Стартира изграждането на най-дългия железопътен тунел у нас

Технологията на съоръжението включва изпълнение по нов австрийски метод, а първите 70 метра от него вече са прокопани

Обратно в новината

Коментари - Стартира изграждането на най-дългия железопътен тунел у нас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това го започна Борисов, веднага да спре, изкопаното да се зарине, парите да се върнат и Цялата документация да се предаде на Манолова. Всички да се уволнят.

И през този тунел влаковете с новите локомотиви ще бързат към поредения прелез, където някой идиот е решил да нарушава правилата.

Кои фирми го строят пак ли някакви Жи Пи-та?

И аз това се замислих....Как ще се вдигне скоростта на нашето БДЖ, като от София до Бургас (примерно) е прелез до прелез.

вж иновативна БГ елкола със сваляеми акумулатори за зареждане от дом контакт на http://rentelex.tech

"Нов Австрийски Метод" е всъщност само наименование на метод за тунелно строителство разработен в продължение на десетилетия и охарактеризиран като НОВ между 1957 и 1965г. За тогава е бил нов и австрийски, сега почти всички тунели се изграждат по този метод. Всички тунелопробивни машини работят по него. Аман от неграмотни писачи, които хем не знаят, хем не могат да питат, когато не знаят. https://en.wikipedia.org/wiki/NewAustriantunnelling_method

На всеки два метра се изчаква първо да излязат пушекът и вредните газове от взрива И какво излиза? ПУШЕКЪТ Е БЕЗВРЕДЕН ГАЗ!!! А ако е вреден, значи е течност, твърдо вещество или плазма... А вредните газове не са пушек... Значи серният двуокис тровещ Стара Загода десетилетия не е бил пушек... Журналистиката е съвкупност от три неща - да умееш да отсяваш важното, да умееш да го преставиш интригуващо и да имаш базови познания в областта, в която пишеш... Тук познанията и с лупа не можеш да ги намериш...

Първо за това щах да пиша, но си намерих друга тема.

Тунелът се строи от десет месеца и досега са готови 70 метра. Ако продължат с тази скорост, за 7 км ще им трябват не три, а поне осемдесет години.

А някой не се ли запитва такъв дълъг тунел дали е съвместим и подходящ за кочините на БДЖ-то които се палят и развалят през ден.

Източник: https://www.sciencelearn.org.nz/resources/748-what-is-smoke Smoke is a collection of tiny solid, liquid and gas particles. Although smoke can contain hundreds of different chemicals and fumes, visible smoke is mostly carbon (soot), tar, oils and ash.

Борисов да копае? Абсурд! Той може две неща. Да копае и да не копае! При него е застъпено второто! На този му дай джипки и магистрали!

На този му дай джипки и магистрали???? Копае се. По правилно е да се каже на този му дай тунели и магистрали.

За какво ние тунел, след като няма ток за влаковете

Отново "пропуснаха" да кажат, че това е проект започнат от ГЕРБ. Иначе тези в момента само крадът и викат НЯМА ПАРИ...

Всички магистрали ги започна бай Тошо, ама това не пречи да ги открива тиквоча.

А под Шипка кога?

Е Тошо с такава скорост строеше, чеи внуците му нямаше да ги завършат. Те той си направи пътя до неговото село, нали. Типично по коМсомолски

Аз мисля, че тунелът под ШИПКА е по-належащ за България. Турците бяха готови да строят за да се модернизира коридора Кпитан Андреево (Лесово) – ШИПКА – Русе!

160км/я ... когато скоростните трасета в ес са 260-320 ... абе вие крадете ли или сте просто некомпетентни?

По-идиотски проект скоро няма да имаме. Ама много им пука на българите за железницата, че и какво щяло да е край Костенец. Хората масово си карат колите, дори и да не беше така, точно там ли беше най-важното място за такъв дълъг тунел?!

що за глупост е тва, но като се има предвид, че бдж е пуснала влак горна ор. - пловдив през СОФИЯ!!! какво ни баламосвате, то е ясно, че тая работа не е читава!

Типично за мисирка, сър.

направете правителство, отрежете главата на бдж от кръста, че толкова хораа разчитат тая шайка да бъде ометена!

Даже нещо добро като се прави, на първо място да виждаме в него корупция, вместо да се зарадваме

Ганьо си иска цървулите. Вместо да са доволни, че държавна компания усвоява европейски средства за милиарди и то за най-екологичния транспорт "Железопътния", те плюят и храчат. Тунели под Шипка и всякакви други. Парите са целеви. Това ще остане на децата ни .

...се сещам за поговорката от баба ми: "Простотията не ходи в гората, а по хората ходи". Имам предвид прости хора като теб.

А нещо за Аспаруховият мост във Варна който от построяването му 47г.не е ремонтиран.Да не се повтори случаят от Италия.

От поне 60% от коментарите е видно че си прав. Пълно е с истински цървули сред коментаторите.

Бой Тошо колкото пътища, язовири и железници е построил, сигурно не са бил роден тогава. И сигурно не знаеш, че е имало и самолети от София до Русе и до Г. Оряховица. Прочети малко историята от старите книги и по малко телевизия гледай, защото след време и внуците ще ти се смеят. Панимаеш.

- казал най-големия простак, понеже виждал, че няма нищо аргументирано в своя защита.

Добре, че бати Боко купи онази машина-къртица от Германия за метрото! Без нея нищо нямаше да можем да изкопаем!

От какво значение е този ЖЕЛЕЗОПЪТЕН тунел? Ще улесни какво? Колко хора ще усетят ефекта му на ден? А на година? А между другото, северна и южна България още чакат някой да ги свърже...а ние на влакчета си играем.

Има си кмет, питайте го.

вие сериозно ли? и за това ни харчите данъците? сега ще ви обясня проблема ... ако има влак с 300 км/ч, софия - варна ще е 1.5ч и хората ще мога дори да живечт в софия а да работят в пловдив или дори варна!!! това обаче не изнася на крадливия "бизнес" модел у нас дето е на ниво 1989! като гласувате, за това, имайте го предвид!

Всеки ден минавам по пътя,по който циркулират големите камиони,изкарващи земя от въпросният тунел.Първо в този район има УРАН и тамр където копаят е било уранова мина,а също и УРАНОВО хранилище.Представети си,че цялата земна маса,която се изкарва от тунела е радиоактивна ! Второ гората е невъзрвратимо изсечена и лесо парк Побит камък в момента изглежда като лунен пейзаж.Трето терене е богат на подпочвени води и в момента ,въпросните ТУРЦИ-строители ще прецакат водата на хората в района и ще я обогатят с УРАН !!! Какво БДЖ,като нямат локомотиви и влаковете от Централна гара София,тръгват с 1 час закъснение.

Едни тъпи пенсии които 45г. не смееха да говорят изобщо за пари,че е било табу сега само за кражби и корупции говорят,че е лесно така .......посерковци,айде по креавтите,че визитацията ще минава

линия казичене-софия вече я мотат година, а ще ми строят тунел ... хахахааа на кого му е притрябвал влак 160км/ч бе ранкоолу? за 5-те влака с по 3 вагона на ден ли?

на гербо-ушевите дето ги мъдрят такива проекти - тип усвояване на кинти, как се строу такава железница! 1. не се унищожава старото трасе - просто се реновира! 2. до него се изгражда ново с нови параметри поне Х1.5-2.0 спрямо старото, което значи 180-240 км/ч

и да не стане 400 хиляди българи няма да видят края на тунела, защото след 3 години ще са в отвъдното! Но по-добре късно от колкото никога, казал Марко Тотев, след като изпуснал влака!

сега ми обясни как комунистите за 50 г не успяха да построят магистрала Хемус а Бойко почти я завърши..ха.ха.ха

Щом са писали 1 милиард лева, значи проекта ще е готов и за половин милиард.

Кога ще се сети някой да започне строителство на пътен, за защо не и в допълненение железопътен тунел под Шипка?

Безопасността в жп транспорта гони авиационната. Пък ти се бутай лятото по задръстените магистрали и се моли някой камион да не спука неподходяща гума, баш когато не трябва, защотото е по-бързо! ... аааа чакай... няма да е по-бързо. Сори, ама губиш.

Китайците изграждат и са създали скоростен влак 500-900 км, ние те първа строим скоростно трасе за 160 км/h, и незнайно клоко пари ще се откраднат от този мега проект! :D Пълна мизерия :) https://it.dir.bg/tehnologii/kitay-pokaza-nay-barziya-vlak-v-sveta - ето ви и новината

Щерев, смешник, ако не бяха комунистите и строителни войски да направят най-трудния участък от АМ Хемус, боко щеше да я направи, колкото направи и най-трудният участък от АМ Струма - т.е. никак! Участъкът от АМ Струма през Кресненското дефиле не е почван и няма изгледи скоро да го почнат, отделно са измислили някакви недомислици - едното платно долу (по трасето на стария път), другото горе?!?!?

Когато през 1868-ма година в Япония пада шогуната, в българските земи вече е имало една работеща ж.п, линия - Русе-Варна и една строяща се - Цариград-Белово. В момента нивото е същото. А в Япония, старите им влакове - тези дето се движат по тесните релси - дето са като софийския трамвай, развиват 130 км/ч . А терена е като нашето Искърско дефиле.