България е на първо място в ЕС по загинали в катастрофи с автомобили
Общо жертвите на пътя в са най-много в Румъния, следвана от нашата страна
Обратно в новинатаКоментари - България е на първо място в ЕС по загинали в катастрофи с автомобили | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
гневен (нерегистриран)
Ами така е! Малко ни са институциите хо пътна безопасност - САМО десетина! Освен милчев, стратиев, калина, малина, миланов, василев.... има и други милиционери без работа. Да направят още два института, два кат, 3 комисии.....!
Б.Б (нерегистриран)
всеки КАТаджия взел пари на пътя е убил един човек
Коко (нерегистриран)
Нация от наркомани, алкохолици и малоумни кретени. Колкото повече от тези цървули си заминат ще е по добре.
кой (нерегистриран)
ще вземе гюбрета бе колега ?
Б.Б (нерегистриран)
можете да проверите кога са били наи много жертвите на пътя 80 те и 90те само заради лошите пътища
Боко (нерегистриран)
На колко години си суалче такова.
Б.Б (нерегистриран)
Бивши соц страни с разбити пътища и “ патриоти” каращи пияни
КАрантина (нерегистриран)
Най - накрая първо място. Полаганите усилия през годините най - накрая дадоха резултат.
Герб (нерегистриран)
Гарантирано от Герб!
Зъл дух (нерегистриран)
Тъпотията ти също ли е гарантирана от ГЕРБ?
ех (нерегистриран)
"Идеалният мъж за Деси Цонева кара кола бързо, може да чете мисли, трябва да бъде скиор, да има мръсно подсъзнание и да не е въздържател." - При подобни сел.ки изказвания ще си отидат още доста млади момчета. Жалко за падението на една нация!
Аззз
България е N1 само в лошите неща... прост народ..спи..
:) (нерегистриран)
В България вилнее чувството за безнаказаност, катастрофите са с участието на рецидивисти с няколко акта, без книжки и задържани десетки пъти... докато не заработи закона и не се премахне корупцията, така ще е...
ха ха (нерегистриран)
лъжеш като дътр циганин
НЕ българските граждани , а ЕС казват ! (нерегистриран)
Всички доклади за България , от ЕК на ЕС , какви са , сменят само годината на докладите , иначе са все едни същи : ''СЛАБА СЪДЕБНА СИСТЕМА , КОРУПЦИЯ И БЕЗНАКАЗАНОСТ ВЪВ ВСИЧКИ ДЪРЖАВНИ ИНСТИТУЦИИ , НА ВСИЧКИ НИВА '' ! И СИ ОСТАВАМЕ : ''БЪЛГАРИЯ НАЙ-БЕДНА И НАЙ-КОРУМПИРАНА ДЪРЖАВА'' , и това го казват от ЕС , а не от БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД , НА КОЙТО СЕ СЪРДЯТ ПРИМИТИВНИТЕ УПРАВНИЦИ И ПОЛИТИЦИ !
Гешев е прав ! (нерегистриран)
Гл. Прокурор вчера каза , всички са ''невинни'' ,...до кога ! ГОЛЕМИ , АМА МНОГО ГОЛЕМИ НАКАЗАНИЯ , ЗА ТЕЗИ БЕЗОТГОВОРНИ ЛИЦА , КОИТО ПРОДАВАТ ДИПЛОМИ , ИЗПИТИ И КНИЖКИ / ШОФЬОРСКИ / , ОСОБЕНО НА ЕТНОСъ И ЧУЖДЕСТРАННИ ГРАЖДАНИ , БЕЖАНЦИ И ПОДОБНИ !
Зъл дух (нерегистриран)
Не мога да разбера, защо сме в ЕС, а не в ЕСССР? Същата простотия е и тук като в Русия... всъщност там простотията е необятна! Безсрамно е да се сравняваме с Русия, но пък може да сме окупиран член. Те обичат окупирани лизачи да ги цоцат до кокъл!
да-да (нерегистриран)
не разбрах вашият коментар.
КАКВО НЕ СИ РАЗБРАЛ ? (нерегистриран)
България е ,.............. от трън , та на глог ! Т.е. , преди бяхме колония на Русия , а сега на САЩ !
даа. (нерегистриран)
На книга сме правно правни членове на ЕС , но на практика е друго . И другото , в ЕС работим само за НАТО/САЩ/ .
Зъл дух (нерегистриран)
Само не знам, като сме окупирани от САЩ, защо не срещам американски окупатори, но е пълно с руснаци. Най-редовно пред нас се събира група младежи крякат, врякат и се забавляват на руски. И в магазина често срещам руснаци. А тук не е Черноморие... доста далече е. При всеки един случай на руснаците явно им харесва в ужким окупираната от САЩ държава.
защото (нерегистриран)
продажни резняци като теб не питаха народа каунь проззт
Да бе.... (нерегистриран)
На първо място и по брой полицаи и на дремещи такива от КАТ,чиято основна дейност е в това да скрият колата някъде на дълбока сянка ,да заложат "триногата" в зоната на действие на някой знак-"хранилка" 40-50-60 в извъннаселено място и да ...снимат ...снимат ...докато те с отекчение си чешат топурлаците броейки часовете оставащи до края на смяната... И на първо място по събрани глоби ...именно от такива снимки на някой ,който е "профучал" с 60...вместо да намали на ...40 ... Те това е ! Другото им изпълнение е да следят ...НА ПЪРВО място ,кой се е препасал с колана -дори в градски условия ,където се пълзи в тези задръствания със скороста на охлюв. А,колана е до толкова ефективен ,колкото спаси и Милен Цветков ,който си умря въпреки ,че го бе сложил и дори ...СПРЯЛ! ТЪПАНАРИ ! Дори тези от времето на "соца" ,бяха къде -къде по умни ....Зная го от опит ...Все пак всеки ден съм на пътя от ...1974-та !
Дилдо Бегинс (нерегистриран)
На първо място, щото една пача "инфлуенсър" няколко статии по нагоре твърди, че идеалния мъж кара бързо и пие. Ей това е нивото на родните кукумицини.
Българина (нерегистриран)
При герб са първи в негативните и последни в положителните класации, това вече е записано с кървави букви в нашата история! Конкретно всичко е до инфраструктура, която убийствена, няма маркировки, табели, мснтинели, прашни пътища, и захлупени от храсти и дървета неосветени криви и тесни! Нищо не е наред по тия калдаръми
Не само ... (нерегистриран)
Основната причина - корупция и безнаказаност.. Купуват книжки (пълна трагедия), купуват полицаи и далее по списъка: следствие,съд.
да бе да (нерегистриран)
Пропускате простотията,липсата на възпитание, състрадание,доброта, обич към малките,безащитни деца,и т.н.
Гост (нерегистриран)
А, то щото предните я смляха инфраструктурата. Проблемът в България е, че от 50 години се правят пътища, но не се поддържат. На запад като направят магистрала я поддържат. И след 5 г започват поетапно да я рехабилитират. Тук правим, 10-20-30 години без поддръжка и искаме да е безопасно. Няма как - да запрята държавата ръкави и да започне ефективна поддръжка, а не крадливи кухи схеми.
Хората са еднакви. Само контрола им е различен. (нерегистриран)
В нормалните страни пътя те пази да не правиш глупости. За това и 85 годишни баби шофират всекидневно. В България навършиш ли 55 трябва да си върнеш книжката в КАТ
? (нерегистриран)
Виж статистиката на загиналите. Около 85 % са между 20 и 40. Вижда се кой прави глупостите, така че си затваряй плювалника.
ахахахаха (нерегистриран)
Чалгопитека, дори не е разбрал написаното. Ахахахахаха
дядо Петър (нерегистриран)
Имаме още едно първо място, ама за него са забравили. Каране в аварийната лента. Пълно е с глупаци. В аварийната лента може да си отидеш докато се огледаш!
наследство ни е (нерегистриран)
2016 - загинали на 1 млн души Швеция - 27 Англия - 28 Холандия - 33 Дания - 37 Германия - 39 България - 99 Русия - 247
Зъл дух (нерегистриран)
В Русия има много джигит! Тук сме само селски каруцари.
хаджи Генчо (нерегистриран)
Защото има най-много идиоти по пътищата. Затова е така. Нула култура, нула възпитание. Всеки свири и ръкомаха. Вървете на запад и вижте кой прави така. Никой! Само простаците в България. За най-малкото нещо започва свиркане. За дисциплина и спазване на ограничения, да не говорим. Знаете ли защо е така? Ами ще ви кажа.Защото има 100 милиона не събрани от актове. Голям праз, че си му съставил акт, като той добре знае, че няма да го плати. Кой да прибере тези суми? Аз ли? А с тия пари бая улици и пътища могат да се оправят. Хем водачите ще станат по-дисциплинирани, хем дупките ще намалеят!
ьяо (нерегистриран)
Хаджи, та сподели какво може да направиш когато няколко "възпитани" водачи на МПС, управляват с 40км./ч по цариградско шосе, с ограничение на скоростта от 80 км./ч.?! Влачат се и стават задръстванията, спират и не могат да се престроят "възпитаните" от една лента в друга. Управляват по магистралатас 80км. в скоросната лента ..... да не коментирам жени или мъже- един дол дренки! Да изреждам ли още????
хаджи Генчо (нерегистриран)
Аз знам за едни други "възпитани" дето на магистралата пердашат с 180-200, или при ограничение 50 км/ч те си жулят с 80 км/ч. Кво ги бърка? За съжаление тая последната група е доста многобройна!
Сс (нерегистриран)
Стават задръствания в малоумната ти куха и ганьовска тиква бедна!
koko (нерегистриран)
Румънците на пътя са по-големи изроди и от българите. Категорично по-големи! След шофиране в Букурещ, в София ти се струва, че караш в Западна Европа..
България е (нерегистриран)
1. На първо място в Света по купени книжки ( без явяване на изпит листовки и кормуване) % от населението. 2. На първо място в Света по купени изпит листовки % от населението. 3. На първо място в Света по купени изпит кормуване % от населението.
ьяо (нерегистриран)
Най-много 10% да имат потенциал за управление на МПС. Останалите са просто предпоскавки за ПТП.
1984 (нерегистриран)
А от К-19 - 23на 1 милион! Веднага да се създае НОЩ и да се въведе ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ, докато не е зашочнало ЯКО да се мре!
хе хе (нерегистриран)
Те са само 23 благодарение мерките на държавата. Сега бавно се покачват.
Ядосан (нерегистриран)
48 донора на милион души! Мотористите са виновни - донори такива! Ако нямаше мотористи, нямаше да имаме нито един загинал на пътя! Нямаше да ги има и тия 48 донора на милион!
дед Мароз (нерегистриран)
Веднага да се въведе карантина за всички автомобили. Ако се движат да е през километър и половина, и то само до бензиностанциите и обратно, като по пътя си трябва да са с маски, които покриват напълно радиаторната решетка, предното стъкло и ... ауспуха.
234 (нерегистриран)
При тези пътища и идиоти зад волана, това е просто малка цифра. Всеки си кара, все едно е сам на пътя и няма знаци, няма спазване на правила...Безправова държава, няма закони, няма наказани...
ми (нерегистриран)
Значи излиза че "борбата" на КАТ за безопасност е сбъркана. Те това показват фактите. Ако погледнем статистиката на КАТ на техния сайт (има за 2018година) се вижда че има 1 ПТП и ЕДНА жертва на ПТП в следствие на превишена скорост което е 0.17% от всички. Заради употреба на алокохол има по статистика за 2018г 63 ПТП с 6 жертви, което е 1% от всички жертви. Но основния акцент е именно на скорост и алкохол! Просто защото е най-доходоносно за КАТ. А повечето ПТП са от НЕсъобразена скорост и зарад отнемане на предимство. Но КАТ реди знаци 50-60-70 на всеки завой че и на равно на полето даже. Събират пари просто. Файдата от всичко това? Ми те, вижда се ясно. И това е.
Хмм (нерегистриран)
На Тиквон инфраструктурните проекти и хвалбите "колко много давал той за пътища". Затова не трябва да оставяме маймуни да ни управляват.
Курнелия (нерегистриран)
Човек трябва да е ненормален, за да харчи за народа готови пари. Устафка. Устафка
77 (нерегистриран)
Управлението на автомобил по българските пътища е въпрос на оцеляване. Има по-голяма вероятност да се вънеш жив от война, отколкото от път в България. Явно ще трябва българите да съдим АПИ в ЕС.
Само (нерегистриран)
Каруци и велосипеди за бай Ганя.
въпрос (нерегистриран)
Кажете и на кое място сме по брой полицаи на глава от населението? Също и каква част от БВП отива за МВР?
Хмък (нерегистриран)
А какво стана с наркоманчето, убило Милен Цветков? Докато правосъдната ни система е на това дередже, докато шуробаджанащината е неизтребима, ще гинем като пилци.
хе хе (нерегистриран)
Тази правосъдна система ни я завещаха комунистите, съградили действащата Конституция на страната. Не е случайно.
3евзек
Май става дума за загинали пътници и шофьори, не за загинали в катастрофи с автомобили. ПТП без участие на автомобил са сигурно под 1%, а 99% от тях завършват без жертви.
АаА (нерегистриран)
Проблемите са няколко. Пълна липса на самодисциплина и чувство за безнаказаност на българския шофьор , лошото състояние на пътищата, корупцията в КАТ, глупава застрахователна система и всичко се върти около пари,власт и избиване на комплекси. Трябва да се сменят няколко поколения и няколко закона за да спрем да умираме преждевременно.
zeus (нерегистриран)
Липсата на реален контрол и калпавите пътища водят до това. Няма значение какви са глобите, важното е да са неизбежни.
Ан (нерегистриран)
В Ирландия се правят изненадващи акции по пътищата, отбива се и се проверява всеки автомобил. Камерите за скорост не са маркирани и бусът на "гарда" може да те снима от всякъде.
. (нерегистриран)
Докато няма контрол в пунктовете за ГТП и не се бутат парички на служителите, за да се мине прегледите, старите каруци няма как да са надеждни на пътя. Докато има пътища, които не позволяват да се движиш с максималната в закона скорост (140 км/ч на магистрала и 90 км/ч на междуградски път) хората ще си чупят колите. Докато шофьорите с трибуквени и четирибуквени немски автомобили си мислят, че са безсмъртни, и карат дрогирани и пияни. Докато КАТ-аджиите продължават да си искат 20-те лева До тогава ще сме така.
загрижени нощници (нерегистриран)
Тука няма щаб.
3евзек
Има дори 10-ина щаба, иначе нямаше кой да поставя светофари и знаци.
Спрете ни (нерегистриран)
По-опасни сме от вирус, а вие нехаете.
phbs (нерегистриран)
Наследство от соца - манталитет и инфраструктура.
самозаблудил си се (нерегистриран)
Не е от преди 1989г. В Русе средната 4-лентовата улица, свързваща гарата с центъра, бул."Георги Димитров", днес ул. Борисова, се охраняваше от Кобрата - милиционерка, която обхождаше и не позволяваше нито една паркирана кола. Днес са останали две или по-малко ленти, заради паркираните коли. Отбележете, че днес движението в е по-МАЛКО отколкото преди години, когато съчленените колите на 4 автобусни и тролейбусни линии се движиха през 3-5 минути. Просто ред имаше.
владо (нерегистриран)
за нас ясно, ама се чудя къде са гърците в тая статистика.Те карат не по-малко безрасъдно от нас.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус