Сдружение настоява за нощен транспорт в София
Граждани от сдружение "Спаси София" внесоха 31 475 подписа в Столична община за въвеждане на нощен градски транспорт в София за 7 линии.
Обратно в новинатаГраждани от сдружение "Спаси София" внесоха 31 475 подписа в Столична община за въвеждане на нощен градски транспорт в София за 7 линии.
Обратно в новинатаГраждани от сдружение "Спаси София" внесоха 31 475 подписа в Столична община за въвеждане на нощен градски транспорт в София за 7 линии.
Обратно в новинатаЛошо няма, но в мен изниква въпросът кой ще го плаща? Щото нали се сещате, че веднага ще последват циркове от страна на столичаните в повече, как им е скъпо и как градския транспорт им се пада по право и следва да е безплатен. Или пък си мислите, че техиката ще върви с пикня а шофьорите ще бачкат за мерси?
Аз съм против, има таксита. Вечер няма контроли и никай няма да плаща и тези го знаят много добре...
Аз съм против. Така излиза, че хората които не излизат нощем ще плащат транспорта на тези които излизат. За тази цел си има таксита. Освен това с тези 7 линии, как по - точно ще се обхване целия град?
Нощно време от 00.00 ч до 04.00 е време , когато само тогава може без препятствено да се направи случаен ремонт на трамвайните трасета , а също да бъдат прегледани и трамваите , за да са годни за работа през деня. Както е писано в другите коментари , колко човека ще си платят , колко ще са тези ,които ще го ползват този транспорт. Има таксита , който иска да ги ползва , който не иска да ходи пеша или да кара велосипед, може и тротинетка !Тези към 32000 човека са едва 2 % от населението на София, няма никаква изгода , те ако искат да се събират и да си правят транспортно сдружение!
По добре да е по-евтин билетът,за да пътуват повече хора.От гарата като вземем такси за Студентски град и си разделим 4 човека е по 2-2.5 лева.Колкото е по евтин транспорта,толкова повече се пътува.
А от друга страна общината си "пита ушите" да изпълни решението на ВАС и билета от 1,60 да се върне на лев. Лично Фандъкова каза че това ще стане в интервю, но хората от кметството явно разчитат, че нашата памет е къса.
А не може ли най-напред да се оправи дневния транспорт, така че по всички линии да се спазват разписанията, да се пуснат навсякъде повече коли, за да не чакаме по половин час за връзка, и да има относителен комфорт в тия автобуси и трамваи и зиме, и лете?! Не смятам, че е рентабилно нощем да се лашкат цели автобуси и големи мотриси за 2-3 човека вътре, които, ако стигнат на спирката и видят, че предишният току-що е тръгнал, ще седнат спокойно да чакат следващия половин час? Тия митични фирми, дето щели да дойдат и да развъртят бизнес в столицата ни, обикновено си предвиждат фирмен транспорт за нощните смени в няколко посоки - с едно микробусче се развозват и сега продавачки, или просто си взимат едно такси за 2-3 човека и готово! Но сериозно трябва да се замислят за по-малки автобуси за градския транспорт - да се подсилят линиите в час-пик, или да се ограничат местата в много ранни и много късни часове - и да бъде по-често, за да не се чака безкрайно във всякакви дъждове и снегове!
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
:) (нерегистриран)
Лошо няма, но в мен изниква въпросът кой ще го плаща? Щото нали се сещате, че веднага ще последват циркове от страна на столичаните в повече, как им е скъпо и как градския транспорт им се пада по право и следва да е безплатен. Или пък си мислите, че техиката ще върви с пикня а шофьорите ще бачкат за мерси?
данъкаплатец (нерегистриран)
Аз съм против, има таксита. Вечер няма контроли и никай няма да плаща и тези го знаят много добре...
Мони (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Гошо (нерегистриран)
Аз съм против. Така излиза, че хората които не излизат нощем ще плащат транспорта на тези които излизат. За тази цел си има таксита. Освен това с тези 7 линии, как по - точно ще се обхване целия град?
Търсачът_на_Истината
Не може чист въздух и такива екстри, от нещо ще трябва да се откажем.
незнайко (нерегистриран)
Нощно време от 00.00 ч до 04.00 е време , когато само тогава може без препятствено да се направи случаен ремонт на трамвайните трасета , а също да бъдат прегледани и трамваите , за да са годни за работа през деня. Както е писано в другите коментари , колко човека ще си платят , колко ще са тези ,които ще го ползват този транспорт. Има таксита , който иска да ги ползва , който не иска да ходи пеша или да кара велосипед, може и тротинетка !Тези към 32000 човека са едва 2 % от населението на София, няма никаква изгода , те ако искат да се събират и да си правят транспортно сдружение!
Ния (нерегистриран)
По добре да е по-евтин билетът,за да пътуват повече хора.От гарата като вземем такси за Студентски град и си разделим 4 човека е по 2-2.5 лева.Колкото е по евтин транспорта,толкова повече се пътува.
Търсачът_на_Истината
А от друга страна общината си "пита ушите" да изпълни решението на ВАС и билета от 1,60 да се върне на лев. Лично Фандъкова каза че това ще стане в интервю, но хората от кметството явно разчитат, че нашата памет е къса.
Аврора (нерегистриран)
А не може ли най-напред да се оправи дневния транспорт, така че по всички линии да се спазват разписанията, да се пуснат навсякъде повече коли, за да не чакаме по половин час за връзка, и да има относителен комфорт в тия автобуси и трамваи и зиме, и лете?! Не смятам, че е рентабилно нощем да се лашкат цели автобуси и големи мотриси за 2-3 човека вътре, които, ако стигнат на спирката и видят, че предишният току-що е тръгнал, ще седнат спокойно да чакат следващия половин час? Тия митични фирми, дето щели да дойдат и да развъртят бизнес в столицата ни, обикновено си предвиждат фирмен транспорт за нощните смени в няколко посоки - с едно микробусче се развозват и сега продавачки, или просто си взимат едно такси за 2-3 човека и готово! Но сериозно трябва да се замислят за по-малки автобуси за градския транспорт - да се подсилят линиите в час-пик, или да се ограничат местата в много ранни и много късни часове - и да бъде по-често, за да не се чака безкрайно във всякакви дъждове и снегове!
НАЙ
Николай Марков: От днес ПП "Величие" е само и единствено господин Ивелин Михайлов
Пленарната зала отхвърли правителство на ГЕРБ с първия мандат
Кирил Петков: Подкрепата за правителството, предлагано от ГЕРБ-СДС, зависи от купен вот
Пеевски: Доган ни препоръча да не подкрепим ГЕРБ, аз ще изпълня волята на хората
Поредна оставка в ДПС провокира спор между Костадинов и Цонев, НС отказа да я приеме
Николай Марков: От днес ПП "Величие" е само и единствено господин Ивелин Михайлов
Пленарната зала отхвърли правителство на ГЕРБ с първия мандат
Борисов: Убеден съм, че правителството няма да мине, листопадите в другите партии не ни касаят
Пеевски: Доган ни препоръча да не подкрепим ГЕРБ, аз ще изпълня волята на хората
Бойко Борисов: Да прекратим гласуването и да излезем да молим хората за прошка
Николай Марков: От днес ПП "Величие" е само и единствено господин Ивелин Михайлов
Пленарната зала отхвърли правителство на ГЕРБ с първия мандат
Кирил Петков: Подкрепата за правителството, предлагано от ГЕРБ-СДС, зависи от купен вот
Пеевски: Доган ни препоръча да не подкрепим ГЕРБ, аз ще изпълня волята на хората
Поредна оставка в ДПС провокира спор между Костадинов и Цонев, НС отказа да я приеме
Николай Марков: От днес ПП "Величие" е само и единствено господин Ивелин Михайлов
Пленарната зала отхвърли правителство на ГЕРБ с първия мандат
Борисов: Убеден съм, че правителството няма да мине, листопадите в другите партии не ни касаят
Пеевски: Доган ни препоръча да не подкрепим ГЕРБ, аз ще изпълня волята на хората
Бойко Борисов: Да прекратим гласуването и да излезем да молим хората за прошка