Влакове спряха на 150 м един от друг, вкарани в един коловоз

Машинисти предотвратиха нова трагедия в БДЖ, след като спряха влаковете си на 150 метра един от друг. Инцидентът е станал на гара Безмер край Ямбол вчера.

Обратно в новината

Коментари - Влакове спряха на 150 м един от друг, вкарани в един коловоз | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

От кантонер пот.

Добре ,че се е разминало!! Ами да назначат повече хора бе!! Била неопитна, ами какво прави там?? Това не е шега работа.

ако не бяха спрели щеше да е новина

БОЙКО е карал, и ДВАТА влака! Бате Бойко, е ГЕРОЙ, влаковете пуска-спира само ТОЙ леля Койка

Хайде да го закриваме вече това подобие на държава...просто не ставаме за нищо.Да идват да ни управляват други,независимо кои и от къде!!!!!

В Япония за закъснение на влаковете с една минута сборно за годината и главния директор на железопътната компания си подава оставката а тук какви неща се случват, не е истина просто и пак са с чисти якички.

Как ще има стрелочници, като в администрацията чиновниците са повече от изпълнителите - стрелочници, машинисти и т.н. Некадърници директори, управителни и надзорни съвети - ЗАПЛАТАДЖИИ и то с какви заплати.... Разруха пълна...

Тероризма на Доган се възражда? Катастрофата е планирана от ислямисти, цигански банди и подобни мърши. Вероятно това е началото на ИД на наша територия. Няма случайни неща.

...няма ли най-после някой да бъде публично линчуван за тези беззакония???!!!... то е ясно че никой престъпник не може да бъде осъден тука... без съответната благословия на мафията...

А само да знаете как е направен ремонта на жп-линията около въпросната гара. Стърчат жици. Оплетени са като паяжина около релсите. И всеки мургав брат може с найобикновени клещи на си "набере" оплетения около релсите найобикновен мостов кабел, който захранва стрелките. И тва при положение че преди около месец имаше ПРИЕМАТЕЛНА комисия, която разреши в "ремонтирания" участък движени на влакове.

началници без образование никаква отговорност масови съкращения през август стари работници остават на улицата най успешния предприемач а хората му взимат 400 лева в Ямбол а банкетите правят за хиляди и всеки 6 месеца премии за началниците а хората не могат да изкарат от заплата до заплата

Наградите ще са за бързата и точна реакция на машинистите при извънредна ситуация ,а не за ежедневната им работа.

трудно се чете

Така ще е масови съкращение от 2010 г насам,хиляди са уволнени,има ендостиг на кадри, има недостиг ан обечуни кадри,кака на атзи антоварена линия ще оставиш стрелочничка с 3 месеца сама да оперира на ръчен режим....безхаберието в БДЖ е тотално.....

БДЖ = Боже, Докарай ни Живи!

Награда за машинистите добре, а уволнения на хора с ръководни постове в БДЖ кога?

Станаха много катастрофи в БДЖ.Бил неопитен стрелочника.А къде се обучават специалистите за Железницата.Ако се съди по резултатите,няма такова.

Добре,че се е разминало всичко. Какво става с това БДЖ, няма служители а тези които работат не са качествени...ужас. То вече ни със самолет, нито с автобус, нито с влак, с какво да пътуваме, с каруца ли? Май и това е опасно, тогава пеш през Балкана ама там студ и диви животни...?!?!?! Какво правим? Може едно метро из цяла България, но с прави линии... ;)

Абе, къде остана оная тлъста свиня олег попов, по чиято вина изгоряха 9 човека във влака София - Кардам? Взе си златния парашит и се загуби, в българия ли е изобщо?

Всичко това е следствие от социалния ангажимент на БДЖ. Заради комунистически ниските цени тази компания не може да се издържа и рискува живота на хора ежедневно, като при това осигурява една от най-долнопробните ЖП услуги в Европа. По-мръсни купета и по-вонящи тоалетни в Европа няма. Комунизмът е пошлост и регрес. За да могат циганите избиратели на БСП да пътуват евтино (а те пътуват и без билет при това), държавата ни има железници, които ме е срам, че са български. В Швейцария един билет за 100 км. струва 80 лева. Железниците им са кеф и изживяване. Да, печелят много швейцарците, но печелят много, защото не са комунисти. Комунистите правят золумите. Те са причината за злото в България. Без тях ще бъде държава чудо. С окмунизъм и без пари все нешо няма да стига, за да си направим държавата слънце. Или кадри, или пари, или образование, или компетентност или майна си райна вечен дефицит, за да е евтино и да са прости хората, че да избират БСП. Това е релаността. Злокачествено образувание е комунизмът. Унищожава и себе си, а полсе възстановяването трае десетилетия, докато заразените с комунистическа уродливост умове си отидат и на тяхно място дойдат нормални хора. Ако някой си прави илюзията, че в България имаме промяна и демокрация, да си бие един силен шамар и да се освести. Преди няколко месеца казаха на Станишев от трибуната на ЕС, че реставрира комунизма. Представете си дали имаме изобщо демокрация. Има начало на опит за демокрация. Но простака си мили: колко е лоша демокрацията! Не, още сме в период след пошъл комунизъм. Като доминира комунизмът.

Пълна некомпетентност цари във всички държавни организации. Относно БДЖ, всичко е тенденциозно - да сринат това дружество, за да се приватизира от "свои" хора без пари....

от всяка пръчка сверка не става - не притискайте бюрата по труда да вкарват на работа неграмотници със спящи мозъци и невладеещи български език.

Хайде стига простотии. БДЖ ако е на загуба е ЕДИНСТВЕНО поради кражби - на всички нива. Ниските цени не са причина и не са кой знае колко ниски. БТК като беше държавна, градският разговор беше 5 стотинки (еднократно), работеха поне 3 пъти повече хора от сега (вземаха прилични пари) и отчитаха повече от 200 милиона годишна ПЕЧАЛБА. След като ги приватизираха нещо по-добро стана ли? (Освен финансовото състояние на участниците в продажбата.)

Предлагам както е в Енергоснабдяване всеки стрелочник който променя движението но влаковете със стрелки да му се написва предварително на паметка какво точно да изпълни и да чете паметката и да променя стрелките!! така се прави навсякъде писмено се указва какви манипулации да се извършат после се разписва и се проверява от друг манипулацията! каква е тази анархия в това БДЖ бе...аз държа моите енергетици да спазват стриктно с наряди всичко което вършат по ел. уредбите и съоръженията...опомнете се..возят се живи хора в тези вагони......разстрел за виновните веднага до стената и калашника да пее ..да пеее

Дали е безхаберие или умишлено действие на подкупени хора? Много си точат зъбите да прилапат БДЖ, но по възможност за 10% от стойността.

тъпите хора не искат оримяна само 8.8 % гласуваха за промяна, другите искат посткомунизъм

Баба Дере Жаба

Това с кражбите си е чисто проявление на комунизма... Човека е прав.

Какво е оримяна ?

Самия директор на БДЖ-Християн Кръстев-не е на ясно кой е сгрешил и каква е грешката...Какъвто директора-такива и подчинените!!!За подобни грешки най напред си заминават ДИРЕКТОРИТЕ!Тъка,че този да не се чуди много,а да изчезва в най кратко време.

Алоу,БДЖ-то!К'ви ги вършите ,бе?!Генералният директор да си 'Оди веднага!

този господинчо ЛАМБРЕВ е много нагъл...." Директорът на НКЖИ Милчо Ламбрев обясни, че след като единият влак бил пуснат на 4-и коловоз, стрелочничката не е завъртяла стрелката и насрещният влак е влязъл по същия коловоз. По думите на Ламбрев не е имало втори човек, който да следи работата на служителката, тъй като имало недостиг на хора. " НАЛИ ТИ БЕ ОТГОВАРЯШ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА В НК" ЖИ "

А в България щом си шеф начи си шеф. Виновни са простите работници.

ние българите в следствие безпаричие за автоматизирани системи и поддръжка, непрекъснато катастрофираме с влаковете си. Така че по добре да не купуваме нови самолети, защото ще ги натръшкаме за нула време по земята.

питай и всичките правителства дето разрушиха БДЖ за да може миризливия частник да праи пари.

Че тогава ще е втасаме тотално, всеки ден ще има катастрофи докато свършат влаковете. В България зада си шеф не ти трябва опит, нали долу има кой да бачка. Важното е да ставаш както се изказват от ДПС и ГЕРБ.

не искатпромяна и за това гласуват за ДПС, БСП, РБ и ГЕРБ. А па за ГЕРБ направо да си кажем 34% малоумници.

Браво!!! Поздравявам те за важната и отговорна длъжност която заемаш,сигурно си Главния Оператор и Командир на атомната електростанция и натискаш големите червени и зелени копчета та да не се затрие Планетата.РЕСПЕКТ! А на машинистите не им завиждай,наградата ще бъде почетна грамота-благодарност,набързо разпечатана от някоя смотана русолява секретарка на ул.И.Вазов основното задължение на която е да помага на прекия си началник да "вдига и спуска" пантографа.При липса на въздух в главния въздушен резервуар изпълнява и функцията на спомагателен компресор.ъъъ относно героите машинисти освен гореспоменатата грамота може да получат и 10-15 лв "парична" награда с която да си купят нещо за спомен от инцидента - например транзисторен радиоприемник или пластмасов стенен часовник.Достойно - нали?

И да са се ударили голяма работа.Народът си отива бавно но славно,

само че реда и управлението в еднопредприятие се прави от ръководителите. А ТЕ СА ПАРТИИНИ МЕКЕРЕТА. ЗА ТАВ НЕКАЗВАЙ ЧЕ В ДЪРЖАВНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ СА НЕКАДЪРНИЦИ. ШЕФОВЕТЕ СА НЕКЪДЪРНИЦИ.

Браво на машинистите! Трябва да ги наградят наистина, защото са спасили човешки животи! Поне една добра новина! Пък и стрелочничката, като е със стаж едва 3 месеца да бяха и назначили наставник за поне 6месеца , още повече, че и гарата е в някакъв ремонт. В България обаче всичко е на принципа "Хвърляй го във водата, пък ако от него става нещо, то ще почне да плува, ако ли не-ще потъне!" Това за мен е изключително безотговорно и малоумно. Никой не се е родил научен!

да гарантира стабилно правителство на ГЕРБ. Борисов да плаша на Сидеров, че троловете са гладни и чакат заплати.

Мрънкащите меланхолици, моля да се въздържат от твърде апатичните си коментари. Ситуацията изглежда проста, но съществена. Някой назначава нови кадри без подготовка и ги пуска на отговорни позиции. Всички липси и затруднения в Компанията НКЖИ, както и БДЖ Пътнически превози са в резултат на системна и дълготрайна политика в годините на деструктивно ръководене и умишлено водене към фалит на фирмите. Случая е показателен, с който нищо чудно да се цели поредното дискредитиране на БДЖ и отлив на пътуващи. За разлика от нас, в европейските страни се забелязва тенденция към подобряване на железопътната инфраструктура и стартиране н анови проекти за разширяване и увеличение капацитета на е и системите. Европа е стигнала до извода че в нашия сравнително малък и гъстонаселен континент най-рентабилно излиза експлоатирането на съвременни железници. По-изгодно и ефективно се явява от въздушен транспорт и скоростни аутобани. Това е положението в континентална Европа. Тук от друга страна някакви групи се опитват по всевъзможен начин да затрият железницата, за да направят не се знае какво на нейно място. От друга страна народа съвсем упорито стои и ги гледа. Браво на машинистите!

Български Дебели Жаби

Прочети/гледай какво е станало с ЖП-то в Аржентина след като са го демократизирали (приватизирали). Ще ти спестя време - демонтаж и закриване. Кражбите може да са проява на комунизма, но приватизирането за малка част от цената е също проява на комунизма - така че недейте дава съвети в посока да не е държавно. Неслучайно глаголът приватизирам стана жаргонен синоним на открадвам.

Вече е употребен от партиите. Партиите са вече на топло в Парламента. Заплати вървят ,субсидии също. В ТАЗИ СИТУАЦИЯ БОРИСОВ ТРЯБВА ДА Е ЛУД ЗА ДА СПОДЕЛЯ ВЛАСТТА С КОГОТО И ДА БИЛО.ГЛАДНИЦИТЕ ОТ ПФ, РБ И ББЦ ЩЕ СЕ П/р/ОДАДАТ НА НАПРЕЖЕНИЕТО НА ФИНИКОЙСКИТЕ ЗНАЦИ, НЯМА КАК ДА Е ДРУГО .

Ами кой назначава персонала? Шефовете. А некомпетентните шефове си назначават още по-некомпетентни и некадърни служители.

първо много хора в бг вършат работните си задължения безотговорно и не осъзнават, че от тяхната работа зависи много - обикновено се оправдават от ниското заплащане, но съм виждал доста случаи на такива, които отиват някъде за добро заплащане, често в извън бг, но продължават да подхождат по същия начин към работата си - това просто трябва да се изкорени. Второ - за всичките години на некъв преход ние видяхма довеждането на бдж в безпомощно състояние. Квото и да си говорим за напредък за мене авифлотилията и железниците са гордостта на една нация. До сега трябваше да имаме модерни работещи железници, които да ни позволяват да пропътуваме бг и съседните страни за кратко време, а и 90% от цялото карго което преминава сухопътно през държавата трябваше отдавна да е прехвърлено към влакове. Естествено, за много кръгове наличието на силни железници са конкуренция. Бг е една от малкото страни в ЕС ,където неудобните и глупави автобуси са предпочитани пред влаковете.