Вижте новите билети и карти на градския транспорт в София и как да ги ползваме (снимки)

Зареждането на услугите ще става чрез известната пластика на цена от 3 лв. и пластика ултра лайт на цена от 0,80 лв

Обратно в новината

Коментари - Вижте новите билети и карти на градския транспорт в София и как да ги ползваме (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Според мен премахването на билетите за метро с предварително заредени брой пътувания представляват грешка. Защото аз не съм от пътниците, които пътуват всеки ден регулярно повече от два пъти, обаче на месец правя около 30 пътувания. При едно такова положение билетът с предварително заредени пътувания беше много добър избор. Сега направиха нови видове документи, които са ОК за хора, които със сигурност пътуват по 3-4 пъти дневно, и то с комбиниран транспорт, но това лично на мен не ми върши работа, тъй като аз използвам само метро и няма причина да плащам и за автобуси. Не, автобуси не ползвам и няма да ползвам, защото не съм съгласен, че на входа на метрото има бариери за 100% контрол на пътниците, а в автобусите няма такъв и много често има граждани, пътуващи безплатно "само за две спирки". Освен това в метрото пътуването е по-сигурно, понеже дори и в случай на престъпност извършителите ще бъдат заснети от десетки камери и със сигурност ще бъдат открити. След като нямам нужда от услугата "автобусен превоз" не знам защо да плащам за нея. Освен това би било по-екологично да се стимулират хората да пътуват с метро, а не с автобуси, а в момента новите превозни документи поставят равенство върху избора на транспортно средство. Така че на първо място цената изобщо не е съобразена с това, че някой ползва само метро, а друг ползва само автобус, а трети само трамвай, докато други ползват всички средства за транспорт и то често. На второ място изобщо не е помислено за хората, които поради начина си на работа ползват градски транспорт често, но не и регулярно, като те ще бъдат приравнени на ползващите го два пъти в годината. В момента не ме устройва нито един вид превозен документ и ще ползвам банкова карта за влизане в метрото, но пак остава въпросът защо не се стимулира финансово ползването на метрото и броят пътници в абтобусите да намалява.

Едномесечните карти за метро отпадат, ставали 50 лв за цялата градска мрежа карат ме да купумав нещо от което никога няма да имам нужда. По тази логика, утре ще я направят още по.скъпа и ще приавят билет за самолет. Това е просташко изнудване!

По-голямо безумие не мога да си представя. Как човек, който не е запознат с разписанието на движение на транспорта в София би могъл да прецени какъв билет му е необходим? При това, ако е транспортът е редовен и няма отклонения от разписанието. В Братислава, например, виждаш на всяка спирка колко време ти трябва да достигнеш определена спирка от маршрута и тогава си купуваш нужния билет (лимитиран по време). Да не говорим, че отклоненията от графика на движение са минимални, дори в най-натоварените часове. При това със сравними, и дори по-ниски, цени на билетите. Абе, пак нашенска работа - хубава, ама българска!

Деа и оклуците общински от ГРОБ. Машинното гласуване било сложно, да натиснеш 3 бутона веднъж на 4 години. Иначе е съвсем просто да четеш фермани и да смяташ по няколко пъти на ден. За машинното гласуване никога не съм гледал как става, то просто си работи интуитивно. А на тез оклуци им чета инструкциите и пак не вдявам. Как ще се оправят старците не знам!

Ако си купя билет от 1.60 и се прекача на 29тата минута и АКО УСПЕЯ да си валидирам билета в тази минута - ще мога ли да пътувам още неограничено до крайната спирка, примерно??? И ако веднъж съм успял, но друг път автобусът закъснее - аз как ще знам за това предварително, че да си купя билет от 2.20.лв?? Така че в такъв случай ако имам заредени билети само от 1.60 - ще трябва да се таксувам повторно, което прави 3.20 в едната посока!!!!

Не се безпокойте! Няма да ги ползваме! Цените от 1.60, а и от 1.00 лв са незаконни. А па за тези цени от 2.20 и повече, да не говорим. Така че, драги ми американски служители от американската корпорация "столична община" - да го духате по американски.

ах, как обичам тази дума, но ще трябва да си взема валиум, самоо като си помисля... начи най-важното е цената, нали, а тя за една и съща услуга ще е ПО-ВИСОКА без значение от време, линии и прекачвания, защо трябваше... цената на карта за един ден по всички линии пътуване анонимно - беше 4 лева, сега ще е 6 лева... цената на карта за три дни по всички линии пътуване безанонимно - беше 10 лева, сега ще е 16 лева еми...кво има тук прекачване, пък че и време да се засича... просто Времето тече от 1 януари по-бързо...

ще

От много време са свикнали да авантосват в този ''център'' под погледа на Фандъка, така че нищо по различно от досегашните им далавери не показват.

Намериха поредния начин д увеличат цената на градския, независимо, че и до сега въпреки за решението на съда, че цените им са невалидни на два пъти нищо не предприеха.

Тъпанари,тъпанари,в цял свят има хартиен билет! Явно много парички са валяли към този провшнцшалист!

за рецептите...ще се окаже, че хората масово няма да искат да го ползват...хм, и цялата им "логистика" и парите, които са дадени покрай нея ще отиде на кино... С две думи - цените се вдигат!

Как са видя билети като някакви олигофрени са на преден план?! И как се ползвали билетите …. не се ли яде билета? Или с него си безсмъртен и може да скочиш от 12 етаж като човека-паяк? Или събираш точки за тенджера под някягане ….. опит да се напише нещо различно, пък то станало както винаги - тъпня.

да пътуваш в градския транспорт само с име...да си им под контрола...на камерите - никакви ИНТИМНОСТИ, пардон АНОНИМНОСТИ !

Цял живот съм бил без билет и сега пак ще бъда.Дреме ми за нововъведенията.

Как е възможно да измислят тази бъркотия?

нали се сещате ,че някой е опънал много пари за това.

ГЕРБ и ДСБ/ДБ са много кадърни в схемите

Фашистите са експериментирали с нацията си, не сте по–долу от тях! Всичко от СОС и СО е пълен провал!

https://www.triestetrasporti.it/orari-e-percorsi/biglietti-e-abbonamenti/ Това е от Триест, Италия. Има абонамент за една линия и цената му е почни наполовина от този за цялата автобусна мрежа.

Аре ве, ено време се в рейс са се возили! Заебете цивилизацията и само пеш, на кон или с каруца. Хем здравословно, хем екологично. Бързате да печелите пари на господаря си, че белким пусне повеке и на вас. Не се връзвайте на тия катили!

Поредната канцеларска дивотия! Как не им омръзна на тия глупаци, да творят идиотщини!? А тъулпта се кефи на подобни съчинения. Ами създайте едни приложение за мобилни телефони, с което притежателя му да може да се чекира, а после от банкова сметка или телефонна такава, да става размяната на измислените, елктронни пари. Над 70% от е-плащанията в света са в Африка, а от тях над 70% са в Кения.

Дълго време се възмущавахме и искахме да направят градския транспорт с билет за време. Сега го направиха, ама по такъв начин, че пак сме прецакани. В София винаги така се правят нещата недомислени. Сега колко скандали ще има не ми се мисли. Но на общинрите какво им пука, няма те да се разправят, а глупаците, които са се цанили за контрольори.

Център за Градска Дебилност... По-голяма глупост от тая няма... Поне за сега... Това е увеличение на цената за пътуване.. И следене на хората...

Билетът трябва да бъде поне за час или от точка до точка. Постоянно се прехвърля транспорт за да стигнеш до работното място.

Като сте 'постоянно пътуващ софианец' вземете си месечна или годишна карта. Разните 'билетчета' във всичките им форми са за хора пътуващи рядко.

Пак ще наведем глави и ще преглътнем и това.

Всички знаем че в шопландия сте покорна рая

Пластиката е по - екологична от хартията , малко са ни боклуците, та ни трябват още, да не остане и метър земя без пластмаса

И аз си искам парите за старата пластика.Какви са тези измислици за да ни дерат по десет кожи. Малки ни е дрането и измамите по търговските вериги, сега и това с билетите, разписания и т.н.Ще има големи скандали.

Браво на софиянеца за въпроса. Тази вечер чакахме тролей 2 четиридесет минути, не дойде, и от там та на метрото.

Нека от общината кратко и ясно да отговорят 30 мин. /60 мин./ по часовник ли ще се отчитат или по разписание?

По-сложно нямаше ли как да го измислят? Само ги вижте какво са написали на машината - на английски простичко "ticket machine", но на български: "автомат за превозни документи"? А защо не "автомат за издаване на необходимите за ползването на услугата превоз в градския транспорт валидни документи според наредба Х издадена от У на дата ххх"? Някак си по-разбираемо щеше да е, драго да му стане на човек докато чете.

Супер си го написал, човече! :) Да е ясно, кое, за какво, защи и така наНАтатъкА ...

Тази система с билетчетата за време има един работещ сценарий и три не работещи сценария. Пояснявам, работещият сценарий - автобусът се движи по разписание и няма задръствания, за вторият автобус, на който трябва да се прекачиш, е същата ситуация и о чудо всичко е ОК. Не работещи сценарий - първият автобус закъснява от разписанието, може би поради задръствания, вторият автобус закъснява от разписанието или и двата автобуса закъсняват от разписанието. Общинарите залагат бомба за големи скандали. Имам въпрос, 30 мин. по часовник ли ще се отчитат или по разписание?

Синя София. ГЕРБ+ДБ. Малко ви е

И на вас да ви....

Оная селянка още ли е кметица?

Скъпи съграждани, хващайте пеш или с колело, за здравето ни се грижат, а вие сте недоволни! Всеки ден ходя пеш 10 хил. крачки най-малко до работа и обратно или с колело, което отдавана си изплати сумата, защото не съм се качвал на градски транспорт от 5-6 години. Ако изчисля и за хубава екипировка си спестих и ходя на Витоша често.

Добре казано Интелегентен, но пропускаш множество хора за които придвижването с колело не е решение - възрастни, здравословни проблеми, водене и вземане на деца от детска градина или училище, голямо разстояние до работното място, транспорт на материали и инструменти и мн. др. ситуации.

Явно нямаш деца и възрастни роднини!

Вече съм си платил пластика за метро. Айде стига с тия пластики. Искам някой общински технически гении да дойде и да ми обясни как старата пластика не можело да се ползва, като тя представлява само някво ID, а цялата информация кой кво има заредено е на сървъри. Хахаха Ако толкова искате смяна на пластики първо ще ми върнете парите за старата.

Като не искаш нова пластика...ми оди пеш бе.

и само на две места...ще се пластираш...с два варианта да отчиташ времето щот времето е пари!

Е нали гербавите и депесарите не можеха да работят с електронни "машинки" и/или им се нарушаваше "демократичният избор"? Сега защо не врещят за хартиените билетчета?

От центърът за градска мобилност да вземат да спрат ПИКОТО . 30 Мин. За 1.60 лв и какво става като се забият в задръстване, значи трябва да плащам като поп за това че инфраструктура няма и София се пръска по шевовете

Верно ли си толкова тъп...кажи честно

Едномесечните за метро-35лв. отпадат-стават на 50лв .Тримесечните също изчезват

Еднодневната дтава 50лв. 10 билетчета за 12лв отпада !

С билето от шофьора не можеш да се прекачваш

https://www.sofiatraffic.bg/bg/common/1397/novi-prevozni-dokumenti Еднодневната карта е 4лв. Стига вече свободни съчинения

това къде го чете?

Шменти-капели. Като искат справедлив билет, да сметнат колко струва километър пробег с градски транспорт, но не повече от 20 стотинки, примерно, за всеки от първите 5 километра и по най-много 5 за всеки следващ в рамките на деня, независимо кой кога, къде и как се прикачва, сменя, ползва. След това да монтират устройства, които да таксуват на този принцип. И да въведат пластики, които могат да се зареждат еднократно, кой с каквато сума желае и да няма краен срок за ползването на този дебит. Ама на ЦГМ справедливост не им трябва. Щото от справедливост далавера няма.

пак са го побългарили по принцип трябва да се зарежда със сума която е удобна на клиента без срок на изтичане ,така е например в Израел ,бях на екскурзия там купих си карта с специално приложение я заредих с сума която ме удовлетворява,сумата ми я снеха от визата и така си пътувах по техните автобуси

Снимки на билетите няма ?! Има разни муцуни развяващи някакви карти ?! От текста нищо не се разбира ще има ли 10 пътувания за 1.20 ?! За 30’ за 1,60 в соф. Трафик до никъде ?!

Много тъпи ... сър ! Ама наши хора!

Нямало, карти за една линия! На мен ако ми трябва за 2 спирки да го ползвам, тоя умник ми предлага да обикалям е така за повече.Глупако, градския транспорт не се ползва за кеф! Тоя капут сега ми обяснява, че аз до сега за 23 лв. съм ползвал рейс за 2 спирки, а сега трябва за 2 спирки 50лв. карта да си купя или билет за 1.60 за 2 спирки? С колата ще си ходя!

също!

Ако заредя ултралайт картата с 10 билета, как да разбера билета ми остават, след като пътувам няколко пъти?

Глоба 3 лв е малумна работа ако си с валидна карта още един начин да крадът от Българския народ

Не е така! Представи си следната ситуация.Аз си зареждам мобилното приложение и запомням картата вътре.Возя се за 2 спирки.Цъкам си на телефона и виждам контрола! Цъкам двапъти и след минута имам билетче, напълно валидно.

Крум Зарков да подава бързо оставка,защото голяма група,любители на котки, ще бъдем безкомпромисни към него!

Така... Понеже говорите за разходи, държавата е отпуснала средства, за да си покриете разходите(чиито държавни средства са от ПАРИТЕ НА ГРАЖДАНИТЕ ДАНЪКОПЛАТЦИ). Да ви питам, спряхте ли да давате аванси на украинските туристи, опа ”бежанци” де, ония с лъскавите си коли, дето даже имат работа в украйна и просто си карат отпуските тука в София, право на безплатно возене в градския транспорт. Беше според ваши представители до края на октомври.месец, ама чудно ми е... удължихте ли им тяхното безплатно возене и в момента???? Питам, защото най-не ообичам да се харчат средства от данъкоплатеца, слес като от МАРТ ДОСЕГА НЕ СЪМ ВИДЯЛ ИЛИ.ЧУЛ НЯКОЙ ДА АИ Е УРЕДИЛ КВАРТИРА И РАБОТА, ако смята да е постоянно в България. Парите така или иначе в единкрая моментна свършват и никой не им е длъжен да ги носи на кръст доживот. В другите държави украинците да заставени да сисе търсят работа и общежития, защото срокът за безплатно настаняване вече е изтекъл отдавна.

грозна работа е твоят пост

Не е грозна работата, грозен е начинът по който се случва всичко, което е свързано с помощи, защото в един момент истината ще лъсне някой ден. Освен това, нямаш досег с украинци очевидно, затова няма да е зле първо да се запознаеш с фактите, тогава да даваш наклонение с мнението си, за да е смислено и аргументирано.

Как се очаква някой дошъл да свърши работа в рамки на ден-два в столицата да е в състояние да се справи с тази енигма от билети, карти, правила? Оставете удобни варианти поне за гостите на София, това включва не само хора от провинцията а и чужденци.

Чужденците не виждам как ще се оправят. Хайде-хората от провинцията ще си купуват билет от шофьора, ама чужденците няма как да се оправят.

О момчета и момичета много сте се разгорещили, я да ви обясня как във Варна. Има едни големи ръбати кутии в центъра на автобуса. Било машина за билети. Приема хартиени пари ресто не връща само защото монетника там нещо винаги нямал пари. Начи слагаш там едни 10 или 5 лева издава ти билет за 1.60 ресто няма. Общината дава акъл да вземеш касовата бележка и билета да отскочиш до центъра да се качиш на ху*ния етаж на сградата на Общината да почукаш на някаква врата и щели да ти върнат ресто. Който мисли че е виц да види официалния отговор на Градски транспорт Варна по медиите.

Добра практика - да се усвои от Столична община и край на бюджетния недостиг ...!

къде са ви пунктовете за продажба на билети а СОС бандера към шибаната столична община ,въобще мислите ли че хората ще ходят с километри да си регистрират билетче от 1,60 лв.а боклуци ненормални

Можеш да си купиш билет от шофьора на цена от 2лв. Точно затова пластиките са по удобни.зареждаш каквато сума прецениш

И колко време ще да пътувам с него някъде пише ли????

Пътуваш колкото си искаш....до последната спирка.ако искаш да се прекачиш...до 30мин ти е безплатно след първата валидация ако си с билет от 30+,а ако си с билет 60+,можеш да се прекачиш до 1 час

С билето от шофьора не можеш да се прекачваш

Кой е ''майстора'' на пластиките и за които трябва да броим 3 лева след като 1,60 ще да плащаме ако сме за спирка две и няма задръстване..Поредното ограбване на хората..

Що,сега за 2 спирки да не би да си пътувал безплатно? За пластиките се плаща еднократно...3лв или ако искаш има и по евтини по 0.80ст

Не съм, но с това задръстване до 3-4 спирка ще да са изтекли 30 минути, но тази ''иновация'' не е за хора с пипе а за обиграни далавераджии явно,

Няма гаранция, че утре някоя фирма да иска да получи поръчка (да открадне пари), и да иска да смени пластиките с нови за 20 лв. примерно... Или да въведат пластиките да изтичат за определен срок, примерно половин гадина, за да ограбват хората!!!! Или пък да ги накарат да си валидират превозната сума само чрез телефон (може и с определен тип ОС, например iOS.... Така ще разредят още повече транспорта и ще накарат еректората да се движи пеш по 15-20 км, както е в Буркина Фасо!!!!

За 2 спирки си купувах карта за една линия от 23 лв. сега какво предшагат за 2 спирки? Карта за 50лв. да ме стимулирали да се возя.Това че не ми трябва, а вземи, вземи дай 50лв.

Какво се случва с еднодневните билети и картите за три и за 10 дни. Има ги в цял свят, при това са за денонощие, а не в рамките на календарния ден!

А защо "30+", след като са ограничени до 30 минути? За да се объркват хората и да бъдат глобявани ли? "30+" означава "най-малко 30", "30 или повече"!

Как точно ще те глобят ако си си валидирал картата? Направо се учудвам какви тапанари пишат тук

От Дилчев ли е, мерси не!

Защо така сте резервирана към Митето ? Виж какъв оазис стана студентски град !

Лас Вегас и още нещо ...!

И за какво са всичките тия пластики и хартии след като това става директно с банкова карта или телефон?

Никой не те кара насила да ползваш пластиките...ползвай си дебитната карта или тела

Е кой нормален няма телефон и карта. Нали за да си купиш тия пластики и хартийки първо ти трябва едно от първите две. За къв чеп е това пилене за производство на пластики и хартии. Никъде не казват в статията питал съм и на аерогарата на информация питал съм и където продават билети отговора е не знаем дали става с банкова карта. За метрото е лесно пробваш и ако стане, за автобуса и трамвая ми трябва инфо-преди да са спрели на спирката. Обаче нито един служител не знае.

Е па я от кога чекам да почнете да си вадите дебитните карти от джобето !!! !!! !!!

То банковите карти саде в обществените тоалетни не са ги поискали , че банките транзакции трябва да правят за да има такси да начисляват.