38 влака спират от днес, от февруари - други 90

От днес спират да се движат 38 влака, а други 10 са със скъсен маршрут. Причината е намалената с 40 млн. държавна субсидия. Синдикатите готвят голям протест.

Обратно в новината

Коментари - 38 влака спират от днес, от февруари - други 90 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хайде за 1 лев!?Тати ще ми купи гара и влак...

Не требе да спираме трена,требе да има по-малко лежачи у железниците.

Мутрата ББ, предния мандат не успя да фалира и приватизира БДЖ. Сега отново е на ход с пъклените си планове. Заради глупоста на онези които го избраха и ходиха за гъби, всички ще му сърбаме попарата....

Министъра на финансите и министъра на транспорта, стягат НАЦИОНАЛНА СТАЧКА!Дръж се Боце!

Апогея на делото на Московски,смъртта на БДЖ вече е започнала!!!!!!!!!!!

Продажният Боко продължава разрушението на България. Явно затова ни го натикват така насила и го прегръщат толкова гейски в ЕС. Дянков също беше опит за продължение на разрушението на България. Изненади няма. Но жертвите отново са същите и отново спят.

БДЖ е държавната фирма, която до преди не много години, беше и все още си остава, доминирана , къде явно, къде скрито, от комунистите.

Само дето при социалистите БДЖ работеше добре. Дойдоха поръчковите мутри фашисти и държавата зачна да се срива!

Оставка!!!! Щом не работите за хората и сте против България - ВЪН !!!!

Хората правят влакове на магнитни възглавници, а България, благодарение на мутрата Боко, се връща в 17 век.

Хора, вдигнете се на бунт! Блокирайте гарите,магистралите,кметсвата, искайте си правата!!!Няма кой да реши на ваше място,ако вие самите не си потърсите правата...

Унищожиха въздушния транспорт в България! Сега унищожават и ЖП транспорта... и оставаме на 25 годишни таратайки и автобуси - от една страна. От другата народни лимузини за милиони (евра), които се ползват от единици партийни избраници и вардияните им.

Целта е да фалират предприятието и да го продадат/купят/ "без пари"! Новият "път на коприната" от Китай за Европа ще минава през Турция и БГ, което значи, че много фирми имат интерес да инвестират в него... Нашите управляващи изпълняват чужда поръчка- резултатите ще се видят след няколко години!!! Вероятно Турски или Западни фирми имат интерес от ефтина компания на стратегическо място.

Обаче по нови данни пътя на коприната ще заобикаля нужника както и газовите коридори. Нещо като кралство Бутан. Тук ще бъде нужника ББ.

Сами си го избрахте! Гласувайте пак за Бойко Борисов сега да бъде президент! Тогава как ще ви го .......

Как само в България има железници и рафинерия/и на загуба ? Само това моля някой да ми обясни!

С крадливи, продажни и престъпни политици.

С подобна политика,страната ни се "тика" към пропаст-насила се обезлюдяват села и градчета,за сметка на мега-(полиси)-(интереси) и т.н.След това няма да има проблем да се пристъпи и към "шистоването" на опустялата земя!Тежко ни с такива управници!Не мога да повяравм,че няма един с мозък,който да сметне колко по 40 милиона ще ни струват подобни "оздравителни" мерки след 1,2,3 да не говорим за 10-20 години,защото толкова дългосрочно явно никой не може/не иска да мисли!Още веднъж доказваме,че наред с Вселената и Глупостта на Български политици/мекерета е БЕЗКРАЙНА!

А когато кондукторите пускаха за половин билетче не ревахте! Това е както почти навсякъде в България - изхождате се в собственната си чиния...

Ха , ха ха . Кви влакове бе, пеша и с каруци, който може и по магистрала, останалите си стоите по селата .Това е положението , каквото било ,било. Сега сме европейсик съюз и всички сме шарлита. Айде у лево.

Искахте Тиква - ето ви Тиква!

девиз на ГЕРБ : "да довършим започнатото". Е, сега изпълняват съвестно и даже в ускорени срокове.

Хайде на желязото мангали-и-и-и! Валяло релси!!!!!!

....Нямам ..думи....,онемявам...!Какви са тия управляващи, какви са тия политици , какви са тия аборигениии..!?Как може да съкращават влакове ,където хората нямат друг алтернативен превоз да ходят на училище и работа,а дават МИЛЯРДИ за "оздравяване " на банки..!?Вижте що правят другите бели държави,бре , балъциии..!..Или пак ще устройваме някой наш човек с автобусни превози..!?За нищо ..не ставате..,бре -незнам как и до кога да ви търпиме..,брее...!?

Алооо, министъра. Резни администрацията на БДЖ, увеличи събираемостта със строг контрол над кондуктори и пътници. Така ще е по добре. Ако се закрият линии с БДЖ е свършено. Ще бъдат обречени и ще преживеят финансов удар цели региони в страната.

Най-вече на кондукторите и началник влаковете. Бил съм свидетел как спират хората, които отиват към касите, да не купуват билети, а да им дадат директно парите на тях. Разбира се, без да им издават билети.

Добре,де,защо се дадоха толкова пари за по модерни влакове?Защо се сменяха релси?Пак циганите ще намажат като гепят джелезото.

по пътя на Царя, който продаде БТК на безценица. Ликвидация на БДЖ и продажба за един лев

Ще затворят влаковите линии и на тяхно място ще пуснат автобуси на техни хора-това е далаверата тук!

поне няма да плаща държавата за това

Наивнико невежи, и автобусния транспорт се субсидира!

ако нямаше гратисчии и раздут щат по канцелариите пътническите превози на БДЖ нямаше да са на загуба !

Влакове спират-лишават работещите от транспорт.Но защо спряха от 1.1.1 2015 вноса на жизнено необходимото лекарство Ривотрил.То се купува на свободни цени , а няколко хиляди хиляди епилептици ще загинат.Къде сте Народно Събрание ,Правителство ,МЗ ,д-р Москов . Обричате 200 000 на геноцид.

Моя позната психотерапевтка ми каза,че всеки четвърти взема Ривотрил.Докторите се чудят с какво ще го заместят-антилепсина не е толкова добър и има странични действия!

Целта е да се продаде БДЖ на безценица на поредния външен инвеститор. За тиквите ще има тлъста комисионна, за купувача скрап метал и каквото друго там може да се продаде, за останалите ... Да са ни живи и здрави тиквите и да са ни яки гърбовете и задниците!

Март Буда си отива за винаги! Този път няма да е заради боядисани с червена глави!

Тиквата разпродава държавата.

Ехоо, гласувалите за ГЕРБ и коалиция, какво става. За покриване на кражбите в КТБ пари има, за БДЖ пари няма. Как става тази работа? ОСТАВКА!

ДО: ЕДНО НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА-ЗАЩОТО И ТЕ СА ОТ БКП-Д.С.!ЗАТОВА НЕ ГЛАСУВАМ ЗА КОМУНИСТИ,ТЪЙ КАТО РОДИТЕЛИТЕ МИ,ЩЕ СЕ ОБЪРНАТ В ГРОБА!!!

Защо ПП ГЕРБ упорито работи против себе си, издигайки на ръководен пост в БДЖ при всяко свое управление, бившия председател на младежкото БСП, другаря Владимиров? А всъщност, каква стратегия има ПП ГЕРБ относно БДЖ и как тази стратегия кореспондира с програмата за управление на ПП ГЕРБ? Къде може да се прочете за това?

сегашен гербераст и изпълнява волята герберастка. Стопли ли?

На крак, о парии презрени, на крак, о роби на труда! Потиснати и унизени, ... ................ ... От нийде няма избавление, от бог, ни цар, ни господар, във нас е нашето спасение, в борбата, водена със жар! Крадецът плячката не връща, ни властелинът свойта власт, но ний сме армия могъща, кой би се мерил днес със нас? Ний сме армия голяма, на трудовий, работен свят. ............... Държавата ни угнетява - законите са против нас, богати днес управляват, беднякът няма равен глас. Но стига толкова търпение, ний старий свят ще разрушим. Във нас е нашето спасение, с борба ще се освободим!

Развитите държавите откриват високоскоростни линии, строят нови жп трасета - под вода и по суша, а Банановата Република България, закрива всичко. Бай Ганьо отиде в средновековието - с каручките към Европа, опа, опа. Трагикомедията на една изчезваща държава ...

И това ако не е целенасочено унищожение, здраве му кажете! Въпросът определено НЕ Е В ПАРИТЕ! Пари има - в момента текат няколко безумни бдж-ски евро проекти за милиони (по различни оперативни програми), които почти няма да променят състоянието на бдж, а са пореден пример за безогледно източване на средства за почти ненужни ремонти и въвеждане на на ненужни промени! Дано доживеем някой ден управляващите да прогледнат и осъзнаят, че унищожават държавата България! Дано тогава не е твърде късно!

"управляващите да прогледнат и осъзнаят"? Ти мислиш, че сега управляващите са в безсъзнание? Че, политическата класа без да иска, унищожава българската държава стъпка по стъпка, стана вече четвърт век?

Браво на Бойко, че закрива влакове. Докато е пазел комундетата да откриват линии сега той като най-голямо комунде ги закрива. Деградацията е пълна.

ЕНП. Това за сведение. С други думи виновни са десните, всичко, до което се допряха ликвидираха. При комунистите се строеше при десните се разграбва, разпродава, колонизира, обеднява, опростачва. А ти си тъп като хлебарка. Също за сведение.

Каквото се направи при комунистите се изплюска и разграби. Тук са колониалистите, новите поробители, аплодирани от опростачените тъпаци като тоя дето се е нарекъл кучката.

Поредната стъпка към обезлюдяването на страната, чрез отнемане правото на гражданите за свободно придвижване. Иде ми идея за малък бизнес: транспортът между селищата да се поеме от частни превозвачи, ползващи една или две конски сили. За превоз на пътници да се използват файтони, а за товари - каруци. Получава се асоциация с цигански каруци, но да не забравяме, че конят е бил транспортно средство за всички народи от векове. Нещата могат да се направят културно. Народе, нали трябва да оцеляваме въпреки държавата! Е, няма да е със скорост 120 км/ч, но все пак ще е движение напред.

каквото я направим такава ще бъде. Управниците не са държавата, нито партиите и партийците им. Управниците са слуги на народа. Суверена сме ние, ние сме над всичко.

То 4.3 милиарда изчезнаха , то че спрели 38 влака . Нали има бюджет - само , че от заеми. Нали икономиката се раздвижила.

Убедил съм се че българина угодия няма той винаги ще бълва злоба и жлъч към всичко и всеки който е по- добре от него.

Ха на бас, че като "усвоят" европейските пари за жп транспорт ще приватизират и БДЖ! Ха на бас, че като "усвоят" парите за магистралите, ще ги дадат на концесия! Ха на бас, че ще ни докарат до просешка тояга!

Недейте да пищите! Избрахте си сами дясно правителство.

т.е. постави ги мафията с външна помощ. Изборите са измама - игра с бюлетините, допълване, невярна очетност и подправяне, игра с гласовете от чужбина. Много по-малко са гласувалите, от това което се обявява официално. 25 години ни мамят - това е истината.

Че, то няма леви партии! За какъв "избор" пищиш, след като всички са десни и биват назначавани, избор не се допуска?!

Само малко, 1 милиардче да бяхте дали на БДЖ от КТБ и всичко щеше да се оправи, но неискате . Друго си е да гушнете 4.5 милиарда и никой,ама никой незнае нищо и кой е с милиардите.Май всички се налапахте.

Най- добре да спират въздуха и да пускат газа!

ТЕ да са най-отпред !

Най - бедната държава с най - големите субсидии за партиите . За тят има , за друго няма.

Така е, заслужаваме си го !!! Кой се възпротиви на това, партиите да получават най-високите субсидии ??? Никой. Само констатираме факта. За партии има, за болни деца няма. За инвалиди няма. За влакове няма.

Защо всичко във България все се оздравява и най- накрая фалира. И все предишните виновни. А май всиччки до сега управлявали са виновни. За това сме на този хал. Защото другите държави не казват този или онзи е виновен . А си запазиха икономиката- било и частна да е.

има разлика в матряла. затова.

първо, да бъде разграбена, второ, народът и прогонен и трето, унищожена и дадена на правилното племе. Щото българите сме глупаци!

Приоритет на държавата е градския транспорт, а нали знаете кой стои зад него- ДПС. През всички години на демокрация се работи срещу БДЖ. Мисля, че няма държава в света която да унищожи железниците си за сметка на градски траспорт. Колко струва изграждането на една железница и защо не се ползва пълноценно. Закриват се влакове, в место да пътуват като открити влакове на метрото, но не могат да се разберат кой да вземе парите.Така е защото знаят че няма гражданско общество, всичко опира до това не излизаме на улиците не правим живи вериги, всеки си гледа само себе си.

На колко години са вагоните в които ни вози БДЖ? Още като ги е купило са били фтора употреба ма. Що не вземе да докаже на тази държава, че е кадърно да изкарва пари? Щото нема нужда. Държавата и така им дава, нали?

На толкова години са защото парите отиват за всичко друго, но не и за БДЖ. През годините демокрация се източваха всячески Кремиковци, Нефтохим, БДЖ, Плама, Балкан и т.н. А познай кои ги няма и кои остават да бъдат унищожени?

Ники - микимауза на Сакса продаде новите вагони? Защо за дупедатските задници има пари за нови коли, за субсиидии и заплати, а за БДЖ няма? Защо има милиарди за магистрали, а за БДЖ няма? Защо за всичко има пари, включително и за фалирали ЧАСТНИ банки, а за народа никога няма? Знаеш ли защо, защото е глупав и търпи, вместо да вземе оръжие и да измете палачите си.

Всички тези локомотиви и вагони са били купени по времето на социализма преди 1989 г. След 1989 г. по време на демокрацията не е купено нищо а даже и това което е имало се разруши и наряза на скрап.

права си, но забрави соросоидното гражданско общество - то не съществува, само отклонява вниманието ви, за да се печели време и задълбочават проблемите. С протести нищо няма да се оправи, вече е невъзможно. Само революция и народен съд ще спасят страната ни.

Това е страшно безобразие! Много лесно се руши, ама не съм видял Борисов и едно нещо сам да е направил! Швецйария, най-богатата дръжава в Европа има влакове на всеки 3 минути. Влакове, които се накланят по време на движение. Там тировете се извозват с влакове за да не замъсряват околната среда. Тука този некадърен министър ще ми пуска автобуси вместо влакове.