КАТ: Може да се кара в аварийната лента на магистрала, ако има ремонт

Все още няма "тапи" по входовете на София, но в тунел на "Хемус" има задръстване

Обратно в новината

Коментари - КАТ: Може да се кара в аварийната лента на магистрала, ако има ремонт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ПТ Нали точно тия тарикати правят тапите Като имаш от 2 ленти да се забият в една и вместо да стане плавно и леко една камара тарикати се правят на умни.

"В участъците на магистралите, които са в ремонт, е позволено да се кара в аварийната лента, за да се облекчи трафикът, каза днес пред журналисти в София инспектор Илия Георгиев от "Пътна полиция"." Къде точно в ЗАКОНА го пише това - член, алинея ? Полицая може да е казал нещо, журналиста да не е доразбрал и читателя хептен . После като ти вземат книжката върви и обяснявай .... аз четох някъде .... ! Това , написаното е полуистина - никъде в закона няма такова чудо ! Там е регламентирано - ако е указано със знаци !

На съответните места има големи знаци, които изрично разрешават, а при противоречие с маркировката се вземат предвид те. Нямаш никаква идея какъв безмерен брой тъпаци не го знаят или не се съобразяват. Члена и алинеята сам ще си ги намериш.

"Члена и алинеята сам ще си ги намериш" Аз си ги знам , за това и написах поста :) А относно "Нямаш никаква идея какъв безмерен брой тъпаци не го знаят или не се съобразяват." - докато така се отнасяме към другите хора , защо искаме те да се отнасят човешки ? Злобата и лошотията пораждат само същото с обратна сила.

D_T

Както винаги гръмко заглавие, а е спестено важното - за да можеш да караш в аварийната в зоните на ремонти има знак, който оказва това. Ако няма такъв знак ако КАТ реши да си върши работата оставаш без книжка... Например по Тракия в зоната на ремонтите в близост до Вакарел са сложени съответните знаци...

Значи могло, защото ремонтите са постоянни. Браво и мерси.

За кави магистрали ни говорите бе леваци, вие били ли сте вън от БОКОЛАНДИЯ ??????

Аз правя над $ 7k на месец, работещи на непълен работен ден. Продължих да чувам други хора да ми кажат колко пари могат да направят онлайн, затова реших да го разгледам. Е, всичко беше вярно и напълно промени живота ми. Това е мястото, където започнах.....>>>> Ecash10.COM

А, данъците как са? Данъци плащате ли? И в коя държава? Я раздуйте... Минали ли си 50 000 лв. оборот като физическо лице в България. По ДДС регистрирани ли си? И дайте някакви координати - Три имена, адрес, телефон, гражданство, държвата, в която развивате дейност, ЕГН, ако сте българин, ЛНЧ ако сте чужденец. Проявяваме силен интерес - цяла група от хора, десетки хиляди, все държавни служители, които искаме да си увеличим доходите. Обикновено ги увеличаваме като взимаме бонус за изловени нередовни платци към фиска, но вие разкажете, разкажете... Не, че утре няма да поръчаме да проверят IP-то.

Катаджия, а не знае, че отдавна аварийната лента е приватизирана от много бързащи пишлемета и самонадеяни тираджии.

То и друго може. Вчера един пикаеше на 37-ми км на Струма. Цирк!

виж това вече е забранено и би трябвало ако го праснеш да търсиш пари от роднините му

Напикаването е вид авария. Човекът правилно е спрял в предаварийна ситуация.

Не им вярвайте на КАТ, заблуждават ви за да искат после рушвет.

В Дубай, понеже са по-прости от нас, на всеки десет или двадесет метра аварийна лента има лежащ полицай, който ограничава скоростта до 20-30 к.м. в час. И трябва да се кара бавно в нея по чисто технологични причини. Няма нужда от контрол, но и първоначалната инвестиция струва скъпо. Те там нямат ремонти или аварии очевидно, но са имали доста тарикати, видно. И са решили проблема радикално, но и с доста пари.

предполагам там използват въртолети за спешни случай? как ще кара линейка или "пожарна" в тая лента??!

Важното е, че това е факт. Може би ползват офроуд линейки с големи гуми, малки джанти и офроуд окачване. Или БТР-и. Факт е, че въпросните легнали полицаи са във всяка аварийна лента. И не можете да карате по нея с повече от 20-30 км. в част, ако си държите на МПС-то.

3евзек

Гледал съм анимирано клипче в ютюб, което касае преминаването на линейки през задръстен магистрален участък. Не е през аварийната лента. Не знам в Дубай как е, но начин има.

Аварийната лента е за аварии. По нея пътуват, да не дава Господ пожарни, линейки, полицейски автомобили и лицензирана пътна помощ, след лиценз.

Хайде сега инспекторът да си подаде оставката, щото заблуждава хората! Особено в България, дето се само първите три думи от изречението...

Има ли указ? Щото по закон, наредби и правилник не може.

Тая полиция чете ли ги законите или дирниците пишат каквото им текне? Без специални означения, сигнализация и маркировка никой няма право да припарва в аварийната лента, освен ако не е в авария.

Абе тия... какво значи "където има ремонт бе" това по преценка на шофьора/полицая ли е?! Където има ремонт се прави временна маркировка в жълто! По целият нормален свят. Което обяснява статията...

От тия катаджии чеп за зеле не става. Аварийната лента е недай си боже ако на някой му стане лошо в колата или на някой му се запали автомобила докато чакат в трафик, да може и пожарна и линейка да стигне до тях максимално бързо. Когато се позволи движение в аварийна лента, то тя също може да се задръсти и да предотврати по-бързото придвиждане на линейки и пожарни ако стане ситуация. Ей това е проблема в България. Всеки прави някакви изказвания без да разясни кога, как при какви условия, при каква сигнализация. Същата работа със законите. Приема се нещо без да се мисли как ще се прилага. Ами направо да почнем и през полето да караме като ще прави всеки каквото си иска...

Само българските безродници могат да хукнат в чужбина по почивки, вместо да останат да честват националния празник в родината си. Ганьо си е Ганьо.

Кой празник? Независими не сме и никога след Освобождението не сме били. Защото има два вида държави - такива, които ги владеят империи, тайно или явно, и такива, които владейт, тайно или явно други държави. Единственото изключение е Швейцария, но то е договорено в световен мащаб. Много други държави - ОАЕ, Хонг-конг, Сингапур и т.н. се правят на Швейцария, ама... Малко е тото там. Дали са, дали не са? Само война може да провери. А тях война още не ги е проверила. А, ако имаш предвид, че от нас нищо не зависи - празник е!

Мрън-мрън. В събота чаках на Тракия в 12км опашка, почти един час, заради ремонта на 16ти километър. Днес в обратната посока, един катаджия стоеше точно в началото на ремонта, и даваше знак на колите, че могат да карат в аварийната. Чаках там точно нула минути - нямаше никакво задръстване, при все че трафикът по магистралата беше като в събота в обратната посока. Та тук КАТ правят нещо хубаво, няма какво да ги хулим. Та и те си вършат работата, понякога...

Да, време е КАТ да сложат на един катаджия да маха на колите да минават в аварийното и по-надолу 5-6 катаджии да спират и да питат 'кво праим' - това се казва далавера за шапките.

И на какво разстояние до ремонта и кой знак го позволява г-н умен катаджия??? Щото мога от Бургас да тръгна в аварийката, щото има ремонт на Вакарел и к'во праим? Дигнете си мързеливите задници и започнете да контролирате движението!!!

Накрая на коментара ти е разковничето....вдигнете си тъпите задници и започнете да контролирате движението...значи...пътувам от Пловдив до Варна през седмица като минавам през ришки, айтоски, проход хайнбоаз...въобще навсякъде...80% от пътуването ми не виждам нито една патрулка по този път. Почти винаги има полиция на Провадия, на магистралата Шумен Варна няма полиция , много рядко да кажем в една десета от случаите има. По Магистрала Тракия , има патрули изключително рядко, до два патрула за цялата магистрала в два от десет пътувания. Това са фактите. Ченгетата ги няма.

20 мин сме били във втория тунел.Няма кой да се сети да направят движението "в колона по 1" още преди тунела в посока София ,за да не се чака в тунела.

и как беше въздухът

неприятно-лошото е ,че не се разсъждава предварително

Ей така, незлобливо: Мол Сердика-близко до Априлци ( 158 км) в събота отне 4 часа и 8 минути!!!!!

Е нека такава държава уникум сте всичките и пак ще се блъскат по пътищата нямали поне един некоронпиран да излезе и да каже каква е цялата истина на държавата кой ще вире кой не и после в панделя

Пълна пародия на дъжава... Малоумнико, катаджия, знаци бе , слагайте временни знаци, когато ще разрешавате движение там !

Тоест всички мутреснки автомобили могат да карат...

Закона се върти тако и вако кой както му е угодно ебати държава закон.

НЕ когато има ремонт ( защото ремонтите могат да бъдат с различен мащаб и някой от тях да не налагат стесняване на платната !!) А КОГАТО Е ОЗНАЧЕНО СЪС СЪОТВЕТНАТА МАРКИРОВКА И СИГНАЛИЗАЦИЯ , С ПЪТНИ ЗНАЦИ , КОНУСИ , РАЗДЕЛИТЕЛНИ СЪОРЪЖЕНИЯ И Т.Н

И точно коя точка от закона го разрешава? Вместо полЮцаите да спазват закона, те апелират да се нарушава. Според мен, като се прави ремонт, трябва конусите, които разделят платната, да минават през средата на средното платно, за да не се дава възможност на никой да изпреварва. В момента (и преди) мизерната магистрала Черно море, която не е никаква магистрала по закон, непрекъснато се създават предпоставки за ПТП, защото редовно се изпреварва от дясно със скорост, която е доста над разрешената от 90.

Гледам и не вярвам на ушите си. В задръстване на магистрала често има ПТП или аварирали автомобили. И се оказва, че автомобил със специален режим на движение няма да успее да стигне безпрепятствено до ПТП, защото е "позволено" лентата му да бъде заета. Освен това, позволеното и забраненото се предполага да е ясно дефинирано в ЗДП и не зависи от моментния кеф на някой катаджия, както и не зависи от чуто и прочетено в сайт за новини. Актовете за неправилно движение се оспорват на основание на закона, а не на основание на съдържанието на пресата. Но е съвсем различна информация, ако новината цели да каже, че в районите с ремонти няма да има КАТ, които да глобяват нарушителите, движещи се в аварийна лента. Тогава правилното е не това, че е "позволено" а това, че "КАТ няма да глобява, ако...".

Според мен идеята би следвало да е, че ако на магистралата има ремонт, то ремонтираният участък не е магистрала, съответно и аварийната лента не е аварийна лента.

Инспекторът да вземе да "светне" колегите си, че когато са само "на буркан", не са в спец. режим на движение, и не би следвало да карат в аварийната лента. Ако България беше правова държава, доста полицаи трябваше да усетят силата на закона.

А кой гарантира безопасносста на аварирал автомобил на лентата тогава? Ще му се нацепят 100 коли отзад и после "Кой е виновен?"!

Ако при видимост от половин километър ще нацепиш нещо, по-добре не шофирай.

Именно. На мен ми се е случвало да аварирам в момент на километрични задръствания, при което разбира се лентата за аварирали автомобили бе превърната в лента за движение. Всеки се напъваше на клаксона, а полвината налитаха направо на бой "защото им преча"