България е на първо място в ЕС по загинали в катастрофи с автомобили

Общо жертвите на пътя в са най-много в Румъния, следвана от нашата страна

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ами така е! Малко ни са институциите хо пътна безопасност - САМО десетина! Освен милчев, стратиев, калина, малина, миланов, василев.... има и други милиционери без работа. Да направят още два института, два кат, 3 комисии.....!

всеки КАТаджия взел пари на пътя е убил един човек

Нация от наркомани, алкохолици и малоумни кретени. Колкото повече от тези цървули си заминат ще е по добре.

ще вземе гюбрета бе колега ?

можете да проверите кога са били наи много жертвите на пътя 80 те и 90те само заради лошите пътища

На колко години си суалче такова.

Бивши соц страни с разбити пътища и “ патриоти” каращи пияни

Най - накрая първо място. Полаганите усилия през годините най - накрая дадоха резултат.

Гарантирано от Герб!

Тъпотията ти също ли е гарантирана от ГЕРБ?

"Идеалният мъж за Деси Цонева кара кола бързо, може да чете мисли, трябва да бъде скиор, да има мръсно подсъзнание и да не е въздържател." - При подобни сел.ки изказвания ще си отидат още доста млади момчета. Жалко за падението на една нация!

Azzzzzzz

България е N1 само в лошите неща... прост народ..спи..

В България вилнее чувството за безнаказаност, катастрофите са с участието на рецидивисти с няколко акта, без книжки и задържани десетки пъти... докато не заработи закона и не се премахне корупцията, така ще е...

лъжеш като дътр циганин

Всички доклади за България , от ЕК на ЕС , какви са , сменят само годината на докладите , иначе са все едни същи : ''СЛАБА СЪДЕБНА СИСТЕМА , КОРУПЦИЯ И БЕЗНАКАЗАНОСТ ВЪВ ВСИЧКИ ДЪРЖАВНИ ИНСТИТУЦИИ , НА ВСИЧКИ НИВА '' ! И СИ ОСТАВАМЕ : ''БЪЛГАРИЯ НАЙ-БЕДНА И НАЙ-КОРУМПИРАНА ДЪРЖАВА'' , и това го казват от ЕС , а не от БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД , НА КОЙТО СЕ СЪРДЯТ ПРИМИТИВНИТЕ УПРАВНИЦИ И ПОЛИТИЦИ !

Гл. Прокурор вчера каза , всички са ''невинни'' ,...до кога ! ГОЛЕМИ , АМА МНОГО ГОЛЕМИ НАКАЗАНИЯ , ЗА ТЕЗИ БЕЗОТГОВОРНИ ЛИЦА , КОИТО ПРОДАВАТ ДИПЛОМИ , ИЗПИТИ И КНИЖКИ / ШОФЬОРСКИ / , ОСОБЕНО НА ЕТНОСъ И ЧУЖДЕСТРАННИ ГРАЖДАНИ , БЕЖАНЦИ И ПОДОБНИ !

Не мога да разбера, защо сме в ЕС, а не в ЕСССР? Същата простотия е и тук като в Русия... всъщност там простотията е необятна! Безсрамно е да се сравняваме с Русия, но пък може да сме окупиран член. Те обичат окупирани лизачи да ги цоцат до кокъл!

не разбрах вашият коментар.

България е ,.............. от трън , та на глог ! Т.е. , преди бяхме колония на Русия , а сега на САЩ !

На книга сме правно правни членове на ЕС , но на практика е друго . И другото , в ЕС работим само за НАТО/САЩ/ .

Само не знам, като сме окупирани от САЩ, защо не срещам американски окупатори, но е пълно с руснаци. Най-редовно пред нас се събира група младежи крякат, врякат и се забавляват на руски. И в магазина често срещам руснаци. А тук не е Черноморие... доста далече е. При всеки един случай на руснаците явно им харесва в ужким окупираната от САЩ държава.

продажни резняци като теб не питаха народа каунь проззт

На първо място и по брой полицаи и на дремещи такива от КАТ,чиято основна дейност е в това да скрият колата някъде на дълбока сянка ,да заложат "триногата" в зоната на действие на някой знак-"хранилка" 40-50-60 в извъннаселено място и да ...снимат ...снимат ...докато те с отекчение си чешат топурлаците броейки часовете оставащи до края на смяната... И на първо място по събрани глоби ...именно от такива снимки на някой ,който е "профучал" с 60...вместо да намали на ...40 ... Те това е ! Другото им изпълнение е да следят ...НА ПЪРВО място ,кой се е препасал с колана -дори в градски условия ,където се пълзи в тези задръствания със скороста на охлюв. А,колана е до толкова ефективен ,колкото спаси и Милен Цветков ,който си умря въпреки ,че го бе сложил и дори ...СПРЯЛ! ТЪПАНАРИ ! Дори тези от времето на "соца" ,бяха къде -къде по умни ....Зная го от опит ...Все пак всеки ден съм на пътя от ...1974-та !

На първо място, щото една пача "инфлуенсър" няколко статии по нагоре твърди, че идеалния мъж кара бързо и пие. Ей това е нивото на родните кукумицини.

При герб са първи в негативните и последни в положителните класации, това вече е записано с кървави букви в нашата история! Конкретно всичко е до инфраструктура, която убийствена, няма маркировки, табели, мснтинели, прашни пътища, и захлупени от храсти и дървета неосветени криви и тесни! Нищо не е наред по тия калдаръми

Основната причина - корупция и безнаказаност.. Купуват книжки (пълна трагедия), купуват полицаи и далее по списъка: следствие,съд.

Пропускате простотията,липсата на възпитание, състрадание,доброта, обич към малките,безащитни деца,и т.н.

А, то щото предните я смляха инфраструктурата. Проблемът в България е, че от 50 години се правят пътища, но не се поддържат. На запад като направят магистрала я поддържат. И след 5 г започват поетапно да я рехабилитират. Тук правим, 10-20-30 години без поддръжка и искаме да е безопасно. Няма как - да запрята държавата ръкави и да започне ефективна поддръжка, а не крадливи кухи схеми.

В нормалните страни пътя те пази да не правиш глупости. За това и 85 годишни баби шофират всекидневно. В България навършиш ли 55 трябва да си върнеш книжката в КАТ

Виж статистиката на загиналите. Около 85 % са между 20 и 40. Вижда се кой прави глупостите, така че си затваряй плювалника.

Чалгопитека, дори не е разбрал написаното. Ахахахахаха

Имаме още едно първо място, ама за него са забравили. Каране в аварийната лента. Пълно е с глупаци. В аварийната лента може да си отидеш докато се огледаш!

2016 - загинали на 1 млн души Швеция - 27 Англия - 28 Холандия - 33 Дания - 37 Германия - 39 България - 99 Русия - 247

В Русия има много джигит! Тук сме само селски каруцари.

Защото има най-много идиоти по пътищата. Затова е така. Нула култура, нула възпитание. Всеки свири и ръкомаха. Вървете на запад и вижте кой прави така. Никой! Само простаците в България. За най-малкото нещо започва свиркане. За дисциплина и спазване на ограничения, да не говорим. Знаете ли защо е така? Ами ще ви кажа.Защото има 100 милиона не събрани от актове. Голям праз, че си му съставил акт, като той добре знае, че няма да го плати. Кой да прибере тези суми? Аз ли? А с тия пари бая улици и пътища могат да се оправят. Хем водачите ще станат по-дисциплинирани, хем дупките ще намалеят!

Хаджи, та сподели какво може да направиш когато няколко "възпитани" водачи на МПС, управляват с 40км./ч по цариградско шосе, с ограничение на скоростта от 80 км./ч.?! Влачат се и стават задръстванията, спират и не могат да се престроят "възпитаните" от една лента в друга. Управляват по магистралатас 80км. в скоросната лента ..... да не коментирам жени или мъже- един дол дренки! Да изреждам ли още????

Аз знам за едни други "възпитани" дето на магистралата пердашат с 180-200, или при ограничение 50 км/ч те си жулят с 80 км/ч. Кво ги бърка? За съжаление тая последната група е доста многобройна!

Стават задръствания в малоумната ти куха и ганьовска тиква бедна!

Румънците на пътя са по-големи изроди и от българите. Категорично по-големи! След шофиране в Букурещ, в София ти се струва, че караш в Западна Европа..

1. На първо място в Света по купени книжки ( без явяване на изпит листовки и кормуване) % от населението. 2. На първо място в Света по купени изпит листовки % от населението. 3. На първо място в Света по купени изпит кормуване % от населението.

Най-много 10% да имат потенциал за управление на МПС. Останалите са просто предпоскавки за ПТП.

А от К-19 - 23на 1 милион! Веднага да се създае НОЩ и да се въведе ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ, докато не е зашочнало ЯКО да се мре!

Те са само 23 благодарение мерките на държавата. Сега бавно се покачват.

48 донора на милион души! Мотористите са виновни - донори такива! Ако нямаше мотористи, нямаше да имаме нито един загинал на пътя! Нямаше да ги има и тия 48 донора на милион!

Веднага да се въведе карантина за всички автомобили. Ако се движат да е през километър и половина, и то само до бензиностанциите и обратно, като по пътя си трябва да са с маски, които покриват напълно радиаторната решетка, предното стъкло и ... ауспуха.

При тези пътища и идиоти зад волана, това е просто малка цифра. Всеки си кара, все едно е сам на пътя и няма знаци, няма спазване на правила...Безправова държава, няма закони, няма наказани...

Значи излиза че "борбата" на КАТ за безопасност е сбъркана. Те това показват фактите. Ако погледнем статистиката на КАТ на техния сайт (има за 2018година) се вижда че има 1 ПТП и ЕДНА жертва на ПТП в следствие на превишена скорост което е 0.17% от всички. Заради употреба на алокохол има по статистика за 2018г 63 ПТП с 6 жертви, което е 1% от всички жертви. Но основния акцент е именно на скорост и алкохол! Просто защото е най-доходоносно за КАТ. А повечето ПТП са от НЕсъобразена скорост и зарад отнемане на предимство. Но КАТ реди знаци 50-60-70 на всеки завой че и на равно на полето даже. Събират пари просто. Файдата от всичко това? Ми те, вижда се ясно. И това е.

На Тиквон инфраструктурните проекти и хвалбите "колко много давал той за пътища". Затова не трябва да оставяме маймуни да ни управляват.

Човек трябва да е ненормален, за да харчи за народа готови пари. Устафка. Устафка

Управлението на автомобил по българските пътища е въпрос на оцеляване. Има по-голяма вероятност да се вънеш жив от война, отколкото от път в България. Явно ще трябва българите да съдим АПИ в ЕС.

Каруци и велосипеди за бай Ганя.

Кажете и на кое място сме по брой полицаи на глава от населението? Също и каква част от БВП отива за МВР?

А какво стана с наркоманчето, убило Милен Цветков? Докато правосъдната ни система е на това дередже, докато шуробаджанащината е неизтребима, ще гинем като пилци.

Тази правосъдна система ни я завещаха комунистите, съградили действащата Конституция на страната. Не е случайно.

Май става дума за загинали пътници и шофьори, не за загинали в катастрофи с автомобили. ПТП без участие на автомобил са сигурно под 1%, а 99% от тях завършват без жертви.

Проблемите са няколко. Пълна липса на самодисциплина и чувство за безнаказаност на българския шофьор , лошото състояние на пътищата, корупцията в КАТ, глупава застрахователна система и всичко се върти около пари,власт и избиване на комплекси. Трябва да се сменят няколко поколения и няколко закона за да спрем да умираме преждевременно.

Липсата на реален контрол и калпавите пътища водят до това. Няма значение какви са глобите, важното е да са неизбежни.

В Ирландия се правят изненадващи акции по пътищата, отбива се и се проверява всеки автомобил. Камерите за скорост не са маркирани и бусът на "гарда" може да те снима от всякъде.

Докато няма контрол в пунктовете за ГТП и не се бутат парички на служителите, за да се мине прегледите, старите каруци няма как да са надеждни на пътя. Докато има пътища, които не позволяват да се движиш с максималната в закона скорост (140 км/ч на магистрала и 90 км/ч на междуградски път) хората ще си чупят колите. Докато шофьорите с трибуквени и четирибуквени немски автомобили си мислят, че са безсмъртни, и карат дрогирани и пияни. Докато КАТ-аджиите продължават да си искат 20-те лева До тогава ще сме така.

Тука няма щаб.

Има дори 10-ина щаба, иначе нямаше кой да поставя светофари и знаци.

По-опасни сме от вирус, а вие нехаете.

Наследство от соца - манталитет и инфраструктура.

Не е от преди 1989г. В Русе средната 4-лентовата улица, свързваща гарата с центъра, бул."Георги Димитров", днес ул. Борисова, се охраняваше от Кобрата - милиционерка, която обхождаше и не позволяваше нито една паркирана кола. Днес са останали две или по-малко ленти, заради паркираните коли. Отбележете, че днес движението в е по-МАЛКО отколкото преди години, когато съчленените колите на 4 автобусни и тролейбусни линии се движиха през 3-5 минути. Просто ред имаше.

за нас ясно, ама се чудя къде са гърците в тая статистика.Те карат не по-малко безрасъдно от нас.