Въвеждат е-плащане на пътните такси в ЕС
Европейската комисия прие днес решение по техническите спецификации и изискванията, необходими за въвеждане на Европейска система за електронно заплащане на пътни такси.
Обратно в новинатаКоментари - Въвеждат е-плащане на пътните такси в ЕС | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Alex (нерегистриран)
Вместо да измислят начин да се пътува без да се плащат такси на всеки километър, евробюрократите се замислили как да направят живота на магистралните мафиоти по-лек. Мисля че в Германия някой си игра да доказва, че събирането на ТОЛ стига колкото да се издържа системата за събиране на тази такса. Само да погледнем съседна Сърбия. Нищо, че не е в ЕС, ТОЛ-а и е като то зи на Италия. В участъка Ниш - Белград има 37 изхода. На всеки денонощно кибичи някакъв в будка и събира такси. То може на изхода днес да не излезе никой, но се кибичи. Значи до тук за всяка будка, а на повечето изходи те са поне две, трябват назначени поне 5 човека само за смените. Естествено тези хора трябва да са организирани в смени, бригади и т.н. Това ще иска към тях да има шефове, администрация и т.н. Да добавим, че будките са отоплени, климатизирани, пунктовете са осветени. Има някаква техника, дето се поддържа постоянно. Накрая наистина няма да се учудя ако се окаже, че парите стигат само за системата, дето ги събира. Въобще пътнината, мостината и тунелина трябва да останат в миналото.
ikonomist (нерегистриран)
Разгеле. Имам и още едно предложение, Словения да бъде изключена от Европейския съюз, защото много се правят на тарикати с таксите.
Хан Тукту до Alex (нерегистриран)
Е...видя ли колко много работни места ще се отворят?! Няма лошо в тая работа. А в България какво е сега, плащаш и караш по лунните пътеки!
Е - плащане (нерегистриран)
Да не би пък да става въпрос за плащане в натура? Е... плащане ?!
Alex (нерегистриран)
Вместо да измислят начин да се пътува без да се плащат такси на всеки километър, евробюрократите се замислили как да направят живота на магистралните мафиоти по-лек. Мисля че в Германия някой си игра да доказва, че събирането на ТОЛ стига колкото да се издържа системата за събиране на тази такса. Само да погледнем съседна Сърбия. Нищо, че не е в ЕС, ТОЛ-а и е като то зи на Италия. В участъка Ниш - Белград има 37 изхода. На всеки денонощно кибичи някакъв в будка и събира такси. То може на изхода днес да не излезе никой, но се кибичи. Значи до тук за всяка будка, а на повечето изходи те са поне две, трябват назначени поне 5 човека само за смените. Естествено тези хора трябва да са организирани в смени, бригади и т.н. Това ще иска към тях да има шефове, администрация и т.н. Да добавим, че будките са отоплени, климатизирани, пунктовете са осветени. Има някаква техника, дето се поддържа постоянно. Накрая наистина няма да се учудя ако се окаже, че парите стигат само за системата, дето ги събира. Въобще пътнината, мостината и тунелина трябва да останат в миналото.
ikonomist (нерегистриран)
Разгеле. Имам и още едно предложение, Словения да бъде изключена от Европейския съюз, защото много се правят на тарикати с таксите.
Хан Тукту до Alex (нерегистриран)
Е...видя ли колко много работни места ще се отворят?! Няма лошо в тая работа. А в България какво е сега, плащаш и караш по лунните пътеки!
Е - плащане (нерегистриран)
Да не би пък да става въпрос за плащане в натура? Е... плащане ?!
НАЙ
Пуснаха епизод 5 от сериала със записите, този път и с гласа на Атанас Атанасов
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Внезапно почина главният редактор на "24 часа" Борислав Зюмбюлев
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Пуснаха епизод 5 от сериала със записите, този път и с гласа на Атанас Атанасов
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
Столтенберг в София: Живеем в по-опасен свят и НАТО трябва да реагира, но целта е мирът