиците вече стават електронни
Да попитам (нерегистриран)
И интересно защо в София ще се спират маршрутките, защото били стари (колите масово са на 5 години), но няма проблем , че над 90 % от колите на градския транспорт са над 20 годишни, нали? Трамваите по линия 22 масово са произвеждани 60-те години. Какъв е тоя двоен аршин, с който се мери. Значи сме загрижени за здравето десетките, пътуващи в маршрутките, ма не ни пука за хилядите в трамваите или как? Или просто някой отказа да плаща където трябва и ще му резнат бизнеца, както стана с фирмите, отказали да плащат рекета със "стара планина" и пилетата на градус, а?
gg (нерегистриран)
Нямам нищо против маршрутките, нопо начина по който се пренатоварват , скороста с коятосе карат за мен са опасни и след 6 тия месец.Трамвайте са ни такива защото някой е взел пари за тази работа както и автобусите втора ръка за градския транспорт.Не трябва да подминаваме и ЖП транспорта на какво ниво е.Тук в тази Държава като стане тагедия се говори 2 дена и после пак същото. Дал ли си парите на правилния човек нямаш проблем ако ще и конски каруцида се движат.Жалко за невинните жертви.В случая съм сигурен ,че човека карал автобуса е невинен ,ако беше заспал удара щеше да е в предната час но той е най лесен за манипулация
СИЛА (нерегистриран)
Много си прав! Защо не се обърне внимание на градския транспорт? Как може всекидневно да се предвижват хиляди пътници в машини на 25+ години? Доволно е, че има нови рейсове и тролеи...няколко рециклирани трамвая...но това нормално ли е за една европейска столица?
Абе, (нерегистриран)
Защо се мъчите да търсите под вола теле?! Вината си е на бълг. органи, които издават лицензи за подобни превозни фирми и на фирмите, извършващи тех. прегледи. С други думи, топката е в бълг. държавни институции, които бяха докарани до степен на такава продажност - на всички нива, че тази катастрофа е най-малкото , което може да се случи. П.С. Съболезнования за семействата , изгубили своите близки.
мик (нерегистриран)
Не виждам някой да твърди, че вината не е на държавата. Всички правителства и особено сегашното се кланят на който и да е чужд инвеститор. Като почнеш от ЕРП-тата, водоснабдяването, чистотата, през транспорта и стигнеш до добива на злато и шистов газ - всичко е чужд инвеститор! А после да не се чудим, защо вместо икономика имаме корупция!
..... (нерегистриран)
Максимално допустимата възраст на таксиметровите автомобили е 10г.Защо за автобусите няма ограничение в годините?По малко опасен ли е един стар автобус от един стар автомобил???
ani (нерегистриран)
Жалко за случилото се и съболезнования на семействата на починалите...........! Защо сме толкова силни само във форумите, фейсбук, и въобще интернет пространството, а на дейнствия никакви ни няма?!
Краса (нерегистриран)
Към ani - Ами защото в Интернет пространството можем да кажем мнението си , пък и дано да се обединим и някой да ни чуе ! Иначе , ти какво предлагаш - да ходим да набием турчина ли , или подтикваш някой с автомат да се изсули в парламента ... ???
1 (нерегистриран)
Това е една много добра идея! Направо да му промием мозъка на човека, когото споменахте, и да го изпратим него в Парламента. Така или иначе от същия този парламент се допусна в България да се зароди и развива радикален ислям, според последните доклади от ДАНС... Поне да има някаква полза и за нас от "Ислямските Братя" примерно!
хм, (нерегистриран)
Московски, Борисов, Първанов! Коя е причината тази фирма (несъстоятелна), с тези собственици (чужди инвеститори), с този автобус (20 годишен, с неуточнена собственост), по тези пътища (неозначени и разбити), след технически преглед (?) да качи около 30 пътници и гумата да получи 15-сантиметров напречен разрез при скорост 100 км/ч.? Тези кърволяци по пътищата у нас са ежедневие! Не са от вчера, не са от 2 години! И не винаги причината е в прекаленото скорост, употребата на алкохол и умората! На кого са нужни ПОСТ ФАКТУМ надеждите и увереностите на държавния глава, хеликоптерите на премиера, технически експертизи на министъра на транспорта!?
Схема (нерегистриран)
Явно това е схема за източване. Срещу 10 лева се регистрира фирма, теглят се заеми и кредити за милиони, купуват се няколко абтобуси на по 20 години, сумарно под половин милион, не се плащат заплати и готово. Къде е българската ДЪРЖАВА?
nqkoi (нерегистриран)
Със същия автобус пътувах преди седмица, още веднага ми направи впечатление, че вратата на шофьора е заваряна и сякаш цялата предница беше удряна и нескопосано ремонтирана в някой гараж. Мисля, че техническото му състояние не беше особенно добро. Жалко за загиналите.
Свищов (нерегистриран)
А някой пътувал ли е по линията Буургас-Свищов?
Свищов (нерегистриран)
да итази линия е на същата фирма в ликвидация хахаха
Т У К (нерегистриран)
Номера е да се изкарат за виновни коланите, това онова, за да се завоалира И СКРИЕ ,че ШЕФОВЕТЕ НА ФИРМАТА СА ТУРЦИ С ЛИЦЕНЗ, В ПРОЦЕДУРА НА НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ И ВЕРОЯТНО НЕ ГОВОРЕЩИ БЪЛГ. ЕЗИК. АКО ПАДНЕ САМОЛЕТ, ПЪРВО СЕ ГЛЕДА КОЯ Е ФИРМАТА И КОЙ Е ШЕФ.
ххх (нерегистриран)
Какво като са турци, ако бяха българи сигурно нямаше да се случи. Вместо да пишеш глупости си свърши някаква лична работа за това време.
дамм, (нерегистриран)
Добре де, не са турци! Те са обикновени "чужди инвеститори" от неизвестна държава, с несъстоятелна фирма и неуточнена собственост на автобуса.
Наблюдател (нерегистриран)
Не, номерът е не да се изкарат виновни коланите, а да се види как е в движение този автобус ако няма колани. Как собствениците на фирмата са допуснали това.
Тартор (нерегистриран)
Пак търсят вината в МПСто и водача, а не в отвратителното състояние на пътищата и магиСРалите ни...
Аврора (нерегистриран)
Така и не разбрах - счупената греда и срязаната гума причина ли са за катастрофата или последица? И как така се чупи цяла греда на автобус в движение, без никой да заподозре на техническия преглед - ако изобщо са гледали нещо там, а не са подписали просто за пари и готово? И животът на толкова хора просто спира заради такава алчност и безсъвестност?! И как може професионален шофьор да не овладее автобуса д отакава степен на магистралата, че да се търкаля и запалва, да не намали веднага ... Може ли да се чуе страшен трясък и да си продължи със 100 км/ч докато не се разбие?!
hristo (нерегистриран)
Ти въобще волан хващала ли си. И въобще знаеш ли какво е греда и къде се намира
аве, (нерегистриран)
не е "хващала" и волан ,ама плещи компетентно по всяка тема, имам чувството ,че е бившата "gia"....
!!! (нерегистриран)
При спукана по време на движение гума, лек автомобил става неуправляем и единствено късмет може да те спаси от трагични последствия. Не мога да си представя как се овладява голям автобус със 30 души и багаж. Между другото, гума може да се спука и от едно нищо и никакво на пръв поглед камъче. Съболезнования на близките на загиналите. Дано онези, които са в болницата в Пловдив да се оправят напълно.
Аврора (нерегистриран)
Задните гуми на автобуса са двойни, и ако едната е спукана, това не е фатално за 5-10 минути, а през това време може да се спре и да се замени или нещо подобно. Ти виждал ли си автобус отблизо, или важното е да се врещи истерично срещу форумците, които са способни да се изразяват с изречения и без да обиждат хората? Ако мислиш, че по този начин изглеждаш много компетентен по автобусните катастрофи, трябва да те разочаровам - не е вярно! Още по-тъпо изглеждаш - не само некомпетентен, но и много груб!
До Тиквата А (нерегистриран)
Добре де, налага се да ти търпим простотиите и излиянията по всяка тема, ма поне по теми като тази вземи и замълчи, а? Или седни, прочети какво си написала и се засрами от простотията си.
081 (нерегистриран)
Уникално тъпа си ! Там магистралата е в лошо състояние, някоя бабуна или изпаднал товар от камион и какво ли още не могат да срежат гумата. Върви овладей автобус със 100 км/ч , още повече че се е ударил в колоната на моста ! Недей да злобееш излишно !
ks (нерегистриран)
млъкни ма уфсъ, не можела тя да разбере!?! като не можеш, млъквай.
Wafen (нерегистриран)
Аврора, освен скоростен лост нищо друго не е хващала. А и него го е държала в наведено положение на тялото си. Само, че нали трябва нещо да каже, па макар и глупост. Компетентна е, демек!
Аврора (нерегистриран)
Е, добре, че ти снесе тук голяма умност - то се вижда! На редакторите им харесват такива реплики, затова и ги пускат - а ужким "проверявали" нещо ... Напълно се вписваш в плановете за оглупяване и видиотяване на нацията! Чалгари смотани!
Милен (нерегистриран)
В някои държави автобусите тръгват, след като всички пътници си поставят коланите. За съжаление в България не съм виждал автобус, оборудван с колани. А и да имаше едва ли някой би ги ползвал... Жалко за хората !
Тартор (нерегистриран)
Защо никой не ще да вдене, че повечето ПТП-та у нас стават не по вина на МПС-то и водача, а по вина на ОТВРАТИТЕЛНОТО СЪСТОЯНИЕ НА ДРУМИЩАТА НИ?!
Nephrit (нерегистриран)
не е точно така. пътувах от бирмингам (англия) до абъристуит (уелс) - около 4-6 часа. автобусът имаше колани, но почти никой не ги ползваше. освен това, минавахме по толкова тесни пътища, че не беше възможно две превозни средства да се разминат. да не говорим, че на места участъците не бяха обезопасени. не критикувам страната им, само казвам, че не е толкова черно у нас. трагедии стават навсякъде. да не говорим, че при запален автобус коланът само ще ти пречи, ако механизмът се повреди точно тогава.
Barabata (нерегистриран)
А в други държави разни отворковци се изказват неподготвени по форумите. Като си толкова голям разбира, обясни на нас "неуките", как точно колана ще ти помогне в горящ автобус, обърнал се почти на таван?
Дани (нерегистриран)
И добре че не са били с колани защото при такава ситуация всичките пътници ще висят затегнати с коланите и ще си гледат собствената смърт без да могат да се откачат. Някой от всичките тези защитаващи коланите преобръщал ли се е странично и какво е чувството да си стегнат към седалката и тавана и страничните тенекии да ти се мачкат в главата но каиша те "държи здраво да се не цункаш в таблото".
johny (нерегистриран)
айде айде, как точно ще ти помогне колан като се запали автобуса? Още по-трудно ще се спасиш.
четете статията (нерегистриран)
В статията пише : фирмата е на ТУРСКИ граждани, а друг турчин преотстъпва на Ентуртранс автобуса. Турците имат лиценз, който както горе пише е в процедура на НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ. Друг е въпроса дали турците изобщо разбират български език ?
tuxomup (нерегистриран)
Хубаво е че се наливат луди пари в магистралите, но магистралите не са за такъв тип транспорт...
123 (нерегистриран)
Нека да отговорят дали автобуса има гражданска отговорност. Защото ако няма...лоша работа.
bg (нерегистриран)
всичко е ясно - трясък,счупена греда,срязана напречно гума от металните части
Има ли? (нерегистриран)
Има ли смисъл,тези хора вече ги няма! Съболезнования на близките им,дано имат сили да преживеят мъката. Годините на прехода и до сега продължават да дават горчивите си плодове на корупция и незаинтересованост. Да ме прощават някой тук но властимащите за това са такива за да си вършат работата,за да натискат и уволняват повсеместно ако трябва разни некадърници. Трябва ли вечно да се питаме едно и също след като вече трагедията се е случила? Трябва ли да се изявяваме като детски учителки защото некадърниците не знаят името да си кажат дори? Не ме интересува дали собственика е турчин,българин или от Мозамбик,интересува ме единствено да си получи заслуженото,заслуженото трябва да си получат и онези хора които лапат парите от винетките а пътищата са ни все така колоритни като албанска магистрала! Прогнила държава с прогнили институции,май е време за тоягата?
Жоро (нерегистриран)
Много малко се казва за пътя. В този участък той е отвратителен.
Галина (нерегистриран)
Искрени съболезнования на роднините и приятелите на починалите!!! Поклон!
123 (нерегистриран)
ГЕРБ две години си бъркат в носа и нищо не правят в положителна посока, напротив стрижат народа като овце и работят в полза на олигарсите и монополистите!!!! Жалко много жалко за 1 600 000 глупаци гласували за тях. Над 20 годишни гробници превозват хиляди хора дневно, а такситата ги ограничиха до 10 години.
123 (нерегистриран)
Червения, не е мястото тука да пишеш партийната си пропаганда.
гражданин (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Емо (нерегистриран)
никой няма да ограничи възраста на автобусите, тогава трябва да модернизират и градския и междуселския транспорт, а това нямат топки да го направят!
гражданка (нерегистриран)
За съжаление това е самата истина! Потънахме в собствените си боклуци и невероятна простотия.
хм, (нерегистриран)
За "вас", не знам. Може би, произвеждате прекалено много "собствени си боклуци и невероятна простотия" и затова затъвате в тях. Лично аз произвеждам качествен разсад за цветя. А не, боклуци! В България ни заливат с чужди боклуци с вратовръзки (от север и от юг) и с политическа простотия (от много далече). Много е трудно да останеш неизцапан. Реално, основната грижа у нас е да не се оцапаш и това отнема доста енергия, но си струва.
селянин (нерегистриран)
Един толкова стар рейс само си представете колко километра е минал за тия 20г... като се кара без пекъсване(такситата минават по малко) и колкото и да е правен и ремонтиран метала си има умора, което дори да не е ръждив пак си оказва влияние. Време е да се наложи ограничение във възраста за превозните средства за обществен превоз от всякакъв род. не са толкова бедни тия фирми, при тия цени на билтетите им...
анонимен (нерегистриран)
стига вече с тази възраст на превозните средства, и аз карам 20 годишна кола, но като е добре поддържана няма проблеми, новите коли да не би да са по-качествени? а и ако е било заради спукана гума - ми то си е резервна част , те се сменят и това е
гост (нерегистриран)
Излишни са коментарите. Сега турските граждани- гости, ще кажат, че те не разбират... български език, ще си вземат тлъсти адвокати българи, ще си заминат и до тука беше. Коментарите са излишни. Жалко за хората.... Но те не са знаели че фирмата е на турски гости.
От български произход (нерегистриран)
Бе като те гледа човек, май си много мераклия да ти е гостенин някой анадолски м...ф
1chovek (нерегистриран)
Това е трагедия! Но защо се опитвате да я политизирате или да си я обясните с някакви други житейски проблеми, които ви мъчат, не разбирам ? Катастрофи стават и в най-богатите държави, с най-нови трансп. средства, по най-високите техн. стандарти (спомнете си катастрофата с влака-стрела в Германия). От което аз разбирам, според предв. информация - гледайки снимката - една от двете греди над задната гума я е спукала (което обяснява и напречния разрез - т.е. като удар на гредата в гумата). Сега, защо се е получило това не мога да гадая. Или гредата се е откъснала и паднала към гумата или рейса е минал върху бабуна или др. препятствие, което я е повдигнало нагоре и тя е отишла на по-висока позиция от макс. допустимата (напр прецакан или счупен амортисьор), вследствие на което става засечка на гредата и гумата - гумата се пука, рейса става неуправляем и.. За мен това е технически инцидент и човешка трагедия. Прави са тези, които настояват за ограничение възрастта на прев. средства и за по-щателни техн. прегледи - напълно подкрепям.
не съм съвсем съгласен (нерегистриран)
Пак опря до възрастта. Превозното средство е или технически изправно, или не е. Ако е изправно, вероятността от инцидент по технически причини е много по-ниска. Пътната настилка - ако и тя е замесена, става манджа - защо, сигнализирана ли е, а най-вероятно ще го отнесе водачът за несъобразена скорост.
1chovek (нерегистриран)
Ами възрастта е по-лесна за установяване и контрол. По-правилно би било да има лимит по изминати километри, както и данните от техн. прегледи - и се преценява годен или негоден е автомобила. Обаче, като знаем колко лесно се манипулират километражите... Незнам.. Най-добре е да има съвест - когато тя е в недостиг май нищо не помага. Сега прочетох какви са собствениците на фирмата-превозвач и ми настръхнаха косите. Не съм предполагал, че криминални типове с присъди, с фалирала фирма може да имат лиценз за тази важна дестинация София-Бургас. Признавам си, че съм със слабо въображение пред това, което ми поднася реалността !
Жорката (нерегистриран)
Моите уважения за мнението Ви, но НЕ сега трябва да се вземат тези мерки, а е трябвало да се вземат много преди това
снайперист (нерегистриран)
Всички таратайки-убийци за скрап,а пунктовете за проверка на техническото състояние-във въздуха!Гладни и ненаситни мутри-взеха живота на толкова невинни хора,че и деца.Да им се вземат лицензите и пунктовете да станат държавни!
космонавт (нерегистриран)
Минах колата си на преглед в сервиз на Фул.. /да не правя реклама/ в Плевен, щото се усетих, че съм пресрочил и на тях попаднах. Проверяваха я, сякаш ще летя в космоса с нея. Ами поздравявам ги.
Веселин (нерегистриран)
ЕНТУРТРАНС - НАЙ-ГОЛЕМИТЕ СКАПАНЯЦИ ОТ АВТОБУСНИТЕ ФИРМИ. МИЗЕРНИЦИ ВЪВ ВСИЧКИ АСПЕКТИ - МЪРСОТИЯ, АВТОБУСИТЕ ЗАКАСНЯВАТ, НЕ СЕ СПАЗВАТ ПОЧИВКИТЕ... хубаво е да го знаете.
Хай (нерегистриран)
Автомобилните и автобусни превозвачи ,100% са само червени фирми,както почти всичко у нас!
Транспортна фирма (нерегистриран)
Не това е важното в случая!!! Престанете да политизирате всичко! И Аз имам транспортна фирма и представете си без да съм политически ангажирана! Важното е че просто винаги се чака да стане нещо лошо за да се предприемат мерки!
хм, (нерегистриран)
На кого плащат рушвети собствениците на тези фирми, за да съществуват и да осъществяват дейност при това си състояние? От регистрацията им в България до днес!
293 до 292 (нерегистриран)
292 , толкова са глупостите, които написа, защото промитите мозъци са дело на такива като тебе, дето съчиниха прехода, чарвените мафиоти и дребните им глашатаи като тебе!
Дупка (нерегистриран)
И да е имало дупка на пътя, никой никога няма да каже. У нас пътищата са единствено и само хубави, светли и прекрасни - открити от Цар ББ. Така, да го духат бедните и впзещи се в автодус, т.е. всички ние, които се грухаме за шепа жбездарници.
НАЙ
Родилка и бебето ѝ починаха в Самоков, здравният министър разпореди незабавна проверка
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Израел нанесе въздушен удар по Газа, откраднаха 66 млн. евро от "Банката на Палестина"
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Москва се готви за парада на 9 май, в 25 руски градове се отказаха от военната манифестация
Благодатният огън слезе в храма над Божи гроб в Йерусалим (снимки)