Бой между машинисти е в основата на взрива на централната гара в Кайро

Заради инцидента оставка подаде министърът на транспорта на Египет Хешам Арафат

Обратно в новината

Коментари - Бой между машинисти е в основата на взрива на централната гара в Кайро | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ми де е помощник-жп шофьор? зер ако стане нещо бърза помощ изискващо с титуляра да звънне & после продължи със заместник му

без водач локомотив или друго тягово прев. ср-во отбит(о) -> коловоз без продължение - стандартно , ами информирани ли са били навреме & ако трябва принудително евакуирани присъстващите ?

ми идейно да си преименуват от не на починал преди хилядолетия монарх гарата а на някой жив или да отслужат ритуал за пречистване от лошотия

под напрежение :един вид чарковете са били в движение ,напрегнати,огънати,трептящи,нагряти&т.н.,все пак в ютюб се види че е с дължина на ~вагон едно 2о м комай

съболезнования; да е било заради претенции че единия ще дойде до дестинация преди другия (примерно втория машинист да се е движил с по-голяма от разрешената скорост & не му се е чакало първия да освободи релсите ,запис от диалога им има ли няма ли публично оповестен) можело е предполагам просто кат се доближат двата или преди това да се осъществи връзка с диспечера & се скачат - заедно ще са в точка пристигане ; може би изолация на някой проводник е била нарушена ,или пукнатина в горивен резервоар\охлаждащ понижаващ или повишаващ трансфоматор, или прекалено много топлина в колоосни букси, или нещо което е тлеело или се е било събрало като отпадъчен продукт в кош в резултат работа конструктивни елементи, или незатегната помежду (не)метални части връзка, а устройство за бдителност или автоматична локомотивна сигнализация знае ли се дали не са били незаконно разпломбирани&манипулирани (изключено примерно щото да не дразни машиниста от някакви звук,светлина) , във всеки предмет има т.нар.потенциална енергия & комбинирана с кинетична ако той стане подвижен &тя се освобождава в посока противна на тази на придвижване когато той спре или намали скоростта си ,може би за по-обстойна информация може да се следи & тяхната преса; живи здрави щастливи

квото и да стане в подопечната им територия - те оставки не подават. само пращат телеграми.

Не знам но гледах в тубата целия запис от камерите на перона - страшна работа е било - цялата течност от трафовете залива хората наоколо и се запалва след това - тичат горящи хора на всякъде ужас! :(

Какви са тези трансформатори , за които пишеш ?

трансформатори с медни намотки потопени в охлаждащ ги флуид (може би дизеловия мотор е скачен с ел.двигатели които пък с колоосите)

Ми цигански работи, какво да очакваш..

Екскурзиянта и той "Барабар Петка с мъжете" съболезнования пуснали от негово име

Много неточно е написано , но вероятно журналисти и хора , незапознати с жп транспорт го приемат като истина! Не може друг локомотив да се е изпречил хей така самоволно, защото движението на жп возилата се извършва по заповед на ръководител движение и по сигнали . Спирачките на влака не се "дърпат" а се "задействат " с "кран-машинист" , който може да бъде с различни форми и конструкция. Локомотивите имат система за спиране на подвижния състав-локомотиви и вагони, която ако е в изправност , до една минута и 750-1000 м трябва да се задейства и спре състава. При удар в буфери на коловоз без продължение/глух коловоз/ не би трябвало да има взрив, показания локомотив във видеото е дизелов, не е електрически и няма контактна мрежа , от която да се получи волтова дъга и стане някаква експлозия. Дори и при 50 км/ ч , дизелов локомотив не би трябвало да се взриви. Има нещо друго , което се надявам ,че следователите ще открият. В София в началото на 70 те години имаше случай , когато работещ локомотив от серия 55 , тръгна от депото при Централна гара , беше пуснат към гара Илиянци, но чак на гара Церово беше полуотворена нарочно стрелка, където изпадна и спря. Нито се запали нито се повреди. Грешка беше в конструкцията на "контролер- директна спирачка на локомотива " , където ръкохватката на контролера от положение "спирачка " се беше завъртяла на позиция 1 и така локомотивът тръгва. Тъй като е бил маневрен ," Устройството за бдителност" е било изключено и затова не се е задействала спирачката на локомотива. Ще следя новината, но в написаното до сега , за мен не е точно обосновано причината за тази авария !

А при нас оставки КОГА?

тва, там, са египтяни, ве. Не българи-гербаджии

и ги пускайте да пътуват

Арабели, арабели, скоро идвар и при нас....

25 души загинали за Египет не е изненада. Да оставиш локомотив под напрежение и да не провериш дали е обезопассен е пълна безогледност. Пълно несъобразяване с трудоите задължения. И какъв е този машинист, който е полудял, че оставя повереното превозно средство без надзор? После министърът си бил подал оставката. Вместо да уволни всичките говеда отговорни за реда в тяхната жп компания той опазва безредието и бяга с оставка!! А с тия малоумници ще развиваме отношения. Това е за сръбска комедия, а ние трябва да се пазим от такива в обединяващия се свят..

Точно се опитвах да си представя немски, австрийски или японски машинист да си зареже влака в движение и да слезе да раздава юмручно право и справедливост. Лошото, че ние българите по манталитет сме по близки до Ориента, отколкото до Западна Европа!!!

...очаквайте капитани на кораби да се лупат насред океана, за отнемане на предимство.

3евзек

Китайците бързо ще ъпгрейднат комедията с кунгфу правосъдие на 10 000 метра височина.

Какво имате предвид с 'локомотив под напрежение'? Локомотива е бил дизелов. Ако имате предвид някакъв специфичен термин се извинявам за репликата.