38 влака спират от днес, от февруари - други 90

От днес спират да се движат 38 влака, а други 10 са със скъсен маршрут. Причината е намалената с 40 млн. държавна субсидия. Синдикатите готвят голям протест.

Обратно в новината

Коментари - 38 влака спират от днес, от февруари - други 90 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

за спирането на ваковете е виновна скапаната държава, че не иска да дава още 40 милиона в тази бездънна яма, а не факта, че БДЖ не иска да се реформира и си работи както по тошово време. А народа вЕрва и протестира.

това са дребни проблеми.важното е че сме шарлита...

Айде, пускайте ромите да ви намалят разходите и след една седмица ще сте на печалба.

Как да се реформира БДЖ. Мениджърите и трябва да я реформират с помощта на държавата, която е собственик. Най-лесно е да се закрива, но пък ще има още 100-на км магистрала, евентуално.

Тотално ни разсипаха. Има 4 милиарда за някои етноси, а за стратегическата и национална инфраструктура няма пари. Фарс, пълен соросоиден фарс ...

Нема страшно- още малко и ще се возим в едни Ауди- та последен модел, още малко...

" Турция пуска влак стрела до България" -

Дори и хр. бисеров би се изсмял на такава жалка сума от 40 млн лв от която зависи БДЖ.Да не говорим пък за сравнение с това,което се краде ежедневно в държавата или резерва на мин.- съвет.Това просто е смешно, по сериозното е,че китай сключи договор с гърция за закупуване на железниците и част о сделката ше бъде и БДЖ,затова сега се осигуряват условията.

Аз, като студент 4 години се возих с родната железница и не се учудвам че тази ниско ефективна държавна структура не беше посечена много по-рано. Вагоните са стари, пускат влакове с по 2 вагона в които хората седят прави, пускат и такива с по 10 в които няма никой. Трябва ни чужда намеса на управленско ниво за да може да се спаси БДЖ.

Така е когото управляват некадърници и авантюристи.

СПРЕНИТЕ ВЛАКОВЕ ГИ ДАЙТЕ НА ИВАН КОСТОВ И ЕВГЕНИ БАКЪРДЖИЕВ ТЕ ЗНАЯТ КАКВО ДА ГИ ПРАВЯТ.........

страшно си тъп. Всяка реформа се прави със законодателство. Никой не може сам "отвътре" да се реформира без необходимата нормативна база. В случая с БДЖ е очевидно, че държавата не желае реформа. А и в много други случаи....

Това е стъпка от планът за съсипване на България и затриване на българското население. Някой от тия дето режат лентички и се канят да се влачат по корем за да строят ялови магистрали задава ли си въпроса какво причинява на народа? Закрихте болниците в редица малки градчета. Сега за едно изследване на кръв или урина трябва да се ходи до съседен град което прави едни 30-40 километра, 10-12 лв и един прахосан ден. Транспорта е нарядко - и влакове и автобуси. Сега става така, че ако идеш с едното може да няма с какво да се върнеш. А за немалко хора влакът е единственият удобен локален транспорт за ходене на работа, че е и денонощен. Нощем локални автобуси няма. Как си го представяте някой който е работил 12 часа да виси още 3-4 часа да чака следващ влак?

Не мога да разбера управляващите предатели на Родината си ли са или просто са неспособни да управляват ?!

Само дето вкала ще е стрела ДО България (демек на турска територия). В България ще се движи със скоростта която позволява инфраструктурата - средно 50 км/ч.

Ориент Експрес, луд купон е днес Мюнхен, Истанбул влака ще е фул. От България, чак до Турция в нашето купе, ще е оле-ле.

И двете! И по много!

Това са "реформите" на всички правителства от 1989 година до сега . Как една реформа ненаправиха че и народа да спечели,само те богоизбраните имат нужда от пари.

Не е ли по добре да се посичат .н. мениджъри, вместо да се посича БДЖ?Чуждоземният опит е друг.

Да не смяташ, че са магьосници? Всички нерентабилни остатъци от успелия социализъм трябва да бъдат унищожени. За съжаление, народа е прост и предпочита да налива пари в бездънна каца.

А- магьосници са! От толкова нерентабилност ако знаеш що пачки се правят- в едни лични сметки!

Като си тъп, чакай някой да направи нещо за да спечелиш. Пътническите превози на БДЖ трябваше много отдавана да почнат да работят по съвременен стандарт или да си заминат. Но нали сме прост народ ...

От 25 години БДЖ се управлява от мутри, а не от хора, милиарди левове се откраднаха и източиха от БДЖ чрез скраб, гориво, бракуване, търгове и др. Задачата им е да го доведат до фалит и да "гушнат " товарните превози като по-печеливши, уж ще се помогне по тоя начин за оздравяване на гражданските.

ПЕШ!? Не е истина, просто!

Не мога да разбера защо железниците трябва да бъдат спонсорирани? Да си направят бизнес план, да си вдигнат цента на билетите, да си работят! Що аз трябва да плащам за това, че някой ходи на работа или на училище с влак? На мен плащат ли ми картата за транспорт с която ходя аз на работа? На запад има добре организиран жп транспорт и влаковте пътуват и спират на всеки камък. Но - билетите понякога конкурират цените на самолетните билети! А какво става сега - в голямата част от влаковете се возят разни без билети, по 5 човека във вагон, мръсни опушени и държавата плаща! Аре стига вече - ако не са на печалба да ги закриват! Стига сме плащали за тоя дето духа!

Ми правят се. Какво сега, да възродим народния съд, щото някой има акъл да направи пари на гърба на няколко милиона олигофрена ли? Като е тъп народа ще налива пари в пробити държавни структури а те ще си изтичат в джобовете на избраните (или още по-зле, на улицата).

време е БДЖ да фалира и ако трябва и да се продаде, отдаде на концесия и т.н. Всяка година се дават милиони и за какво? Да стоят на работа едни хора за едни мижави пари. Като не могат да го управляват, да го дадат на някого, който може.

Добави и скоростта - София - Бургас около 6 часа. Е кой нормален ще се завре в тоя кенеф за 6 часа, при положение, че пътя е 350 клометра магистрала (3 часа и малко, без да се наручават ограниченията на скоростта)

Първата стъпка беше, че ГЕРБ намислиха да приватисират Български Пощи. Във всеки град и селце има сграда на Български Пощи на най-апетитното място. Това ни е останало от следосвобожденска България. За целта спряха да ползват пощенски вагони на БДЖ ( а те бяха по пътническите влакове и носеха някакъв приход на Пътнически Превози). Български Пощи замениха пощенските вагони с ведомствен шосеен транспорт - камиони, микробуси... Сега микробусите и камионите съвсем не са по- рентабилни от пощенските вагони, зависят от времето през зимата, но правят Български Пощи по- атрактивни за приватизиране. И който купи пощите (на безценица, естествено, защото стават нерентабилни) ще ликвидира дейността, сградите за строеж, транспорта продаден и ето ти един нов милиардер... От 2010 г има специално назначени хора в БП които да се занимават с уреждане на документацията на сградният фонд. Познайте в каква връъзка!

Правят се неистови опити да се фалира БДЖ наш'ти да го лапнат с някоя офшорка ... То не бяха пълни некадърници за шефове, то не беше рязана на багови за скрап и тнт ... До кога ?

Обществения транспорт е винаги на дотации - това се учи ОЩЕ В УНИВЕРСИТЕТА.Той е стратегическата и национална инфраструктура А на печалба е товарни превозиз. Така те се допълват.Ако някой иска да се поинтересува, разбира се.... ЖП транспорта е специфичен и тежък отрасъл, има цели фамилии, които потомствено работят там...Да се запитаме защо турските, руските и германските държавни железници се явиха като кандидати да купят товарни превози. те по-прости ли са от нас???! Не ми се вярва. Значи е другото....-да се продадат товарни превози, които поп принцип печелят, а пътнически-те тогава съвсем ще увиснат....Може и тях да закрием. А иначе в следващия програмен период на Европейския Съюз ЖП транспорта е приоритет. Ние защо не го казваме и как се вързва тази концепция с нашите действия??? А г-н В. Владимиров през цялото време цитира цифри и ни дума за самия транспорт. Да, той може да оправи сметките, но ако не остане жп транспорт, за какво е всичко ? Той не е помирисвал железница, може и да не се е возил на влак /доколкото се чу, баща му е стара партийна номенклатура/. Сега закриват 50 влака, от 1,02,2015г. още 90-ами то няма да останат влакове!И без това населението есе е концентрирало в по-големите градове, сег акато отрежат удобните връзки-ето още една причина които може да мигрира към София и големите градове-не може всеки ден да чака връзка на влака си по 3 часа/в Златна ливада ли беше, става дума за Габрово/Засягат се ученици, ще се отрази на университета в габрово, на работещите. Това още повече ще задълбочи неравномерното разпределение на населението в различните населени места. Но кой ли го интересува... Предполагам, че В Владимиров се вози в джип ! Фарс, пълен фарс ...

То и много от язовирите са отдадени на концесия...Видяхме резултата. Стигаме вече не дъното, а под нето! Защото сме бездуховни консуматори......................

И разбирасе, веднага се намират анонимни тъпаци които не са съгласни. Какво значи качество на обслужване, глупости, важно е далаверката да върви, нали другари?

За нови автомобили на управниците ни пари има, а за БДЖ-не! Този път не питам, защото знам защо- защото с влак пътува бедният човек. А никой от управниците с топлите автомобили не се интересува за него!

Рипахте, скачахте - гласувахте за ГЕРБ, и за Дончев - великия управленец - е да ви е честито!!! Обадете се на Дончев сега - няма нужда да ревете по гарата по всички телевизии от дни на ред!!!

Защо не се смени ръководството и да се сменят некадърните мутри назначени да управляват БДЖ щом не могат да го направят конкуретноспособно. Май целта е някой да гушне на безценица товарните превози. Ето така се става безумно богат.

Ето защо фалираха БДЖ нашите любимци: "Във връзка със Спогодбата между правителството на Република България и правителството на Република Турция за работата на железопътния граничен преход Свиленград Капъкуле и обслужването на граничната разменна гара Капъкуле, в сила от 13.08.2010 г. към 1-ви юли 2012г., жп превози на товари на територията на Република Турция ще може да извършват освен държавният превозвач БДЖ-Товарни превози ЕООД така също и българските частни лицензирани жп превозвачи - Българска железопътна компания (част от румънската "Груп феровиар Ромън"), Ди Би Шенкер Рейл България" (собственост на гиганта "Дойчебан") и "Булмаркет". По покана на Турските държавни железници (TCDD) на 7-ми юни, 2012г. в гр. Анкара, Турция, се проведе среща за едновременното подписване на Анекси А, В, С и D към Спогодбата. Срещата се проведе под председателството на г-н Ибрахим Челик, директор на отдел Товарни превози към Турските държавни железници (TCDD). "Освен спазване на европейските условия за достъп до жп инфраструктура, насърчаване на конкурентоспособността, улесняване и увеличаване работата и на българските лиценизрани железопътни превозвачи, Република България ще увеличи приходите си и от инфраструктурни такси. След разбиване на монопола и отпадане на посредничеството на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД се очаква значителен ръст на обемите превози от Германия и Румъния за Турция.

ПРИЯТЕЛЮ НА ТЕБ И СЪГРАЖДАНИТЕ ТИ ОКОЛО 1 000 000 ПРАВЯТ МЕТРО........... ТРАМВАЙ ТРОЛЕЙ АВТОБУСИ НОВИ ТИ ВЗЕМАТ, А НА ОСТАНАЛАТА ЧАСТ ОТ СТРАНАТА ПО-БЕДНИТЕ ХОРА 6 000 000 ИМ ТРЯБВАТ ВЛАКОВЕ ЗА ПРЕДВИЖВАНЕ........... ДРУГ Е ВЪПРОСА ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ МОДЕРНИЗИРАТ :)

Турция ще прави влак-стрела - а ние от години закриваме и махаме и ликвидираме и крадем и страда народа!

Къде ви са парите от таксите които прибирате?

А, защо трябва да има магистрала, вместо скоростен влак? Заради "каките" може би...

Целта е да се разграбят всички активи от големите международни корпорации - нещо повече.

Фарс, другарю е да наречеш нашата железница УДОБЕН ТРАНСПОРТ. В нормалните страни, влаковете се движат по-бързо от колите, ние тук се борим да минем "психологическата бариера" от 50 км/ч. Айде не говори глупости, не си на изпит. За да има смисъл от тая железница, то тя трябва да предлага качество. А това няма да стане с наличната база (и преобладаващо тъмносини пътници).

В северна България не трябва да се спира нито един влак. Вместо това в София да се съкрати метрото с една спирка.

Хора стига сте плакали за тези нерентабилни влакове .щом от дадена дейност няма печалба не е нормално да се подържа ,влаковете са скапани и трудно се подържат дори държавата да налее тези 40милиона само ще закърпи положението за тази година .следващата пак ще трябва да се наливат пари а влаковете ще стават все по стари и амортизирани просто няма никакъв смисъл .товарни превози е печеливша дейнос и там работят 10/12часни фирми същото ще се получи и с пъническите превози и поне няма да висят на бюджета ,защо всички да плащаме за нещо което малцина ползват .

От март спира цялата държава.

Явно е,че са решили да се "борят" с хаоса и мизерията до последния българин!

По- долу вече ви запознах със стъпките за приватизиране на Товарни Превози от БДЖ и Български пощи в постовете Планът в действие и това е втора стъпка Третата стъпка е хората, които сега ходят на работа щат-не щат да си купят някакви ( макар и евтини) коли. ОБАЧЕ! Преди месец и нещо мин. Лиляна Павлова беше казала в интервю че винетките ще отпаднат и ще се заменят със GPS следяща система кой ползва магистралите. Сиреч който има кола ще трябва да се оборудва и с GPS и да плаща абонамент както абонамента към мобилните оператори за GPRS връзка на касовите апарати с НАП. И като дадат магистралите на концесия на някой свой човек, па като се окаже че и GPS централата за отчитане ползването на магистралата е на свой човек и виж кво става...

Ще има да ревете за социализЪма.... Че беше социална държавата - беше, за разлика от сегашната....