Вижте новите билети и карти на градския транспорт в София и как да ги ползваме (снимки)
Зареждането на услугите ще става чрез известната пластика на цена от 3 лв. и пластика ултра лайт на цена от 0,80 лв
Обратно в новинатаКоментари - Вижте новите билети и карти на градския транспорт в София и как да ги ползваме (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
бюлетина,въвеждат електронен билет в градския транспорт...... Е направо избиха рибата.
Вече всички трябва да замръкват в центъра и то по-близо до някой от пунктовете за продажба на превозни документи.
Без никакви проблеми можеха да сложат и билет 15 минути със 150 броя прекачвания. Или направо с неограничен брой прекачвания. От хората в работата, които ползват градски транспорт, нито една от новите възможности не им води до намаляване на разходите.
Направете нормална информацианна кмапания бе, майка ви да еба! Толкова не можете едно клипче да пуснете - сега бабите ще има да сноват и да питат по 1000000 пъти едно и също! Дееба дебилите заухави!
Абе тая мумия Златанова защо не я махнете, излиза на всяка статия отдолу! Много е дразнещо. Сложете нещо по красиво, примерно Ленчето на Киро, тя е топ! А вие - някаква суха чушка сте плеснали, срамотъ!
Нали немаше да ни чипират? Днес чипираха градския транспорт, утре за да си купитр билетче ще ви трябва чип. Ще ви трябва и чип за здравния сертификат, за картата, за парите.. И накрая https://id2020.org/projects Бройлери.
Ами ако някои пътници не могат да работят с валидатора..., ами ако някой го хакне.....????? Значи като е за пари.... А иначе, точно тия размятаха една "вълшебна фрашка".
Прецакват хора. Разни ползват само 1 градски транспорт и бе за 35лв. Сега май ще е 60лв за всички или бъркам? Което е над 70% увеличение. Това че други ползват друго, но го променя. И после ще говорят за замърсяване на въздуха в София, като отблъскват хората от градският транспорт. И виждаш ли ние ще им се радваме, как ни прецакват.
Реално предлагат лаjno в целофан и ви вдигат цените. Колко било хубаво, че те таксуват на време
Искаме си правото на избор,нали така се говореше за хартиената бюлетина,щом трябва да има хартиена бюлетина трябва да има хартиен билет който да се перфорира! ...
8О милиона за система с в която вместо билет ползваш кредитна карта ? А има ли неустойки, защотот системата трябваше да е отдавна готова
а кой държи кода на валидаторите ? Каква е гаранцията, че утре няма да ми източат кредитната карта?
Безумието продължава с пълна сила: ""След първата валидация на Вашето безконтактно устройство или банкова карта, следващите 30 или 60 минути, няма да бъдете таксувани", посочи изпълнителният директор на ЦГМ." Добре бе, директоре! И как точно става това? качвам си в тролея, валидирам си банковата карта (кредитна, дебитна - няма значение). Вземат ми 1.60 лв. Как точно ще се определи, дали е валидирана за 30 минути (1.60 лв.) или за 60 минути (2.20 лв.)? Устройството ли ще ме пита, какво искам? Тогава ще трябва да натискам копчета по екрана му ли? И като се прекча, какво ще стане? Имахте сайт, на който се продаваха електронни билети. Плащаш си през смартфона. Заявяваш какъв билет ти трябва и получаваш QR код, който трябва да "покажеш" на устройството в превозното средство. Ползвах го точно 2 (два) пъти. Първият път ми го валидира едва третото устройство в трамвая. Вторият път изобщо не ми го валидира нито едно от устройствата. Не че не ми бяха взели парите - после проверих, взели ги бяха. Ако беше дошла контрола, сигурно и глоба щеше да ми поиска. Май, както винаги цялата ви работа е такава - да се похарчат едни пари, които през правилните фирми да захранят черните каси на партиите за следващите избори. Ще накарате софиянци да си купуват пластиките, ще дадете на един фирми огромни пари за пластики, за софтуеър ... Накрая ще е същото, както стана с устрайствата за светофарите, които пешеходците трябваше да активират с бутон. Първо трябваше да се натискат. После ги смениха (по КОВИД-а) с безконтактни, щото да не се заразяваме ... В крайна сметки - нито едно от тези устрайства не работи. А преди да се скапят, работеха на принципа - ти го натискаш, но тово не се отразява на светофара - тайюмерът му не е свърздан с устрайствата ... Колко милиона дадохте само за това?! Сега пак ще дадете едни милиони. Ограбени общински пари.
Както и да го гледа човек е прецакан. Ако ползва билетните то примерно има 22 работни дни. В 2 направления или 22х2х1х60 , което е над 70лв. Двойно повече.
В понеделник към 17.30 ч например на таблото на тролей 5 пишеше 23 минути време за изчакване....
Бабите си имат карти, които никой не е променял. Всички останали могат да се информират от интернет и служителите в бюрата. Скоро влизах в едно и ми направи впечатление, че доста подробно обясняваха на хората. Поредното клипче, което никой няма да го гледа, за няколко милиона ат нашите данъци "Не, благодаря".
Фандъка да обясни, защо като нейната партия така настояваше за хартиени бюлетинки, как така премахва хартиените билетчета за изцяло електронни! Нали така било най-лесно да се правят измами с "машинки", нали така се отнемал демократичният избор на хората?!
И ако пътуванрето продължи 31 минуита трябва да слеззеш веднага от рейса или да си купиш нов билет? Да не говорим, че 30 минути чакане не е нещо необичайно. И гаранция, че ще настъпи мега хаос. Благодаря на циганската принцеса, герп и патриотите.
Вземете напишете новината каквато е. От 1 Януари градският транспорт поскъпва с 50%. 30 минутният билет си е всъщност старият билет. Една еднодневна карта беше 4 лева, от първи става 6 лева.
1. Питам това идея на ПП ли е? 2. Защо премахват картата за една линия? Толкова удобна е !!! А доводът за спирането на този тип карта е толкова ТЪП, че нямам думи...да НЕ СЕ ползва САМО една линия. Аз като работя в район където отива САМО една линия на Градския транспорт, какво да направя... Почетна обиколка на София и тогава да отида на работа ли ? 3. Какви са тези билети 30 + и 60+ ....Ако искам за 30 минути да сменя 3 или 4 превозни средства, но попадна в типичните за София задръствания, какво правя ???? Поредната недомислена работа в милата ни Татковина... Само се хаби народна пара за пълни ГЛУПОСТИ !!! И после имало конфликт между пътуващи и контрольори.
Тулупите само знаят тъпотии да измислят, да прецакват хората. По цял ден си седят на дебелите задници и се чудят от къде да забършат някой лев. Направете нормални условия в тоя градски транспорт първо, пък тогава мислете такси. Една тоалетна няма в метрото, както и в подземните паркинги (навсякъде са заключени и аз си свърших работата върху вратата. п.с. не се гордея с постъпката си, но или там или в гащите),като ползвам буферен паркинг трябва да слизам от колата да си валидирам картата на касата и тогава да излизам шофьорите нямат нормални условия на труд, спирките са тотал щета на 75%, има маршрути дето с тия 60 минути няма как да успееш да се придвижиш, абе до утре мога да си изброявам проблемите.
Те още не са участвали в местни избори...ти бързаш да плюеш! Кой управлява София? Кой е кмет,А?
Май кога си регистрирал. Ако влезнеш 23 минути след първото и регистрираш, до края това се брои, а не колко време е минало.
Някой успява ли да пътува за 30 минути? Мнгоо е изнервящо това, че постоянно трябва да валидираш карти и да си зяпаш часовника
А ще може ли тъпите карти за градския транспорт да ги разпознават устройствата за това без да има нужда човек да ги вади от портфела си щото в него има цяло тесте карти за белот.
Преди писаха, че ГЕРБ-СДС го наложили, да се махне за една линия. С което оскъпяват с поне 70% пътуването. А на билетчета с примерно 100+%, ако пътуваш 2 пъти и на обратно, за примерно 22 работни дни.
Това е идея на ГЕРБ! Цялата столична община, вкл. и кмета е собственост на ГЕРБ. На тях въобще не им минава и на ум да крадат по-малко и затова е това "скрито" увеличение.
Това е идея на крадците от ГЕРБ. На снимката е Дилчев - бившия кмет-инкасатор от Студентска, който поради доброто събиране на приходи за чекмеджето, след като бе изгонен от живущите на предните избори бе възнаграден да пълни не по-малката торба на градската мобилност.
За ползващите 1 линия,(35 лв дотук) увеличават с промените разходите с 70-100%. Това в зависимост дали ще взимаш месечна за всички линии или на билети за около 22 работни дни в 2 направления и за на обратно.
Сега вече - задължителна валидация всеки път. Да са наясно дрогарете от ГЕРП кой къде пътува всеки ден, какви маршрути следва, къде е ходил след работа. За повишаване на качеството на услугата, разбира се! Както Лили Свинетката ни повиши качеството на пътищата като поскъпна винетките.
Седи си на село и не се занимавай с проблемите на софиянци, моля. Там до външния кенеф не ти трябва карта.