Влакове спряха на 150 м един от друг, вкарани в един коловоз

Машинисти предотвратиха нова трагедия в БДЖ, след като спряха влаковете си на 150 метра един от друг. Инцидентът е станал на гара Безмер край Ямбол вчера.

Обратно в новината

Коментари - Влакове спряха на 150 м един от друг, вкарани в един коловоз | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

България днес е дива земя, в която смъртта дебне всекиго отвсякъде: във влак, в асансьор, пеш, в джип, на пешеходна пътека и на зелен светофар, вкъщи, на път за работа, на работа, на път за вкъщи, на почивка, още в пелени или престарял, накратко дебне го 24/7. Българите водим необявена война със себе си. И побеждаваме.

Да ,ще искат хората заплати.Кой работи за без пари?Всеки ден вече 25г.виждаме ,как работят депутатите ,съдии ,прокурори полицаи, банкери,а какви заплати получават?Защо и хората работещи в БДЖ да не получават?

Само да припомня, че герберастките предприватизатори Недев и Владимиров уволниха 2200 служители на железниците, защото заетите били твърде много. По това време се въведете модата ръководителите движение да минават съкратени курсове за управление на влакове. Иначе Слава богу, този път нищо лошо не се случи и няма загинали. До следващият път...

Простако БДЖ не е монополист.Железниците в нормалните държави са на дотации,за да возят такива като тебе граждани без пари.Затова във влаковете пътуват пенсионери студенти многодетни....В България билета от Бургас до София е 20лв.за редовните пътуващи.Когато стане частно друг път ще се возиш за тази смешна сума.Друг е въпроса ,че в БДЖ администрацията е повече от работещите и взема по 2000лв.заплата "работи "редовна смяна,а един диспечер който е с висше образование работи на смени носи голяма отговорност получава 600лв.Кой кой е объркал цялата ни държава?

Който е сгрешил да си ходи и не само това а да му се търси и съдебна отговорност!Само за заплати говорят а ето ка си вършат работата!

Дами и господа /както е прието да се казва сега/ ... някой от вас, знае ли - каква е заплатата на въпросните стрелочници ... най-вероятно под ръба на мизерията и глада ... е, ми за толкова ... толкова!!! Може, да не е високо-интелигентна, но е отговорна работа, а всички отговорни хора искат те и семействата им да живеят - добре ... и се спасяват навън. Просто пример: Не може любовницата на депутата Д. Пеевски /който, изобщо не ходеше на работа/ , да сменя на клип - по-няколко тоалета за няколко десетки хиляди евра ... а служителите, отговорни за живота и здравето на много хора ... да получават заплати ... достигащи само ... за неумиране от глад!!!

В страната на Калина Илиева, с предимство се назначават "калинки"!

Цялата ни държава е такава - всичко е оставено на самотек.

И това идва от голямата лакомия на политиците. Целта е да се съсипе БДЖ, за да може евтино да се купи . За съжаление много често това става с човешки жертви и за сметка на много съсипани човешки съдби.

добре бе, как в англия влаковете са наи използваания транспорт, междуградски и един пут не сум чул за 4 години да се сблускат два влака челно. това звучи като сценарии от някои холивудски филм. (сталон и компания) *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

БДЖ много отдавна плаче за промяна, основна!

Господа, висшестоящите с "ръчен режим" в случая наречат липсата на информация към ръководителя на движението, а вследствие и към стрелочничката, която тогава решава сама задача с неизвестно й условие, та и при тримесечен опит в работата си. Посочват ни лъжепричини, а и не посочват причини. Търсят виновни в низовете, а не във висшето управление. Няма автоматизирана система в двадесет и първи век, има "ръчна". А къде е автоматичната телемеханика от средата на двадесети век - и релейна да е? Няма контролиращ защото няма нает, т.е. няма го защото го няма. Няма достатъчно работници защото има много безработни. Други басни да знаят? Сетили се висшите ръководители наградят жертвите си - добре! Що не са сетили да поискат или необходимото за безопасна за хората работа или да им приемат оставката? Защото главите им са дори не в ръчен, а в стомашен режим.

цялото бдж трябва да се уволни закрие и да се дадат линиите на частни фирми. В моемнта в бдж работят селяни пияндурници които нищо не правят, не може да си монополист и да си на загуба, виновно е крадливото селяество

май ти се иска цялата държава да дадем на частна фирма НЕ просто е който е спал и е виновен да си понесе вината по действщия в момента закон и така следващите няма да правят грешки

ттт напълно си прав дългата ръка на политиците и там кадрува, като знам какъв природно "интелигентен" ръководител движение има по нашия край с арабско име - страх ме е да се кача на влак.

Добре, че не станало мелето.Не допустими грешки...

спомням си коалицията чудеса щеше да прави с железниците...реваха на Германците само... простаци.

Цялата линия от Михайлово до Бургас се ремонтира за 160 км/час. Гарите Калояновец, Калитиново, Хан Аспарух, Нова Загора, Безмер и Ямбол също са проектирани за транзитно преминаване със 160км/час. Милчо Ламбрев дали ще си сложи подписа под документа разрешаващ тази скорост...

България не е страна а диагноза.

Когато правиха големите съкращения преди няколко години, съкратиха кадърни професионалисти, а не администрация. Останаха защитени по медиц.причини и връзкари. Затова е такова положението.

НЕ може в 21 ви век да разчитаме на човешки фактор да пуска бариери и да сменя стрелки. Това се прави с елементарна автоматика на стойност по-малко от 1000 евро. (които стрелочникът взима за 3-4 месеца) .Просто държавата трябва да се махне от БДЖ и работите ще тръгнат. Елементарно Уотсън:)

Уважаеми Уотсън, тези диващини стават при оттегляне на държава от задълженията си (при прогниване на държавата). С други думи, тъкмо поади това, което искате в по-голяма степен. Нали взриви оня "частен" баща работници и сина си при неконтролирана от държавата технология за обезвреждане на мини! Сега пее басни за саботаж...

първо много хора в бг вършат работните си задължения безотговорно и не осъзнават, че от тяхната работа зависи много - обикновено се оправдават от ниското заплащане, но съм виждал доста случаи на такива, които отиват някъде за добро заплащане, често в извън бг, но продължават да подхождат по същия начин към работата си - това просто трябва да се изкорени. Второ - за всичките години на некъв преход ние видяхма довеждането на бдж в безпомощно състояние. Квото и да си говорим за напредък за мене авифлотилията и железниците са гордостта на една нация. До сега трябваше да имаме модерни работещи железници, които да ни позволяват да пропътуваме бг и съседните страни за кратко време, а и 90% от цялото карго което преминава сухопътно през държавата трябваше отдавна да е прехвърлено към влакове. Естествено, за много кръгове наличието на силни железници са конкуренция. Бг е една от малкото страни в ЕС ,където неудобните и глупави автобуси са предпочитани пред влаковете.

БДЖ кара влаковете, а НКЖИ се грижат за железният път и гарите... има малка, но съществена разлика.

да една от умнотиите на прехода беше разделението на компаниите - така се размива още повече отговорността.

Преди 26 години ИМАХМЕ и бързи и модерни и работещи железници,сегашното състояние е резултат от 26 години ДЕМОКРАДЕНЕ от тъй наречените български демократи-дупедавци и гъзолизци на всякаква еропейска измет!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Вече е употребен от партиите. Партиите са вече на топло в Парламента. Заплати вървят ,субсидии също. В ТАЗИ СИТУАЦИЯ БОРИСОВ ТРЯБВА ДА Е ЛУД ЗА ДА СПОДЕЛЯ ВЛАСТТА С КОГОТО И ДА БИЛО.ГЛАДНИЦИТЕ ОТ ПФ, РБ И ББЦ ЩЕ СЕ П/р/ОДАДАТ НА НАПРЕЖЕНИЕТО НА ФИНИКОЙСКИТЕ ЗНАЦИ, НЯМА КАК ДА Е ДРУГО .

Мрънкащите меланхолици, моля да се въздържат от твърде апатичните си коментари. Ситуацията изглежда проста, но съществена. Някой назначава нови кадри без подготовка и ги пуска на отговорни позиции. Всички липси и затруднения в Компанията НКЖИ, както и БДЖ Пътнически превози са в резултат на системна и дълготрайна политика в годините на деструктивно ръководене и умишлено водене към фалит на фирмите. Случая е показателен, с който нищо чудно да се цели поредното дискредитиране на БДЖ и отлив на пътуващи. За разлика от нас, в европейските страни се забелязва тенденция към подобряване на железопътната инфраструктура и стартиране н анови проекти за разширяване и увеличение капацитета на е и системите. Европа е стигнала до извода че в нашия сравнително малък и гъстонаселен континент най-рентабилно излиза експлоатирането на съвременни железници. По-изгодно и ефективно се явява от въздушен транспорт и скоростни аутобани. Това е положението в континентална Европа. Тук от друга страна някакви групи се опитват по всевъзможен начин да затрият железницата, за да направят не се знае какво на нейно място. От друга страна народа съвсем упорито стои и ги гледа. Браво на машинистите!

да гарантира стабилно правителство на ГЕРБ. Борисов да плаша на Сидеров, че троловете са гладни и чакат заплати.

Браво на машинистите! Трябва да ги наградят наистина, защото са спасили човешки животи! Поне една добра новина! Пък и стрелочничката, като е със стаж едва 3 месеца да бяха и назначили наставник за поне 6месеца , още повече, че и гарата е в някакъв ремонт. В България обаче всичко е на принципа "Хвърляй го във водата, пък ако от него става нещо, то ще почне да плува, ако ли не-ще потъне!" Това за мен е изключително безотговорно и малоумно. Никой не се е родил научен!

И да са се ударили голяма работа.Народът си отива бавно но славно,

Браво!!! Поздравявам те за важната и отговорна длъжност която заемаш,сигурно си Главния Оператор и Командир на атомната електростанция и натискаш големите червени и зелени копчета та да не се затрие Планетата.РЕСПЕКТ! А на машинистите не им завиждай,наградата ще бъде почетна грамота-благодарност,набързо разпечатана от някоя смотана русолява секретарка на ул.И.Вазов основното задължение на която е да помага на прекия си началник да "вдига и спуска" пантографа.При липса на въздух в главния въздушен резервуар изпълнява и функцията на спомагателен компресор.ъъъ относно героите машинисти освен гореспоменатата грамота може да получат и 10-15 лв "парична" награда с която да си купят нещо за спомен от инцидента - например транзисторен радиоприемник или пластмасов стенен часовник.Достойно - нали?

ние българите в следствие безпаричие за автоматизирани системи и поддръжка, непрекъснато катастрофираме с влаковете си. Така че по добре да не купуваме нови самолети, защото ще ги натръшкаме за нула време по земята.

този господинчо ЛАМБРЕВ е много нагъл...." Директорът на НКЖИ Милчо Ламбрев обясни, че след като единият влак бил пуснат на 4-и коловоз, стрелочничката не е завъртяла стрелката и насрещният влак е влязъл по същия коловоз. По думите на Ламбрев не е имало втори човек, който да следи работата на служителката, тъй като имало недостиг на хора. " НАЛИ ТИ БЕ ОТГОВАРЯШ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА В НК" ЖИ "

А в България щом си шеф начи си шеф. Виновни са простите работници.

Прав си. Думите на директора би следвало да са и директна причина за оставката му.Директорът за това е директор, за да създава организация, а тя видно от думите му не е на ниво.

Алоу,БДЖ-то!К'ви ги вършите ,бе?!Генералният директор да си 'Оди веднага!

питай и всичките правителства дето разрушиха БДЖ за да може миризливия частник да праи пари.

Самия директор на БДЖ-Християн Кръстев-не е на ясно кой е сгрешил и каква е грешката...Какъвто директора-такива и подчинените!!!За подобни грешки най напред си заминават ДИРЕКТОРИТЕ!Тъка,че този да не се чуди много,а да изчезва в най кратко време.

Че тогава ще е втасаме тотално, всеки ден ще има катастрофи докато свършат влаковете. В България зада си шеф не ти трябва опит, нали долу има кой да бачка. Важното е да ставаш както се изказват от ДПС и ГЕРБ.

тъпите хора не искат оримяна само 8.8 % гласуваха за промяна, другите искат посткомунизъм

Какво е оримяна ?

не искатпромяна и за това гласуват за ДПС, БСП, РБ и ГЕРБ. А па за ГЕРБ направо да си кажем 34% малоумници.

от всяка пръчка сверка не става - не притискайте бюрата по труда да вкарват на работа неграмотници със спящи мозъци и невладеещи български език.

Пълна некомпетентност цари във всички държавни организации. Относно БДЖ, всичко е тенденциозно - да сринат това дружество, за да се приватизира от "свои" хора без пари....

Предлагам както е в Енергоснабдяване всеки стрелочник който променя движението но влаковете със стрелки да му се написва предварително на паметка какво точно да изпълни и да чете паметката и да променя стрелките!! така се прави навсякъде писмено се указва какви манипулации да се извършат после се разписва и се проверява от друг манипулацията! каква е тази анархия в това БДЖ бе...аз държа моите енергетици да спазват стриктно с наряди всичко което вършат по ел. уредбите и съоръженията...опомнете се..возят се живи хора в тези вагони......разстрел за виновните веднага до стената и калашника да пее ..да пеее

само че реда и управлението в еднопредприятие се прави от ръководителите. А ТЕ СА ПАРТИИНИ МЕКЕРЕТА. ЗА ТАВ НЕКАЗВАЙ ЧЕ В ДЪРЖАВНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ СА НЕКАДЪРНИЦИ. ШЕФОВЕТЕ СА НЕКЪДЪРНИЦИ.

Ами кой назначава персонала? Шефовете. А некомпетентните шефове си назначават още по-некомпетентни и некадърни служители.

повечето дето са кадърни не издържат дълго ако шефа ти е малоумен.

Всичко това е следствие от социалния ангажимент на БДЖ. Заради комунистически ниските цени тази компания не може да се издържа и рискува живота на хора ежедневно, като при това осигурява една от най-долнопробните ЖП услуги в Европа. По-мръсни купета и по-вонящи тоалетни в Европа няма. Комунизмът е пошлост и регрес. За да могат циганите избиратели на БСП да пътуват евтино (а те пътуват и без билет при това), държавата ни има железници, които ме е срам, че са български. В Швейцария един билет за 100 км. струва 80 лева. Железниците им са кеф и изживяване. Да, печелят много швейцарците, но печелят много, защото не са комунисти. Комунистите правят золумите. Те са причината за злото в България. Без тях ще бъде държава чудо. С окмунизъм и без пари все нешо няма да стига, за да си направим държавата слънце. Или кадри, или пари, или образование, или компетентност или майна си райна вечен дефицит, за да е евтино и да са прости хората, че да избират БСП. Това е релаността. Злокачествено образувание е комунизмът. Унищожава и себе си, а полсе възстановяването трае десетилетия, докато заразените с комунистическа уродливост умове си отидат и на тяхно място дойдат нормални хора. Ако някой си прави илюзията, че в България имаме промяна и демокрация, да си бие един силен шамар и да се освести. Преди няколко месеца казаха на Станишев от трибуната на ЕС, че реставрира комунизма. Представете си дали имаме изобщо демокрация. Има начало на опит за демокрация. Но простака си мили: колко е лоша демокрацията! Не, още сме в период след пошъл комунизъм. Като доминира комунизмът.

Хайде стига простотии. БДЖ ако е на загуба е ЕДИНСТВЕНО поради кражби - на всички нива. Ниските цени не са причина и не са кой знае колко ниски. БТК като беше държавна, градският разговор беше 5 стотинки (еднократно), работеха поне 3 пъти повече хора от сега (вземаха прилични пари) и отчитаха повече от 200 милиона годишна ПЕЧАЛБА. След като ги приватизираха нещо по-добро стана ли? (Освен финансовото състояние на участниците в продажбата.)

Това с кражбите си е чисто проявление на комунизма... Човека е прав.

Абе, къде остана оная тлъста свиня олег попов, по чиято вина изгоряха 9 човека във влака София - Кардам? Взе си златния парашит и се загуби, в българия ли е изобщо?

Добре,че се е разминало всичко. Какво става с това БДЖ, няма служители а тези които работат не са качествени...ужас. То вече ни със самолет, нито с автобус, нито с влак, с какво да пътуваме, с каруца ли? Май и това е опасно, тогава пеш през Балкана ама там студ и диви животни...?!?!?! Какво правим? Може едно метро из цяла България, но с прави линии... ;)

Станаха много катастрофи в БДЖ.Бил неопитен стрелочника.А къде се обучават специалистите за Железницата.Ако се съди по резултатите,няма такова.

Награда за машинистите добре, а уволнения на хора с ръководни постове в БДЖ кога?

БДЖ = Боже, Докарай ни Живи!

Баба Дере Жаба

Български Дебели Жаби

Така ще е масови съкращение от 2010 г насам,хиляди са уволнени,има ендостиг на кадри, има недостиг ан обечуни кадри,кака на атзи антоварена линия ще оставиш стрелочничка с 3 месеца сама да оперира на ръчен режим....безхаберието в БДЖ е тотално.....

Дали е безхаберие или умишлено действие на подкупени хора? Много си точат зъбите да прилапат БДЖ, но по възможност за 10% от стойността.

Наблюдателю, я се понаблюдавай как пишеш и дали можеш си го прочете. :)))

Наградите ще са за бързата и точна реакция на машинистите при извънредна ситуация ,а не за ежедневната им работа.

началници без образование никаква отговорност масови съкращения през август стари работници остават на улицата най успешния предприемач а хората му взимат 400 лева в Ямбол а банкетите правят за хиляди и всеки 6 месеца премии за началниците а хората не могат да изкарат от заплата до заплата

трудно се чете

А само да знаете как е направен ремонта на жп-линията около въпросната гара. Стърчат жици. Оплетени са като паяжина около релсите. И всеки мургав брат може с найобикновени клещи на си "набере" оплетения около релсите найобикновен мостов кабел, който захранва стрелките. И тва при положение че преди около месец имаше ПРИЕМАТЕЛНА комисия, която разреши в "ремонтирания" участък движени на влакове.

...няма ли най-после някой да бъде публично линчуван за тези беззакония???!!!... то е ясно че никой престъпник не може да бъде осъден тука... без съответната благословия на мафията...

Тероризма на Доган се възражда? Катастрофата е планирана от ислямисти, цигански банди и подобни мърши. Вероятно това е началото на ИД на наша територия. Няма случайни неща.

Как ще има стрелочници, като в администрацията чиновниците са повече от изпълнителите - стрелочници, машинисти и т.н. Некадърници директори, управителни и надзорни съвети - ЗАПЛАТАДЖИИ и то с какви заплати.... Разруха пълна...

В Япония за закъснение на влаковете с една минута сборно за годината и главния директор на железопътната компания си подава оставката а тук какви неща се случват, не е истина просто и пак са с чисти якички.

Помня го този случай. За една година общо всички железни пътища бяха натрупали 1 час закъснение и началника им си подаде оставката след отчета. Мисля, че беше 2010 година. Думите му бяха "такова нещо не се е случвало през годините, явно аз не ставам за тази работа". Ама друга нация, друго мислене .....

Хайде да го закриваме вече това подобие на държава...просто не ставаме за нищо.Да идват да ни управляват други,независимо кои и от къде!!!!!

А, не се безпокой, няма да се наложи да чакаме дълго. Новите "управляващи" вече са готови, малко на югоизток от нас...

БОЙКО е карал, и ДВАТА влака! Бате Бойко, е ГЕРОЙ, влаковете пуска-спира само ТОЙ леля Койка