Коментари - Сдружение настоява за нощен транспорт в София | Днес.dir.bg

Сдружение настоява за нощен транспорт в София

Граждани от сдружение "Спаси София" внесоха 31 475 подписа в Столична община за въвеждане на нощен градски транспорт в София за 7 линии.

Обратно в новината

Коментари - Сдружение настоява за нощен транспорт в София | Днес.dir.bg

Коментари

А не може ли най-напред да се оправи дневния транспорт, така че по всички линии да се спазват разписанията, да се пуснат навсякъде повече коли, за да не чакаме по половин час за връзка, и да има относителен комфорт в тия автобуси и трамваи и зиме, и лете?! Не смятам, че е рентабилно нощем да се лашкат цели автобуси и големи мотриси за 2-3 човека вътре, които, ако стигнат на спирката и видят, че предишният току-що е тръгнал, ще седнат спокойно да чакат следващия половин час? Тия митични фирми, дето щели да дойдат и да развъртят бизнес в столицата ни, обикновено си предвиждат фирмен транспорт за нощните смени в няколко посоки - с едно микробусче се развозват и сега продавачки, или просто си взимат едно такси за 2-3 човека и готово! Но сериозно трябва да се замислят за по-малки автобуси за градския транспорт - да се подсилят линиите в час-пик, или да се ограничат местата в много ранни и много късни часове - и да бъде по-често, за да не се чака безкрайно във всякакви дъждове и снегове!

По добре да е по-евтин билетът,за да пътуват повече хора.От гарата като вземем такси за Студентски град и си разделим 4 човека е по 2-2.5 лева.Колкото е по евтин транспорта,толкова повече се пътува.

Нощно време от 00.00 ч до 04.00 е време , когато само тогава може без препятствено да се направи случаен ремонт на трамвайните трасета , а също да бъдат прегледани и трамваите , за да са годни за работа през деня. Както е писано в другите коментари , колко човека ще си платят , колко ще са тези ,които ще го ползват този транспорт. Има таксита , който иска да ги ползва , който не иска да ходи пеша или да кара велосипед, може и тротинетка !Тези към 32000 човека са едва 2 % от населението на София, няма никаква изгода , те ако искат да се събират и да си правят транспортно сдружение!

Не може чист въздух и такива екстри, от нещо ще трябва да се откажем.

Аз съм против. Така излиза, че хората които не излизат нощем ще плащат транспорта на тези които излизат. За тази цел си има таксита. Освен това с тези 7 линии, как по - точно ще се обхване целия град?

Аз съм против, има таксита. Вечер няма контроли и никай няма да плаща и тези го знаят много добре...

А от друга страна общината си "пита ушите" да изпълни решението на ВАС и билета от 1,60 да се върне на лев. Лично Фандъкова каза че това ще стане в интервю, но хората от кметството явно разчитат, че нашата памет е къса.

Лошо няма, но в мен изниква въпросът кой ще го плаща? Щото нали се сещате, че веднага ще последват циркове от страна на столичаните в повече, как им е скъпо и как градския транспорт им се пада по право и следва да е безплатен. Или пък си мислите, че техиката ще върви с пикня а шофьорите ще бачкат за мерси?

Коментари - Сдружение настоява за нощен транспорт в София | Днес.dir.bg

Сдружение настоява за нощен транспорт в София

Граждани от сдружение "Спаси София" внесоха 31 475 подписа в Столична община за въвеждане на нощен градски транспорт в София за 7 линии.

Обратно в новината

Коментари - Сдружение настоява за нощен транспорт в София | Днес.dir.bg

Коментари

А не може ли най-напред да се оправи дневния транспорт, така че по всички линии да се спазват разписанията, да се пуснат навсякъде повече коли, за да не чакаме по половин час за връзка, и да има относителен комфорт в тия автобуси и трамваи и зиме, и лете?! Не смятам, че е рентабилно нощем да се лашкат цели автобуси и големи мотриси за 2-3 човека вътре, които, ако стигнат на спирката и видят, че предишният току-що е тръгнал, ще седнат спокойно да чакат следващия половин час? Тия митични фирми, дето щели да дойдат и да развъртят бизнес в столицата ни, обикновено си предвиждат фирмен транспорт за нощните смени в няколко посоки - с едно микробусче се развозват и сега продавачки, или просто си взимат едно такси за 2-3 човека и готово! Но сериозно трябва да се замислят за по-малки автобуси за градския транспорт - да се подсилят линиите в час-пик, или да се ограничат местата в много ранни и много късни часове - и да бъде по-често, за да не се чака безкрайно във всякакви дъждове и снегове!

По добре да е по-евтин билетът,за да пътуват повече хора.От гарата като вземем такси за Студентски град и си разделим 4 човека е по 2-2.5 лева.Колкото е по евтин транспорта,толкова повече се пътува.

Нощно време от 00.00 ч до 04.00 е време , когато само тогава може без препятствено да се направи случаен ремонт на трамвайните трасета , а също да бъдат прегледани и трамваите , за да са годни за работа през деня. Както е писано в другите коментари , колко човека ще си платят , колко ще са тези ,които ще го ползват този транспорт. Има таксита , който иска да ги ползва , който не иска да ходи пеша или да кара велосипед, може и тротинетка !Тези към 32000 човека са едва 2 % от населението на София, няма никаква изгода , те ако искат да се събират и да си правят транспортно сдружение!

Не може чист въздух и такива екстри, от нещо ще трябва да се откажем.

Аз съм против. Така излиза, че хората които не излизат нощем ще плащат транспорта на тези които излизат. За тази цел си има таксита. Освен това с тези 7 линии, как по - точно ще се обхване целия град?

Аз съм против, има таксита. Вечер няма контроли и никай няма да плаща и тези го знаят много добре...

А от друга страна общината си "пита ушите" да изпълни решението на ВАС и билета от 1,60 да се върне на лев. Лично Фандъкова каза че това ще стане в интервю, но хората от кметството явно разчитат, че нашата памет е къса.

Лошо няма, но в мен изниква въпросът кой ще го плаща? Щото нали се сещате, че веднага ще последват циркове от страна на столичаните в повече, как им е скъпо и как градския транспорт им се пада по право и следва да е безплатен. Или пък си мислите, че техиката ще върви с пикня а шофьорите ще бачкат за мерси?