Ще съсипе ли коронавирусът авиационната индустрия?

В началото на март общите загуби бяха оценени на 113 милиарда долара

Обратно в новината

Коментари - Ще съсипе ли коронавирусът авиационната индустрия? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не виждам, какъв е смисълът, да се помага на компании, които не са рентабилни. Настана времето, което да спре тази лудница наречена масова туристика и евтини полети. Ако не осъзнаем това тогава нищо не сме научили от тази ситуация. И всичко ще се върна в пълна сила и даже по-лошо ще бъде. Разбира екипажите и всички, които са в тази авиоиндустрия, но не може, да продължава по този начин. 1. Горивото, не се облага с ДДС 2. Билетите не се облагат с ДДС 3. Таксите си ги пралащаме ние С няколко думи, политиците подкрепят авио бизнеса за сметка на развитието на железопътните пътища. Този балон се спука, надявам се, че няма да се напълни отново!

Твърде интересно. Нека напомня как получават приходите си въпросните авиокомпании. Решаваш, че ще пътуваш след пет месеца. Плащаш билет за напр. за 300 евро, естествено, на най-ниска цена без опция анулиране, тъй като с такава възможност цената е потресаЮща. След пет месеца ти се налага да не пътуваш, да отложиш пътуването, или да изпратиш например брат ти или колега. Това, разбира се, е невъзможно. Глобяват те с пълните разходи на авиокомпанията, включително за гориво, и ти възстановяват частично летищните такси, обичайно макс. 50 евро. И така, авиокомпанията е разполагала с парите ти 5 месеца, след това ти ги открадва и продава мястото ти на цена около 500 евро малко преди полета на някой закъсал, който наистина трябва да пътува в последния момент. Да не говорим, че от няколко години вече продават повече места от наличните в самолета и все по-често могат да ти откажат да те качат. Амииии.... мисля че такива структури трябва да фалират, а не да бъдат спасявани.

Да се чудиш кой може да удари минус на подобен пост. Това си е самата истина.

Не е! Всяка авиокомпания има собствена тарифна политика и правила за възстановяване на суми по неизползван билет. Да се слагат всички под "общ знаменател" е некомпетентно.

Боклук БОрисов Банкя-лията, ако е болен от някакъв КИТАЙСКИ вирус, нека си стои вкъщи и да носи маска да НЕ заразява колконите.. НО не може да кара цяла БЪлгария да харчи пари и да купува и да носи АРАБСКИ маски.... Да мре заедно с китайския вирус и АРАБСКИТЕ маски.

Пилотче, вече няма да е това което беше. Аз лично прекратявам с пътуванията, колкото и да ми обясняваш колко планински е въздуха в купето, където дишат 200-300 човека. No Thank you!

Май по добре такива като тебе въобще да не пътуват!

Какво ти е виновен пилота - върши си работата ! Все едно микробиолозите да са ти виновни, че има коронавирус ! Виновна е компанията, че се опитва да изцоца повече кинти и да свие разходите максимално. Ако питаш пилота - би предпочел да вози в супер луксозен джет шепа пътници и всеки си диша въздух по поръчка.

Дреме ми. Аз пътувах каквото пътувах и то доста. Има една излишна истерия по тия летища. Хайде дистанционно да се свързваме и всеки да си стои малко нан дъ-то. То не са самолети, летища, атентати и зарази. Ай байгън. От наше село по убаво нема.

Сривът на авиоиндудтрията е прекрасен повод да се инвестира в железопътния транспорт. Скоростни влакове, които за един час могат да те докарат от София до Варна, но без досадните чекиране, проверки, паспортен контрол и двучасово стоене на летището. Така всъщност при по-кратките разстояния хората ще печелят време. Икономично, евтино, екологично, практично и щр имаш да запяш през прозореца, докато пътуваш.

Забравяш, че един поставен от команчите камък на релсите може да убие стотици. Не че в БГ имаме пари за подобни инвестиции.

Аз нямам нищо против да се върнем в 80-те. Светът беше по-нормален тогава. Сега твърде много хора печелят и то безобразно много, без да работят! Само качват клипчета е Ютюб как си разхождат кучето. 80-те означава отново да говорим за милиони, а не за милиарди и трилиони. Реални икономики, базирани на истински положен труд, а не на виртуални мънимейкъри и криптопростотии. През 80-те харчехме това, което имахме, а не онова, което обещавахме да притежаваме след 20 години. Банките бяха слуги и помощници, не господари. Да, много хора ще загубят работата си и ще трябва да се върнат в своя Боклукстан, но хиляди години това е било нормално. Защо сега глобализацията, мултикултурализмът и паневропеизмът изкривиха представите ни за живота и вече е неестестествено българин да произвежда нещо българско за българите? Сривът поради Ковид-19изглежда страшен, но в края на краищата ще ни върне - надявам се! - към нашите корени и ще преосмисли тов наше изкуствено битие. Содом и Гомор, които сами си създадохме...

Коя банка ви беше слуга през 80-те?

ДСК и беше българска.

През 80-те в банките в Европа (съжалявам - не съм живял в България тогава) те обгрижваха вежливи хора, а не странни онлайн-приложения. Щом си си вложил парите там, те очакваха истински, растящи, а не отрицателни лихви. Банката влагаше парите ти в реално действащи предприемачески проекти с нисък, но сигурен доход. Сега те примамват да инвестираш във високорискови групи фондове "с дългосрочен инвестиционен хоризонт." Обслужваха повече парите ти, а не предимно твоите кредити. И не те цакаха с такси за това и онова, за да имат пари да дадат 160 000 лева на всеки 20-годишен гащник с мечта да си купи апатртамент с гараж.

Авиационната индустрия усеща вече накъде отиват нещата ,глобализацията свърши .Няма смисъл да се пресмятат загубите от неосъществените полети,От няколко месеца светът живее в нова реалност,по-добре да пресметнат какви печалби са имали преди пандемията.

бъркате глаголното време.... тя вече е разсипана

Абе тез само да махнат карантината. Веднага я в Турция, я в Испания я в Италия. Даже ако са евтини полетите и на по екзотични дестинации. В дупка няма да се вра. Па плажче и кеф.

Те, не замърсяват ли "Околната среда"??? Как са там с CО2, не са ли причина за Глобалното затопляне, Озоновата дупка, Топенето на ледовете и.т.н...или имат "Катализатори" , ами с децибелите на шума Как са???? Кво риват сега ,....милиарди хора плащат измислени данъци за автомобилите си за къщите , за земята си, за водата която пият и вече и за въздуха които дишат !!;)) Тея Бого-Hамазани ли са,...или там са акулите инвеститори и крадци на пари и сега квичат, че пострадали???;))

Споко, сега Найлон Мъск, като нацвъка сателитите си на всеки квадратен метър, над чужди въздушни пространства, ще сте като под мрежа за комари,... Ама, на такива няма кой да им прави забележка за замърсяване на въздуха, нали?! Малко ли боклуци летят около Земята?! ''Милиардерът'', дето лапа парите на данъкоплатците, то и аз мога да съм такъв милиардер. Не ми е мъчно за алчните собсвеници на авиокомпании, дето пренасят пяници и силиконови кухавели от осрвов на остров. А, домати и ягоди има за бране и у БГ. Що да берете чуждите?! И земя има достатъчно за всички в БГ, що да живеете по караваните?! По летищата и обувките ни събуваха, мереха до последния грам и ни ровеха в багажа и се държаха с нас като с престъпници, по летищата. Хайде, долу и надолу на авио-индустрията, гудбай. Ако, няма работа в авио-компаниите, арогатните служители, да заминават, с мотиките към село. И там да им се сцепят галошите, наглеци безмозъчни, назначавани по роднинска линия.

Защо посточнно ми се набива в главата, как някоя голяма компания или милиардер за загубили/спечелили нещо? На запад счетоводните стандарти са други. Пример: Аз имам къща. Тази къща струва 100х. Цените на имотите се вдигат и МОГА да продам къщата за 120х. Според тях аз съм забгатял с 20%. Да ама аз НЕ СЪМ ПРОДАЛ къщата. ЩЕ забогатея СЛЕД като я продам. (ако я продам разбира се). Същите сметки там са и със загубите...

Пандемията се движи на много различни скорости и докато ние се надяваме скоро да преминем пика, то в други страни тя тепърва набира скорост или ще тръгва. Вторият факт за който трябва да се държи сметка е, че един цял самолет с израелски туристи от Банско показа повече заболяли от отчетените в самото Банско и затова съветвам и предлагам: Да се затворят и въздушните граници. Самолетите са със 100% използване на централни климатици, при което всички пътници са принудени да дишат въздуха от климатика в продължение на няколко часа и при наличие и само на един вирусоносител (може да не е болен и да не бъде засечен от термокамерите), то е възможно заразата да циркулира в целия самолет. Климатикът не може да бъде изключен - външната температура на тези височини е обикновено около минус 60 градуса по Целзий, също така жизнено важно е и постъпването на кислород и естествено не можем да отворим прозорците, а въздушните филтри, дори да са хартиени и дори авиокомпаниите да декларират, че редовно биват подменяни, обикновено задържат частици до около 5 микрона, което е недостатъчно. Съветът е да се затворят и въздушните граници поне докато отмине пикът на епидемията в световен мащаб, защото самолетите ни свързват с целия свят.

Пътнико свиден! Имам повече от 200 полета ( повече от 200часа- повече от 15000 часа - не е правописна грешка!). Във всеки пътнически самолет има така наречените хепа - филтри! Освен това преди да стигне до високомерния ти нос, въздуха преминава през паковете на двигателя с висока температура и после се охлажда.... многократна температурна циркулация....нищо не оцелява!!! Проблема е че е въздуха става сух и не е много добър за дългосрочно ползване! Но от друга страна вирусите не обичат сух въздух, така че отново си запазен!

Не знам какво е, само знам, че веднаж с поляците, презокенаски полет, ЕПА филтрите бяха пробити и в кабината стана като даракчийница. Осем часа не искам да ти казвам какво стана с носа ми, излизаха кирпичи от вътре. Не знам как оцелях.

Уважавам много пилотите, но собсвеният ми опит сочи, че най-малко 30-40 пъти съм хващал грип по време на полет, като повечето ми полети са с Луфтханза, което трябва да значи нещо. Сега също се интересувам какви мерки се взимат от авиокомпаниите и ми казаха, че по-често сменяли филтрите, но остават въпросите - кои компании, за кои полети и т.н.

Позволете ми да Ви възразя. Високомерни не са пътниците, а именно пилотите и бордният, пък и наземният персонал. Точно това ме отвращава и опитвам да избегна някои авиокомпании, включително и тази, на която съм HON circle member.

Мокро предложение е следното Да бъдат така добри да почнат да возят стоки повтарям стоки ма цената на живо или обемно тегло както им е сгодно на пътник . И кво ще излезе че вместо свиня 100 кг да докарат от точка x do y за 100 евро примерно да ми таксува Dhl 100 кила карго за 100 евро и ще живнат със сигурност

Искам си дирижаблите.

Вируса няма да съсипе тази индустрия. Ще я съсипе всичко това което оправдават с вируса ! Преди 10-тина години минаха по страшни вируси от медицинска гледна точка, ама нямаше какво толкова да им се приписва. Сега, тоя вирус, ако не сте разбрали ни е виновен за всичко що натвориха управляващи идиоти по Света !!!

Авиобизнеса стана жертва на собствената си алчност. Ако компаниите бях спрели полетите до Китай още средата на януари, сега нямаше да има пандемия и фалити за тях

и без това тая авиация е на път да съсипе света; куцо, кьораво и сакато джитка по небето за щяло и нещяло, от чиста суета и слободия, не е зле да се спихне туй онуй, да си поседнат на задника ягодоберачите, а англетата да поклечат малко в лехичките, студентите могат да поработят и у нас, аре нЕма нужда да се ходи до Америка, ти да видиш що е работа, що е летене - фукня и ветър, северозападен.

Не коронавирусът,а медиите и политиците ще съсипят всичко! Но на първо място са медиите,които всяха паника и страх у хората заради най скапания вирус на света,а след това са паникьосаните политици,които затвориха всичко и върнаха света в каменната ера!

Скоро ще сме с кожени препаски и копия или боздуган, но ще имаме чипове в тиквите. Какво блаженство.....

Още един доброволец за Пирогов?

Борката ще каже ?

3-6 месеца лишение от шоф. книжка е нищо. затова сме на това дередже..

ще им се наложи да ходят на студентски бригади през океана с канута - по-евтино, по-незаразно, в пълна изолация. А иначе - когат стигнат, бре! Ония така са го откинали, че ще чакат младата кръв

Аааааа, като таксуваха по 30 Евро за куфар и се заяждаха за 500 грама, за да го таксуват за свръхбагаж им беше добре. Да го духат под вода сега. Да фалират колкото се може повече авиокомпании до края на годината.

Искаш за 30 лева да те закарат на 2000+ км, че и 25кг куфар да ти прекарат... А един масаж включен в цената, че си много готин, не искаш ли?

И оная индустрия със корабите ще съсипе!

И още нещо, точно този самолет на снимката/товарен/ може и по натоварени да станат.

Няма много от него.

Ми, стига сте писали глупости. Напълно прав / права сте, господине или госпожо.

Ще се разплача бай Ганя няма да може да пътува за 30 евро до ГЕрмания с Раяна ... :))

иван

E Копелета идва времето на ТЕЛЕПОРТАЦЙИТЕ какви самолети бре я да връщат парите от сделката с нашите F-16 Нали още не са почнали да ги сглобяват хахаахаа

нека я съсипе много станаха пътуванията кеф и от снобизъм които причениха тая пандемия а и затоплят климата и цапат планетата ако полетите спрат пандемиато щи изчезне завинаги

България дали ще получи Ф 16 от САЩ, за които Борисов плати предварително няколко милиарда ?

Ще ги получи. Както си получихме и чернобилските реактори ,които стоят завити под найлони в Белене. Както и за други неща и за предплащането на самолетите не си разбрал. Парите са на наша сметка в американска банка (не в КТБ) и носят доход на титуляря. Дано си разбрал, цървул ! But, can't argue with stupid.

Ше ги получи след 15 - 20 години при добро стечение на обстоятелствата.

Колко далновидно е било правителството на Костов че продадоха националната ни авиокомпания за 1 долар и сега поне тези проблеми ги нямаме.Някаква Гат беше и успя всичко да продаде.

Гад Заеби се казваше, от Израел

Гад Заееби е НАЙ - големия вносител на маркови стоки, автомобили и притежател на НАЙ-големите МОЛове в ИЗРАЕЛ

Ти ако мислиш, че за българия аир няма да има помощи? Само щото реално не са спирали изобщо и до ден днешен яко возят гастербайтери наляво-надясно не са се наредили на опашката с протегната ръчичка да викат дай.

България Еър са си наши! честните "бизнесмени" от ТИМ, Варна са собственици!

Бг ер бяха първите, които спряха полетите си до държавите в които се появи коронавирусът. Да се сетим за раян, които разнасяха хора насам натам до последно и докараха безброй болни. Помощи трябва да има за всички авиокомпании, които обслужват въздушните ни линии.

Как ще фалират като откраднаха парите за билите на хората и не им ги върнаха. Вземи тоя ваучер казаха, ама догодина да си чакаш ваучера от тях, е все едно от умрял писмо да чакаш.

Аз приветствам спирането на полети, то какво беше преди самолет до самолет в небето, птиците се ошашавиха, хората също.

Ами ти защо не спреш да ходиш? Бездомните кучета и горските животни в планините се ошашавиха от пешеходци като теб!

Цялото небе се беше напълнило със самолети, а малко да спрат.

Грета Тунберг.

И какво се оказа? Въпреки спрените полети, минимизираното автомобилно движение и индустрия и кристалния въздух, тази година се очаквала да бъде една от най-горещите.

И това го съсипва а и тъпата европейска реголация 261 която само пълни джобовете на адвокати измамници

регУлация

Преди кризата Боинг беше на път да фалира заради скандала с 2-те катастрофи причинени от конструктивни недостатъци на модела, но... вирусът ги спаси ;)

Стига сте писали глупости!

Да ще го съсипе!