17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Някой иска да даде знак на Индонезия да започне да си подменя старите корита и оръжия. Отделно, че Индонезия май-сключи сделка с Русия за военна техника и това може би не се е харесало някому.

Подводниците не се гмуркат, а се потапят !

Сервирали за вечеря фасул , а сутринта боцмана си заплил цигара в спалното помещение ........

Що пък дири подводница до Бали.Ние трябва да пуснем една до Слънчака тогава.

Подводницата е произведена 1981, но е проектирана през 60те от немски инжинери, които са произвеждали подводниците за Германия през Втората световна. Някои техники имат пределна възраст. 40 години е доста дори и за подводница.

Капитана да е разбрал, че всички от екипажа чукат жена му?

Очевидно Курск е доста по-здрава, ядрена подводница. Тази дизелова, претоварена антика е на хиляди парчета на дъното. Дори трупове няма да намерят. Всичко е на пихтия. Водата не прощава.

Гарантираната макс. дълбочина на потапяне на К-141 беше 600 м., а работната - 520 м.

Курск е по проект от 90-те години, а тази - от 60-те. Материалите са претърпели развитие за 30 години и е нормално, да издържи повече. Курск е на дъното на 110 метра, което е под дълбочината и на потапяне, а тази - на 700. Малко трябва да мислиш, преди да пишеш.

Има нещо гнило в цялата история - защо например , отказват помощта на другите държави да открият подводницата , както и съществуването на вероятността все пак някой да знае причината за нейното изчезване ? Да не се окаже , че в момента се намира в някое руско пристанище и руснаците я разглобяват на части ?

Аржентинската ARA "San Juan" (S-42) беше по-нова с 2 г. и от по-големия 1700-тонен немски клас 209, когато изчезна на 15 ное. 2017 г. с 44 души на борда. Отне почти година, за да я открият през м.ноември 2018-та на дълбочина 907 м. - на парчета, естествено ..

"Въпреки че тук трябва да се отбележи, че немският производител на подводници традиционно е на най-високото световно ниво, а надеждността на немските подводници е добре известна." Тая немска тараба е на 40 години.

И е разработка от 60та година. Какво очакват по дяволите. Не може да пратиш десетки мъже в тази барака!

На чертеж ще си купим и подводници на чертеж но засега се вълнуваме за Германската подводница на Индонезия.

какво значи на чертеж да си куппиш нещо бе? я ни обясни брървежа си!

Гербаджийската тика питай

Млъквай, надупен чалгопитек

САЩ имат таква технология за изваждане на потънали подводници - има филми в нета че Русия е отказала помощ за КУРСК ( в пъти по голяма и потънала на 1 000 метра) . Защо САЩ не се притече на Помощ на Германия и Индонезия - все пка има хора в тази подводница .

Питай се защо

Дьлбочината при Курск бе не 1000, а около сто метра. И даже теоретично се коментираше, че може да бьде извадена кьрмата при опрял нос в дьното. Подчертавам теоретично.

Дълбочината на която потъна К-141 "Курск" на 10 авг. 2000 г. беше ок. 100-112 м.

са най - големите специалисти по изчезнали подводници.Намират ги след месеци и ги режат още на дъното на скрап.Последно курск.

Руснаците няма да събират германски скрап от дъното на морето.

Прав си - Руснаците още не могат да преработят металната скрап внесена от Хитлер от Германия .

За триещите по известни само на тях причини долни ибнета, повтаряме - Вярното име на подводницата е KRI Nanggala (402), строителството й е завършено на 6 юли 1981 г. - т.е. е почти 40 годишна. Изпитателната работна дълбочина на потапяне потвърдена при последния й капитален ремонт в южнокорейска корабостроителница на Daewoo през 2012 г., е 257 м. Корпусът на този клас 209-1300 подводници едва ли може да издържи налягането под 450 м. Непосредствено преди изчезването, подводницата около полунощ бълг. време на 20 с/у 21 т.м. се е подготвяла за изстрелване от потопено положение на лицензно торпедо SUT-264 мод. 1967 г. индонезийско пр.-во, управлявано по проводник.

Никой няма повече да купи немско оръжие.

Подводницата потъна щото е правена в Русия а не в Германия

Могат да са се случили сто неща, поради които подводницата да е изгубила ход, да е вьзникнал пожар, да пропадне на дьлбочина, да има взрив, теч и прочее. Това даже оглед под вода не може да даде точен отговор. А изваждане от тази дьлбочина е достатьчно сложна задача. САЩ за изваждането на ракетната К 129 построиха специален кораб "Гломьр Експлориьр". Тук надали ще се извьршат такива огромни разходи.

Я проверете из пунктовете за скрап. Циганите да не са си набрали малкУ жилязУ.

Си прост бе братовчед.

Това да са слезли под предвиденото и да е сплескана, си е възможно. Може и да се е взривило някое торпедо или нещо друго на нея. Може да са се ударили в нещо. Може по-екзотични неща, като например наркокартел да се е договорил и да са откраднали подводницата, за да я ползват за пренос на наркотици.

'Повърхностна' скорост....дир,пияни ли сте?

Интересни нововьведения използва редакторьт: 1. Силен корпус. Няма силен, слаб. Има здрав корпус и лек корпус, а между двата има баластни и горивни цистерни и механизми. 2. Повьрхностна скорост. Има скорост в надводно и подводно положение. 3. Гмуркат се гмуркачите и плувците, подводниците се потапят.

kakbo очакваш от ДИРника на Моника Станишева :)

россия неможа да достигне до курск който потъна на110 метра, та се наложи да вика западняците! сега ще помага на ония дето са на 700 метра! ко да му речеш?!

"....потъването на подводницата „Курск“ е в резултат от изстреляни по нея две торпеда от американските подводници клас „Лос Анджелис“ – „Мемфис“ и „Толедо“."

Напротив, установи се че се взривило заседналото торпедо. Отвора е от вътре на вън, което обяснява случката за взрив от вътре а не от чуждо торпедо.

Отворът е от вън навътре. Така че Курск го отнесе отвън. Въпросът е от Мемфис или от Петър Велики... че рашките сефте не си бастисват кораби на учения.