Коментари - 50 млн. лв предвидени от АПИ за зимна поддръжка на пътищата | Днес.dir.bg

50 млн. лв предвидени от АПИ за зимна поддръжка на пътищата

В бюджета на АПИ са предвидени 50 млн. лв. за зимната поддръжка на пътищата, съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.

Обратно в новината

Коментари - 50 млн. лв предвидени от АПИ за зимна поддръжка на пътищата | Днес.dir.bg

Коментари

Гледайте майтапа точно въвеждат ТОЛ таксата и пак огромни задръствания по магистралите.

Вашта м.м. крадлива, герберастки мастии!

Що за автомобилите задължителни винетки бе малоумници. Мислите ли, че ако продължавате така ще сте на власт за да видите осъществяването на поредната си простотия а???? Окрадохте народа. Спрете се.

За да се наложат ТОЛ такси по изискванията на ЕС България трябва да има поне една магистрала от граница до граница .За сега , а и за в бъдеще тази магистрала е само мечта . Така че , за сега ще си покараме само с винетки .

НА БОЧКО ПЪПКАТА!КАКВА Е ЗАСУКАНА ТАЗ МОМА ОТ ГРОБ!!!ОЩЕ МАЛКО,ОГЪН НЕ ОСТАНА,ЩЕ ИМА У В О Л Н Е Н И Е!!!

Браво!Супер!Въведете и винетки за въздуха,който дишаме.Тоя прост народ с овча търпимост друго и не заслужава.И за слънцето което грее също винетки-не се бойте никой в овчето стадо няма да протестира!

Че то и досега имаше винетки бе тъпак.

Вдигайте винетките и горивото тройно. Лошият матрял все мрънка, че са бедни и нямат какво да ядат, а навсякъде задръствания, никой никъде не ходи вече без автомобил.

А какво стана с европарите? Нали с тях стоим магистралите? хахаха лъжат като дърти цигани.

"... never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee."

В Статията пише, че ТОЛ таксата е САМО за тежкотовани автомобили. Ти к'во караш, че ти пука?

Таксите Бат' Бойко ли ще ги събира???

Най-напред товарните , след това и леките автомобили!!! Ей, нямат капчица съвест българските управляващи!!!! Годишна винетка- 67 лв.; месечната- 27 лв.?! Дали е така на запад??! И що ли не я направят поне 50 лв.?! Щях да кажа нещо , ама пък майките им нямат никаква вина!!!!

в моя компютър пише глупости тол - висок ли е?

na fona na kakvo shte e tol takasata be Pavlova na viskotokachestvona patq ili na silnata ni ikonomika ??/?

А защо изобщо трябва да се изполва думата "тол"?

С европари се строят магистрали които имат общо европейско значение и свързват няколко страни от Европейския съюз. Например магистрала Тракия , чрез магистрала Марица свързва Европа с Турция и Близкия Изток и освен това туристите от Европа към българското черноморие. Магистрала Струма Гърция , България и Румъния през моста Видин Калафат. Четирилентовият път Калотина София , може да бъде също разчирен като магистрала и има общоевропейско значение. За магистрала Мизия не можахме да се преборим за европейско финансиране. Някои мислят , че европейските субсидии се отпускат за да се наядат гладните българи и разочаровано казват , че асфалт не се яде. Европейските пари не могат да се раздават като социални помощи. Но европейските пари могат да разтоварят бюджета и да останат пари за социални нужди и така косвено да помогнат на гладните българи. Европейският гражданин е свикнал на комфорт при пътуване и като ползва нашите пътища би искал да пътува по магистрали и понеже ние нямаме финансови възможности да ги построим бързо ни се отпускат безвъзмездно пари. А сега ще се сбъдне мечтата на някои, сами да построим магистрала Мисия. По времето на "реалния социализъма" нямахме пари едновременно да строим магистрала Мизия, метрото и НДК. Не можахме да ги построим едновременно. А сега с европейски пари и с една по мощна икономика , можем едновременно да строим магистралите , метрото, да санираме панелките, регионалното развитие, да модернизираме жп линиите , да субсидираме научни изследвания и екологични проекти и прочие.

Заслугата е на Световната Банка. Както и закриването на болници,училища,нива на заплати,пенсии,каквото се сетите. Всичко е изискване на тях. Да живее поредното нямащо ни го правителство !

Инжинера,къде видяхте тая "по-мощна икономика" в сравнение с годините на соца? Инжинера,при соца се строяха заводи,фабрики и цехове,училища и детски градини,болници и санаториуми,домове за възрастни и за безпризорни деца,жилищни комплекси и ,детски лагери и почивни станции,поддържахме една много добра армия с качествено въоръжение,електрифицираха се селища,изграждаше се подземна и надземна инфраструктура,доста обекти,започнати тогава се довършват сега и така нататък и така нататък. Инжинера, КАК СА ГО ПРАВИЛИ ,КАТО ТОГАВА НЯМАШЕ ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ?

Овчето стадо даже си мисли, че вади късмет с ТОЛ-таксите- без да си прави сметка, че повишените разходи на превозвачите директно ще повишат цените на всички стоки! Предполагам, че съответните технически съоръжения ще бъдат монтирани, експлоатирани и подържани от фирми на Мутрата, а Лилето сега обмисля следващия данък-данък изразходван въздух за автомобилите. Електроавтомобилите ще ползват 50% намаление!

Ei taya Pavlova na revu li hodi, ta se super premenena, a i chepizite i v ton.Nestasnichka debela,kato napompana i vse nesto izmislya.Nyama li koi da i svie sarmite i da ya raztrebi..........Aman......

отиди и се прегледай ако ти кажат че ти няма нищо доброволно отиди на 4 ти километър

Ами вижте, по номинално изражение в пари икономиката ни е в пъти по - мощна. Но по ППП - покупателна способност едва миналата година се констатира паритет. Освен това, става дума са официални статистики, а има едни 32 % сива икономика , които не са отчитат и това е предимството. По рано гурбетчиите ни ходеха предимно в Либия и държавата им прибираше парите веднъж с посредници и втори път с валутните магазини. Сега гурбетчиите ни си разполагат с парите си и са много повече и пращат допълнително пари и това е второто предимство. Третото предимство е европейското финансиране, а както виждаме то не е малко. Четвъртото предимство е частната инициатива. Сега държавата не е необходимо да строи всичко , това е работа на частния бизнес. Петото предимство са чуждите инвестиции. шестото предимство е, че сега армията ни е по - малка , защото сме в НАТО и плащаме по - малко за отбрана, и не се ходи две години в казармата , а това време може да се използува за образование или работа. Друго прединство е че по - рано имаше едно соц качество и ниско качество , сега има понякога още по нискокачествени стоки , но по принцип стоките са по - качествени и понякога много в някои магазини. Ако чвек не се адаптира към променилата се обстановка , като правило може да живее и по - зле и тогава въздиша по миналото , като забравя опашките , дефицита , лагерите , а после тухларните, манифестациите. Цензурата - какво казало BBC . Черната борса. Доносниците. Телените заграждения по границите - те даваха свобода на хайдуците и я отнемаха на обикновенният гражданини. А сега ако има телени заграждеия , те срещу тези които искат да отнемат свободата , доколкото я има. Няма и уравновиловка има хора които са добре и си мълчат , тези които не са добре се оплакват.

лила е пропуснала факта че магистралите няма да издържат до тогава .

кой ще лапне тия 50 млн?! биби и неговият кръжец ли?!

Вие оттам ли идвате ?

Това е докторът ти, не го ли позна?

Едно ме кефи - Лилито наближава 3.5 тона и ще и залепят една тол такса на диферециала...

Лекарите не са вече зле. Според статистиката към 10 000 са на работа в Европа. 3000 евро средна заплата. Питаме се колко ще останат тук? Е и тука не са вече зле. Но имах роднина лекар, беше отличник, но не беше добре материално и при социализма и при прехода, въпреки че се уволни на ръководна длъжност - зам. директор на болница. Пенсия мизерна и трябваше да работи и накрая получил удар и с ужас спорел с лекуващите го , че това не е терапията за неговия случай И Бог да го прости , го прибра.

Брях, много кадърно това Лиле бре! Само да не вземе да отсабне от много работа, че ще си развали фигурата!

Ало, инжинерчето, ти в академията на Бат Бойко ли си завършил??? Много си ми ясен....

Тъз надута патка да вземе и най-сетне да види,че най-разбитите пътища са именно там от където се е пръкнала и са и гласували да я направят министър! Варненци не са прости и повече няма да гласуват за нея!

Лилянка си пее " Боса по асфалта.....и гушка парички. Бойко , с остра ножица в ръка реже лентички и зове: " Ние сме на всеки километър, от тук до края на света!".....Няма отърване....Пийте по една студена вода....

Министър Лиляна Павлова както винаги много елегантна.

Изобщо не съм ви ясен , нито пък се подмазвам някому. Но на сегашното ни дередже тази политика е добра. Тази показност и публично афеширане на успехите е необходима, макар че дразни много хора. Сегашното управление дойде на власт, защото европейците не обичат да ги крадат. И искат да видят да се спазват правилата, когато дават финансиране.

Поставя се въпросът от къде са идвали средствата за строителството на магистрала Мизия и НДК по време на реалния социализъм. На този въпрос най добре би могла да отговори "партията". Аз мога да правя само догадки. Но НДК е бил много спорен проект и е имало колебания сред самото ръководство на БКП. На строежът на НДК били работили кипърци и виетнамци , било вложено толкова стомана , колкото за Айфеловата кула , били изкопани 1 700 000 къб метра земна маса и цялото строителство , което нормално би трябвало да трае 12 години е траело само 4. Изобщо са хвърлени много пари. И по мои груби сметки става дума за 600 000 000 евра сегашни. Или пак по приблизителни оценки с тези пари е могло да се построи първи метродиаметър и отсецката от гарата до Енергопроект. Ако се отчете че част от строителството на метрото е било завършено по това време, първ и втори метро диаметър без отсечката до Бизнес парка и връзката Люлин Обеля вероятно. Та парите са идвали вероятно от реекспорт на нефт, защото сме имали борчове за погасяване към западни банки и след този "удар" сме спечелили репутация на коректен длъжник , друга възможност е от парите на гастарбайтери в арабския свят и износ на земеделска продукция - тютюн , вино , плодове и зеленчуци, както и на електрокари - най вече заради оловото им и металорежещи машини и най вече оръжие. След разпадането на СИВ се оказа че тези икономически връзки не са на солидна основа и е ставало дума по скоро за далавера. Иначе нямаше да задлъжнеем толкова лошо.

Няма ли да прекръстят тази агенция, че под АПИ се сещам винаги за Application Programming Interface.

Не афеширам някакво партийно пристрастие. Но има средства за масова информация и такива за масова дезинформация. Последните имат общо взето три подхода :pyrwijat да се публикува относително обективен материал и да се зале с необективни коментарии, вторият да се публикува груба манипулация , третия комбинация от първите два. В такъв случай , ако съм добре информиран по въпроса, се стремя да изложа фактите по максимално обективен начин. Такъва коментарии най - често биват оплювани по всякакъв начин и с всякакви епитети от политическия спектър в зависимост от политическите антипатии на манипулаторите или хора не търпящи различно мнение от тяхното или на вожда им.

Ха,ха.Странни критерии за елегантност.Това моме,с тая закръглена трътка ???

Компетентната грация с диференциал на Татра.

Твърди се , че реекспортът на нефт бил заслуга на Тодор Живков благодарение на връзките му с Брежнев. Факт е обаче , че този реекспорт не остана незабелязан от руснаците и те запазиха висока цена на нефта , когато цената спадна , та си прихванаха пропуснатите ползи. От друга страна във оръжейната ни индустрия са били направен големи инвестиции , а след свършване на конфликтът Иран Ирак , нямаше пазар за тази продукция и не можахме да си върнем кредитите отпуснати за закупуване на това оръжие. Възродителният процес обтегна отношението ни с арабските държави и ние загубихме пазари и работа за гастарбайтери, тютюна ни беше бойкотиран , а руснаците изпитваха затруднения със спада на цената на нефта ( Саудитска Арабия увеличи производството ) и не можеха да купуват традиционната ни селцкостопанска продукция и компютерна техника ( при свободен пазар нашата електроника не би могла да издържи конкуренцията) Всичко това обяснява провалът на икономиката ни тогава. Та като казвам по - мощна икономика , въпреки че звучи абсурдно , си е вярно. Ако някой страда от затлъстяване и е над 200 килограма и трудно се движи и отслабне до 80 кг , чрез диети и споерт и вдига 80 кг , той е по - силен от преди , когато едвам е вдигал собственото си тегло. Тази принудителна диета , на която беше подложена икономиката ни обаче е свързана с масова емиграция и фалит на нерентабилни предприятия , които още могат да се видят , ако не са обрани за старо желязо.

Вероятно е трябвало да се предвиди настъпващия крах на системата. Реформите да почнат по отрано и по обмислено. Не само от морална гледна точка , но и от съобрайения за сигурност не е трябвало да се продава големи количества оръжие на кредит. НДК не е трябвало да се строи. Имаше една песен в стил бъдещия топфолк , където се възпяваха мечтите за палати . Е някои вече имат палати, но добре че Европа дава пари за безплатно саниране, защото много хора живеят в панелни жилища. Имаше нужда както да се отпуши движението през прохода Витиня , така и да се разтовари трафика в София - метро. Та е трябвало да се обмислят двата проекта и да се строят оптимално. Това е най- малкото, което е трябвало да се направи . Но стига , че мога да стана досаден.

Нямали кой да види че банкетите са завзети от храсти и няма никаква видимост на завоите?

Коментари - 50 млн. лв предвидени от АПИ за зимна поддръжка на пътищата | Днес.dir.bg

50 млн. лв предвидени от АПИ за зимна поддръжка на пътищата

В бюджета на АПИ са предвидени 50 млн. лв. за зимната поддръжка на пътищата, съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.

Обратно в новината

Коментари - 50 млн. лв предвидени от АПИ за зимна поддръжка на пътищата | Днес.dir.bg

Коментари

Гледайте майтапа точно въвеждат ТОЛ таксата и пак огромни задръствания по магистралите.

Вашта м.м. крадлива, герберастки мастии!

Що за автомобилите задължителни винетки бе малоумници. Мислите ли, че ако продължавате така ще сте на власт за да видите осъществяването на поредната си простотия а???? Окрадохте народа. Спрете се.

За да се наложат ТОЛ такси по изискванията на ЕС България трябва да има поне една магистрала от граница до граница .За сега , а и за в бъдеще тази магистрала е само мечта . Така че , за сега ще си покараме само с винетки .

НА БОЧКО ПЪПКАТА!КАКВА Е ЗАСУКАНА ТАЗ МОМА ОТ ГРОБ!!!ОЩЕ МАЛКО,ОГЪН НЕ ОСТАНА,ЩЕ ИМА У В О Л Н Е Н И Е!!!

Браво!Супер!Въведете и винетки за въздуха,който дишаме.Тоя прост народ с овча търпимост друго и не заслужава.И за слънцето което грее също винетки-не се бойте никой в овчето стадо няма да протестира!

Че то и досега имаше винетки бе тъпак.

Вдигайте винетките и горивото тройно. Лошият матрял все мрънка, че са бедни и нямат какво да ядат, а навсякъде задръствания, никой никъде не ходи вече без автомобил.

А какво стана с европарите? Нали с тях стоим магистралите? хахаха лъжат като дърти цигани.

"... never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee."

В Статията пише, че ТОЛ таксата е САМО за тежкотовани автомобили. Ти к'во караш, че ти пука?

Таксите Бат' Бойко ли ще ги събира???

Най-напред товарните , след това и леките автомобили!!! Ей, нямат капчица съвест българските управляващи!!!! Годишна винетка- 67 лв.; месечната- 27 лв.?! Дали е така на запад??! И що ли не я направят поне 50 лв.?! Щях да кажа нещо , ама пък майките им нямат никаква вина!!!!

в моя компютър пише глупости тол - висок ли е?

na fona na kakvo shte e tol takasata be Pavlova na viskotokachestvona patq ili na silnata ni ikonomika ??/?

А защо изобщо трябва да се изполва думата "тол"?

С европари се строят магистрали които имат общо европейско значение и свързват няколко страни от Европейския съюз. Например магистрала Тракия , чрез магистрала Марица свързва Европа с Турция и Близкия Изток и освен това туристите от Европа към българското черноморие. Магистрала Струма Гърция , България и Румъния през моста Видин Калафат. Четирилентовият път Калотина София , може да бъде също разчирен като магистрала и има общоевропейско значение. За магистрала Мизия не можахме да се преборим за европейско финансиране. Някои мислят , че европейските субсидии се отпускат за да се наядат гладните българи и разочаровано казват , че асфалт не се яде. Европейските пари не могат да се раздават като социални помощи. Но европейските пари могат да разтоварят бюджета и да останат пари за социални нужди и така косвено да помогнат на гладните българи. Европейският гражданин е свикнал на комфорт при пътуване и като ползва нашите пътища би искал да пътува по магистрали и понеже ние нямаме финансови възможности да ги построим бързо ни се отпускат безвъзмездно пари. А сега ще се сбъдне мечтата на някои, сами да построим магистрала Мисия. По времето на "реалния социализъма" нямахме пари едновременно да строим магистрала Мизия, метрото и НДК. Не можахме да ги построим едновременно. А сега с европейски пари и с една по мощна икономика , можем едновременно да строим магистралите , метрото, да санираме панелките, регионалното развитие, да модернизираме жп линиите , да субсидираме научни изследвания и екологични проекти и прочие.

Заслугата е на Световната Банка. Както и закриването на болници,училища,нива на заплати,пенсии,каквото се сетите. Всичко е изискване на тях. Да живее поредното нямащо ни го правителство !

Инжинера,къде видяхте тая "по-мощна икономика" в сравнение с годините на соца? Инжинера,при соца се строяха заводи,фабрики и цехове,училища и детски градини,болници и санаториуми,домове за възрастни и за безпризорни деца,жилищни комплекси и ,детски лагери и почивни станции,поддържахме една много добра армия с качествено въоръжение,електрифицираха се селища,изграждаше се подземна и надземна инфраструктура,доста обекти,започнати тогава се довършват сега и така нататък и така нататък. Инжинера, КАК СА ГО ПРАВИЛИ ,КАТО ТОГАВА НЯМАШЕ ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ?

Овчето стадо даже си мисли, че вади късмет с ТОЛ-таксите- без да си прави сметка, че повишените разходи на превозвачите директно ще повишат цените на всички стоки! Предполагам, че съответните технически съоръжения ще бъдат монтирани, експлоатирани и подържани от фирми на Мутрата, а Лилето сега обмисля следващия данък-данък изразходван въздух за автомобилите. Електроавтомобилите ще ползват 50% намаление!

Ei taya Pavlova na revu li hodi, ta se super premenena, a i chepizite i v ton.Nestasnichka debela,kato napompana i vse nesto izmislya.Nyama li koi da i svie sarmite i da ya raztrebi..........Aman......

отиди и се прегледай ако ти кажат че ти няма нищо доброволно отиди на 4 ти километър

Ами вижте, по номинално изражение в пари икономиката ни е в пъти по - мощна. Но по ППП - покупателна способност едва миналата година се констатира паритет. Освен това, става дума са официални статистики, а има едни 32 % сива икономика , които не са отчитат и това е предимството. По рано гурбетчиите ни ходеха предимно в Либия и държавата им прибираше парите веднъж с посредници и втори път с валутните магазини. Сега гурбетчиите ни си разполагат с парите си и са много повече и пращат допълнително пари и това е второто предимство. Третото предимство е европейското финансиране, а както виждаме то не е малко. Четвъртото предимство е частната инициатива. Сега държавата не е необходимо да строи всичко , това е работа на частния бизнес. Петото предимство са чуждите инвестиции. шестото предимство е, че сега армията ни е по - малка , защото сме в НАТО и плащаме по - малко за отбрана, и не се ходи две години в казармата , а това време може да се използува за образование или работа. Друго прединство е че по - рано имаше едно соц качество и ниско качество , сега има понякога още по нискокачествени стоки , но по принцип стоките са по - качествени и понякога много в някои магазини. Ако чвек не се адаптира към променилата се обстановка , като правило може да живее и по - зле и тогава въздиша по миналото , като забравя опашките , дефицита , лагерите , а после тухларните, манифестациите. Цензурата - какво казало BBC . Черната борса. Доносниците. Телените заграждения по границите - те даваха свобода на хайдуците и я отнемаха на обикновенният гражданини. А сега ако има телени заграждеия , те срещу тези които искат да отнемат свободата , доколкото я има. Няма и уравновиловка има хора които са добре и си мълчат , тези които не са добре се оплакват.

лила е пропуснала факта че магистралите няма да издържат до тогава .

кой ще лапне тия 50 млн?! биби и неговият кръжец ли?!

Вие оттам ли идвате ?

Това е докторът ти, не го ли позна?

Едно ме кефи - Лилито наближава 3.5 тона и ще и залепят една тол такса на диферециала...

Лекарите не са вече зле. Според статистиката към 10 000 са на работа в Европа. 3000 евро средна заплата. Питаме се колко ще останат тук? Е и тука не са вече зле. Но имах роднина лекар, беше отличник, но не беше добре материално и при социализма и при прехода, въпреки че се уволни на ръководна длъжност - зам. директор на болница. Пенсия мизерна и трябваше да работи и накрая получил удар и с ужас спорел с лекуващите го , че това не е терапията за неговия случай И Бог да го прости , го прибра.

Брях, много кадърно това Лиле бре! Само да не вземе да отсабне от много работа, че ще си развали фигурата!

Ало, инжинерчето, ти в академията на Бат Бойко ли си завършил??? Много си ми ясен....

Тъз надута патка да вземе и най-сетне да види,че най-разбитите пътища са именно там от където се е пръкнала и са и гласували да я направят министър! Варненци не са прости и повече няма да гласуват за нея!

Лилянка си пее " Боса по асфалта.....и гушка парички. Бойко , с остра ножица в ръка реже лентички и зове: " Ние сме на всеки километър, от тук до края на света!".....Няма отърване....Пийте по една студена вода....

Министър Лиляна Павлова както винаги много елегантна.

Изобщо не съм ви ясен , нито пък се подмазвам някому. Но на сегашното ни дередже тази политика е добра. Тази показност и публично афеширане на успехите е необходима, макар че дразни много хора. Сегашното управление дойде на власт, защото европейците не обичат да ги крадат. И искат да видят да се спазват правилата, когато дават финансиране.

Поставя се въпросът от къде са идвали средствата за строителството на магистрала Мизия и НДК по време на реалния социализъм. На този въпрос най добре би могла да отговори "партията". Аз мога да правя само догадки. Но НДК е бил много спорен проект и е имало колебания сред самото ръководство на БКП. На строежът на НДК били работили кипърци и виетнамци , било вложено толкова стомана , колкото за Айфеловата кула , били изкопани 1 700 000 къб метра земна маса и цялото строителство , което нормално би трябвало да трае 12 години е траело само 4. Изобщо са хвърлени много пари. И по мои груби сметки става дума за 600 000 000 евра сегашни. Или пак по приблизителни оценки с тези пари е могло да се построи първи метродиаметър и отсецката от гарата до Енергопроект. Ако се отчете че част от строителството на метрото е било завършено по това време, първ и втори метро диаметър без отсечката до Бизнес парка и връзката Люлин Обеля вероятно. Та парите са идвали вероятно от реекспорт на нефт, защото сме имали борчове за погасяване към западни банки и след този "удар" сме спечелили репутация на коректен длъжник , друга възможност е от парите на гастарбайтери в арабския свят и износ на земеделска продукция - тютюн , вино , плодове и зеленчуци, както и на електрокари - най вече заради оловото им и металорежещи машини и най вече оръжие. След разпадането на СИВ се оказа че тези икономически връзки не са на солидна основа и е ставало дума по скоро за далавера. Иначе нямаше да задлъжнеем толкова лошо.

Няма ли да прекръстят тази агенция, че под АПИ се сещам винаги за Application Programming Interface.

Не афеширам някакво партийно пристрастие. Но има средства за масова информация и такива за масова дезинформация. Последните имат общо взето три подхода :pyrwijat да се публикува относително обективен материал и да се зале с необективни коментарии, вторият да се публикува груба манипулация , третия комбинация от първите два. В такъв случай , ако съм добре информиран по въпроса, се стремя да изложа фактите по максимално обективен начин. Такъва коментарии най - често биват оплювани по всякакъв начин и с всякакви епитети от политическия спектър в зависимост от политическите антипатии на манипулаторите или хора не търпящи различно мнение от тяхното или на вожда им.

Ха,ха.Странни критерии за елегантност.Това моме,с тая закръглена трътка ???

Компетентната грация с диференциал на Татра.

Твърди се , че реекспортът на нефт бил заслуга на Тодор Живков благодарение на връзките му с Брежнев. Факт е обаче , че този реекспорт не остана незабелязан от руснаците и те запазиха висока цена на нефта , когато цената спадна , та си прихванаха пропуснатите ползи. От друга страна във оръжейната ни индустрия са били направен големи инвестиции , а след свършване на конфликтът Иран Ирак , нямаше пазар за тази продукция и не можахме да си върнем кредитите отпуснати за закупуване на това оръжие. Възродителният процес обтегна отношението ни с арабските държави и ние загубихме пазари и работа за гастарбайтери, тютюна ни беше бойкотиран , а руснаците изпитваха затруднения със спада на цената на нефта ( Саудитска Арабия увеличи производството ) и не можеха да купуват традиционната ни селцкостопанска продукция и компютерна техника ( при свободен пазар нашата електроника не би могла да издържи конкуренцията) Всичко това обяснява провалът на икономиката ни тогава. Та като казвам по - мощна икономика , въпреки че звучи абсурдно , си е вярно. Ако някой страда от затлъстяване и е над 200 килограма и трудно се движи и отслабне до 80 кг , чрез диети и споерт и вдига 80 кг , той е по - силен от преди , когато едвам е вдигал собственото си тегло. Тази принудителна диета , на която беше подложена икономиката ни обаче е свързана с масова емиграция и фалит на нерентабилни предприятия , които още могат да се видят , ако не са обрани за старо желязо.

Вероятно е трябвало да се предвиди настъпващия крах на системата. Реформите да почнат по отрано и по обмислено. Не само от морална гледна точка , но и от съобрайения за сигурност не е трябвало да се продава големи количества оръжие на кредит. НДК не е трябвало да се строи. Имаше една песен в стил бъдещия топфолк , където се възпяваха мечтите за палати . Е някои вече имат палати, но добре че Европа дава пари за безплатно саниране, защото много хора живеят в панелни жилища. Имаше нужда както да се отпуши движението през прохода Витиня , така и да се разтовари трафика в София - метро. Та е трябвало да се обмислят двата проекта и да се строят оптимално. Това е най- малкото, което е трябвало да се направи . Но стига , че мога да стана досаден.

Нямали кой да види че банкетите са завзети от храсти и няма никаква видимост на завоите?