Борисов проверява ”Тракия” на всеки 20 дни
Оскъпяване на строителството на автомагистрала "Тракия" няма да има.
Обратно в новинатаОскъпяване на строителството на автомагистрала "Тракия" няма да има.
Обратно в новинатаОскъпяване на строителството на автомагистрала "Тракия" няма да има.
Обратно в новинатаКакво си направил в северна България кажи.Едно колело при Бяла за три години ,което се оказа едно голямо лайно.За един ден девет катастрофи.Ето това направи,едно голямо лайно.
Ех, защо със същият ентусиазъм Борисов не се чудеше как да привлече инвестиции или да увеличи доходите на хората. Тодор Живков също правеше магистрали, но и хората си живееха добре. Всяко година ходеха на почивка. Почти всички предприятия имаха почивни станции за персонала си.
ами като мъ се строят толкова пътища да отива в пътното.скандал след скандал,издънка след издънка,а тои магистрали.бла,бла...за него и дръжките му,защото пари за хляб няма да има,камо ли за бензин.пълно безхаберие и наглост. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
дано на отиване или на връщане се отбие през отсечката Шишманци Скутаре да разбере за какво забавяне става от поетите ангажименти на фирмата за реахалибитация на дадената отсечка
Точно преди окончателно да се сгромоляса, основната икономическа дейност на Великата Римска империя била строителството на пътища... за тия дето дошли след тях. Най-вече археолозите. Друга аналогия: Хората масово започнали да практикуват разменна търговия. От тях все пак останала доста култура, а от нас - мантинели.
НЕ ПОЗНАВАМ В БЛИЗКАТА НИ ИСТОРИЯ ПО САМОВЛЮБЕН ЧИВЕК ОТ БОРИСОВ. " АЗ съм обещал да правя магистрали, така че след 50 години българите да знаят какво СЪМ направил". АКО ТИ БОРИСОВ ПРОДЪЛЖАВАШ В ТОЗИ ДУХ ДА "ПРАВИШ" СЛЕД 50 ГОДИНИ НЯМА ДА ИМА БЪЛГАРИ КОИТО ДА ТЕ ПОМЕНУВАТ. Просто България няма да я има. Ние българите обаче сме мъдар народ. Ще ти покажем какво си направил на предстоящите избири. Ще отидеш там където в момента е твоя цар. Вервай ми.
Завистливите злобари почивка нямате ей... Съчувствам ви, толкова сте жалки, че единствената ви радост е да плюете по форумите. Хора, т.е. човечета, по-весело, Коледа идва...
много точно казано!!!! и коко ялко за нас! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Защо да съм злобар? Аз само питам защо е необходимо на всеки 20 дни да се проверява. 1/Дали ТОЙ проверява коефициента на уплътняване на земното легло. 2/Дали гъстотата на асфалтобетона с конуса на Абрамс 3/Дали Брукнеровия полигон ,за баланса на земните маси . 4/Или наклона на откосите. Ясно е ,че такива технически дейности не са му познати и честите му инспекции са ненужни Само смущава хората да си гледат работата.
1,Той съобщи, че около 10 декември ще бъде положен около 400 метра асфалт, за да се провери устойчивостта на трасето. ??? 2.Аз съм обещал да правя магистрали, така че след 50 години българите да знаят какво съм направил? 3.Градовете край магистралата ще живнат, заяви премиерът.
Това,че премиерът контролира е определен плюс и не е необходимо да е специалист.Мен ме смущава друго-непрекъснато се изтъква съотношението-евтино,бързо,качествено-за мен това е една невъзможна комбинация и практиката вече го доказва-днес новооткрития участък на околовръстното беше като езерото Ариана-загубих си регистрационната табела-в районното разбрах,че съм 5-тия подобен случай-колко ли са в София-сега ме чака тромавата процедура по издаване на нов номер и невъзможност да ползвам колата си.Не ми се мисли за булевард Брюксел-сигурно под него е като под Ниагарския водопад.Дано не паднат температурите и да замръзне,защото напролет ще трябва да го ремонтират-и все пак не разбрах колко е гаранцията - 10 или 5 години и как се определя този гаранционнен период?
Не се заяждам, ама с конуса на Абрамс се мери консистенцията на бетона. Асфалтобетонът няма такава, защото няма вода
Абсолютно правилно!Пуснах го умишлено да видя ,дали от коментиращите някой има понятие за какво става въпрос. А иначе водоциментовият фактор ,пресевният анализ ,конус на Абрамс и Хумел са си понятия от бетона.
Ела да видиш Чирпан как "живна" откакто магистралата го обхожда. Мъртвило. Нали знаеш, на кривата ракета, космоса и пречи, та и инфраструктурата на глухата провинция. А за "участъка на смъртта" от сегашния път Ст. Загора- Сливен с 15 гроба на него на Андрешко Гагаузов му потърси сметка за профуканите от батко и спрените пак заради батко от ЕС пари за Тракия.Това ще е на ползу роду.
Основател на ГУП /главно УПРАВЛЕНИЕ !! на пътищата/ е генерал Винаров. Така че най-добре е тази дейност пак да се върши от генерал, па дори от Бойка, че иначе няма управия в пътното дело.То не са агенции, то не са бордове, ефектът е само дупки и тук-там кръпки.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
хахахах (нерегистриран)
голем праз - пак се изпусна пожарният...
Анономен (нерегистриран)
Какво си направил в северна България кажи.Едно колело при Бяла за три години ,което се оказа едно голямо лайно.За един ден девет катастрофи.Ето това направи,едно голямо лайно.
Вальо (нерегистриран)
Ех, защо със същият ентусиазъм Борисов не се чудеше как да привлече инвестиции или да увеличи доходите на хората. Тодор Живков също правеше магистрали, но и хората си живееха добре. Всяко година ходеха на почивка. Почти всички предприятия имаха почивни станции за персонала си.
ms (нерегистриран)
ами като мъ се строят толкова пътища да отива в пътното.скандал след скандал,издънка след издънка,а тои магистрали.бла,бла...за него и дръжките му,защото пари за хляб няма да има,камо ли за бензин.пълно безхаберие и наглост. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
9689 (нерегистриран)
Голяма грешка-трябва да открива построеното за 20 дни.
шишман (нерегистриран)
дано на отиване или на връщане се отбие през отсечката Шишманци Скутаре да разбере за какво забавяне става от поетите ангажименти на фирмата за реахалибитация на дадената отсечка
СК (нерегистриран)
Че той друго прави ли?
Малки прилики (нерегистриран)
Точно преди окончателно да се сгромоляса, основната икономическа дейност на Великата Римска империя била строителството на пътища... за тия дето дошли след тях. Най-вече археолозите. Друга аналогия: Хората масово започнали да практикуват разменна търговия. От тях все пак останала доста култура, а от нас - мантинели.
Васко (нерегистриран)
Човек с манталитет на фелдфебел е "премиер" на държава.
КРАС (нерегистриран)
НЕ ПОЗНАВАМ В БЛИЗКАТА НИ ИСТОРИЯ ПО САМОВЛЮБЕН ЧИВЕК ОТ БОРИСОВ. " АЗ съм обещал да правя магистрали, така че след 50 години българите да знаят какво СЪМ направил". АКО ТИ БОРИСОВ ПРОДЪЛЖАВАШ В ТОЗИ ДУХ ДА "ПРАВИШ" СЛЕД 50 ГОДИНИ НЯМА ДА ИМА БЪЛГАРИ КОИТО ДА ТЕ ПОМЕНУВАТ. Просто България няма да я има. Ние българите обаче сме мъдар народ. Ще ти покажем какво си направил на предстоящите избири. Ще отидеш там където в момента е твоя цар. Вервай ми.
b (нерегистриран)
Завистливите злобари почивка нямате ей... Съчувствам ви, толкова сте жалки, че единствената ви радост е да плюете по форумите. Хора, т.е. човечета, по-весело, Коледа идва...
Az (нерегистриран)
много точно казано!!!! и коко ялко за нас! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Не е така! (нерегистриран)
Защо да съм злобар? Аз само питам защо е необходимо на всеки 20 дни да се проверява. 1/Дали ТОЙ проверява коефициента на уплътняване на земното легло. 2/Дали гъстотата на асфалтобетона с конуса на Абрамс 3/Дали Брукнеровия полигон ,за баланса на земните маси . 4/Или наклона на откосите. Ясно е ,че такива технически дейности не са му познати и честите му инспекции са ненужни Само смущава хората да си гледат работата.
Ето познанията му: (нерегистриран)
1,Той съобщи, че около 10 декември ще бъде положен около 400 метра асфалт, за да се провери устойчивостта на трасето. ??? 2.Аз съм обещал да правя магистрали, така че след 50 години българите да знаят какво съм направил? 3.Градовете край магистралата ще живнат, заяви премиерът.
v.hristov (нерегистриран)
Това,че премиерът контролира е определен плюс и не е необходимо да е специалист.Мен ме смущава друго-непрекъснато се изтъква съотношението-евтино,бързо,качествено-за мен това е една невъзможна комбинация и практиката вече го доказва-днес новооткрития участък на околовръстното беше като езерото Ариана-загубих си регистрационната табела-в районното разбрах,че съм 5-тия подобен случай-колко ли са в София-сега ме чака тромавата процедура по издаване на нов номер и невъзможност да ползвам колата си.Не ми се мисли за булевард Брюксел-сигурно под него е като под Ниагарския водопад.Дано не паднат температурите и да замръзне,защото напролет ще трябва да го ремонтират-и все пак не разбрах колко е гаранцията - 10 или 5 години и как се определя този гаранционнен период?
не се заяждам (нерегистриран)
Не се заяждам, ама с конуса на Абрамс се мери консистенцията на бетона. Асфалтобетонът няма такава, защото няма вода
Toчен (нерегистриран)
Абсолютно правилно!Пуснах го умишлено да видя ,дали от коментиращите някой има понятие за какво става въпрос. А иначе водоциментовият фактор ,пресевният анализ ,конус на Абрамс и Хумел са си понятия от бетона.
Гошо (нерегистриран)
Е да, ама в София направи Околовръстното!
бат, Бойко, (нерегистриран)
Ела да видиш Чирпан как "живна" откакто магистралата го обхожда. Мъртвило. Нали знаеш, на кривата ракета, космоса и пречи, та и инфраструктурата на глухата провинция. А за "участъка на смъртта" от сегашния път Ст. Загора- Сливен с 15 гроба на него на Андрешко Гагаузов му потърси сметка за профуканите от батко и спрените пак заради батко от ЕС пари за Тракия.Това ще е на ползу роду.
стар пътищар (нерегистриран)
Основател на ГУП /главно УПРАВЛЕНИЕ !! на пътищата/ е генерал Винаров. Така че най-добре е тази дейност пак да се върши от генерал, па дори от Бойка, че иначе няма управия в пътното дело.То не са агенции, то не са бордове, ефектът е само дупки и тук-там кръпки.
честен евреин (нерегистриран)
То се видя онзи ден, как това, дето го направи, вече го няма :))
До Вальо (нерегистриран)
И мен ме е яд на другарите които свалиха др.Живков...
ТРЕЙС (нерегистриран)
Обекта вече е оскъпен и закъснява.
koko (нерегистриран)
ГОЛЕМИ ПРОЕКТИ - ГОЛЕМИ КРАЖБИ.ИЗПИТАНО В БЪЛГАРИЯ!
НАЙ
Откриха новата автогара във Варна (снимки)
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Започна разчистването на терена за Националната детска болница (снимки)
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Запрянов: Няма да има ограничения в използването на помощта ни за Киев, само отбранителна е
"Лъч надежда за край на войната": Европа и ООН прегърнаха новия израелски план за Газа
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Откриха новата автогара във Варна (снимки)
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Започна разчистването на терена за Националната детска болница (снимки)
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Запрянов: Няма да има ограничения в използването на помощта ни за Киев, само отбранителна е
"Лъч надежда за край на войната": Европа и ООН прегърнаха новия израелски план за Газа
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп