Коментари - Бизнесът с нови коли в Германия тръгна | dnes.dir.bg
назад

Бизнесът с нови коли в Германия тръгна

Продажбите на нови автомобили в Германия се увеличиха с 29,5 на сто през юли.

Обратно в новината

Коментари - Бизнесът с нови коли в Германия тръгна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

това никога няма да стане в БГ, тук се стимулира мафията и дупнишките мутри.

ИДИОТИ , няма смисъл в БГ, бизнеса с нови автомобили да потръгва тъй като ние не произвеждаме такива (даже и части за някого не произвеждаме)!!!

В Италия правителството дава по 2-3 хил. евро помощ на хората желаещи да сеи купян нов автомобил, особено Фиат...

За информация. Много от машиностроителните фирми в България са косвено свързани с автомобилната промишленост и произвеждат части. Заради кризата в момента производството е спаднало с 80%, така че тръгне ли производството в Германия, тръгва и тук.

Много какви фирми? Стига си писал глупости, в България истинско машиностроене НЯМА! А за цеховете, които произвеждат части ... ами по-добре директно на тях да им се даде тази субсидия, отколкото да се дава за нови вносни коли!

Купувайте само GOLF

И тук тръгна,ШКОДА е направила 10% отстъпка от цените на новите автомобили- нещо не виждано от Еуратек.

аз предлагам да се спре вноса на коли над 10 години и да се дава бонус от 1000-1500 лв за бракуване на 20 годишни кочини.

как да не произвеждаме,ти знаеш ли че в казанлък има фирма за кабели за фолксфаген и от балдър години не е спирала да работи за тях.всички кабели идват от бг.бяха в турция сега са тук.ако не знаеш провери казва се АРКОМАТ.

това никога няма да стане в БГ, тук се стимулира мафията и дупнишките мутри.

ИДИОТИ , няма смисъл в БГ, бизнеса с нови автомобили да потръгва тъй като ние не произвеждаме такива (даже и части за някого не произвеждаме)!!!

В Италия правителството дава по 2-3 хил. евро помощ на хората желаещи да сеи купян нов автомобил, особено Фиат...

За информация. Много от машиностроителните фирми в България са косвено свързани с автомобилната промишленост и произвеждат части. Заради кризата в момента производството е спаднало с 80%, така че тръгне ли производството в Германия, тръгва и тук.

Много какви фирми? Стига си писал глупости, в България истинско машиностроене НЯМА! А за цеховете, които произвеждат части ... ами по-добре директно на тях да им се даде тази субсидия, отколкото да се дава за нови вносни коли!

Купувайте само GOLF

И тук тръгна,ШКОДА е направила 10% отстъпка от цените на новите автомобили- нещо не виждано от Еуратек.

аз предлагам да се спре вноса на коли над 10 години и да се дава бонус от 1000-1500 лв за бракуване на 20 годишни кочини.

как да не произвеждаме,ти знаеш ли че в казанлък има фирма за кабели за фолксфаген и от балдър години не е спирала да работи за тях.всички кабели идват от бг.бяха в турция сега са тук.ако не знаеш провери казва се АРКОМАТ.