Бизнесът с нови коли в Германия тръгна
Продажбите на нови автомобили в Германия се увеличиха с 29,5 на сто през юли.
Обратно в новинатаКоментари - Бизнесът с нови коли в Германия тръгна | Днес.dir.bg
Коментари
ИДИОТИ , няма смисъл в БГ, бизнеса с нови автомобили да потръгва тъй като ние не произвеждаме такива (даже и части за някого не произвеждаме)!!!
В Италия правителството дава по 2-3 хил. евро помощ на хората желаещи да сеи купян нов автомобил, особено Фиат...
За информация. Много от машиностроителните фирми в България са косвено свързани с автомобилната промишленост и произвеждат части. Заради кризата в момента производството е спаднало с 80%, така че тръгне ли производството в Германия, тръгва и тук.
Много какви фирми? Стига си писал глупости, в България истинско машиностроене НЯМА! А за цеховете, които произвеждат части ... ами по-добре директно на тях да им се даде тази субсидия, отколкото да се дава за нови вносни коли!
И тук тръгна,ШКОДА е направила 10% отстъпка от цените на новите автомобили- нещо не виждано от Еуратек.
аз предлагам да се спре вноса на коли над 10 години и да се дава бонус от 1000-1500 лв за бракуване на 20 годишни кочини.
как да не произвеждаме,ти знаеш ли че в казанлък има фирма за кабели за фолксфаген и от балдър години не е спирала да работи за тях.всички кабели идват от бг.бяха в турция сега са тук.ако не знаеш провери казва се АРКОМАТ.
ИДИОТИ , няма смисъл в БГ, бизнеса с нови автомобили да потръгва тъй като ние не произвеждаме такива (даже и части за някого не произвеждаме)!!!
В Италия правителството дава по 2-3 хил. евро помощ на хората желаещи да сеи купян нов автомобил, особено Фиат...
За информация. Много от машиностроителните фирми в България са косвено свързани с автомобилната промишленост и произвеждат части. Заради кризата в момента производството е спаднало с 80%, така че тръгне ли производството в Германия, тръгва и тук.
Много какви фирми? Стига си писал глупости, в България истинско машиностроене НЯМА! А за цеховете, които произвеждат части ... ами по-добре директно на тях да им се даде тази субсидия, отколкото да се дава за нови вносни коли!
И тук тръгна,ШКОДА е направила 10% отстъпка от цените на новите автомобили- нещо не виждано от Еуратек.
аз предлагам да се спре вноса на коли над 10 години и да се дава бонус от 1000-1500 лв за бракуване на 20 годишни кочини.