Бой между машинисти е в основата на взрива на централната гара в Кайро

Заради инцидента оставка подаде министърът на транспорта на Египет Хешам Арафат

Обратно в новината

Коментари - Бой между машинисти е в основата на взрива на централната гара в Кайро | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

25 души загинали за Египет не е изненада. Да оставиш локомотив под напрежение и да не провериш дали е обезопассен е пълна безогледност. Пълно несъобразяване с трудоите задължения. И какъв е този машинист, който е полудял, че оставя повереното превозно средство без надзор? После министърът си бил подал оставката. Вместо да уволни всичките говеда отговорни за реда в тяхната жп компания той опазва безредието и бяга с оставка!! А с тия малоумници ще развиваме отношения. Това е за сръбска комедия, а ние трябва да се пазим от такива в обединяващия се свят..

Точно се опитвах да си представя немски, австрийски или японски машинист да си зареже влака в движение и да слезе да раздава юмручно право и справедливост. Лошото, че ние българите по манталитет сме по близки до Ориента, отколкото до Западна Европа!!!

Арабели, арабели, скоро идвар и при нас....

и ги пускайте да пътуват

А при нас оставки КОГА?

...очаквайте капитани на кораби да се лупат насред океана, за отнемане на предимство.

Много неточно е написано , но вероятно журналисти и хора , незапознати с жп транспорт го приемат като истина! Не може друг локомотив да се е изпречил хей така самоволно, защото движението на жп возилата се извършва по заповед на ръководител движение и по сигнали . Спирачките на влака не се "дърпат" а се "задействат " с "кран-машинист" , който може да бъде с различни форми и конструкция. Локомотивите имат система за спиране на подвижния състав-локомотиви и вагони, която ако е в изправност , до една минута и 750-1000 м трябва да се задейства и спре състава. При удар в буфери на коловоз без продължение/глух коловоз/ не би трябвало да има взрив, показания локомотив във видеото е дизелов, не е електрически и няма контактна мрежа , от която да се получи волтова дъга и стане някаква експлозия. Дори и при 50 км/ ч , дизелов локомотив не би трябвало да се взриви. Има нещо друго , което се надявам ,че следователите ще открият. В София в началото на 70 те години имаше случай , когато работещ локомотив от серия 55 , тръгна от депото при Централна гара , беше пуснат към гара Илиянци, но чак на гара Церово беше полуотворена нарочно стрелка, където изпадна и спря. Нито се запали нито се повреди. Грешка беше в конструкцията на "контролер- директна спирачка на локомотива " , където ръкохватката на контролера от положение "спирачка " се беше завъртяла на позиция 1 и така локомотивът тръгва. Тъй като е бил маневрен ," Устройството за бдителност" е било изключено и затова не се е задействала спирачката на локомотива. Ще следя новината, но в написаното до сега , за мен не е точно обосновано причината за тази авария !

Екскурзиянта и той "Барабар Петка с мъжете" съболезнования пуснали от негово име

Ми цигански работи, какво да очакваш..

тва, там, са египтяни, ве. Не българи-гербаджии

Китайците бързо ще ъпгрейднат комедията с кунгфу правосъдие на 10 000 метра височина.

Не знам но гледах в тубата целия запис от камерите на перона - страшна работа е било - цялата течност от трафовете залива хората наоколо и се запалва след това - тичат горящи хора на всякъде ужас! :(

Какви са тези трансформатори , за които пишеш ?

Какво имате предвид с 'локомотив под напрежение'? Локомотива е бил дизелов. Ако имате предвид някакъв специфичен термин се извинявам за репликата.

квото и да стане в подопечната им територия - те оставки не подават. само пращат телеграми.

трансформатори с медни намотки потопени в охлаждащ ги флуид (може би дизеловия мотор е скачен с ел.двигатели които пък с колоосите)

съболезнования; да е било заради претенции че единия ще дойде до дестинация преди другия (примерно втория машинист да се е движил с по-голяма от разрешената скорост & не му се е чакало първия да освободи релсите ,запис от диалога им има ли няма ли публично оповестен) можело е предполагам просто кат се доближат двата или преди това да се осъществи връзка с диспечера & се скачат - заедно ще са в точка пристигане ; може би изолация на някой проводник е била нарушена ,или пукнатина в горивен резервоар\охлаждащ понижаващ или повишаващ трансфоматор, или прекалено много топлина в колоосни букси, или нещо което е тлеело или се е било събрало като отпадъчен продукт в кош в резултат работа конструктивни елементи, или незатегната помежду (не)метални части връзка, а устройство за бдителност или автоматична локомотивна сигнализация знае ли се дали не са били незаконно разпломбирани&манипулирани (изключено примерно щото да не дразни машиниста от някакви звук,светлина) , във всеки предмет има т.нар.потенциална енергия & комбинирана с кинетична ако той стане подвижен &тя се освобождава в посока противна на тази на придвижване когато той спре или намали скоростта си ,може би за по-обстойна информация може да се следи & тяхната преса; живи здрави щастливи

под напрежение :един вид чарковете са били в движение ,напрегнати,огънати,трептящи,нагряти&т.н.,все пак в ютюб се види че е с дължина на ~вагон едно 2о м комай

ми идейно да си преименуват от не на починал преди хилядолетия монарх гарата а на някой жив или да отслужат ритуал за пречистване от лошотия

без водач локомотив или друго тягово прев. ср-во отбит(о) -> коловоз без продължение - стандартно , ами информирани ли са били навреме & ако трябва принудително евакуирани присъстващите ?

ми де е помощник-жп шофьор? зер ако стане нещо бърза помощ изискващо с титуляра да звънне & после продължи със заместник му