Заради напрежението с валидирането, шефът на СОС вдигна жълт картон на ЦГМ

Георги Георгиев извика на спешна среща ръководството и изрази недоволство, че е липсвала информационна кампания

Обратно в новината

Коментари - Заради напрежението с валидирането, шефът на СОС вдигна жълт картон на ЦГМ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз съм млад човек, който редовно използва градския транспорт. Но откакто въведоха новите и билети, и валидирането на картите н транспорта е истински кошмар. Наложи ми се да си купя билет от шофьора и ад, валидирам, то не иска обиколих всички устроиство в автобуса и не успях да си валидирам билета .След мен една жена изпита същият ужас с абонамента карта. 1.Първо питам защо трябва да валидираме картите които така или иначе са за цял месец за всички линии.Те са платени за период от време без значение колко време прекарвате в градские транспорт. Що за глупост господа ? 2.Защо вкарвате система, която не работи, за билетите от шофьора говоря, защо не можем да си перфорираме билета и да приключим? Какво му беше на досегашния метод с перфорираните билети ? 3.Защо ако пътувам, само с метро трябва да плащам за цяла градска, що за глупост? Безкрайни са въпросите за този нов безумен метод в градския транспорт. Помислете за промяна така, че да не създавате допълнително нопрежение на народа в така или иначе напрегнатото ни ежедневие.

От години ползвам градски транспорт в софия.от както въведоха новите билети.тоеа за на мене е поредната простотия.зареждам си картата редово.но ме съм съгласна да се във всяка едно превозно средство да се валидирам.да не съм у затвори за да знаят че пътувам.винаги съм пътувала свободно и така ще е.ако ще ни да ме глобят.имам една молба към госпожа Фъндъкова.сменете тия трамвай номер 20 ужасни са.като си плащам за пътуване трябва да има и по добри условия.

Да в европа децата се возят безплатно и възрастните а тука въз.астните и децата плащат

Инвалид с бастун съм и е много трудно в движение да се придвижвам до апарата А в натоварените часове още повече.

Много се мерите с Европа ,а знаете ли , че там градския транспорт е безплатен за лица до 18 г за възрастни хора след 65г.? Тук вдигнаха двойно и детските за една линия ? Отговора им е за да спасим София .Точно обратното е , ние гражданите трябва да се спасим от София .Какво им пука на управляващите ,нали те не ползват градския транспорт?

ВДИГНАХА НИ БИЛЕТА ДВОЙНО, А ВИЕ ЗА ВАЛИДАТОРА ХЛЕНЧИТЕ!

Няма такъв тормоз като градска мобилност. Аз живея в зелена зона. Отивам да подам документи за платено паркиране. Оказва се че мога да подам документи за единият семеен автомобил, който е на мое име, а за другият трябва лично жена ми да подаде, защото е на нейно име. Имаме сключен брак 18 години. Ако аз съм подал документите за автомобила на нейно име,можело да не сме в добри отношения и можело да й навредя . КАК?След като ми обясниха, колко съм прост и можело тя да си ги подаде през интернет, съпругата ми подаде документи за втория автомобил. Срокът за отговор за "одобрение" е 15 работни дни.Срокът за плащане е също 15 работни дни от датата на подаване на заявлението. С други думи, ако те "одобрят" на 14 ден ти разполагаш само с 1 ден за плащане. ЗАЩО?На мен на осмия работен ден ми дадоха благоволение, а нея я попитаха какъв член на семейството е.Искам да им кажа,че има картинки още в детската градина кои какъв ЧЛЕН е в семейството. Това всяка година е тормоз от тяхна страна, за едни и същи автомобили,всеки път с повече и повече документи. Моят случай не е такъв,но давам примери: Ако нямаш шофьорска книжка, нямаш право на зелена зона. Тя може временно да ти е отнета за неплатени глоби, може да нямаш шофьорска и да използваш нает шофьор,може да не си преминал ГТП по някаква причина и всичко това ти отнема правото на паркиране в зоните за почасово платено паркиране.Това отнема правото ни на собственост на автомобил

Не знам как е по целия свят, но в Брюксел картата е лична и с име и винаги се валидира. Пропуснеш ли - глоба и то солена - 100 евро. Ще свикнем с валидирането, кое му е сложното?

Аз не искам да ме проследяват къде се движа през деня!

А може би гр транспорт в Брюксел не е същият като в София? Аааа

Автобусите на колко минути интервал са в брюксел.и като наще бангии ли са

Взимате ми карта за 28лв зада ме задължите да купувам за 70лв! Питам, къде и за кой е изгодна при положение, че ползвам тролейбус 2 САМО за 4 спирки и НЕ ПОЛЗВАМ ДРУГ ТРАНСПОРТ?! НЕ ВИ Е СРАМ!!! НЕ НАЯДОХТЕ СЕ!!!

Тия станаха по бартер от бакшишите от къде на къде ще плащаме за време да беше н км разбирам.Всъщност дреме ми ще стана манго полети ми актове няма кой да ви ги плати обаче.

Господа, тук не е Виена, Париж, Мадрид и други бели столици, това е София, България, тук винаги което работи се разваля, тези изруди от герб, атака, пп, на светло витков лайнарите, които само се чудят по какъв начин да разбият всяка една работеща в Софийска община трябва да си ходят всички, начело с данчето, първо билета от 1,60 лв не е законен, съдът десет пъти и го каза, но някой чува ли, а от шофьори или ватмани е 2 лв, какво и пречат картите, освен да влизаме в конфликти с онази селски изчадия, контропьорите, добре, няма проблем, да бъде смърт

От магаре се качихме на кон от балкана и не знаем, на кой свят се намираме сега карадайъ, идвайте си на село, там възфуха е чист, на реката перем майжи черги юрган, парасъ йок в София

Аз не знам какви са тези карти, но в Париж картите са електронни и по име със снимка. Така ако те проверяват ще видят дали си ти и съответно не е нужно да се валидира. Застраховката , ако има някаква е поименна, просто при издаването на картите трябва да щракат по една снимка, или хората да си залепват снимки както е в Париж.

София се напълни със селяни с претенции

Това за валидирането по цял свят на закупени карти за определен период от време не е вярно. Във Виена, например има карти за по един, три, пет дни, които след като си ги закупиш не е нужно да ги валидираш. Освен това можеш да закупиш картата си и виртуално и чрез автомат, който ти издава НА ХАРТИЯ съответния документ.

Не се прикривайте зад мисли че се грижите за хората за застраховки , не се прикривайте зад подписи на някакви депутати дето не сме и гласували за тях, не лъжете че го правите за наше добро , не лъжете че премахване на карта за 1 линия ни е даже на кяр , видите ли .... С валидаторите бой по вашите глави докато се седнете на задните части и си гледате работата з акоято ви ПЛАЩАМЕ , а не как да теглите глоби и кярове от транспора и да ни затормозявате с идиотщини.

Какво следва, ако ти откраднат картата за цяла година? Не съм срещнал

казано с две думи!

Издават ти дубликат срещу 2 лева. С тази карта ти си в системата.

Управляват ни кръгли идиоти, не могат да наредят жълтите павета, а малтретират хората с електронни валидатори….

"По отношение на валидацията Георгиев посочи, че това е изключително удачно решение, което са практикува в цял свят. Тя е необходима, защото това е застраховка на пътниците по време на престоя им в градския транспорт." А бе аланкоолу, ако при катастрофа с трамвая и т.н. си счупя крака и не съм си валидирал картата, просто нямам застраховка и туй то. Всичко си остава за моя сметка. Чисто и просто като къпан милиционер! Писна ми държавата непрекъснато да ми казва кое е по-добро за мен, а като река да се осланям на същата тая държава, в лицето на разни институции, нея я няма

Най добре е да се върнат кондукторите, ще е по евтино, по просто и ще се открият нови работни места.

Има възрастни хора, неграмотни хора, инвалиди…,които не могат да се справят с електронните изгъзици, таксуването трябва да бъде максимално опростено, да се върнат книжните билети, а общинарите да си заврат електронните валидатори в гъзовете

За тях се ''сетиха'' когато връщаха хартията при гласуването, че имат изгода. Немогат две копчета да натиснат, че ''ги е страх'' от машинката ама сега ще да се натискат да си ''валидират'' картите.

Идиотите от софийската община трябва да бъдат валидирани в психиатрията, защото само луди могат да измислят подобни гаври с хората

от управлението на страната и големите градове!

я го махайте тоя адски транспорт че и не става за нищо и само зартуднява движението

Не стига че в почивните дни транспорта е на по20мин а сега и за 30мин билет Ами то 20минават докато чакам на спирката не им стигна да крадат от ремонтите а сега и от билетите нямат срам но така е като ги тьрпиме

Ако случайно някой не е разбрак това е поредното "нововъведение" за да се откраднат още пари. Като например бутончетата по светофарите и екостикерите по автомобилите.

Ами ако някой, докато се промъква към валидатора в движещия се автобус без да има къде да се хване, падне и си счупи главата, или крак или ръка, какво става със застраховката ?Пътният документ не е валидиран , но превозното средство е причинило нараняването . Тогава как ще се процедира? Кой ще плаща застраховка/? Или само ще го глобят за невалидирана карта.

Общината е много изобретателна.Ще сложи дръжки като люлки на тавана за да може с люлеене и скокове без да докосва пода пътуващия да стига до другия валидатор

По евтино било, за една спирка да купуваш карта за всички линии! Смех!

А какво ще правят тези които пътуват за една спирка.Ще вадят чанта портфейл телефон ще търсят валидатор ако не работи друг валидатор.Ще си ползват билета за 30 минути дори да пътуват 2 минути и туко виж си пропуснали и спирката..и туко виж заприличали на маймуни в цирка

Ъо и без това вече сме си маймуни...

Ако купя цяло Билетче ще може ли другите десет билета да не ги плащам щото съм дал пари за билет..и ще има ли бонус по едни цървули за мен и за децата цървули щото съм дал вече ПАРИ за един билет

затова ще си живеете в клоаката

вие сте свикнали да не плащате. Ако ще и без пари да я направят, пак ще се возите гратис. За спорта. Иначе цял свят ви дължи по 20 лева, заради софийското ви жителство.

Хората са недоволни че трябва да правят някакво ,,валидиране,, на вече платена карта или билет бе тъпан! Не си разбрал какво се иска ама акъл ръсиш.

май не си ходил никъде по европата или оттатък океана иначе щеше да знаеш навсякъде е така, купуваш си карта но я валидираш на всяко качване

Хората протестират срещу глобите за валидиране, което е пълно малоумие за пенсионери и хора с месечни карти! Защо трябва да се бутат в претъпкани с кашляши и болни хора автобуси, за да са доберст до двата валидатора, след като нямат времеви билет, а месечни карти? И как така глоба за хора, които имат платена карта? Поредната схема и изнудване на гражданите в типичен български стил! Накрая в тази клоака ще останат само тарикатите и ще се надлъгват помежду си?

Билет за влак Берлин - Лайпциг за двама беше 9€ и не заради Ковид. Това беше преди 2 месеца, нормален билет Flix Train.

Ами пътувай с FlixBus. Какво си се разквичал тука?

Егати грацкия транспорт.То да не можеш да се обърнеш да се наядеш да се напиеш като хората и маси не турили и чалга не озвучават..самонекъв там за спирки говори..па и да си пръснеш уютно като в къщи не става па и легла за спане няма епа аз за кво да им плащам билети.Те на мене да ми плащат че им се возя в лошия транспорт

не влизм в киното

Това не ти е кино бе умник. Това е обществена услуга с особено голямо значение. А на полиция и други държавни институции ползваш ли услугите?

независимо ТИ дали си умен, красив, богат, учен, или беден. Никой не ти е задължен с нищо.

5 лева са си пет лева ,ама ти и за толко акъл нямаш. Разбери какво значи ВАЛИДИРАНЕ пък после говори. Галфон!

Фандъкова като тръгне пеша ще си дупча билет

е здравословно. Успех.

Заради тия мошенически простотии не съм се качвал на градския от много месеци. Карам си колата на газ, до работата е към 15км, излиза ми 2.62лв общо за двете посоки.

Не ви харесва транспортната услуга на СГТ. Скъпа ви била. Ама на пук не се отказвате да я ползвате. Аве вие мазохисти ли сте?

Има места в София, където няма къде да се паркира. В центъра на синя зона и пълни улици, какво правиш като си 9 часа в офиса? Това нийъде по света го няма...хем синята зона е зверски скъпа за минималната работа заплата, хем имаш времево ограничение. Готов си да платиш все пак, но не можеш. Пълен идиотизъм. Затова и пътуват хората с градския транспорт. Не е като да имаш избор.

Някъде четох, че Синята зона на Амстердам е 10 евро на час. Места за паркиране бол.

Страшен пример. В центъра на Амстердам е от 4 до 7.50 на час, което на тяханата мин заплата е по-евтино от тук и няма времево ограничение. Плюс Аюстердам е 80 процента колела, защото има изградена инфраструктура. Айде идвай всеки ден от Люлин или Обеля до Бизнес парка с колело. Ще те те блъскат минимум по веднъж на месец и всеки дъжд си вир вода цял ден в офиса при нашия манталитет на пътя. Всеки е цар.

Дали случайно си се замислял, ватмана с какви пари храни и облича децата си? Или той ти е длъжен, щото ти си беден?

Заплатата на ватмана какво общо има с цялото нещо. Те взимат заплата, не хонорар на продупчени билетчета. Градска мобилност не я мисли. Заплата на проверяващ по улиците за неправилнл паркиране, водач на паяк, слагаш скоби е например 1700 чисто, а заплатата на доцент преподавател в Медицинския унивеситет с 30 години стаж е същата.

Значи е длъжен да те вози, докато ти не си плащаш, недоволен от услугата му.

Ти си яко куха лейка, а? Никой не говори за неплащане, а за валидиране като вече си платил. Защо да те глибяват, че не можеш да стигнеш до валидатора, а вече си си платил. Валидирането трябва да е само за билети на време .

Център за Градска ДебилносТ !!! В цял свят, закупуваш билет с автомат, качваш се и пътуваш. Закупих си билет за влак например, който важи 3 месеца, когато се качиш тогава се возиш.

Тия клоуни?Баси откачалките,Фандъчката да пътува с тролей а боко с трамвай .Киро да го качат на маршрутно такси а другите да одят пеш

А Кокорчо си го возят на рамката.

Да плащат.Ако искат да дишат навън 10вдишвания за 1.60.Ако не да си стоят в къщи.Искат и въздуха да им е безплатен.Нахали..като не им харесва в Бг да имигрират

Купуваш едно колело и показваш един колективен среден пръст на всички,

Купувам колело лесно.Влизам смело между авто войната измежду милионите коли.Първите пет метра са лесни..после процента преживяемост е под 1

тогава не ривеш

Като направят пътища за колело тогава колело

а до тогава пеша.

Първо пътища за колела после нова тикет система

Качваш се на градския...претъпкан, не млжеш да се завъртиш и да ходиш да валидираш е безумие. Нямаш карта и искаш да си купиш билет и водачът няма, нищо че скъпия билет за 2лв. Контрольорът зад теб ти казва да слизаш с дететото си или да си купиш с дебитна карта ама видиш ли с дебитната можеш да купиш само един билет и слизаш с детето си в дъ да, нищо пе си чакал 45 минути да дойде автобуса. Къде го има това в Европа? 60 минути превоз. То на много места в София транспортът е на 35 40 мин и е позле от преди 20 години.

къде в Европа има билет от 1 Евро.

Ти май много много не си пътувал но се изказваш. Даже в Полша, Чехия, Хърватка, Естония и други месечната карта е по 20 22 евро, което е по-евтино от БГ и не чакаш 40 минути каато тук за транспорт в София (напр. 204). Не валидираш нищо и можеш да си купиш билет 100 пъти по-лесно. А...и заплатата ти не е 350 евро. Значи там може, ама тук не може, това ли искаш да ми кажеш или визираш например англи където месепната е 130 евро, ама чакаш макс 4 минути мин заплатата ти е 2200 евро ли и съпоставено с нас е все едно 23 евро на месец за класи транспорт

Там ,където мин заплата е под 360 лв, т.е. 360 билета умнико нещастник

Сам отговаряш за заплатата си. Тя е функция колко си кадърен.

Ти си пълен идиот. Съпоставимият транпорт, качество на услугата и заплатата нямат нищо общо с това колко ти е висока заплатата. И 100к да взимам на месец, пак транспортът е по-скъп от 30 проценра от еврипейските страни а ние сме ба дъното, а пък и качеството му е по всякаква критика.

Първо се запознайте къде в Европа има такъв ''градски'' транспорт на 20 минути разписание, какви са доходите на страната и какво предлага техния градски транспорт за разлика от нашия,, Какво им пречеха картите за метрото където всеки си зареждаше 10-20 пътувания та ги захвърлиха в коша, за да платим за новите им пласмаси???? Дори проверяващите в метрото вече са с нови ''апаратчета'' платени от нашия джоб а другите пак платени от нас са в кошчето, защото не разпознават старите карти????

Значи правилния подход с картите за всички линии е следният: Първи месец: 50лв Втори месец: 45 лв Трети месец: 40 лв. Четвърти месец: 35 лв Пети месец: 35 лв Шести месец: 30 лв Седми месец: 30 лв Осми месец : 30 лв Девети месец: 25 лв Единадесети месец : 25 лв Дванадесети месец: 20 лв. Всеки сам си избира дали да си купи директно за 365лв или всеки месец като на вноски. Пропуснеш ли да си дозаредиш картата и почваш отначало, да си гледал!

А за една линия цената да е 50% от картата и схемата за всички линии, т.е. 365/2= 182,50лв И почва от първия месец с 25 лв. и върви надолу.

Да си зареждаш кредит в пластиката и да се возиш докато има пари там. Все тая колко пари са. Не знам на модера какво не му хареса, та го изтри.

Всеки месец ги сменят автобусите с нови като носни кърпички

дай два-три от старите ве бате.

А господата сигани, ще валидират ли ? Че те дебитни и кредитни карти нямат, та камо ли да си купят лайт карта или билет за 2лв. Смешници!

Спира автобуса на спирката. Качват се 6 контрольора с двама полицаи и се приключва с гратисчиите. на място. Така е по белите страни.

Доста "българи" не са съгласни с решението. Защо ли? Българина обича правилата, ама да ги спазват другите!

Тук се включват 10 изнервени пътници и се почва боя и мелето кой къде свари тупа лупа и карти се разхвърчават и валидаторите посиняват

А иначе десетте пътници се нахвърлят върху самичкия контрольор и всичко е точно!

Георгиев, това не е добро решение а калпаво решение. Вие сте група глупаци, които не пътувате с градския транспорт и не сте наясно какво се случва. Всичките ви промени, бяха направени на пук на софийските граждани. Още преди 2г, когато обявихте промените ви бе заявено, че това няма как да стане. Автобусите не са редовни, даже Фандъкова ги разреди. Как човек да стигне за 30м като има закасняващ транспорт. И с това валидиране няма как да стане. Хората, които имат коли, наистина ще се качат отново на тях.

като не искаш да си плащаш?

Пари има ама Фандъкова купува външни тоалетни по 300 хил лв.

и пикаеш без пари....

Гербераст педераст педераст гербераст И така нататък до.......ТУЛУП в затвора в затвора ТУЛУП

И без пари да е билета, чалгопитека пак ще мрънка и ще се вози гратис. На него му се полага! То е умнокрасив. Иначе - жълтите павета!

Ако не вслидирам значи съм украинец.

ти си руски трол На вас ви плащат по 2 лева за оказаната чест да се возите в градския транспорт.

Какво значи валидиране? Ами идва от думата "валидно", истинско, потвърдено! В тълковният речник пише: акт за утвърждаване; проверка на истинност (достоверност), доказателство. Та за картата за градски транспорт. С плащането на гишето на ЦГМ, електронната карта е "ВАЛИДИРАНА", защото парите са при този който доставя услугата, а "електронната карта" само диказва, че превозвача си е получил плащането по предоставената услуга, след което потребителя е покрит от всички полагащи му се застраховки и какво ли не в момента на ползване на услугата, качване в превозно средство на ЦГМ. При картите по време, потвърждението за ползване на услугата е необходимо за отчета на изминато разстояние/време, но за карта за Цялата ГМ, за 1,2,3 ....12 месеца, това няма никакъв смисъл, поради същия факт, че Потребителя е заплатил ПРЕДВАРИТЕЛНО (!!!), ЦЯЛАТА УСЛУГА и по време и по разстояние, (а дали Я ползва или не, това си е негова работа)!! Просто някой иска ..... да те следи и брои и да отчита дейност !!!!

Вече съм го писал и отново ще го повторя. 1. Връщане на старата система на таксуване в гр.транспорт. 2. Нека се проучи, кой въведе новата система за таксуване, имаща за цел тормоз на гражданите ползващи гр.транспорт. Това е. Другото е приказки.

като те тормозят, си купи колело