Въвеждат е-плащане на пътните такси в ЕС

Европейската комисия прие днес решение по техническите спецификации и изискванията, необходими за въвеждане на Европейска система за електронно заплащане на пътни такси.

Обратно в новината

Коментари - Въвеждат е-плащане на пътните такси в ЕС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да не би пък да става въпрос за плащане в натура? Е... плащане ?!

Е...видя ли колко много работни места ще се отворят?! Няма лошо в тая работа. А в България какво е сега, плащаш и караш по лунните пътеки!

Разгеле. Имам и още едно предложение, Словения да бъде изключена от Европейския съюз, защото много се правят на тарикати с таксите.

Вместо да измислят начин да се пътува без да се плащат такси на всеки километър, евробюрократите се замислили как да направят живота на магистралните мафиоти по-лек. Мисля че в Германия някой си игра да доказва, че събирането на ТОЛ стига колкото да се издържа системата за събиране на тази такса. Само да погледнем съседна Сърбия. Нищо, че не е в ЕС, ТОЛ-а и е като то зи на Италия. В участъка Ниш - Белград има 37 изхода. На всеки денонощно кибичи някакъв в будка и събира такси. То може на изхода днес да не излезе никой, но се кибичи. Значи до тук за всяка будка, а на повечето изходи те са поне две, трябват назначени поне 5 човека само за смените. Естествено тези хора трябва да са организирани в смени, бригади и т.н. Това ще иска към тях да има шефове, администрация и т.н. Да добавим, че будките са отоплени, климатизирани, пунктовете са осветени. Има някаква техника, дето се поддържа постоянно. Накрая наистина няма да се учудя ако се окаже, че парите стигат само за системата, дето ги събира. Въобще пътнината, мостината и тунелина трябва да останат в миналото.

Да не би пък да става въпрос за плащане в натура? Е... плащане ?!

Е...видя ли колко много работни места ще се отворят?! Няма лошо в тая работа. А в България какво е сега, плащаш и караш по лунните пътеки!

Разгеле. Имам и още едно предложение, Словения да бъде изключена от Европейския съюз, защото много се правят на тарикати с таксите.

Вместо да измислят начин да се пътува без да се плащат такси на всеки километър, евробюрократите се замислили как да направят живота на магистралните мафиоти по-лек. Мисля че в Германия някой си игра да доказва, че събирането на ТОЛ стига колкото да се издържа системата за събиране на тази такса. Само да погледнем съседна Сърбия. Нищо, че не е в ЕС, ТОЛ-а и е като то зи на Италия. В участъка Ниш - Белград има 37 изхода. На всеки денонощно кибичи някакъв в будка и събира такси. То може на изхода днес да не излезе никой, но се кибичи. Значи до тук за всяка будка, а на повечето изходи те са поне две, трябват назначени поне 5 човека само за смените. Естествено тези хора трябва да са организирани в смени, бригади и т.н. Това ще иска към тях да има шефове, администрация и т.н. Да добавим, че будките са отоплени, климатизирани, пунктовете са осветени. Има някаква техника, дето се поддържа постоянно. Накрая наистина няма да се учудя ако се окаже, че парите стигат само за системата, дето ги събира. Въобще пътнината, мостината и тунелина трябва да останат в миналото.