Коментари - ТИР на куриерска фирма се преобърна край Айтос, шофьорът загина (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Майтап някакъв е, че товарите наистина не са разсипани. Може би са потрошени. Докато тези камиони ги карат като леки коли ще бъде така. А за шофьорите работещи в куриерски фирми КАТ да отговорят как се тестват за алкохол и наркотици защото там се смърка здраво.
Еконта се държи от русенско ченге от Държавна СИгурност. Обвързва бачкаторите с идиотски договори. Работят по 15 часа на ден. Ченгето тръгва 90-те години с транспорт на 'специални пратки' , интересни съставки, интересни парични преводи.. Всички ченгета след това са на негова хранилка, плаща си навсякъде, никой не го рекетира, нито му краде пратки, никой не му спира и глобява колите/бусовете. Ако стане фал, активира цялата Дирекция на Полицията, за частни дейности. Преди 2 години даде целия си архив на ченгетата, те го дадоха на НАП и опънаха всички търговци за неплатени данъци, автокъщи, спрап, онлайн търговия получиха писма, и си платиха... Не съм сигурен дали горното е вярно, чух го на пазара в неделя на три ракии..
Тези Еконт и Спиди карат като луди… като ги видя много се пазя…. Ужас явно имат норма хората и за това бързат
Ало, журналистите от Дир.бг, с риск да ми блокирате коментарите, питам откъде го измислихте това "самокатастрофирал". Няма глагол "самокатастрофирам" в българския език, съответно не може да има и минало деятелно причастие "самокатастрофирал". Всякакви такива буквални преводи от английски ( self-catastrophic) са просто смешни, абсолютно неуместни, не съответстват на българската езикова норма и съвсем не обогатяват лексиката ни.Имайте поне малко уважение към езика, на който пишете, а когато не знаете нещо, използвайте речник.
Бог да го прости човека,но не е възможно да е от неравности по пътя. ББ е направил пътищата на цялото земно кълбо перфектни.
Шефчето на ЕКОНТ- Николай Събев,дето ВДИГНА НА 6 (ШЕСТ) лева доставките ТОЧНО КОГАТО УДАРИ пандемията 2020 г!Точно когато НЯМАШЕ покачване на бензина и ВСИЧКИ БЯХМЕ ПРИНУДЕНИ ДА СЕДИМ ДОМА и поръчвахме по интернет!!!!Мошенници!Купувам си книга за 3 лв,и доставката ми излиза ДВА ПЪТИ КОЛКОТО КНИГАТА!!!Тия пари тоя за ЛЕКАРСТВА ДА ГИ ДАДЕ!!
Не бил съобразил особеностите на пътната настилка, демек пътя е нагънат, накърпен и с дупки, не е видял някоя пещера на асфалта в тъмното и се е обърнал камиона. Ха дано семейството му успее да осъди АПИ за лошия път. А пък АПИ да погне да си иска парите от строителите и ремонтиращите, те пък от Боко строителя на пътища.
Не, пътят не е нагънат, и дупките не са чак проблем (като на други места) - надолнище е.
опита да ме измами. Жал ми е за шофьора. Време е това, което е станало с човека, да се обърне на 100% срещу мутрите в тази фирма.
за коли се правят всякакви краш тестове... колко сигурни били... за камионите явно нищо подобно, шофьорите се трепят в някакви безумни условия на труд, управляват 40 тона и какво- преобърнал се влекача на таван и сплескал като кенче от бира... това е престъпно. Който го е проектирал това недоразумение е ид.от Стоманено явно е само шасито, останалото е да пази от вятър и дъжд стоката. Шофьора да го пази Господ.
Онова шефчето , дето се гласеше за министър на транспорта от партията на Киро Канадеца и Асен Измамника , как ли го е юркал човека да стигне бързо до мястото за разтоварване!
Защо ли се забрави за кражбите на Боко,а се оплюват новите герои.
Защото "кражбите на Боко" НЕ СА ДОКАЗАНИ. Те са в твойта глава. А на Кирето и Асанчо прегрешенията, колкото и да са незначителни според вас, са доказани!
Най-яркият показател за дебилността на едно племе е високата смъртност - по каквито й причини тя да е.
Много повърхностен коментар. 1во България далеч не е на челни места по смърт на пътя на глава от населението. Сравнено със съсдеките ни и източна Европа сме горе долу на 1 ниво. Държави като Русия, Щатите, Турция и Аржентина са чувствително по-зле от нас. Освен това според официалната статистика положението се подобрява всяка година. Така че хайде малко си затваряйте плювалниците с този постоянен негативизъм, който не води до нищо добро. Лека му пръст на човека. Само искам да отбележа още, че в България не си даваме сметка колко добри и евтини куриери имаме.. както и интернет.. и много други неща всъщност като качество на услугите, нищо, важно е да се мрънка.
"Поради движение с несъобразена с релефа на пътя скорост,.." Това да се чете, влязъл е в дупка която го е изхвърлила от пътя. Ама никой не пита защо пътя е осеян с дупки и неравности
по тоя път няма дупки, който да окажат, каквото и да е влияние на МПС-тата с каквато и скорост да движи. Естествено ако кара със 120+, при разрешено 90, проблемът не е в дупките...
Този сигурно е от тия служители, за които шефът на Еконт каза оня ден "Евтината ни работна ръка нито е евтина, нито работна". Ей го на! Спи на работа!
Пич, не коментирай след като не си запознат каква се случва от години там! Това е пореден случай и слава богу, че преди доста години в околностите на Девня нямаше смърт! Шофьорите на тирове на Еконт са едни от най-експлоатираните-глоби за какво ли не, задължени са да идват по-рано и сами ръчно да си товарят тировете, на курс карат по сами! Още искаш ли? А сърцераздирателните вопли и тиради на собственика на Еконт са шменти капели и прах в очите!
И шефът на въпросната фирма е от 'почтените' и ще продължава промяната.. Карат бясно и в града, и извън градовете, затрупват ги с пратки, дават им крайни срокове, режат заплати, пълна мизерия.и Еконт, и Спиди..
Бързо карат. Оняден, карам със 100 по пътя от Петрохан за Костинброд. Камионче на куриер ме изпревари сигурно със 140... Сега опитни, бързат, разбирам, ама ето стават издънки.
Къв е този ТИР посреднощ? Ей така се забогатява. Да караш народа да кара камион с ремарке посреднощ.
Пртаки се приемат до 18:00. До 20:00 се сортират в центровете по дестинации из цялата страна. След полунощ натоварените камиони тръгват, защото сутринта в 9:00 ще ревеш от майка си райкина "Къде ми е пратката? За нищо не ставате!"
Какво ме интересуват твойте пратки. ТИРове не трябва да карат посреднощ, Никъде в европа няма камиони посреднощ.
Ами трябва шофьорът да се е наспал през деня, когато сяда да шофира. Демек не той да товари. Още по демек да си назначат повече персонал.
ТИР на куриерска фирма се преобърна край Айтос, шофьорът загина (снимки)
Сигналът за катастрофата е подаден около 2.30 ч. тази нощ
Обратно в новината