Отвориха прохода Хаинбоаз
Проходът Хаинбоаз беше отворен. Първите коли преминаха по пътя днес следобяд.
Обратно в новинатаКоментари - Отвориха прохода Хаинбоаз | Днес.dir.bg
Коментари
Майка ми е строила без пукната пара да и плащат Хаинбоаз. За да може сега някакви ОЛИГОФРЕНИ да търсят косури на пътя. Строили са с ентусиазъм и без екстази. Грешката на предишното правителство е единствено в това, че педета като Лучников реституираха градинките и плажовете, а Станишев не подложи на реституция труда на хилядите доброволци. Когато започне да се уважава труда, тогава ще се уважаваме помежду си. Борисов ако иска да спечели на своя страна и тези, които не го подкрепиха, да реституира труда на хората отдали младостта си за построяване на България. 20 години построеното се разграбва, че даже и косури му нимират. Циркаджии!
Писна ми от тъпанари,които се изказват без да им еясна процедурата по ЗУТ,обединена с процедурата по Бойко!В момента това което се прави е цирк,защото след завършване СМР се подписва акт15,с който строителят предава обекта на инвеститора,а сбед това инвеститорът т.е. държавата следва да организира подписването на акт 16 и ДНСК да издаде разрешение за ползуване.През това време под егидата на т.н. 72-часова проба пътят може да се ползува.Това и става в момента и в това няма нищо незаконно,както и казват от ДНСК! Що не видите как се пускат пътищата в София?Там,обаче проверките са забранени!
ABE NE VI LI PISNA BE HORA... DO GU6A MI DOIDE DA 4ETA NEKADARNITE VI KOMENTARI.. ''6TE GI VIDIM NOVOTO PRAVITELSTVO'' I T.N. 4E OT STAROTO KAKVO VIDIAHTE BE KALAFI ? BALGARSKIA NAROD 4ESTNO KAZANO ME U4UDVA S SELSKATA SI ZLOBA...VSE PLUE PO TEZI DETO SAM SI GI IZBIRA I VSE 4AKA NIAKOI DA GO ''OPRAVI'' OB6TO VZETO STE KATO PROSTITUTKITE.. PLUETE PO SUTENIORA AMA VSIAKA VE4ER MU KIHATE PARI I MU LIJETE PODMETKITE... VIE STE NAI MAZOHISTI4NIA I HLEN4E6T NAROD KOITO NIAKOGA SAM VIJDAL...AMA IAVNO TAKA VI HARESVA :)
строеше с с кирки, лопати и колички ,само да се мине от там,нека сега се направи добре ,но защо плюете по бригадирите ,то бе друго време .нима ББ е по голям от ПЪТЯ ???
Ако сте минавали през проход след откриването ще видите че много малко е останало от първоначалното бригадирско трасе.А за забавянето на строителството носи отговорност изцяло предното правителство, поради нехайство за ускоряване на отчуждаването и т.н. Знаете ли че технологичният срок за отчуждаване беше по голям от колкото срока за строежа.Друго нещо третата лента я измислиха след подписването на договора за строежа и това е една от причините за увеличаване на стойността н ремонта.Плюс това Батко строи горната половина от обекта а другата половина Търновска фирма ,която е коректна фирма.
Ако наистина е правен от бригадирите,доста мърляво е строен!Сега демокрацията трябва да им оправя бакиите!От некадърното строителство загина сума народ !Но тогава човешкия живот беше безкрайно евтин,а и партията ти много обичаше да и се работи безплатно!Е безплатно,но и с ниско качество!
Да ви имам и бригадирите и ентусиазма Хората в белите държави имат по 20 тунела, другарите 60 години един двулентов път не могат да направят. Импотентн социализъм в действие
Най-добре е без ремонти на нищо,а всичко да си е по старому!Тогава тези,които непрекъснато кудкудякат като преяли кокошки,може би ще са доволни!
Радвам ви се на словоизлеянията и се чудя защо трябва да политизирате този иначе толкова радостен факт. Бойко, Станишев, Царя или Костов са го завърршили ( или започнали ) този проект. Знае ли някой кога е стартирало строителството?:) Колко са българите( и не само) загубили живота си минаваики по дурги маршрути докато е траел проекта? Мога да задавам такива въпроси още много, много време. Надявам се на всички да е ясно, че не политиците, и не фирмите печелят от това. Печелим ние всички. Дайте да поощрим тези инициативи. Акт 16 или разрешението за ползване за проектите по националната инфракструтура не трябва да бъдат спирани от субективни фактори( отчуждаване). Вероятно някой възползвал се от заменките ще ме обругае :), Нека запазим живота поне а един българин. Мислете трезво и поткрепяийте тези проекти ( няма значение кой ги е започнал/завършил- Бойко, Станишев, Царя, Костов, Стефан Софиянски, Жан Виденов, Ренета Инджова, Любен Беров, Филип Димитров, Андрей Луканов, Гриша Филипов, Станко Тодоров, Тодор Живков, Антон Юргов, Вълко Червенков .................... ,че чак Удо Тодор Бурмов) И след този кратък урок по история да попитам накрая - Кой е започнал този проект Хаимбоаз, какво е целял, и не трябва ли всички ние да се радваме, че така или иначе той някога ще завърши............. И яли и пили .................... ;)
кво мисе хвалите, бригадирите го построиха с бригадирски труд! По социалистическо време! Вие сега издавате разрешение за експлоатация. Браво, титани! На мисълта и демокрацията...
Фирмата на батко продължава източването и прохода отново не е завършен.Алчност и наглост ще ни затреят от лицето на земята.
А,загубите на превозвачите,ще ги признаете ли,тези суми от винетките,не са ли ви много.Обикаляне с километри,а зимата пак вериги и много проблеми и безмислен проход.Жалки и безснислени творения,не ви ли е срам.
Това е интересна новина за всички наивници дето вярват , че нещо ще се промени. Само преди три дни министъра каза , че ще преустанови тази практика и няма да позволи откриването. Някой наистина вярва ли , че с толкова мащабен бизнес Плевнелиев е чист като сълза и не е давал подкупи за да му вървят проектите ? Нищо ново под слънцето. Батко е изряден и ще отърве кожата , само ще се научи на кого да плати съответната сума оттук нататък. Същото ще стане и с контрабандните канали. В момента сме свидетели на преразпределяне на играчите.
прохода хаинбоаз е олицетворение на идеята за тримата глупаци.първо го строят три години от едната страна,после още три от другата и накрая когато е готов се оказва че е незаконен.ако това не е глупост на квадрат -не знам.и тия гербаджии вместо да се цупят като деца от забавачницата да минат веднъж от казанлък за търново че за разберт за кво иде реч.идиотията е пълна -ни гербэни ибрик ще я оправят тая тъпа държава