Три комунистически паметника са демонтирани в Харков
Три паметника на комунистически ръководители са били демонтирани от неизвестни лица в големия украински промишлен град Харков, в източната част на страната.
Обратно в новинатаКоментари - Три комунистически паметника са демонтирани в Харков | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
мда
Объркана работа - премахват паметниците от съветските времена, но още имат милиция...
Я (нерегистриран)
не се подписвай Паисии тъпако. Паисии не е бил путинофил, а българин. История било да има паметници на ленин, на тато - глупости. ами да издигнем паметник на хитлер викам аз. Каква по-голяма история, а на сталин? защо само на този болен мозък - медицински доказано сифилистика Ленин?
Чейндж!! (нерегистриран)
Сега поставете паметниците на ОЛИГАРСИТЕ!
Arien (нерегистриран)
скоро и в българия !!! а дивите селяни направиха паметник на комунистическя върколак живокв !!!
Ленин (нерегистриран)
е завладял Украйна като съветска република. По силата на Брест-Литовския мир те са трябвало да бъдат независима държава. Съветите нападат и Полша, но под Варшава 1920 ядат здрав бй!
ррре (нерегистриран)
ха ха ха ха ах ха ха!!!!
KaHaga (нерегистриран)
браво. сега е време да демонтират и грозня паметника на руските поробители в софия
1914/88 (нерегистриран)
Похвално! Не трябва нито един паметник да остане! Смърт за комунизма!
Паисий
Комунизмът е "умрял" отдавна. И с Киев и в Москва има капитализъм. Тук става дума за история. ЗА ПАМЕТНИЦИ.
1914/88 (нерегистриран)
Паметник на кого приятелю? На съветския окупатор ли? На Хитлер трябва да издигнем, че ни е върнал Северна Добруджа - изконна българска територия! Македония и Западните покрайнини - ей тези изруди от паметниците ни ги отнеха!!!
предложение (нерегистриран)
Аз предлагам да направим нов модерен паметник на Хитлер защото той ни върна Юж на Добруджа и направи България (макар и за кратко) велика държава и да се срутят паметниците на тези дето ни направиха най-бедната и изстрадала държава в Европа!
Паисий
хитлер не е част от нашата история, а от германската. А Ленин, Сталин и хрушчов са част от историята на СССР, в която Украйна е била съставна част - най-голямата република след Русия. Даже имаха отделен представител в ООН.
Паисий
най-бедната и изстрадала държава в Европа ни направиха новите управници след 1990 г. Преди това не бяхме най-бедните в Европа.
Щерев (нерегистриран)
Ама удобно препускате нещо важно: Бедна България-богати комунисти.
Паисий
Ленин е създал Украйна като съветска република и й е дал територии - а укрите му махат паметника. Браво. Сталин им е дал още територии след ВСВ, а те и него го махат. За Хрушчов, който им подари Крим - да не говорим. Ами да върнат тогава "подаръците" обратно на Москва!
Щерев (нерегистриран)
А волжка България кога ще ни върнат.
Паисий
Ами ходи си я искай и си я вземи! кой ти пречи?
Мануел
Стига бе казах ти ще ти платя билета до Казан да ги видиш твоите сънародници татарите дето сега живеят там. Може и да поостанеш, но едва ли като им видиш порядките
Jm (нерегистриран)
Ти сигурен ли си, че го искаш? Това е Татарстан със столица Казан (предишно име Булгар ал Джадид). Руснаците ги наричат татари, те се самонаричат българи. Лекичко са мюсулмани.... Ако добавиш и части от Башкирия, рекат ли да ни върнат Волжска България ще се се изправим пред неприятния избор или да станем мюсулманска държава или да вземем и живеещите там руснаци с всички произтичащи последствия.
баба ви (нерегистриран)
Нямате хляб?! Ето ви зрелища!
ха ха (нерегистриран)
и 100 паметника да разрушът тези лумпенчета по богати няма да станат
ААА (нерегистриран)
А такаааа , хората са оправни , а ние тука само ги боядисваме !
Христо (нерегистриран)
Руснаците смятат че Украйна особенно Харков си е руска де факто и си изказват менние меко казано,по скоро го налагат ...но винаги истината е проста и проблема в основата е един- ако Путин можеше да създаде просперитет в Украйна щеше да държи влияние върху нея имаха 25 години да създадат някакъв модел на развитие и в Русия и в Украйна- уви освен редицата милиярдери олигарси и оправянето на живота им ,всички останали хора живеят бедни и несвободни и така че независимо дали ще превзема територии или не на Путин проблема е как да ги управлява ....защото демагогията и патриотизма срещу измислената фашистка заплаха не може да трае вечно....а дали има той изобщо някакъе план освен собственото си оцеляване ?
Паисий
Путин не е управлявал Украйна 25 години. Тя стана независима държава през 1991 г. при Леонид Кучма! Путин управлява Русия от 2000 г. - тоест 15 години. Научи първо историята, че да не пишеш глупости!
Бай Ставри
А нашите Паметник на окупационната Червена Армия и Окупатора Альоша в Пловдив и Бургас за какво са ни
Мануел
Върви се пробвай бе. Тогава ще те бият полицайте на Тиквуня. Той и без това отдавна Ви го е набрал. Да не се събудиш някой сутрин в следствения арест за да порадваш зажаденилите за ласка рецедивисти
Бате ти Асен (нерегистриран)
А бе идиотче смотано кажи защо трябва да останат съветските паметници, а не ми пиши разни измишльотини за следствения арест, ако не си забелязал комунистическият тоталитаризъм вече си отиде!
opc (нерегистриран)
'''На 4 май 1986 г. Тодор Живков разбира, че положението е много по-сериозно, но въпреки това заповядва: Ще си мълчим. Нормалният човешки разум отхвърля такъв тип поведение. А колко е било просто - хората да бъдат предупредени навреме да не излизат навън, да носят маска на устата, която би ги предпазила поне от радиоактивен йод, който се разпада за 7-8 дни. Днес става ясно, че радиацията в млякото е била 18 пъти над допустимите норми. Заразени са животните, които при паша са поглъщали цезий. Той има полуразпад 27-28 години.""...Eто на такива дебили и гнусни престъпници се радва съветофилията и паметници им вдига.Възхвалява ги...А другите народи ги опряха до стената...
Да, вярно, но знаеш ли, (нерегистриран)
че във водеща демокрация като Франция всички си мълчат по абсолютно същия начин и не предупреждават под предлог, че радиацията спряла на границата... :-)
opc (нерегистриран)
Франция е доста по-далечко...Пък и ме съмнява да са мълчали..А Ламби,да ме прощава,ама нищо не разбрах от неговите глупости.Всички знаят,че е в Украйна.И какво?Тя си беше васална република.Да не му казвали,щото така или иначе,нищо не можел да направи..Добра логика,Ламби..Много добра.Факт е,че това е чудовищно престъпление.Предостатъчен повод цялото политбюро ли беше,какво беше там, да бъдат обявени за престъпници.Не че нещо се промени,но поне за справедливост
Ламби (нерегистриран)
То цинтралата беше в Украйна ,ама карай. Ако ти бяха казали ,че е гръмнала централата, мислиш ли ,че нямаше да бъдеш облъчен? Защо не протестираше когато на 200км. от София хвърляха бомби с убеднен уран? Може би това е хуманно защото е извършено от САЩ?
абе тъпак (нерегистриран)
Въпроса не е къде е централата, а как реагира правителството дето било посветено на грижата за човека. От комунист човек не може да стане.
ivan_stoianov.1974@abv.bg
А бе ,дебил откъде ги измисляш тези лъжи с това "18 пъти над нормата" . В България замърсяването е било много под допустимата норма по простата причина ,че през месец май въздушните маси се движат от юг на север и даже радиационните облаци достигнали до Скандинавието също не са превишили значително тези норми !
77 (нерегистриран)
За съжаление беше! Най-гадни са тъй наречените "горещи частици" с голяма точкова радиоактивност. Поглъщането на такава частица създава грамадни проблеми. Много хора са пострадали без да е ясно защо и как. За съжаление аварията донесе много беди, без да пита дали е червена или синя!!! Имахме късмет, защото можеше да е много по-лошо с много по-големи отрицателни последици.
Аааа (нерегистриран)
Абе що блядовете никой не ги ще се чудя- те нали са демократи,справедливи,вежливи ,добри дават евтино всичко и нещо не искат в замяна а пак не ги щат ....тея укранци луди този рай 25 години васали на Русия а те война направиха вместо да си траят под ботуша както България си трая 500 години и после 45 години под двете робства
Не са нужни много недоволни, (нерегистриран)
за да пламне война. Достатъчно е да получат нужното обучение и финансиране и после всички страдат.
Бай Тънас (нерегистриран)
А руснаците какво ги интересува какви паметници искат украинците.Да си гледат техните.
Мавзолей (нерегистриран)
Нали още държат мавзолея с мумията на Кремъл? Това е нормално за древен Египет, а сега? Европа на 8- ми май прави фестивал с песни и танци на Бранденбургката врата, тия всяка година правят военни паради на 9-ти и дрънкат оръжия! Това е разликата в паметниците!
Някой
Тая снимка не я схащам що на врата на Ленин са сложили украинското знаме ,как да я разбирам.
Щерев (нерегистриран)
бесят мумията..
Някой
Абе ако я бесеха щеше да е по различно ,така ми прилича все едно има шал да не му е студено.
Ламби (нерегистриран)
Всички паметници да махнат и закони да приемат ,все тая. В историята е записано Ленин е създал Украйна като република,Бандера е бил на страната на Хитлер, СС-дивизия Галичина се е била срещу РККА, Ковпак е трепал германци и т.н. История и човешка памет не можеш да изтриеш . Забравих и глада в Украйна през1934-7 година.
46 (нерегистриран)
ами той и сталин е бил на страната на хитлер. 2 години се е бил рамо до рамо с есесовеца против франция, полша, финландия, чехия и обединеното кралство.
Ламби (нерегистриран)
46 вземи прочети историята и не пиши глупости.
Киевска Русь... (нерегистриран)
Не е Россия, завладени от Иван Грозни 10 княжества- 16 век, това княжество съществува от 9 век и винаги се е борило срещу Московското. Къде се изпарява Волжско-Камска България/Казански хаганат по монголски/ също в16 век?
ww (нерегистриран)
Украинците всичко си оправиха , само до паметници опряха.... Ама като няма хляб , поне зрелища да има...
asd (нерегистриран)
Като се оправят с комунистите, всички рани ще заздравеят. Белезите ще останат, но няма да страдат повече. А Русия, както винаги е била, ще остане една изолирана помиярска кочина, в която само Ким Джонг ще идва на гости.
Един Демократ (нерегистриран)
С разрушаването на последните остатъци от комунизма Украйна се присъединява окончателно и безвъзвратно към цивилизованият свят
Бай Хой (нерегистриран)
Е с това съм напълно съгласен, че западът е цивилизацията на разрушението. Най високите точки това са кръстоносните походи и унищожаване цивилизацията на индианците, но това продължава и в наши дни. Американските ВВС разрушиха останките от Вавилон, спонсорираните от тях талибан и ИД в момента разрушават древни паметници на културата. Така,че украйна с разрушенията наистина се присъединява към западната цивилизация.
pp (нерегистриран)
а милярдерите в радата някои от които с по 15-16 милярда $ като римат ахметов и по бедния му колега пороженко с 2 милярда $ решили да си раздадът парите на народа на украина щото били придобити от разпродажбата на комунистическа собственност и за тях е някак си обидно да се ползват с такива средства
ivan_stoianov.1974@abv.bg
Това е дивашки тип Укро-фашизъм .Тези зомбита докато не разрушат цяла Украйна ,няма да мирясат .
09 (нерегистриран)
стиха си се хвалил с тая реплика на американски танк, че си супер смешен. също като олигофрена калашников, който не е могъл да си върже обувките ама е бил ибрик на сталин.
ррр (нерегистриран)
Мазохисти!Да бутат паметници на създателя на окрайната!
СТЕФАНО (нерегистриран)
САМО НИЕ В БЪЛГАРИЯ,ОЩЕ ИМАМЕ ПАМЕТНИЦИ НА ОКУПАТОРИ ОТ СССР И ПАРТИЗАНИ-ТЕРОРИСТИ!!!ДОКОГА?
Ламби (нерегистриран)
И германците в Берлин , в парка Темпелхоф,да помнят.
То така се почва! (нерегистриран)
Първо са младежите с качулки. После са шествията с факли и горенето на книги... А бе краят всички го знаем!
той (нерегистриран)
накрая идва путин и съсипва всичко .
Съгласен (нерегистриран)
Путин съсипа грижливо подгатвяна операция за която бяха изхарчени според кака Вики 5 милиарда зелени.
той (нерегистриран)
а сидеров кога ще бута альоша ?
opc (нерегистриран)
Така се прави.Скоро-Украйна европейска държава,България-постсъветска,изостанала,мафиотска държавица.Така и трябва.Тъпите чугуни не заслужават друго.Щом още има тъпанари,които говорят за ''построеното при социализЪма''...Какво да се прави?Невероятни тъпанари...Как да обясниш на такива ТЪПАНАРИ,че социализЪма произвежда трабанти,капитализЪма-мерцедеси
Соросоид, (нерегистриран)
обясни на останалите, защо сега като сме демокрация и див капитализъм не правим мерцедеси, трабанти или велосипеди дори! Само с отрицание и оправдание с миналото омръзнахте на всички и никой не ви взема на сериозно. Поне поискайте от господарите си да премахнат визите за страната на богатството, та повечето от вас да се изметат натам а не тук да боядисвате паметници и да смърдите!
:) (нерегистриран)
Нема лабаво! Украинците ще гонят комунизъмо.
Бай Ставри
Декомунизацията на Украйна е факт. Вън руските фашисти и комунисти от Украйна
41 (нерегистриран)
време е и в България да каичнем монументите на лъжата и окупаторите!!!
Щерев (нерегистриран)
А НИЕ САМО ГИ БОЯДИСВАМЕ..ДА ОСВОБОДИМ АЛЬОША ОТ НАРЯД Съветската армия е страж на мира-тази лъжа се насаждаше в главата на българина от буквара на първолака до вестника на пенсионера. Песни се пееха и стихосбирки се тиражираха в прослава на легендарната Червена армия Не знам друга нация да е възпявала така окупатора си и да му е издигала мегаломански паметници, по-високи от телевизионната кула. България го е правила.Гнусотата на голяма демагогия изискваше не само да се подчиниш, но и да обожаваш този, който ти носи робството. А там, където е стъпил ботушът на Альоша, друго, освен робство,хората не са узнавали. Предполагам, че в бъдещите буквари и енциклопедии определението за съветската армия ще бъде Страж на робството до разпадане на империята. За мен утешително и радостно е, че ще доживея това време. Както е радостно разтурването на Варшавския договор. Слава Богу, никой няма да ме защитава от враговете на социализма.
пркурора (нерегистриран)
Вандализма е наказуем. Ще дойдеш при мен да ти оформя обвинителният акт май
asd (нерегистриран)
Ще дойде ден, в който истински прокурор ще заеме твоя пост, тогава ти и себеподобните ти клоуни ще се давите в обвинителни актове и наказанията ще се сумират, както е в САЩ.
Един Демократ (нерегистриран)
След революцията всенародно избраната власт ползваща се с безрезервна подкрепа от народа успя да скъса само за година с мрачното комунистическо минало. В най скоро време ще бъде постигната единство на нацията като сепаратистите целящи с терор да отделят части от тялото на страната бъдат унищожени, а техните привърженици разпруснати из страната изолирани. В тези си действия демократичните власти на единна Украйна се ползват с нашата безрезервана подкрепа. Евроатлантическата общност като един застава в тяхна защита срещу руската агресия.
:) (нерегистриран)
От изказа ти смърди на АОНСУ.
баба ви (нерегистриран)
Украинските граждани скоро ще правят "паметници" на съвременните потрошенко и яйцето. Само че щели да висят по дърветата. Като истински ще са и евтино. Пари няма.
ето какво (нерегистриран)
Ето от какво се опитват да се оттърватв Украйна в момента. "През 1918 г. водачът на болшевиките Владимир Ленин нарежда ненадеждните елементи да бъдат затваряни в лагери, като потенциални врагове на Революцията. Първият концлагер в Съветска Русия е създаден през 1919 г. в манастира на остров Соловки. Към 1921 година има осемдесет и четири лагера, като основната им цел е да се превъзпитат изпратените там хора. Обикновено това са благородници, свещеници, търговци, определени като буржоазия, но и много други врагове на народа от различни обществени и социални нива. След смъртта на Ленин неговият наследник Йосиф Сталин има ново виждане за ролята на лагерите като база за ускоряване на индустриализацията чрез принудителен труд. През 30-те години на 20-ти век ГУЛАГ започва да се разраства и заема централно място в икономиката на СССР. Дейността му обхваща добив на злато, въглища, дървесина, строеж на заводи, пътища, както и осигуряване на работници за всички сфери на стопанството и икономиката." А ние? Кога?
баба ви (нерегистриран)
Хубав пример за България. Скоро, както каза бб ще задминем Румъния с осъдени "интелектуалци". 25 години ги храним, сега ще работят. Няма да НИ работят безплатно. Няма да им готвим, а ще се изхранват с минималната заплата. Няма и затвори с екстри и разправии с БХК и други вредни НПО-та.
отиде Украйна (нерегистриран)
Горката все повече затъва, а промити евролумпенски тикви активно я дърпат надолу...
ceco (нерегистриран)
да си съборят и панелките и заводите и пътищата всичко което е построено през соца а пороженко, турчинов ,коломоиски , аваков и др. те олигарси да върнат парите придобити от приватизацията(разпродажбата) на пост комунистическа украина е тогава ще ги признаем за демократи
jingiby
Жалко наистина, че са ги демонтирали. При другаря Ленин са убити и измрели от глад и червен терор 4 милиона души. Добре би било да не ги демонтират (паметниците), а да ги взривят публично на съответните площади...
аха (нерегистриран)
А при американски "намеси" извън границите на САЩ колко милиона са избити?
Ицо (нерегистриран)
А пакетника на Съветската окупаторска армия кога?Предлагам на парламента да гласува промоция за Българско гражданство на граждани на Русия за 200 000 евро - да понапълним хазната ...аз знам че Русия ще пребъде :):):) ама то руснаците глупави Гражданство на ЕС желаят
фд (нерегистриран)
Важното е,че си имаме паметник на убийците на 4208 българи.
следва (нерегистриран)
СЛЕДВА: ПЕТРО СТОЯНОВИЧО СТЕФКО СОФИЯНЮК ИВАНО КОСТОВИЧО СЛЕДВА: НАТО СЛЕДВА: ЕС И МАНГОРИНИ СЛЕДВА: УЕСТИНГХАУС, ГМО, АМЕРИКАНСКИ ЦЕНТРАЛИ, ПИЛЕШКИ БУТЧЕТА С ХОРМОНИ, ДЖ.МОТАРС, СЛЕДВА: НЯМА ПЕНСИЯ СЛЕДВА: РЕФОРМИ А, ааааааа ПРОПУСНАХ - МВФ И БОРД
Браво, брависимо ... (нерегистриран)
,,Неизвестни" младежи съборили паметници на Ленин, в присъствието на полицията. На мястото на съборените паметници укрите сигурно ще издигнат постаменти на Бандера, Обама, Меркел ... Хи хиии
Иван (нерегистриран)
Само 3 малко са....те са хиляди грозни бюстове и момименти на хора оставили имената си в историята с най много убийства .... Хем отвратителни хем на убийци - със сигурност е голямо "зло "да ги разрушиш
. (нерегистриран)
пороженко беше "топло" посрещнат от хората в одеса вчера
Полухохол (нерегистриран)
Порошенко се нуждае от една истинска прегръдка за врата....с въже
Горд Европеец (нерегистриран)
Гордите украинци с устрем ни следват по пътя към светлото евроатлантическо бъдеще, като по пътя започват вече и да ни изпреварват. Ние пропуснахме такива важни етапи като палене на гуми в центъра на столицата и разрушаване на паметници. Ето защо ние губим темпо при осъществяване на ревормите. На нас да си приведем икономиката съгласно евроатлантическите стандарти ни потрябва четвър век, украйна успя само за година да ни догони. От друга страна ние се показахме като непропусклива преграда пред зловредният руски газ, а украйна все още пропуска, но с времето ще се оправи. Важнот е че ние и те прегърнахме евроатлантическите ценности и вече нищо друго не ни е нужно.
Filip Vasilev
Ти си горд соросоидален бастун!
4322 (нерегистриран)
Преглътнал си ти една бяла евро атлантическа ценност!
Втора серия (нерегистриран)
Горди ми "европеецо", от всичко казано от теб разбрах само едно - че както се пее в песента - остана само бяла пяна по дланите ти да тече-е-е...
Има нещо абсурдно (нерегистриран)
Както у нас така и в Украйна най лютите антикомунисти са младежи които никога не са живели при комунизъм. Възрастните хора които са живели при комунизма трезво преценяват както плюсовете така и минусите преди и сега. Този феномен с младите показва какцяло поколение става жертва и е продукт на гадните телевизии .И не може хора които живеят във виртуален свят да донесат нещо смислено и конструктивно. Отрезвяването ще дойде след реки от кръв и цената ще бъде страховита.
54 (нерегистриран)
свободата и свободните хора нямат нищо общо с възрастта и идеологиите. никой нормален и свободен човек не би търпял да е роб на съвецко-руския мародерски и престъпен ботуш!!!
ами само го каза (нерегистриран)
Комунизма се свързва обикновено е реки от кръв. А за плюсовете на комунизма иди да разправяш в Украина, те знаят най-добре.
Червено море (нерегистриран)
Понякога реки от кръв са нужни :)
Истинската цена (нерегистриран)
Истинската цена на "демокрацията" ще стане ясна само ако се сринат САЩ и държавите смело и без страх изнесат данни за" демократизацията" Само в Индонезия при преврата срещу Сукарно избитите са 3 милиона. Виетнам -6 милиона Ирак-1 милион . А на чия сметка са жертвите на Хитлер и Франко. Или жертвите на ислямистите. Ако имаше точна сметка а не пропагандни балони. жертвите на антикомунизма за сто години назад ще се окажат в пъти повече
то зависи ... (нерегистриран)
и като какъв си живял при ,,комунизма", имаше и кооператори с 70 лева заплата, имаше и военни с 2 дка. дирници с 700. Социални различия имаше очевадни. Това не беше система с добри условия за всички, а за някои. Комунистически елит си имаше, а управляващите си бяха богатши , както и сега!
Веднага отговарям (нерегистриран)
Бях обикновено селянче-майка текезесарка,баща дребен чиновник. на 20г.се уволних след две години казарма На 25г.завърших, станах стр.инженер на 28г.получих ведомствено жилище. на 33г.си купих първата кола. на 45г.построих вила Отгледах си, и си изучих децата . Е, кога съм бил под комунистическо робство, пък не съм разбрал. Дай боже всекиму. А е абсурдно, за мизерният, си живот сега младите да обвиняват събития и хора, от преди четвърт век.
Az (нерегистриран)
Естествено че в Украйна най-добре знаят ползите от комунизма. Нали точно комунистите са създали Украйна !Ако не им харесва да върнат Киев на Русия !
Да (нерегистриран)
Тука един простоват български дурак сравни демонтирането на комунистически паметници с унищожаването на археологични съкровища от ИДИЛ.......това си е за рубриката без коментар .....майко България защо има такива лумпени в 21 век
Някой
Когато рушиш паметници рушиш история ,когато си разрушил историята ти я забравяш .нация която не помни историята си има опасност да я преживее отново.
505 (нерегистриран)
това не са паметници а капища на съвецките престъпници и орки, избили милиони свободни хора!!!
А за нас ще има ли парче от Укра (нерегистриран)
СЛЕД КАТО УКРАЙНА УМРЕ, ЗА НАС КАТО ЧЛЕНОВЕ НА НАТО И ЕС ЩЕ ИМА ЛИ ПАРЧЕ ОТ БАНИЦАТА? ДА СЕ НАХРАНИМ И НИЕ С ТЯЛОТО НА ГИГАНТА......
Някой
Колкото има парче от Ирак.
Да (нерегистриран)
Жалко че не могат да бъдат унищожени панелките защото това са най многобройните паметници показващи колко хубаво са живели всички и по равно в мизерията си - избора е схлупена къщурка на село или панелен разкош при това ако имаш повече от 1 трябва да си от партията иначе ти го взимат:):):)
Панелки (нерегистриран)
Панелките са общоевропейско явление. ФРГ и Швеция са особено ярки примери в това отношение, но може би и там са живели в "мизерията на социализма"...
СЛАБА УКРАДÏНÏ (нерегистриран)
Колко мило, украински националисти събарят паметници на Ленин, който очертава границите на съвременна Украйна и поощрява украинизацията там...източноевропейският националист си е тъпо животно и явно такова ще си остане :)
Слава Україні! (нерегистриран)
Същия тоя Ленин който изби милиони по лагерите. Какъв мил човек.
СЛАБА УКРАДÏНÏ (нерегистриран)
ГУЛаг е създадено през 1930. Ленин умира през 1924. От Христос насам времето не тече наобратно, а и трябва да поработиш върху пълния член.
НАЙ
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Още един млад живот остана на пътя
Сашко от Перник се изгуби отново
Атина строго предупреди новите власти в Скопие
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
Още един млад живот остана на пътя