Учениците ни знаят как да гарантират сигурността си в интернет

73 процента са получили сертификати за владеене на дигитална компетентност

Обратно в новината

Коментари - Учениците ни знаят как да гарантират сигурността си в интернет | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Цитат: "73 процента са получили сертификати за владеене на дигитална компетентност" Тогава защо абитурентите не броят от 0 до 9, а от 1 до 12? Като последното е вече число, съставено от цифрите 1 и 2 като изписване.

Е па да си бяхте хванали ученик да подсигури онова, дето масово му лепят малоумния етикет "киберсигурност" в т.нар. "С И С Т Е М А" на НАПиканите?

А родителите им дали зная?

Раздвоена съм - това сега бъдещите "киберпревратаджии " ли са или бъдещите "вълшебници"?!;)

от поведението на Системата към тях!

Това са същите неграмотници, за които писането на преразказ е чутовен подвиг. Същите лумпени, на които речникът е съставен от 80 думи, от които 75 са чуждици, които са "побългарени". Това са дечицата, които могат да пишат с 200 символа в минута, на шльокавица и мислят, че като знаят как да напишат LMAO, LOL, OMG, ROFL, BRB, AFAIK, BFF, SMH, NP и IMO, са полиглоти и ще изкарат 9, ако се явят на IELTS. Даже 10, `щото им се полага. Ей за тия става дума. Бъдещето, което пътува в градския транспорти и си подава от ръка на ръка 2 литра бира.

Зависи колко са послушни. И доколко могат да бъдат употребени като шейничка за разни гешеВти. Че то, нали, и Ед Сноудън, и тоя нашичкия "заловеният" с "неопровержими доказателства" "хакер", направиха едно и също - изложиха по какъв безобразен начин държавата се отнася с личните данни на гражданите си, и ей го, и двамата свършиха с лепнат етикет "тероризъм".

Пародията наречена "външно оценяване" продължава с поредната серия безумни оправдания за изразходвани средства. Колко от ДАСКАЛИЦИТЕ преподаващи Инф. технологии по средните училища въобще някога случвало ли се да правят нещо друго освен да попълват екселски таблици по време на кампания за прием или при поискана справка под давлението на директора, че да имат компетентността да преподават ИТ?!!! Завършена педагогика и курс по начална компютърна грамотност не ги прави компетентни. Изпадат в смешни ситуации с учениците, не дай се в класа да има дете програмиращо или интересуващо се от мрежи или база данни! Такива изцепки ми е разказвал синът ми, че чак аз се изчервявам поради некомпетентността на преподаващите.

Един ден си говорех с майка на съученик на моето дете. И тя с гордост заяви, че е преподавател по информатика. Аз имам огромно уважене към учителите, държа да кажа! След което тя ме попита какво работя. Отговорих ѝ и софтуерен разработчки. Беше интересен момент, защото преди това много ентусиазирано ми говореше за програмиране. След като разбра каква ми е професията не спомена програмиране. Пак казвам, имам голям респект към учителите, но моля не очаквайте много от учителите по информатика. Преди преподавах програмиране на деца от една от математическите гимназии. Толкова оплаквания от учители не бях чувала. Оплакваха се, че учителите не оценяват нестандартно решени проблеми и държат на 20те реда код в учебниците :) За всеки в бранша е ясно каква е причината за това.

Не учителите са виновни за несвършената работа на експертите на НАП. Щом даже средно компютърно грамотен петокласник знае как да подсигури компютъра си от проникване или от вируси, то защо тези т.н. експерти не са си мръднали пръста да го направят. Некомпетентност? Мързел? Или просто нехайство. Сега те трябва да отговарят наравно с хакерите. Защото условията за хакерската атака и изтичането на данни са ги създали те. Не "даскалиците", както благоволихте пренебрежително да се изразите.

реално петокласника никаква идея си няма. Да, може да хване алгоритъма да бие някоя игра, но това е. Вашия любим петокласник е просто модерната чистачка. Моето поколение, преди точно 30 години, знаеше повече (и то не съотнесено) от този петокласник сега. Все пак точно моето поколение са 80% от емигриралите - някъде към 2млн души за момента. Вашия петокласник е полуциганор, даже повечко, с неженени родители на минимална заплата. Да, да, дори всичките усилия на всичките американци, руснаци и обикновени предатели не могат да направят от абсолючно всички деца нужните олигофрени, но много, много се стараят. И това, което беше преди 15% в момента е 4/5. Има деца, които изненадващо са все още умни. Тях, разбира се, условията просто ще ги калят. Но ... дано са достатъчно.

35,88 точки, което е почти 60 процента успеваемост. Това е и най-високото постижение досега, отбелязват от МОН ---- 60% това е чиста твърда ... ТРОЙКА!, т.е. НИЩО не знаят дефакто!

< 54% - слаб 2 55 - 66% - среден 3 67 - 77% - добър 4 78 - 90% - мн. добър 5 > 90% - отличен 6

Ех, ако така се справяха и с другите предмети ..... :)

Уникален извод! И то след като за постигане на резултатите учителите са диктували отговорите на децата по време на "изпита"!

То експертите не знаят, учениците щели да се оправят :)

На какво е основано това изказване? Според мен идея си нямате какви експерти имаме точно в ИТ сферата! хайде малко по-скромно с изказванията! НАП не е представителна извадка за тази индустрия!

Само това ли не знаят, а знаят ли какво е дробна черта, да не говорим за нещо по сложно като епруветка например.