"Обходният маршрут за леки автомобили преминава през Своге - Свидня - Искрец - Бучин проход - проход "Петрохан" - София и обратно"
Интересно ми как като минеш от Бучин проход към Петрохан да стигнеш София. Сигурно са открили телепортацията ДИРаджийските псевдоджурналисти.
пътувам по този път,който е изключително натоварен, има неадекватни шофьори ,но полиция виждам на високосна година. И кой идиот пусна тирове по тези завои,а кат го НЯМА!!!!!!!!
един съвет от мен. слагайте си видеорегистратори. моят е с GPS и триосен жироскоп. когато стане инцидент може да се установи с каква скорост съм летял, дали съм натиснал газта или спирачката, дали някой ме е ударил отпред - отзад. Полезна вещ, която може да даде отговори на много въпроси, без значение дали се признава от съд, полиция или застраховател. Карайте внимателно и търсете вината в себе си.
И какво от това че са умряли хора .Къде , в коя страна и на кой път не са умирали хора. Шабан шаулич го убиха на перфектна немска магистрала. Падна огромен мост в Италия с десетки коли . И какво да направиме да махнеме магистралите и мостовете щото и те не са 100% сигурни. Да няма и самолети щото някой може да падне.Плюс това на този път отдавна не е ставала катастрофа с жертви.
Всички агенции за катастрофите трябва да бъдат закрити. Видя се вече, че полза от тях няма. Защо трябва да плащаме грешни пари на тези паразити? Измислиха ли решения, спасиха ли човешки живот?
Що, твърде малко убити ли имаме сега? Я вземи и провери броя на загиналите на пътя по години да ти светне пред погледа, че дори сегашните смотаняци от КАТ са в пъти по-кадърни от милиционерите на комунистическата партия.
Тези сладури които отбиха целия тежкотоварен трафик от Мездра през дефилето без никаква регулация очакваха нещо друго? Километрични колони от тирове, нервни шофьори желаещи да изпреварят, защото нормалния път от 30 минути от Своге до Нови Искър в момента заема скромните 70-90минути. Тировете не изчакват в джобовете, извънгабаритни също се допускат и се влачат с 10-12км, най-вече от Владо Тричков до Нови Искър.
Асфалта който подмениха преди няколко години изцяло дава фира под натиска на тировете и камионите и е нормално.
Отделно, че всички които пътуват дефилето по 2 пъти на ден си мислят, че знаят пътя на изуст и могат да си правят каквото си поискат на него, което обикновенно довежда до ПТП с жертви в някакъв момент, но толкова ПТП по дефилето колкото през 2020 година не съм виждал никога, а го пътувам повече от 20 години 2 пъти седмично през топлите месеци и поне веднъж на 2 седмици през останалите.
ша ма извиняваш, ма ако ти е мил живота ша караш и с 15 км. това, че не си преценил правилно скоростта и разстоянието между тирове, коли, каруци, хора се заплаща скъпо. в момента пътя е перфектен и няма нарушени участъци. Тировете изчакват в джобовете. Тъй че, този инцидент, както и другите са по вина на шофьорите, които не преценяват. И аз да се похваля: От 25 години карам по дефилето, но преценявам. Познавам всеки един завой от Нови Искър до Лакатник, така че карайте си както си знаете. кармата си знае работата....
Ако не лъжеше най-вероятно щях да те извиня. Тировете масово не изчакват в джобове. Пътя е разрушен преди правата на владо тричков, на самата права също, коловози са се образували на правата на томпсън и на орлин на завоите.
Другото което - хората допускат грешки и това е всеизвестен факт от хилядолетия. Смешно е да очакваш работещите в София, които са прекарали около час да се измъкнат до Нови Искър да са окей да се дрънкат с 10км в час след колона тирове, защото някой е толкова глупав, че не осъзнава, че в час пик може да спира тировете, да се измъква трафика и с това да минимизира риска от ПТП.
ПТПа стават навсякъде по света и винаги са по вина на шофьорите. Точно поради тази причина, в много държави по света, разни кадри правят всичко възможно да минимизират риска от ПТП, а у нас правят всичко възможно за да го повишат. Вместо да затворят Петрохан само за ТИРове и живеещи там от Бързия до Бучин Проход, те пуснаха тировете в дефилето, без дори да пуснат 2-3 допълнителни влака, за да могат хората да се прекачат от колите си на влакове, което не малко хора биха предпочели, ако имаше удобни такива, но уви, удобни влакове няма, тея дет ги има са по 4 вагона. Едно време имаше бързи влакове от Бов, от Лакатник и от Мездра, с които от Мездра до София се стигаше за час и малко, а от Своге за 25 минути. В момента бързите от Своге са 3-4 влака през целия ден в някакви часове, дето не знам какъв е смисъла от тях. Маршрутката от Своге и от Лакатник е винаги фраш, сега познай защо - защото е всеки 30 минути сутрин и вечер, а влака е от дъжд на вятър.
Та драги мой, да, във всяко едно ПТП са виновни водачите, понеже не са преценили и оценили ситуацията, но това не значи, че органите трябва да правят всичко възможно за да увеличат риска от ПТП.
ЗДвП, Чл. 22. (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да се движи без основателна причина с твърде ниска скорост, когато по този начин пречи на движението на другите пътни превозни средства.
(2) Водач на пътно превозно средство, което се движи с ниска скорост и поради това причинява създаването на колона от пътни превозни средства, трябва да ги пропусне при първа възможност.
Причина е хлъзгав асвалт , остър завой ,малко знаци ,много знаци ,има мантинела, няма мантинела ,фирмата изпълнител, проверяващата агенция, министерски съвет, министър председател, Борисов, Костов. Материал за протестите и тримата глупаци.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
мдааа (нерегистриран)
"Обходният маршрут за леки автомобили преминава през Своге - Свидня - Искрец - Бучин проход - проход "Петрохан" - София и обратно" Интересно ми как като минеш от Бучин проход към Петрохан да стигнеш София. Сигурно са открили телепортацията ДИРаджийските псевдоджурналисти.
Виктор (нерегистриран)
А някой знае ли колко време ще продължи това? Имам предвид движението на тежкотоварни камиони през дефилето.
мери (нерегистриран)
пътувам по този път,който е изключително натоварен, има неадекватни шофьори ,но полиция виждам на високосна година. И кой идиот пусна тирове по тези завои,а кат го НЯМА!!!!!!!!
спряха влаковете щото са държавни (нерегистриран)
пуснаха колите щото са частни на ви демокрация на ви капитализъм
Кон (нерегистриран)
Колите в Бг винаги са били частни. По-рано се наричаха "лична собственост", което е същото. А и спиране на влаковете няма. Ти на хапчета ли си?
ама верно си кон (нерегистриран)
Що не погледнеш в БДЖ разписанието да видиш колко влакове са останали, а.
А в това време (нерегистриран)
В Абу Даби премахват лицензите за алкохол.... Трафикът бил затруднен....Значи признавате, че има трафиканти?
факт (нерегистриран)
този път е изключително гаден за шофиране! като се навървят и разни тирове и камиони и тъпи селяни, които едва пъплят и става хептен отврат
nickoyto (нерегистриран)
един съвет от мен. слагайте си видеорегистратори. моят е с GPS и триосен жироскоп. когато стане инцидент може да се установи с каква скорост съм летял, дали съм натиснал газта или спирачката, дали някой ме е ударил отпред - отзад. Полезна вещ, която може да даде отговори на много въпроси, без значение дали се признава от съд, полиция или застраховател. Карайте внимателно и търсете вината в себе си.
Тони (нерегистриран)
Това трасе стана убийствено с тежкотоварните камиони. Даже се учудвам,че чак сега стана този инцидент.
само тъпотии са тези коментари (нерегистриран)
И какво от това че са умряли хора .Къде , в коя страна и на кой път не са умирали хора. Шабан шаулич го убиха на перфектна немска магистрала. Падна огромен мост в Италия с десетки коли . И какво да направиме да махнеме магистралите и мостовете щото и те не са 100% сигурни. Да няма и самолети щото някой може да падне.Плюс това на този път отдавна не е ставала катастрофа с жертви.
AA (нерегистриран)
Ako jertvata ne si ti, tova ne znachi, che problema go nqma.
ьь (нерегистриран)
като има на запад дай и ние да не изоставаме
Повръщано (нерегистриран)
Зя фактите си прав, но какво ти носи това? Ти си съдист!
ааа (нерегистриран)
Всички агенции за катастрофите трябва да бъдат закрити. Видя се вече, че полза от тях няма. Защо трябва да плащаме грешни пари на тези паразити? Измислиха ли решения, спасиха ли човешки живот?
Хахахахаааа (нерегистриран)
ти колко агенции за катастрофи знаеш? Кажи поне една, да те ева у глупака смотан.....
мдааа (нерегистриран)
"Агенции за катастрофи" викаш. И сума ти плюсове. Ей, ама оня професор наистина е прав, дебилите са повече от 80% у нас.
Връщайте (нерегистриран)
Милицията на бай Тошо некадърници скапани
Muncho (нерегистриран)
Що, твърде малко убити ли имаме сега? Я вземи и провери броя на загиналите на пътя по години да ти светне пред погледа, че дори сегашните смотаняци от КАТ са в пъти по-кадърни от милиционерите на комунистическата партия.
7022
Тези сладури които отбиха целия тежкотоварен трафик от Мездра през дефилето без никаква регулация очакваха нещо друго? Километрични колони от тирове, нервни шофьори желаещи да изпреварят, защото нормалния път от 30 минути от Своге до Нови Искър в момента заема скромните 70-90минути. Тировете не изчакват в джобовете, извънгабаритни също се допускат и се влачат с 10-12км, най-вече от Владо Тричков до Нови Искър. Асфалта който подмениха преди няколко години изцяло дава фира под натиска на тировете и камионите и е нормално. Отделно, че всички които пътуват дефилето по 2 пъти на ден си мислят, че знаят пътя на изуст и могат да си правят каквото си поискат на него, което обикновенно довежда до ПТП с жертви в някакъв момент, но толкова ПТП по дефилето колкото през 2020 година не съм виждал никога, а го пътувам повече от 20 години 2 пъти седмично през топлите месеци и поне веднъж на 2 седмици през останалите.
nickoyto (нерегистриран)
ша ма извиняваш, ма ако ти е мил живота ша караш и с 15 км. това, че не си преценил правилно скоростта и разстоянието между тирове, коли, каруци, хора се заплаща скъпо. в момента пътя е перфектен и няма нарушени участъци. Тировете изчакват в джобовете. Тъй че, този инцидент, както и другите са по вина на шофьорите, които не преценяват. И аз да се похваля: От 25 години карам по дефилето, но преценявам. Познавам всеки един завой от Нови Искър до Лакатник, така че карайте си както си знаете. кармата си знае работата....
7022
Ако не лъжеше най-вероятно щях да те извиня. Тировете масово не изчакват в джобове. Пътя е разрушен преди правата на владо тричков, на самата права също, коловози са се образували на правата на томпсън и на орлин на завоите. Другото което - хората допускат грешки и това е всеизвестен факт от хилядолетия. Смешно е да очакваш работещите в София, които са прекарали около час да се измъкнат до Нови Искър да са окей да се дрънкат с 10км в час след колона тирове, защото някой е толкова глупав, че не осъзнава, че в час пик може да спира тировете, да се измъква трафика и с това да минимизира риска от ПТП. ПТПа стават навсякъде по света и винаги са по вина на шофьорите. Точно поради тази причина, в много държави по света, разни кадри правят всичко възможно да минимизират риска от ПТП, а у нас правят всичко възможно за да го повишат. Вместо да затворят Петрохан само за ТИРове и живеещи там от Бързия до Бучин Проход, те пуснаха тировете в дефилето, без дори да пуснат 2-3 допълнителни влака, за да могат хората да се прекачат от колите си на влакове, което не малко хора биха предпочели, ако имаше удобни такива, но уви, удобни влакове няма, тея дет ги има са по 4 вагона. Едно време имаше бързи влакове от Бов, от Лакатник и от Мездра, с които от Мездра до София се стигаше за час и малко, а от Своге за 25 минути. В момента бързите от Своге са 3-4 влака през целия ден в някакви часове, дето не знам какъв е смисъла от тях. Маршрутката от Своге и от Лакатник е винаги фраш, сега познай защо - защото е всеки 30 минути сутрин и вечер, а влака е от дъжд на вятър. Та драги мой, да, във всяко едно ПТП са виновни водачите, понеже не са преценили и оценили ситуацията, но това не значи, че органите трябва да правят всичко възможно за да увеличат риска от ПТП.
hehe (нерегистриран)
ЗДвП, Чл. 22. (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да се движи без основателна причина с твърде ниска скорост, когато по този начин пречи на движението на другите пътни превозни средства. (2) Водач на пътно превозно средство, което се движи с ниска скорост и поради това причинява създаването на колона от пътни превозни средства, трябва да ги пропусне при първа възможност.
EDWARD (нерегистриран)
ЕЙ, ИЗТРЕПАХА СЕ ТЕЗИ МАЛОУМНИЦИ, БРЕЙ!!!
Vladimir Borisov
Пак асфалта е виновен... Нали Другари?
Никсан (нерегистриран)
Причина е хлъзгав асвалт , остър завой ,малко знаци ,много знаци ,има мантинела, няма мантинела ,фирмата изпълнител, проверяващата агенция, министерски съвет, министър председател, Борисов, Костов. Материал за протестите и тримата глупаци.
Мдааа... (нерегистриран)
Точно казано!!! Само че глупаците са повече от трима, защото минусите са повече от три! ;-)
ужас (нерегистриран)
Няма национален празник, който да не е помрачен от някоя зловеща трагедия!
сергей (нерегистриран)
какъв празник беше вчера??
или пък днес? (нерегистриран)
и на кого се е помрачило настроението, освен на близките на загиналата жена?
Ангелова (нерегистриран)
Това не е магистрала!!!
много си умен (нерегистриран)
всички знаят че като карат кола могат да умрат ама карат.
БКП каква алтернатива е? (нерегистриран)
???
Краде по-бързо (нерегистриран)
и то до дупка! Следва жестока криза, празна хазна, протести и пак предсрочни избори .....и така!
sic (нерегистриран)
всички знаеха, че беше въпрос на време това да се случи... с целия този тежкотоварен трафик през искърското дефиле беше неизбежно. жалко
Хм (нерегистриран)
Няма неизбежни катастрофи ! Въпрос на човешки грешки !
Gluposti (нерегистриран)
Много катастрофи са предотвратими.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно