Коментари - Готвят нови цени за столичния градски транспорт: до 30 минути возене – 1,60 лв., за час - повече | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Давайте по бързо че Софиянците губят. Като говорят чуват ли се. Тези смешни приоми че уж з анас го правят са ми известни. А няма ли да стане и по-честно така?

Че то на някой спирки за 30 минути не могат да се натъпчат хората вътре, да не говорим да слизат и да се качват на друг превоз.

Когато ми гарантирате безпроблемно придвижване на градския транспорт в задръстванията- тогава ще слагате билет за време! За всички видове транспорт, минаващи през кръстовището на България и Гешов, Гешов и Тотлебен/Борис Трети, кръговото на Руски паметник, и Сливница, се ЧАКА. Ужасно Много Време! За 30 мин не може да се стигне от кв. Г. Делчев до кръговото на Руски с автобус 74. Гледайте си работата! На всичкото отгоре автобусите са малки, претъпкани и на 20 мин. Не спират на всички спирки, точно защото закъсняват и хората висят още 20 мин за следваща кола. Наглеците от Градски Транспорт София вече не знам колко пъти ми твърдят по телефон и мейл, че 20 минути били нормален интервал за градския транспорт в София. МОЛЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ ?!?!?!?

Проблемът на София е че НИКОЙ не е от София!Ако имаше съвестни граждани Фандъка нямаше да потретва гражданята!Ама така е щото селския мегдан се нанесе "у Софията" и изкупиха блатата на "Ман. Ливади" и "Кръстова Вада"!!!

Чакаш ги по 28 мин някой а най редовните са на 14 мин.,за да слезнат хората от колите ги направете 0.50 ст и пак няма да слезнат зарди лъжата с дезинфекцията и чистотата в тях.

Имам два билета за спомен единият от 4ст зелен и един от 6ст червен. Я вижте колко процента са повишени и качеството на транспорт се е снишило до пода .Имахме дървени трамваи с един голям фар отпред вратите не се затваряха но вътре имаше парно и беше топло през зимата.Кои не скача е червен а нашенеца които си мазал оная работа със зелена боя казал на кумъ си какво ще я пробвам за девственост като го види и попита защо е зелен значи е видяла достатъчно червени,да сте живи е и здрави дано сте разбрали за какво иде реч омаина..

До 30мин. или за час, аз да не съм на проститутка...

Офисът ми е на 3..4км от жилището.. Сутрин ахъ ахъ се връзвам в 30 минути.. Вечер в обратната посока пътувам по 50 минути, заради задръстванията... От Борово до Дружба например се пътува 1 час...ако е в час пик и повече.. Вкарат ли това нещо буквално вдигат двойно цената за пътуване.. Това е абсолютно нелепо..30 минути са безкрайно малко... Ако го направят на 2лв за час + да се прехвърляш на друг транспорт...ОК.. Да пуснат и билети за 30 мнути на левче. Тия тотално изкуфяха.. Януари месец идва тотален апокалипсис за България...

Ми махнете субсидията тогава

В чужбина е 1 евро. Тук пак толкова. А заплатите африкански.

Абе то беше ясно, Фандъкова от Самоков ГроП, няма как да не вдигне на 2лв. Язе съм от София и да ви кажа, че 2000г. като бях на 10 бягах от контролите, после спрях... ама откакто билета е 1.60 не съм купувал, няма и да купя, камо ли на 2лв.... хахахха

_stankow

Няма значение цената на тока и оттам на електротранспорта ! Важно е обаче, че белите мечки са спасени !

то и в Лондон никой не е от Лондон, ама не се оплакват от градския транспорт като редовност, цени удобство и достъпност , нито се оплакват, че за привилегията да караш таратайката си в сити-то трябва да платиш такса от 15 паунда дневно..

И 100 лева да струва билета, мен не ме засяга. Аз и целия цигански катън пътуваме безплатно. Да плащат тъпите българи расисти.

Като гледам какво става в България скоро ще взема пръчката ..... "Хора" дето се возят със служебни коли ще решават хората как ще се возят . Кратуните само от бой разбират ! Крайно време е обикновенни работещи човеци да са начело и да се взимат решения които наистина са в полза на обикновенните хора !

Във всички нормални държави в Европа с един билет се пътува 90 мин ,БЕ . Вземете малко се поучете,нали скитате на държавни разноски и на нашият гръб,поне направете нещо свястно.

Така е в другите европейски държави, но с две основни разлики: Няма задръствания от по час и половина, което веднага означава, че ще плащаме за задръствания! Там вървят към правене на транспорта да е безплатен за да спадне трафикът на автомобили. Тези цени на час са съизмерими с тези в западните държави, там заплатите започват от 2000лв. Някак си много обичаме да копираме, но без да се интересуваме от действителността в България. ПС. ДИР, защо IP-то ми е блокирано за някои рубрики, а за други не? Чудя се дали да не ви заведа едно дело, да ми покажете точно поради каква причина сте ми блокирали IP-т.

Ако си писал нещо против Радев или хохавото му правителство.. Блокират :)

Не ме интересуват новите цени. Возя се гратис и така ще е и за напред.

Колкото повече се бавят и закъсняват рейсовете, толкова повече ще плащаме хахахаха ДА ПЛАЩАМ ЗА ЧУЖДО ЗАКЪСНЕНИЕ.

Билетите ще ПОСКЪПВАТ заради Мошеническата ПОСРЕДНМИЧЕСКА фирма , кяото прави Електронни перфоратори. Заради тия перфоратори, хората в Бургас плащат оше ПОЛОВИН билет, оше 50 стотинки... Трябват КУРШУМИ за Крадливите Кметове на Боклук Борисов в Бургас- Крадливия Митьо и в София- Фандъка ... И после да ВЪРНАТ старите Железни, метални перфоратори с ЕВТИНИ билети...

Абе, тия верно не са нормалнии! С какво пътуващите по 15 минути са облекчени?!?

мойте уважения, но това няма никакъв смисъл освен да взимат все повече пари. При средно закъснение и пътуване - за тези 30 мин., реалистично в софия не може да стигнеш до никъде. Най-малкото някой първенец като мине и пуснат червено - докато мине. Ти какво? Ще плащаш глоба ли? В едни други столици - има билет 30 мин., ама мойте уважения - качваш се на трамвай и върви по самостоятелно трасе ------ през целия град. И да, можеш за 30 мин, да стигнеш до другия град. Билета важи и за метрото, автобуси, тролеи и трамваи и си го взимаш през телефона - без скъпи устройства в самите средства. Само се чудят как да взимат повече пари за неуспешното си управление. Цената трябва да е формирана на база разстояние което си минал а не време. .... в други по бели държави - за да стигнеш до спирката - показва карта (маркира начална точка) качваш се ... слизаш където искаш - за да ти се отвори вратата маркираш карта. взима ти се толкова колкото си пътувал. като автобуса е по скъп от трамвая (нищо че уж е еко) ама там почти няма таксита, че са скъпи а пък градския транспорт е до 02 сутринта и от 05 сутрин. Да не говорим за велоалеите..

Пълна глупост са тези 30мин, можело да се прехвърли човек, да го направят поне за 60мин. Смешно е, както всичко, което се опитват да направят в България! Про зор!

И аз!

Ако всички поискаме безплатен градски транспорт, какво ще стане? Ами ще го направят. Ами да поискаме....Ние не сме искали. Само се възмущаваме. А те само си увеличават билета. Ами ние да си поискаме. Ако има подписка или петиция. Петиция (на латински: petitio) е индивидуална или колективна молба (ходатайство, обръщение) в писмен вид, подавана към органите на държавната власт. С нея се изисква предприемане на някакви мерки или извършване на някаква дейност от съответната организация. За да се внесе официално, обикновено се изисква да бъде подписана от определен брой граждани. В отделните страни могат да съществуват различни закони за подаване на петиция. Една от най-известните петиции от миналото е петицията на работниците и жителите на Санкт-Петербург от 9 януари 1905 година, с която петербургските работници начело със свещеника Георгий Гапон отиват при цар Николай II в деня на Кървавата неделя[1]. В България известна петиция е тази на движението „Екогласност“ от ноември 1989 г.

Е как очакват хората да слезна от колите - не само им е по-удобно заради безумните схеми и графици на обществения транспорт, но и по-евтино!!! Тези нови билети са пълно безумие!

Да направят билета 10 лв., два лева за транспорт и осем за чекмеджето.

Колкото по-достъпен е градският транспорт, толкова по-малко автомобили и в по-чист град ще живеем. В супер скъпия Лондон, билет за автобус е 1.55 от местните единици. За тази цена може да се прикачваш в рамките на час. Максималната цена е 4.65. Т.е. След 3ти билет за деня е безплатно.

Оставка на простата Фандъкова ! Един транспорт не правиха като хората сума ти време

Че то 30 мин само чакаш автобуса да дойде.

едва ли пътува с градски транспорт. За 30 минути щял да се прекачи... Абе ,тиквеник, от служебната кола 30 минути много ли ти се виждат? За 30 минути трамвай 5 не стига до центъра. За 30 минути трамвай 11 не стига до Константин Величков. За 30 минути в час пик 260 не стига до центъра. Та на какво ще се прекачиш, боклук без реална представа?!

Тъпире, колко бусленти и буферни паркинги построихте, така че аДския транспорт да не виси в задръствания, а да се движи? Искате хората да ви плащат за време, докато висят в задръстването ли, боклук от село?!

Хаха!!! Това беше добро!!!

Симеоне, Симеоне. Мисли малко. С този билет и тези, които ползват градски транспорт ще ср качат на колите. Разстояниятс в София са такива, че за 30 минути доникъде не може да се стигне. А престоите в задръстванията как ще се отчитат?

Ми, ако темата е за женския стерилитет а ти пишеш за Радев, какво очакваш?!! :-))

Огромна наглост! За 30 мин в София не можеш да стигнеш доникъде. Прозрачно е, че целта им отново е повишаване цената на ГТ. Още повече, че малцинството в по-голямата си част винаги се е возило и ще продължи да се вози без билет. Т.е. поскъпването ще бъде поето пак от почтените, работещи и учащи се граждани от мнозинството. Фандъкова-Оставка!

Не правете тази грешка,че на народа вече ще му писне .

Затова София се напълни с трошки. Затова има половин милион коли и по двеста пред вески блок. Затова въздухът е толкова замърсен. София е с най-скъпия обществен транспорт в цяла Европа. Абсолютно неадекватна политика за развитието на градския транспорт.

Едва ли за 30м,може да се стигне от А до точка.Б.Явно от СОС нямат престава за времетраенето.Бай мангал пак ще е без билет,за сметка на останалите,който работят...

Цените вече са като на пазара за проститутки в Амстердам. Честито на гражданите, да гледат да свършват, че времето тече, а и както знаем София расте, но не старее.

Скоро и винетките по120леа

Тъжно, много тъжно.

Плащане за време... Това да не ви е увеселително влакче или друга атракция? Но да може и така да се разглежда, когато част от нашите автобуси по столичните булеварди в Германия са вече експонати в музеи... Или може би е редно да попитаме до къде и до кога ще издържи и пътната инфраструктура, защото в София е на ръба.

Аз със шосейката за 20 минути съм от Бизнес цетъра до Люлин. Фандъкова ще ме фане за оня за да се кача в бусовете или метрото и да се друсам 1 час.

Истинският софиянец е с карта СОФИЯ за 1 година и не се вълнува от цената на билетите, които са за гости на столицата.

Както обикновено, пълна глупотевина на дебилните общинари.. в часове ПИК с половинчасова карта можете да се придвижите само от НДК до ОРЛОВ МОСТ. Поради тежкия нерегулируем трафик трябва да се таксува по растияние, примерно с метрото от Европейски Съюз до Средец цената да е 40ст, до гарата 80ст, а до Обеля 1.60лв, а ако пътуваш от гарата с метро до Европейски съюз, билета за метрото да всжи още час за свтобисите, например 120 от Европейски Съюз до Гоце Делчев, но за това са необходими нови таксиви апарати, чиято цена не може да се изплати за 20 години. в НюЙорк за час можеш да пътуваш с метро и аетобус но в едно направление, иначе ако влезеш в метрото можеш 24 часа и повече да се возиш до където си искаш

Еий, не се накрадоха софийските общинари, какви ли не хватки измислят за нови грабежи, то не бяха зони, сини, зелени, пембени, то не бяха винетки, застраховки, паяци, глоби, ремонти, ремонти на ремонтите, ремонти на ремонтите на ремонтите, технически паспорти на сградите, глоби за непреброяване, данъци сгради, данъци боклук( живееш не живееш в София, а в ЕС), но плащаш на Фангъската сметка за боклук в София. Аз живея в чужбина, но плащам за боклук в София 700 лева годишно.

Еий, не се накрадоха софийските общинари, какви ли не хватки измислят за нови грабежи, то не бяха зони, сини, зелени, пембени, то не бяха винетки, застраховки, паяци, глоби, ремонти, ремонти на ремонтите, ремонти на ремонтите на ремонтите, технически паспорти на сградите, глоби за непреброяване, данъци сгради, данъци боклук( живееш не живееш в София, а в ЕС), но плащаш на Фангъската сметка за боклук в София. Аз живея в чужбина, но плащам за боклук в София 700 лева годишно.

Това е като почасово плащане на проститутка, ебал не ебал, плащаш почасово за времето с нея. Фангъскова знае тези тарифи и ги прилага в транспорта.