Заради напрежението с валидирането, шефът на СОС вдигна жълт картон на ЦГМ
Георги Георгиев извика на спешна среща ръководството и изрази недоволство, че е липсвала информационна кампания
Обратно в новинатаКоментари - Заради напрежението с валидирането, шефът на СОС вдигна жълт картон на ЦГМ | Днес.dir.bg
Коментари
Карта 30+ и 60+ е пълна тъпня. Ако ползваш разнородни транспорти. Примерно 1 път с прикачване, един път без - трябва да купиш и от двата вида карти или да цъкаш постоянно с тази от 30+. Много стриктно да си гледаш времето и коя карта валидираш, което е идиотско. Аз ходя до работа с кола за 30 мин. Но понякога се налага с ГТ и прехвърлям и ми отнема между 1ч и 1ч и 30 мин....ами имало е случаи до 60тата минута да не успея да хвана 2рия автобус, благодарение на Данчето Ф. Към днешна дата не стига, дето ми отненма ненужно много време, ами и ще трябва да цъкам по 2 билета 30+. Общо взето това да карат хората да се замислят в схеми коя карта да чекират е идиотско. Излиза, че е най-добре с дебитна карта и накрая на деня да оформи разход от 4лв = дневната карта.
Пътувам с градския 2-3 пъти седмично и се валидирам с дебитна карта. Никога досега не съм имал проблем да си валидирам картата и при пълен автобус/тролейбус/трамвай. Това е лъжа, че има само един валидатор. Валидатори има на всяка врата и са поне 4 в малките автобусчета. Иначе нямаше достатъчно информационна капмания - да.
Селяндури, които са се возили само на талиги по къра определят кое, как в градския столичен транспорт и те го резултата.
Безумно е за нещо толкова просто като пътуване с градски транспорт изобщо да се налага информационна кампания. Все по-сложно и все по-скъпо. Че и глоби. Станаха за смях, а в инфлацията много ги радват хората новите цени. За удоволствието да пътуваш като в консерва, без достъп до място, без въздух, с развалени някога перфоратори, днес валидатори. Понякога успявам да се кача едва на третия влак в метрото или автобус. Какви билети 30+? И защо ще налагат годишни карти на хора, на които не им трябват? Напълно разбирам хората, които си ползват автомобилите. Едва ли е по-евтино, но за удобството спор няма.
"По думите му въвеждането на нещо ново винаги води до неудобство..." Хубаво е да се уточни, че това "ВИНАГИ", се отнася само и винаги за нововъведенията на българските чиновници.
ДА СЕ ЗАКРИЕ Столичния общински съвет да се махне и Георги Георгиев Да се закрие и Паркинги и гаражи то и без тове те ги продадоха
Колко типична за тая осрана държава ситуация.От една страна ламтеж на общинските кърлежи да лапат повече пари и в този си стремеж ,измислят какви ли не безумия ,от друга страна простият народ който няма да се вдигне на общонационален бунт,да избеси и изгори не само общинските пиявици а и националните и да промени нещата а само на дребно и то във ФБ ще негодуват и протестират.Гаранция че не е имало нито един протестиращ за това пред сградата на СО.Това е то българският народ.Жалко!
Само в Красна поляна няма промяна, градския транспорт е безплатен с благословията на ЦГМ и СО!
В Сингапур: Всички автобуси са само с две врати. Влиза се от предна врата и се слиза от задна. Валидатора е на предната врата обърнат към влизащите. Всички пътници си приготвят картите на спирката и влизайки си ги валидират пред шофьора!!! Не можеш да влезеш без да се валидираш, шофьорът няма да те пусне!!! Така отпада и необходимостта от контрольори, един сериозен разход по-малко за общината и повече приходи, защото няма гратисчии.
Другари и другарки от ЦГМ, Не знам дали знаете, но вече сме 2023 година и сме в 21 век ??? Имам чуството, че много от Вас са замръзнали в 1986 година !!! Когато се прави нещо, незевисимо какво ПЪРВО СЕ МИСЛИ !!! След това се прави допитване до хората, соито се взят всеки ден в Градския транспорт. После се прави една широка разяснителна кампания, с тествания, "проба-грешка" и т.н и т.н. И сега кой на вълка в устата, пак пътуващият гражданин. МИСЛЕТЕ МАЛКО БЕ ДРУГАРИ !!!
Какъв е проблема Ас@нов...искаш си хартията, за да има заместител на оня вестник закачен на теста в нужника ли ?
Проблемът е в некадърници като тези от СОС. Събрал ги лятото и им казал да направят кампания Типичен партиен некадърник Организирай ти кампания, за няколко месеца. Трябвало е да предвидите повече време. Да има преходен период, в който хората да ползват и двете. В СОС сте го измислили тъпо, сега ЦГМ са ви виновни, въпреки, че изглежда, че само те работят нещо в тази община! Пак ще си го отнесе някой, а тези в СОС калинките политици - те чисти момини сълзи! ГЕРБ - София открай време слагат калинки в СОС! Аман!
От 2019 та. Разкарах се от тая кочина София, на чист въздух и спокойствие. Не пълня джобовете на общинските измамници, не се чудя къде да паркирам, не давам и стотинка на кръчмари и кожодери по кафенцата, не си губя времето в комуникация с болни от консумеризъм и кухи амбиции олигофрени, претендиращи за интелект, не ми бичи чалга денонощно, нямам постояннен саундтрак от строежи, не дишам строителна пепел, изгорели боклуци, не ме изненадват дупки, ями и ремонти. Въобще дори и тезата, че киснете в София заради децата си е фалшива. Киснете, защото отказвате да смените модела си на мислене, без да осъзнавате, че връщане към "нормалното", каквото и да ви е това нещо в представите е невъзможно. Помислете малко логически. Светът се промени. Европейският съюз е в червената точка, набута се в гигантски заеми за Украйна, които всички ще трябва да връщаме, колективно. В кочина като нашата, ако имаме късмет да не стане обект на военни операции, феодализмът на мутрите-масончета от ДС ще процъвтява ежеминутно. Съдилищата са техни, усвояванията на парични ресурси от ЕС са в тях, схемите са в тях. Изнасяйте се от градовете, хем ще сте по-щастливи и здрави, хем ще им спрете половината от далаверите. Като се замисля, стойте си там и влачете хомота на промяната. Така или иначе е ясно, че нямате никакъв инстинкт за оцеляване и ще си се въргаляте в лайняната река от прецакваници, спекула и дране. Да ви е честито. Най-умиращата държава в света (след Украйна, логично), без един медицински хеликоптер, без една площадка за кацане на подобно устройство, но за сметка на това с еничари и садисти.
ГЕРБ-аджиите, които не слизат от Мерцедес-ите и Ауди-тата тръгнали да мислят за градския транспорт. А вие какво очаквахте да се случи?
Това с премахването на картите за един транспорт, са го наложили ГЕРБ-СДС. С което прецакват хората с много. Колко е сега картата за транспорт за месец? Преди за една линия бе 35 лв. На билети с таксуване, да кажем за 22 работни дни, по 2 за отиване и връщане, и по 1.60 е малко над 70 лв.
Има къде да отидеш колега.Много хора нямат нищо друго освен панелката.Иначе си прав за всичко.
Към шефа на СОС: 1. Вдигаш жълт карон на ЦГМ. 2. Вдигате криво-наредените жълти павета пред Народното събрание и ги нареждате наново за сметка на вашите ремонтчици. 3. Вдигате си герберските чуковете от СОС наесен и си заминавате кой откъдето е, защото всичките ви работи са като недомислената система за електронно таксуване в градския транспорт и калпавия ремонт на паважа (и на всичко останало),
Както с жълтите павета, както с безкрайните ремонти на ремонта на ремонта. Така и с билетчетата Гарантирано от ГЕРБ Толкова си могат! Вместо "РАБОТА, РАБОТА, РАБОТА!" си сложете "ТОЛКОВА СИ МОЖЕМ, ЧЕ И ПО-МАЛКО!"
Тия глупаци даже не успяха да препишат и западния модел. Пълни некадърници и измекяри на държавна хранилка.
Те са на Ролсове, Майбаси и Бентлита отдавна. Мерцедесите и аудитата са за обслужващия ги персонал.
В Бургас сме така от 5години! Кмета ни го направи иновативно. Казвам го с ирония и неприязън. Дано при вас в София се оправят тези неразбории. Вас повече ви слушат.....
Да дадем павета в кратуната на некадърната гербаджийка която разсипа столицата 12 години! Ремонт на ремонта му е майката. Калинката толкова си може бе.
Ще забранят колите на хората, техните нови автомобили, тези правила не ги ловят. Пука им за въздуха, който се замърсява заради горенето на дърва и въглища. Целта е да си освободят улиците за техните Мерцедеси
ПОЛЗВАМ САМО МЕТРО. От какъв зор ще ме задължават да пътъувам по цялата градска мрежа? Голяма тъпотия и грабеж е тва.
Това ми беше една от основните мотивации да си купувам карта, въпреки че не ползвам редовно градски транспорт- да не ми се налага в тъпкания автобус да се бъркам да я вадя, да се мъча да си пробивам път до валидатора, там да се изчакам с всичките и после да си търся накъде да се отместя за следващия. и същевременно пак да си прибирам картата, докато няма място така и така къде да се разминеш! Тия кретени и това успяха да съсипят!!
Айде тези глупости с билтечетата - иди, дойди Айде тези бекрайни некадърни ремонти - иди дойди Но огромните сгради построени навсякъде, гарантиращи безкарайни задръствания. Това няма оправяне Всичко това е наследство от: ГЕРБ Бойко Фандъкова! Благодарим ви!
Нека се качи сутрин в 83 на спирките след Красна поляна и да се опита да стигне до валидатора ....пък тогава ще ги питам какви лайна са сътворили със тази система .
Типично за неолибералните способи за кризисен мениджмънт е "комуникационен проблем", "липсва информажионна кампания", "не си ме разбрал" или по един специфичен казус (с бившия вицепремиер относно джемкорп) - станало е "НЕДОРАЗУМЕНИЕ". За джендърите и ИК също проблема беше липса на информационна кампания. За ваксините също. За еврото също. Там сеа наливаме милиони за "информационна кампания".. За CBDC и дигиталното евро също ще е така. Истината е, че българите по една или друга причина трудно се лъжат, не се ловят на такива неолиберални англосаксонски въдички. И това е чудесно!
И като се "модернизираха" толкова "електронно", що така билетчето за метро все още не важи за автобус и обратното?!
тази безумица е измислена от хора, които не ползват градски транспорт. Нема връзка иначе.
Тези хора не използват градски транспоръ. Те са велможи и се движат само с бюджетни (премиум) модели на шкода. Иначе тези технологии са ги виждали в холивудските бози и там работят..
Бай Ганю за 100 години, не е еволюирал, а е инволюирал, тоест е напълно умствено закърнял. Особено през последните 33 години. Той се плаши от новите световни постижения, поради което не ги желае. С валидирането се цели постигането на справедливост при използване на обществения транспорт. Проблемът не е във валидирането, а как да се попречи на циганите да се возят безплатно. Този проблем не е решен, защото дълбоката западна държава цели ликвидиране на българите и населяването й с цигани - за трансплантационни органи.
В голяма част от случаите, тези които произвеждат нещо или предлагат услуги, не се поставят на мястото на потребителя. После са с претенции, че измислили много умно нещо, а потребителите са глупави да ги използват. А колко по-лесно, приятно и удобно е, да предвидиш как се потребява.
Откъде го ни го натресоха този малоумник от Банкя! И кой глупак ходи да гласува за този дебел мутрафон?
Да бе, проблем с комуникацията бил. Просто простите герберастки тикви пак успяха да създадат гигантско малоумие, което пречи на всички, освен на тези, които си прибират незаконните цени на билетчетата, ама иначе в градски транспорт не стъпват никога. Освен с камери около тях, разбира се.
Не знам що за малоумници са в СОС, но нямат идея от това как се предоставя една обществена услуга. Защо се предоставя тя и т.н. Всяко нещо направено последните години е стъпка към това да те откажат от ползването на градски транспорт ! Мен лично ме свалиха от градски транспорт и ме качиха на личният явтомобил с увеличението на цената от 1лв на 1.60 лв просто ми е по-евтино и удобно с колата. Сега реално беше увелицена цената на пътуването и ще се откажат още хора. Освен метрото, коя груга линия е по разписание ? Коя линия може да се комбинира с метрото, при условие, че чаках тролей, рейс или трамвай по 15-20 минути ... как ще хванеш пътуването с един билет за 30 минути ???
"Промените в Наредбата за реда и условията за пътуване с обществения градски транспорт на територията на Столична община бяха по идея на Борис Бонев от "Спаси София", който бе вносител заедно с общинските съветници Зафир Зарков, Прошко Прошков и Карлос Контрера."
На 25 км от град съм, ебкам си жената, работя римоут за цял свят, топля се на ток (с бекъп от слънчеви батерии) и дърва, ако искам домат си го късам от парника, ако ми се еде кисело мляко си заквасвам от локалните крави, ако ми се яде дивеч, локалната ловна дружинка доставя, зареждам веднъж в месеца без да стъпвам в Били и Шмили, ако ми трябва техника - Amazon.de, ако ми трябва доктор, с колата съм до града за 25 минути. Дуайте там соросопорките и връткайте педалите да бутате Путиня от власт.
В цял свят се валидира в градския транспорт. Стига плакахте. Автобусите имат по два валидатора от всяка страна на вратата, а гарите се валидира преди да стъпиш на платформата (перон ли му казвате) В Сидни Австралия се валидира и на излизане. Ако по къс маршрут е по евтино.
Наркоманска работа от Бонев друго не може и да се очаква. ето ти проста схема. Билет за еднократно пътуване - 1 лев. на картонената карта. билет за 2 часа - 2 лв - на пластика. целодневна ката две велидирания на билет от 2 лв. или 4 лв. Туристически билет софия за три дни или 72 часа. - 8 лв.