Зафир Зарков пред Dir.bg: Кога няма да можем да влизаме в центъра с цапаща кола?
Метрото спестява тонове нови вредни емисии, казва общинският съветник в София
Обратно в новинатаКоментари - Зафир Зарков пред Dir.bg: Кога няма да можем да влизаме в центъра с цапаща кола? | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Искам да видя (нерегистриран)
А тоя господин Зафир каква кола кара?
Мерцедеса (нерегистриран)
Виждал съм го с БМВ Х5 500 коня
Мими (нерегистриран)
Може и да не се въведе 2022 тоя Зарков тогава няма да го има.
е как така (нерегистриран)
Той сега ще мине от ПП
цацаров (нерегистриран)
МАФИЯ,МАФИЯ,МАФИЯ...........
---- (нерегистриран)
"са под 20%, но именно те имат най-сериозен принос към замърсяването", а от тях 2/3 са на газ, т.е. приносът към замърсяването е нищожен. Интересно ми е, никой не зададе въпроса как се предполага средностатистическия българин да си купи чисто нова "незамърсяваща" кола със заплата от 1000 лв.
Az (нерегистриран)
Най-поосле да се поработи в тази посока. Дано забранят повечето автомобили като цяло в центъра! Все едно сме се родини ка колела. Градски транспорт и това е...а и ходене пеша.,
Е (нерегистриран)
Това са сегрегационни мерки като Зеленият Сертификат!
Maxx (нерегистриран)
За дните , в които ми е забранено да карам, искам ресто на данъка!
Фффф (нерегистриран)
Тоя па палячо , личния автомобил си е твоя грижа и на никого не му пука , че ще ти забранят да караш. Ако искаш като те хванат пиян и ти вземат книжката за 2 години , да ти плаща общината щото не си караш колата а ? Ебати малоумното мислене , лошото е , че масово българина е такова тъпо парче.
Юрданке!!!!!! Да вземеш да си ходиш! (нерегистриран)
"- Към момента има изградена базова инфраструктура от над 180 камери по всички ключови улици и булеварди, които могат да разчитат номерата на колите. Така ясно се вижда кои коли влизат в тази зона. След справка в базата данни по номера на регистрация може веднага да се получи информация от каква екологична категория е автомобилът," Когато обявиха, че ще слагат Еко-стикерите, хората попитаха: Защо са необходими, след като зад рег. номер на колата стои всичката информация за същата? Отговорът тогава от Общината бе, че камерите не можели хубаво да разчитат номерата на колите, затова се налага, да се сложат едни малки стикерчета на предното стъкло, които щели да бъдат по-лесно четими. Очевидно разчитането на номерата нахколите изобщо не им е проблем. Намериха начин да вземат още едни 15 лв от собственика всяка кола. Казано с други думи, Общината бръкна в джоба на собствениците на автомобили в София , за да направи оборот на една печатница, която се държи от дългогодишнш БСП депутати и децата им.
Кукери (нерегистриран)
Някой да знае адреса на Зафирчо? Искаме да го изненадаме на Коледа с големите тояги.
Чудничко (нерегистриран)
Защо пишете тука и блеете, а не сте пред общината да заявите протеста си?
Реално (нерегистриран)
Мисля, че ако се приеме това нещо, Фъндъчкта и сие ще бъдат изметени до шушка. Просто това ще сложи моментално край на дебилната кариера на тази кукувица. Та това е положителен акт.
Тъпир Зарков (нерегистриран)
Тъпире, ти си долен лъжец и демагог. Дизел от 2007ма получава категория 3, по тъпите ви "стандарти", а същият дизел, но от 2006та година получава категория 2. А заводски и двете коли са категория 4!!! Как става това бе, кратун корупмитан? Защо въобще трябва да сваляте заводската категория на колите, вие нищо не мерите реално, вие отрязвате колите на база възраст и това ви е разписано в плана, не на база дали са изправни и се поддържат, на една и съща кола с един и сщи двигател ѝ давате 2 различни категории САМО на база възраст. А лъжата, че нова талига 500 коня бълва розови облаци кислород, по-малко от стара 150 коня стара кола, кърти мивки, биха ти повярвали само по-големи глупаци от тебе самия!
Абсолютно прав сте (нерегистриран)
Абсолюбтно подкрупям. И забележете, че щелис камери да следят и разчитат номерата кои коли ще влизат и кои не. Вместо да подобряват и правят градския транспорт предпочитно средство. А иначе хората с коментарите, че е финансова дискриминация са абсолютно прави, то си е дискриминация, отчитат само възрастта на автомобила, нищо друго...
Да (нерегистриран)
Дискриминация по финансов признак , прикрит зад екологията това си плаче за съд ако го въведат, да не говорим за прегледите на автомобили те си измислили 5 категори нямащи нищо общо с категориите в ЕС
Кара Ибрахим Небесни (нерегистриран)
Какъв е този помак в Столична Община ?! Зафир Зарков, Юнак Северинов, Захарин Купенов и подобни имахме в казармата..
Нико (нерегистриран)
Привет. Пълна подкрепа за невлизане на разни печки и подобни в централните части. Това го дишаме всички после. Това е просто една от много мерки, които трябва да се вземат. Друга такава би била нови паркоместа в кварталите по подобие на Пловдив. Там преди 10ина години започнаха да създават такива и се усеща ефектът. Поздрави
Moщен (нерегистриран)
Трябва да се отбележи лъжата на интервюирания, че един мощен автомобил е много по-малко цапащ от един 25 годишен дизел. Всеки един автомобил има паспорт, в който е описан колко точно замърсява в различните категории (не само за финни прахови частици, но и за CO2 и т.н.т.), като те обикновено за на база литър изгоряло гориво. Дори един стар дизел да е 3 пъти по-цапащ, то автомобил горящ 5 пъти повече гориво, в следващата категория (примерно 2 или 3, които ще могат да влизат в центъра) продължава да е по-замърсяващ, а в новата наредба липсват разбира се каквито и да е ограничения.
1000 (нерегистриран)
Колко годишна ти е колата? Или караш Тесла ?
ЧУДЕСНО..... (нерегистриран)
ИЗБРАХТЕ СИ ПАК СТАРАТА КМЕТИЦИ И ЗА НАГРАДА ВЕДНАГА ВДИГНА ТАКСИ, ДАНЪЦИ, А СЕГА И РАЗШИРИ СИНЯТА И ЗЕЛЕНИ ЗОНИ С ДОВОДА, ЧЕ ВИЖДАТЕ ЛИ ТЕЗИ ЗОНИ БИЛИ НА ЧЕРВЕНО И ЗАТОВА.... Ако е на червено, защо бяха въведени тези зони с идеята да се събират пари уж за екология, а реално парите потъват някъде и затова нито едно от обещанията преди нея да се направят не видя бял свят. Само да кажа- основния проблем не е това, че ще се намали бройката коли в центъра/ може да се забрани влизането на коли е ЕВРО1 и ЕВРО2 и без тези зони- с камери и др.технически средства/, а реално големия проблем е, че корупцията е тотална и се издават разрешителни за строеж на сгради с по-10апартамента, а реални с 2-3 паркоместа, т.е. повече живущи, с по-малко място за паркиране на колите. Ето затова ще плащате все повече и повече, а проблемите ще стават все по-грозни и все повече пари ще плащаме на една община, която и без това взема огромното финансиране от всички други в страната. Довода е, че живеели повече хора в столицата, ами като е така нека всеки по места да си внася данъците и да ги използват за обслужване по местоживеене и после да слушам колко велики били софиянци. Като е така- значи работите повече от всички други и трябва да внасяте повече....... Явно всеки иска да е тарикат и да граби от другите- това не е начина!!!
Дупки (нерегистриран)
Запълват с тях, дълбоки бюджетни дупки. Още не съм доживял да видя, един, ЕДИН построен подземен паркинг, който да облекчи паркирането. До тук виждаме само едно - всеки, който няма нищо против да се бръкне за няколко лв на час си паркира без проблем, а останалите просто не паркират. Това им е решението - ако си богат, караш, ако не да го.. А идеята беше, тези които карат и паркират в центъра, да издигнат нужната инфраструктура за всички, вместо това общината харчи тези пари безнаказано. А за забраната на първа категория - хубаво, добре. Това ще намали замърсяването с максимум 5% (10% е общия дял на автомобилите), а останалите 90% от битово горене на отпадъци, пластмаси, дърва и въглища?
Дедо. Пеци (нерегистриран)
А фалшивите горива които караме.
Х. Иванов (нерегистриран)
Преди две седмици отивам на преглед. Влизам , провериха светлините, колани, аптечка, чистачки пръскалки фарове с един уред и пъхнаха сондата в ауспуха - тест - димност - 1 - 0,00, 2- 0,00 , 3 опит и така до 5-тия, когато отчете 0,01... след това човека закара колата до барабаните, провериха спирачките, изгаси и излезе... аз стоя и чакам.... След малко излиза и носи стикер... що да видя - екологична категория 1..... Колата е френска,дизел 2,0 136кс, 2004 със всичките му там катализатори и ДПФ-и... Питам защо така? Защото в талона пишело Евро-3... А точно в КАТ, като я регистрирах през 2016, написаха 3 вместо 4, както пишеше в стария талон... ТАКЪВ БИЛ ЖИВОТЪТ!!! Е , това нормално ли е?
Стандарт (нерегистриран)
Документално трябва да си изряден, за да могат на ГТП да ти направят един фалшив сертификат за димност. Може да караш 700 коня кола от 2005-та, но ще я изкарат ЕВРО 4, с 0 ФПЧ, въпреки, че ще бълва кълбета от дим. Това е целта, да замажат очите на хората. Единственото нещо, което трябваше да правят е да мерят колко реално цапа автомобила, без значение с какви документи е и коя година е, съответно да подлежат автомобилите на случайни проверки по пътищата, за да се хващат фалшивитите ГТП.
Умен (нерегистриран)
При това в момента напълно законно можеш да получиш по-голяма категория, ако имаш повреден EGR въздуховод, при който от аспуха излизат по-малко газове, с по-малко налягане - там където е датчика, а от спуканата тръба да излизат 5 пъти повече недоизгорели газове! Единствената разлика за човека, отиващ на ГТП ще е загуба на мощност, НО ще може с много по-цапащ автомобил от тези в първа категория да си влиза на центъра.
Ано (нерегистриран)
Ако имаш данните за емисиите на хартия - пращаш жалба до прокуратурата да разследва ДАЙ защо дават ниска категория. Ако са свестни прокурорите трябва да отменят наредбата.
1000 (нерегистриран)
Тепърва ще се водят и дела явно..Не може да база годината, да игнорират реално колко замърсява колата. Първият който заведе дело за дискриминация ще събори наредбата изцяло.
Хм... (нерегистриран)
Как кога бе? Когато народа има достатъчно Ла да си купи нова кола, мама ви деба окачена! Ши*ани популисти
Симеон (нерегистриран)
А многоетажните паркинги кога ще се построят, че синята зона си расте, местата в нея също, приходите се увеличават, а паркинги няма. Хората по кварталите не паркират в калта, защото им харесва, а защото няма къде другаде. Нека има многоетажни паркинги, пък да видите как ще се изчистят междублоковите пространства.
Евро (нерегистриран)
Не става ясно стари коли на газ защо няма да пускат при положение, е че са в пъти по-нецапащи от Евро 3 и 4 с дизел?
Х. Иванов (нерегистриран)
Защото нямат далавера... Явно не търсят екологични норми, а да карат кората да си купуват нови дръгни!
Мето (нерегистриран)
Чакай малко - Кой замърсява повече?- Аз който си кара старата кола един два пъти в седмицата или този с новата дето върти по 100 км на ден? И защо на мен ще ми е забранено един път в седмицата да вляза в центъра ,а другия няма проблем да върти по цял ден???
Илиян (нерегистриран)
Само да те светна ! В Лондон такива като теб като искат в центъра си плащат по 80 паунда на ден ! Иначе казано ! Не си ли Евро 6 или електро това е цената за да карашв центъра !
:) (нерегистриран)
Не мухльо, м Лондон плащат всички влизащи в центъра.
леко,леко. (нерегистриран)
В лондон веднъж плащаш такса за централна зона -12,50 ,независимо от Евро категорията на возилото. И плащаш още 12,50 за зона широк център включена между северна и южна тангенти ако автомобилът ти е бензинов под Евро 4 или дизелов под Евро 6
Зона (нерегистриран)
Каквато и кола да имаш - дори най-екологичната все тая ако се движиш с 2 км/час и не можеш да отидеш никъде с нея. И един грам емисии да имаш при скорост нула, замърсяваш безкрайност. Проблемът не е в мръсните коли, ами в невъзможността за движение породено за задръстването. А то идва от лошо планиране и скапана инфраструктура. Решението от 3 ленти на градските улици да направим една (другото да е синя зона) няма да оправи движението. А Зарков е един от много вредните кметове. Той иска зона навсякъде и развитие на града във височина, за да се натъпчат колкото се може повече хора в София. Хората вървят към свободни кокошки, Здравков на обратно. Това е мисълта за хората. Карлос Контрера и още 2-ма му уйдисват на акъла а общината пробира на един милиард от платено паркиране. Ха познайте дали паркинги и гаражи на хартия е на печалба и къде всъщност отиват тези пари. Подсказка - не е обратно при хората.
??? (нерегистриран)
които могат да разчитат номерата на колите. Така ясно се вижда кои коли влизат в тази зона. И за чий, уйх е тоя грозен голям стикер тогава?
:) (нерегистриран)
За дните, в които номерата са замразени с лед и кал по тях и не се виждат... НЕ ТРЯБВА ДА ИМА И ЕДИН ДЕН БЕЗ ЩАВЕНЕ!
12 (нерегистриран)
Хайде определете кои са цапащи коли, защото екостикерите не показват кои коли са цапащи.
Дидо73 (нерегистриран)
"Ще" това, "Ще" онова ,"след 10 години" - на тоя ИМЕТО МУ НЯМА ДА СЕ ПОМНИ след 10 г.,ама прави плановеТо така един от съседният вход спи с комшийката от доле вече 5 г. - ще, ще, ще...А "пакистанците",горящи дограми,текстил,гуми - тЕх какво ги правим?НЕ6ТАСТНИК!
.,. (нерегистриран)
А на бас, че "експерта" Зарков не ползва метрото да ходи на работа. И че кара джип, а не някоя градска малолитражка , за който и не плаща паркинг в центъра на София, щото е със служебна карта.
Зевзек (нерегистриран)
Еми кото начало не е зле да се започне от НЕЗАВИСИМИ проверка на качеството на горивата по бензиностанциите.
Геле Коняра (нерегистриран)
И точността на разходомерите. Просто няма как в 60л. бутилка да вкараш 70 л. газ.
Ха ха ха (нерегистриран)
Вие сте шибаняци!!! Защо в нормалните европейски държави, толкова лесно приемат заместването на двигателите с вътрешно горене, с такива на батерии? Ами защото могат да си го позволят. Тук в Абсурдистан, където огромен % от работещите са - работещи бедни, като как да преминат на екологично чисти МПС-та? Как да си позволят да се топлят на газ и ток? Значи ще получаваме 10 пъти по-ниски трудови възнаграждения от европейците, цените ни вече са изравнени с техните, а някой дори ги превъзхождаме (пример - слънчогледовото олио, и то при положение, че тази година бе една от годините с най-високи добиви), но ще искаме да им налагаме непосилни рестрикции... 'айде нЕма нужда, господа другарЕ....
русофил (нерегистриран)
Скоро в Русия единственото мпс ще може да се срещне е електрическа линейка която ще вози пациентите до болници пракиткуващи единствено медицината по Ханеман. А другото изобщо превозно средство там ще са велосипедите. ТАка както и къщите им ще са единствен дървени постройки на 1етаж. Да живее руския народ.
99 (нерегистриран)
Само да вметна че стикерите се печатат в една единствена "сертифицирана" печатница, собственост на депутат от БСП. Толкоз.
Дум-дум (нерегистриран)
Според намеренията шайката разбойници и убийци да увеличите пътниците в гратския транспорт в зимните месеци е равносилно на опит за убийство - сега сме в условията на пандемия от covid, а всяка година тогава са грипните епидемии.
Барни (нерегистриран)
По-голяма глупост не бяг чувал ?! Значи един съвременен " издухан от каране мощен автомобил " бил невероятно икономичен хахаха! С такива капацитети толкоз. Стигнали са тавана на своите възможности като мисъл неможе да искате повече. Интересно е и друго че някъде тия дни четох че от новите в парламента щял да се прави анализ на напъните за въвеждане на такива ниско-емисионни зони т.е никак няма да се учудя ако народа излезе от комата и покаже обществена позиция различна на тази на пича на снимката то да не видим такива зони , които ще ударят не само колите а и хората с ниски доходи отопляващи се с изкопаеми горива (дърва и въглища) а също така може да сменяме стикерите при ГТП отново. Да не забравяме че преди половин година КПКОНПИ каза че ЕКОстикерите при ГТП са излишни. Всичко зависи от реакцията на обществото и ако спим ще продължават да ни клатят така както им е угодно
99 (нерегистриран)
Зафирчо, що не минеш довечера през циганската махала Христо Ботев (снощи минах). Това което там се отделя за един час вечерно време не могат да го направят и СТО ХИЛЯДИ автомобила, работещи на място цяла седмица. Съгражданите ни там доброволно са си организирали собствен Аушвиц... Не знам как живеят изобщо. Лошото е че и съседните квартали страдат. Добавяме още няколко цигански 'маали' в София и става печално. И няколко квартала където няма цигани, но хората нямат особен вид алтернатива за отопление. И пак да се върнем към основния въпрос - ЩЕ ЗАБРАНИШ КАКВО????
Веско дизела (нерегистриран)
Ей тоя Зафирчо пак се издъни
жоро (нерегистриран)
матриалът иска да знае къде отиват парите от зоните и кои шкафчета обслужват ясен и точен баланс закачен на видно място в община по месеци да не отнесете дървото
1 (нерегистриран)
Мръсен лъжец никой не го интересува от еко категорията на колата в пункта ми казват :газовете са ти много под нормат но колата ти е 2004 година нищо че е с еко категория 3 си 1 по стандартите та тя е 2004 какво искаш, всичко това е дискриминация по финансов признак какво ми говори за нови автомобили аз ако имам пари няма да го чакам лъжльото да ми каже какво да правя отдавна да съм си взел нов автомобил
Бай Петко (нерегистриран)
Такава тотална забрана е несправедлива,аз имам стара дизелова кола ,която ползвам само при необходимост,като цяло пътувам с градски транспорт...би трябвало да се въведе плащане за влизане в центъра като за синя зона... като ти се наложи пускаш смс и влизаш..
1000 (нерегистриран)
Не бързай да казваш 'ще' пич С това ограничение по години а не по реални показатели тепърва те чакат дела и цялата тази лобистка идиотщина, която си сътворил със щедрото спонсорство на вносителите ще се сгромоляса.
Пламен (нерегистриран)
Да ти го нацапам на майка ти в черния дроб и на децата ти в гърба! Моята кола е на газ. Какво цапам бе мършо умряла???
Зафирчо (нерегистриран)
Радвам се че говориш тъпотиите си за последно Никога повече няма да си общ съветник подлога такава Мазна филийка си ти Нищо не разбираш от транспорт но вазелина ти е винаги в джоба като се хрибираш към банкя…
Българина (нерегистриран)
Хабцолютно сигурен съм, че един Голф 2 на газ замърсява много,много по-малко от коя да е кола(вкл чисто нова) с гоу'ем двигател на бензин или нафта.
Изсекоха горите,а после колите им били виновни... (нерегистриран)
Пак ще страдат най бедните! Старите коли са обвинени за всичко,а истината е,че изсекоха горите,изсекоха дори дърветата в градовете и изпозастроиха всичко с бетон,малцинствата ги оставят да си горят гумите наволя и да си варят буркани в дворовете,някой заводи си бълват дим,ама старите коли на хората са виновни,не друго... И вместо да залесяват горите и парковете,те ще спират колите на най бедните от движение в центъра на София,която има най скапания градски транспорт в света! Съзипаха провинцията,такива като Баневи изпонарязаха заводите за скрап и превърнаха животите на стотици хиляди в ад, точно тия сега новите борещи се с корупцията ги пуснаха на свобода,а те са за бесене! Съсипаха всичко в провинцията и 2 милиона българия избягаха в чужбина,а около 300 000 се преселиха в София от зор,че нняма работа в провинцията,това умишлено го направиха,а сега правят всичко възможно и от София да ги изгонят,та държавата да опустее от всякъде... Нищо не се прави за да се борят със замърсяването,всичко е за пари,а не за стопиране на замърсяването...
kotse (нерегистриран)
имам опел кадет от 83 година на метан. Н е знам какво ти пречи.
а (нерегистриран)
защо само в центъра няма да се влиза??? Извън центъра не живеят ли хора??? Нека го въведът и предлагам всички , на които стане забранено да влизат да се наредят на "границата" с колите и да стоят там с работщи двигатели поне 1ч. . Да ги видим тогава.
Собственик на Бракми (нерегистриран)
Демек искаш да ми кажеш, че моите няколко класически автомобила от края на 90те, които са реставрирани, поддържани и лъснати, с катализатори замърсяват повече от новите Дачиики и Сувчета на дизел, които хвърлят черна пушилка на по два метра отзад? Не, господинчо. Хората нямат пари. А когато имат купуват боклука на ЕС, с превъртян километраж и липса на адекватна подръжка. Техническите прегледи са ви проблема. Корумпирани са. Ако се пусне реално измерване на емисиите, половината "баровци" с "нов внос" няма да могат да се качат на каруците си. За това имате тъпотии като тия псевдо-категории с общ аршин. Да продължавате да дишате пепеляк и сажди, с убеждението че пазите природата. Още енда важна точка. Моите "бракми" се карат не повече от 1000 километра на година и то основно извън града. Енда уж "незамърсяваща количка" по евростандартите би трябвало да и се смята количество емисии спрямо извървян километраж, не по етикетчетата.
1000 (нерегистриран)
Ще се водят дела. Няма друг начин.
.,. (нерегистриран)
И изминатите километри не са реален показател. Разликата в изгореното гориво за 100 км е голяма между градско ( отделно между София - с големите задръствания и малък град) и междуградско. Затова и еко акциза е включен в цената на горивата, а не в изминатите километри.
Експерт (нерегистриран)
Пъжец, ако еден автомобил е "паметник" пред блока как е отишъл до пункт за ГТП за да му сложат стикер. Иначе независимо от категорията като намалиш автомобилния трафик с 25% ще имаш положителни резултати. Плащам цял данък за автомобила си и с тези пари се ремонтират улици които няма да мога да ползвам?! - не е редно. Въобще ако е редно да говорим за ограничения тип забранено е да караш еди къде си да го направят по кубатура и вид гориво - по смислено е. 100 гр. горивна смес двигател от 3000 кубика ще ги изгори 2 пъти по бързо от двигател 1500 кубика - иначе има закон за запазване на веществата - 100 гр на входа /горивна смес/, съоветно 100 гр. на изхода /отработнена газова смес/.
NeXu s (нерегистриран)
Ти с твоите 20 лева данък какви пътища плащаш?
Експерт (нерегистриран)
В София няма такъв данък.
Поп Сланинкьо (нерегистриран)
Те пък едни улици! Дали дупките по улиците не са предпоставка за повече мръсотия? Кога Столична община ще заплаща повредите на колите които нанасят? Като минеш през дупка ти изпадат пломбите, да не говорим, какво изпада от колата. А кога ще се забрани презастрояванеро на градинки и тротоари? Болкуци долни, колите са Ви проблема. Лапкане искате, ей така от въздуха. Нищо не правите за гражданите и фостите на гр. София.
SAMO GLEDAM (нерегистриран)
Нека погледнем този "ТИТАН" на инженерната мисъл в транспорта и ...енергийното планиране. +++++++++++++++++++++++++++++ ЗАФИР КИРИЛОВ ЗАРКОВ (Общински съветник от ПГ на ГЕРБ /СДС) ОБРАЗОВАНИЕ: Висше (магистър по Финанси) МАНДАТИ КАТО ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИК: 2011 - 2015; 2015 - 2019; 2019 - 2023 УЧАСТИЕ В ПОСТОЯННИТЕ КОМИСИИ НА СОС: Комисия по транспорт и пътна безопасност (Заместник-председател) Комисия по финанси и бюджет (Член) Комисия по инженерна инфраструктура и енергийно планиране (Член) +++++++++++++++++++++++++++++ Решенията на подобен ...... "екс ПерД" от посочената коалиция показват САМО, че ...."СТАВА ДУМА ЗА ЕДНИ ПАРИ", КОИТО ДА БЪДАТ УСВОЕНИ (ПРИБРАНИ) Подкрепата на Фък Издъкова, е закономерно.
NeXu s (нерегистриран)
По-добре да погледнем твоето образование? То какво е? Носач на стоки, хамалин, общак? И се смяташ за нещо?
Трол нали? (нерегистриран)
Защото твойто сигурно е герберски трол
Този (нерегистриран)
кадър на Боко няма никаква представа от това за което говори. От 10 години е на общинската софра, без да е свършил работа и за 5 стотинки.
NeXu s (нерегистриран)
Най-добрият вариант е в центъра да влизат само Евро 5 и 6. Иначе, на междуградско много дразнят дъртаци с коли мой набор, които се движат с 60, правят огромна колона, задното им стъкло задръстено с дрехи и яместо да отбият и пропуснат колоната, даже не поглеждат, когато ги псуваш. Пълни дебили, трябва да им се конфискуват бракмите.
Пубер (нерегистриран)
Явно ти си от тия комплексирани тинейджъри дето смятат, че като тате им е купил нова хубава кола с "честен" труд, то всичко дето кара с разрешената скорост му пречи.Да ама все още има закони и няма за какво да се ядосва човек ако някой си кара с в рамките на закона, та камо ли да им се кофискуват колите. Е заради такива като теб едно време е дошъл комунизма, който между другото е бил другата крайност, а както всички знаем крайностите не са хубаво нещо.
NeXu s (нерегистриран)
Не позна, драги. Не съм тиинейджър, а работещ човек. Всеки такъв може да си купи кола. Нова. И в бързината да се заяждаш, не си прочел, че не е нормално да си с 60 на междуградско!
Барни (нерегистриран)
до NeXu s (нерегистриран): Мен не ме дразнят тия които карат с 60 при ограничение 80 или 90км/ч , но много ме дразнят онея келешчета които при ограничение 80 карат с над 160 км/ч и като го напсуваш го виждаш как му червенее физиономията от ярост. После се чудим що всяка година по пътищата умират по 500-800 българи. Кажи сега риска от липса на спирчен път при ПТП кога е по висок при 60 или при 160 ?
XaxaXa (нерегистриран)
То тия старите коли 90% с къде на газ къде на метан та ефекта ще е нулев само дето ще се обслужат частни интереси за сметка на най-бедните.
NeXu s (нерегистриран)
Няма значение, тези стари полуразглобени бракми са опасни за всички. Навсякъде по света старите коли са отречени, само наш Ганьо философства.
Дали? (нерегистриран)
При един и същи бюджет кое е по добре, това да караш стара кола и да можеш да я подържаш или да вземеш по-нова и да нямаш пари за подръжка? Другото е да приемат да се карат сам нови коли в гаранция и така ще отпаднат 80% от колите. Така ще се върнем 30 години назад където само избрните могат да имат коли(сега тези които печелят на гърба на народа)
Цапател (нерегистриран)
Авторът и редакторът знаят ли значението на глагола "цапам"?
Къци (нерегистриран)
За моето бебе използвам този глагол най-често в съчетание с думата "гащи".
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Кирил Петков отрече да е покровителствал контрабанден канал в митниците
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"