Над 70% от автомобилите в България са над 16-годишни

Ново изследване потвърждава, че българите масово карат стари коли.

Обратно в новината

Коментари - Над 70% от автомобилите в България са над 16-годишни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мине не мине време и аре пак някой лобист на вносителите брои колко ''нови'' и колко ''стари'' коли карал българина! Ей заради такива келеши дори новата кола НЯМА да си я взема от българско представителство!

Проблема не е толкова до възрастта колкото до техническото им състояние. Има такива таралясници дето се държат цели само от птичите курешки по тях...

Това е за автомобилите, а колко българи ядат 2 качествена храна внос от европа и произведена у нас и колко българи се обличат с дрехи 2 употреба ??? Да не говорим за 1500000 българи работещи непривлекателен туд за второкласно заплащане в Европа !! Изобщо - второкласен народ, за съжаление !!

Не може да бъде вярно това. Нали в последните години все ни обясняват управляващите, как всичко било наред, колко сме били по-наред от редица европейски държави и т.н. и т.н.

Друго си беше по соца :)))Само нови коли !!! :))))

......."От Обществения съвет за пътна безопасност предлагат регистрацията на коли да бъде извадена от КАТ". На някому се иска да бъде в интерес на вносителите на МПС. Ако МПС е изправно и поддържано, доказано на преглед защо ще го спирате ? Искате да се купува ново от вашите фирмички. Ами животът в БГ е лош и нямаме пари.

Над 70% от автомобилите в България са над 16-годишни След изборите и спечелването им от БСП, очаквам този процент да достигне 90%.

АМИ КАКВИ КОЛИ ДА КАРАТ?????? КОЙ МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИ НОВА КОЛА, САМО ШЕПА ХОРА......

Огромна част от българите имат по повече от един автомобил на член от семейството. Имам поне двама компшии с по 3 и 4 коли съответно, а са с тричленни семейства. Естествено поне една от колите е стара и ако въпросът е бил "имате ли кола на над 16 години" те ще кажат да, но това не значи, че нямат и няколко по-нови. Просто поредната малоумна статистика.

Ей, мамицата ви гнусна, алчна! Не са проблем старите коли, а шофьорите! Я вижте в нета колко милиардери по света карат коли на по 20 години и повече! Всички стари коли са много по-здрави и евтини за поддръжка, а с пълен инжекцион стават и доста по-икономични и еколотични! Долно, лакомо племе са това вносителите на нови автомобили!

Стига с глупости сте занимавали нарада....!?Не възрастта на автомобила е критерий за изправността му !?..Вярно е , че се купуват стари коли ,макар да няма 1 българин който иска да е сабственик на по-нов..!?Нооо действителността у нас ,създадена от КРАДЛИВИТЕ политици ни принуждава да си купуваме втора употреба коли и да ги пазиме и караме до 30-та им година !Но аз примерно със 17 годишната си МАЗДА изминавам годишно не повече от3-5 000кми съм на 170 000км и я поддържам в техническа изправност , докато има коли -до 5 години с пробег над 200 000 и по-неподдържани и опасни от моята...!?Така , че тия изводи се най-малко -некоректни...!

има стар виц... ако направат лакията но 20 стотинки и колите по 2 лева7 българите сами ще се изтребат.

А направихте ли статистика, колко от тях ходят на зъболекар? Имате предвид, че първо е колата, после са зъбите! Бедни сме просто! Това е! И не са виновни хората, не е виновен бизнеса. Виновни са мръсните политици за нашето състояние. Мръсно и продажно племе, от което не можахме да се отървем. Не мога да проумея как продължавате да гласувате за някои от тях. Не мога.

Някой подготвя нов данъъък?....

България е автомобилна морга за старите таратайки на Европа.Защо е така ли? Защото е бедна държава със смотани управници и политици.Само Бойко Борисов и Веско Марешки мислят за доброто на отчаяния българския народ.

Пълни глупости ,стари коли катастрофи .Истината е че благодарение на чудесната пътна настилка колите стават на дреб и неплатежоспособният собственик тип "на гол г.з чифте пищови " не може да осигури нормални резервни части понеже повечето са от на евтините китайски .От друга гледна точка е купените книжки и съвеста на редовият шофьор който си кара както си знае понеже и да го хванат ще бутне някой лев и ще си прави каквото поиска .Колата може и да е на 100 години ,ако е подържана и ремонтирана ,съхранявана правилно не тя , а задкормилното устройство е виновно за пътното и поведение .Когато държавата се пребори с по горните фактори тогава да търси вината в остарелия автопарк . П.С. За сведение карам кола на 8 години , а също и такава на 23 подържани са с ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ от офицялните вносители и двете са безупречни и ми доставят голямо удоволствие .Не е евтино ,но сигурно !!!

А не Лади и Москвичи.

``Възрастта на автомобилите в страната ни е една от предпоставките за произшествията по пътищата`` Не не е. Предпоставка са следните фактори: окаяното състояние на пътищата в рискови участъци, несъобразеното поставяне на знаци (например на Хемус има знаци за ограничение на скоростта до 50км....на магистрала!!!), ниската култура на водачите, ниското качество на обучение на шофиорите, предпоставки за корупция и ``покупка`` на свидетелства за управление..... Старите коли не са проблем сами по себе си, освен може би от еколгична гледна точка. Ако един водач поддържа колата, както трябва и я кара по нормални пътища и разбира, че не е в състезателен болид, колата няма да е абсолютно никакъв рисков фактор. Изказвания като това, което са направили по-горе ме убеждава, че в България все повече затъпяваме

Дедо Попе, политиците ни са представителна извадка от народа. Те да не са расли някъде другаде? Истината е, че 90% от българите, на мястото на тези политици дето иначе ги псуват - биха правели абсолютно същото. Защото нормалните българи отдавна са или избити, или изселени, или емигрирали. Тука е останало едно племе, което само гледа далаверка, келепир, да крадне, да не работи. И все някой друг да му е виновен. Нормалните хора, които не се вписват в това горното - са малцинство. Затова и политиците ни са "такива". Не само политиците, всички сме такива. Затова ще си караме старите таратайки, и все някой друг ще ни е виновен за това.

за доходите съвсем скоро 20 годишните коли ще ги имаме за "младоци". Някой задава ли си въпроса откъде едно 4 членно семейство с доход под 2000 лева месечно ще намери пари за нов автомобил?

В джоба му iPhon 7, а колата му бълва като ТЕЦ на въглища, такъв трябва не само да му я спрат от движение ами и яка глоба.Глоба и там къде е минал преглед. И на съд за опит за увреждане на здравето на гражданите.

Това изследване е почнало по времето на Боко. Познай кой ти е точил теслата с нов данък

напротив, виновни са хората...виновен си ти, виновен съм аз, всички ние, защото позволяваме на това безобразие да продължава. Политиците се възползват от положението, това е

ПРИ КАПИТАЛИЗМА ЧАКАШ 16 ГОДИНИ В МОТОТЕХНИКА ЗА ДА СИ КУПИШ ГЕРМАНСКИ ТРОШАЛЯК :)) ...:)))

loyola

Пълни глупости ... на търкалета. Единственото ценно е предложението да облекчат режима на регистрация! Като ще ставаме европейци, защо не направим регистрацията като там?

като гледам какво гробници и дараци се с нови регистрации в софето направо лошо ми става. Да не говорим че по централните кръстовища човек не може да си поеме дъх щото ще падне отровен от таралясниците без никаква филтрация и с отрязани катализатори.

последно 70% от българите имат такиваколи или 70% от колите в България са над 16 години ? за един приятел питам, понеже има разлика

Аа виж, това е друго. Един от малкото случаи да пуснеш коментар без шизофренията ти "а пък при нас в Америка"

loyola

Ми много ясно - ще тегли кредит!!!

Държавата първо да оправи пътищата и да се справи с кражбите на нови коли и след това да се чуди защо хората предпочитат да карат стари коли. Естествено, че на никой не му се иска да кара стара кола, но и никой не иска да му откраднат новата кола или да си я разбие по зейналите навсякъде дупки. . . . .

Забраната за "нов внос" на автомобили над 5 години вече не е въпрос на дискусия, а на оцеляване!

Ох ох, това било платено от вносителите на коли... ама какви сте жалки, не е истина просто. Бедни сме били, политиците ни виновни, капиталистът ни виновен че дава малка заплата - все НЯКОЙ ДРУГ виновен. Жалка българска история. Няма да ме разберете. Хора, на които основният им инстинкт е "да не се минат" няма как да разберат защо едни хора карат нови коли, а други не. Просто няма.

Не съм прочел статистика,колко тежки катастрофи са станали от неизправни технически автомобила??Може някъде да я има???

защо ли е така в потурландия.дето казва народа,кои ми сра в гащите

изследване? в смисъл, излези са на улицата и са видяли мизерията ли, какво ?

Аз карам 40 год. ретро ЛМПС и изминавам по 350 км. годишно. Изправен, подържан със сменени основни части и механизми. Ще ме спрете ли ? Заради това, че на някой му се пълни гушката от закупуването на ново МПС, може би със заем от банката.

Аз пък що ли си мисля, че проблемът е в задкормилното устройство, а не във възрастта на колата.... според мен дали ще караш и четеш книжка в 20 годишна кола или в чисто нова е все едно и също.... (между другото това ми се е случвало, на един завой един в моята лента, като погледнах, той в едната ръка държи малка синя книжка, подобна на библите, дето ги дават в някои църкви).

мисли ги малко тия неща преди да ги дрънкаш. Старите коли без катализатори са 80% бензинови, а от тия 80% бензинови, почти всичките карат на ГАЗ! Няма отрови, има водна пара! ТА ...ако наистина не можеш да си поемеш въздух отивай на лекар да те види, тикво платена !

ПОНЕ ПРИ СОЦИАЛИЗМА КАТО ОТИДЕШ В МОТОТЕХНИКА ТИ ДАВАХА НОВА КОЛА ... А СЕГА 16 ГОДИШЕН ТРОШЛЯК :))

Ебаси гадното!

Над 70% от автомобилите в България са над 16-годишни- Е чудно защо така......?????

айде пак принудителна продажба. това е практика в дивите западналяшки държави, за да се стимулира икономиката. КАТАСТРОФИТЕ С НОВИ КОЛИ СА ПОВЕЧЕ. шофьорите разчитат на електрониката, диаметърът на гумите се вдигна, мощността на моторите се вдигна, кара се бясно - и накрая се появи някой идиот, на който старите коли са му криви.

Държах тефтерче на което ми начертаха как да стигна.

статията поръчкова ли е и кой има интерес от нея.Отворете си очите,болшинството от катастрофите са с нови и мощни коли,движещи се с големи скорости и нарушавайки всички закони ,защото са безнаказани,а горкия беден човечец няма никакъв друг изход,освен да плаща всички безумия на държавата,да поддържа в пълна изправност колите си ,защото и най малката глоба и стрес го унищожават

Всички коли над 10 години, особено тия под евро 4 стандарта, увеличаване поголовно на данъка и на всеки 6 месеца преглед. За сметка на това новите коли със символичен данък първите 5 години.

Писанията за възрастта на колите и значението й като фактор за пътната безопасност са поръчани и, разбира се, добре платени от съответните чорбаджии-изедници /собственици на магазини за продажба на коли/. Не възрастта на колите, а ниската култура и недостатъчното образование на голяма част от населението у нас, респ. на притежаващите шофьорска книжка, както и корупцията тук /много от книжките са купени/ са факторът от който зависи пътната безопасност. В САЩ /!!!!!!/ има много повече и много по-стари коли отколкото у нас, но ПТП-тата там са значително по-малко. Причината ? Тя е в човешкия фактор - се кара не както у нас.

а ти да земеш малко да се ограмотиш функционално А? такива стари произведени без катализатор от 15 години няма. настоящите без катализатор са с премахнат такъв. анадънмо?