Съветската космическа станция "Венера 9" ще падне на Земята
Очаква се парчета от обекта да достигнат планетата ни след 4-7 години
Обратно в новинатаКоментари - Съветската космическа станция "Венера 9" ще падне на Земята | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
292 (нерегистриран)
Специално за обекта, нарекъл се "м да". Брато, преди да излезе филмът "Аполо 13", които явно си гледал с отворена уста, имаше един друг, пак американски - "Полетът на Кеприкорн". Класика. Гледай и него и може да ти светне, че истината не е толкова елементарна философска категория. Героят на друг класически американски филм "Телевизионните новини" казва: "Телевизията не е това, което виждате, телевизията е това, което някой друг иска да видите". Та това дето един казал "по телевизора", как видял друг да излита за лунната, пък после оня като се върнал му разказал колко е интересно там, макар и малко ветровито, пък той го разказал на теб от някакво телевизионно шоу, наречено новини.... Брато, дай малко по-сериозно!
Дада (нерегистриран)
Истината е елементарна. Обаче тъпаците като тебе търсят под вола теле. Полета на Кеприкорн е 10 години след кацанията на Луната. И там както виждаш се опитаха да утрепат астронавтите. А всички стъпвали на Луната, както и тези летяли в окололунна орбита са си живи. Не само това, ама предаванията на излитанията, които сами по себе си директно са наблюдавани от стотици хиляди на място, са предавани директно и по телевизията в цял свят, като това са часове наред с коментари снимки и квото се сетиш на място. Кацанията също са предавани директно, като има два комуникационни центъра на Земята, като единия е в Австралия. Излъчвани са над 300 часа, местата на кацанията са известни, следите от ровърите се виждат и са наблюдавани от японски сонди, артефактите от кацанията си стоят, лазерните огледала си стоят. Нали американците не можели да пращат автоматични апарати? Как са кацнали тогава на Луната, че и автоматично са разпънали огледала, оставили са следи от ровъри километри, 24 души са били или са обикаляли около Луната, не един път, а 6 пъти са кацали. Та като гледаш филми с отворена уста гледай да не лапнеш някоя муха, че тези в тиквата ти и без това са много.
Аз 123 (нерегистриран)
А така бил казал астрономът историк Павел Шубин, ако беше добър историк щеше да знае че става въпрос за Венера - 8. Справка "Википедия". А Венера - 9 изпълнява своята мисия успешно и предава първите в света снимки от Венера.
Stan Stan
Чак след 4-7 години. Но дойчевелето ще ни напомня на всеки 2-3 месеца. Докато всички разберат - руските станции само падат, корейските не излитат, а американските само излитат и си стоят като заковани в космоса :) :) Никога не падат, за разлика от руските. Колкото повече им свършва горивото, все по-нагоре се качват по орбитата :)
Споко (нерегистриран)
Днешните оръжия са способни да поразят сателит на околоземна орбита ! Не я мислете !
Ак 47 (нерегистриран)
Руснаците сами изстреляха първия сателит в космоса Спутник и качиха първия човек в Космоса Юрии Гагарин....А кравите знаят само да плагиатстват и добре че беше нацито фон Браун, че иначе да гледаха космоса през крив макарон!
Stan Stan
И вторият човек в космоса, също - на 12 април 1961-ва лети Гагарин. На 6-ти август Титов, орбитален полет (орбитален, поне една витка около земята) американците правят чак на 20 февруари 1962-ра, Джон Глен, Меркурий-6. История, няма как да я промениш. Дойчевелето все се опитва, ама всуе.
Дада (нерегистриран)
Отвлечените германски инженери от руснаците са стотици, както и целите заводи барабар с готови ракети и планове. За Гагарин няма доказателства, че е летял, а напротив има редица лъжи на руснаците разобличени в последствие от самите тях, което поставя под съмнение този полет. Титов е първият прекарал денонощие в Космоса и е направил няколко обиколки на Земята.
Filip (нерегистриран)
Е тва е...Само руснак може да те замерва с космическа станция...
Уикипедия (нерегистриран)
Венера 9 е автоматичен космически апарат, изстрелян от СССР на 8 юни 1975 г. 02:38 стандартно време с цел изследване на Венера. Апаратът каца на повърхността в 05:13 ст. вр. на място с координати 31,01° сев. ш. и 291,64° изт. д. с възможна грешка от 150 km. Венера 9 е първият апарат предал черно-бели телевизионни изображения от повърхността на Венера, разкривайки скали с размери от 30-40 cm, наличие на сенки, както и липса на прах в атомосферата
хаха (нерегистриран)
И сега като очевидно не е Венера 9, какво ша пра'ат троловете писали глупости по-долу...
Ак 47 (нерегистриран)
Руските космически станции и кораби летят ли летят......А краварските падат ли падат...пълна скръб! Който е роден да пълзи и да се влачи по корем като краварските червеи, не може да лети в космоса! Факт!
Хахаха (нерегистриран)
А ти си дърпаш ли дърпаш от зеления рай и си фъркаш ли фъркаш в облаците и наоколо се реят ли реят рублички златни...
Антонио (нерегистриран)
МКС е построена в САЩ от Руски Екип специалисти. Защото САЩ не можеха да си направят Животоподдържащите системи.
Мда (нерегистриран)
Ама разбира се, че не може. Той само пияният руснак може да ги измисли. Ама и вас ви изкопават от плиткоумен надолу...
Антонио (нерегистриран)
Чети повече бе. Чети и гледай документални АМЕРИКАНСКИ филми
... (нерегистриран)
1 Заря Държава производител Русия, a собственик САЩ. Функция - Функционален товарен блок казваш животоподдържащи???? Що не се гръмнеш? 2. Юнити - САЩ САЩ - Играе ролята на възел между няколко други модула и съхранява някои основни подсистеми на станцията 3. Звезда - Русия, Русия - Обслужващ модул и т.н Руски: 1. Обслужващ модул 2. пристанище за корабите Союз и Прогрес. 3. пристанище за корабите Союз и Прогрес. 4. пристанище за корабите Союз и Прогрес. 5. Научна лаборатория 6. Отсек за скачване Това са руските модули прави си изводите кой какво може и какво не може
Така е (нерегистриран)
Основният извод е, че без Русия МКС нямаше да има още поне 20 години...
... (нерегистриран)
Основния извод е че Русия е един таксиметров шофьор на богатите и умните хора.
... (нерегистриран)
Малеее... голяма злоба на мародератора на темата. Умира от мъка че изброявам американските станции и какво правят, докато руските са просто пристанища. чак ми блокна ИП-то. Бива ли толкова злоба бе? МКС е 50% американска, 30% ЕС+Китай и 20% Руска !!!! ФАКТ !!! Американски модули 1. Функционален товарен блок 2. Играе ролята на възел между няколко други модула и съхранява някои основни подсистеми на станцията 3. Лаборатория 4. Шлюз за излизане в космоса на астронавти и склад за съответната техника 5. Играе ролята на възел между няколко други модула и съхранява някои основни подсистеми на станцията 6. Лаборатория 7. Лаборатория и роботизирана ръка 8. Отсек за скачване 9. Играе ролята на възел между няколко други модула и съхранява някои основни подсистеми на станцията 10. Използва се за складиране на материали. Създаден е чрез модифициране на МТМ Леонардо 11. Експериментален надуваем модул
От падналите за ..... (нерегистриран)
Ама тя не е ли на Венера, чии го търси тук на Земята. То всичко пада тук, а стига замърсяване на природата или е фалшива новинката.
Ак 47 (нерегистриран)
Пффф ...тая съветска тоест руска космическа станция пада на Земята близо 50 години по късно, А краварския Скайлаб падна за отрицателно време! Да не говорим за консервите Челинджър и Колумбия !
opc (нерегистриран)
Да бе, знаем че всичко им бавно на руснаците....Особено мозъците..И колите....Краварските ускоряват за 5 сек, москвичите за 5 часа
Ак 47 (нерегистриран)
То сигурно и затова Челинджър и Колумбия се взривиха толкова бързо! Хахахахс
Е (нерегистриран)
то и няколко съюза се позатриха или доведоха мъртъв екипаж, ама то не пречи да си плещиш глупости дежурно...
Stan Stan
Недейте, недейте за мъртвите. Да не дърпаме дявола за опашката, че още колко полети престоят ! За цялата история руснаците загубиха 4-ма космонавти, два екипажа "Съюз". Американците загубиха 14 души, два екипажа на Шатъл. Дано никога не се случва повече ! Вечна памет на героите !
Съгласен (нерегистриран)
Ама това го кажи на оня олигофрен отгоре, дето се радва на взрива на совалките - това е бездушен шизофреник и трол от най-простите, дето не може да осъзнае, че навсякъде е имало проблеми и не всичко е съветски цветя и рози!
? (нерегистриран)
Ама тя не е ли кацнала на Венера? Що така бе? А Вояджър къде е?!???
opc (нерегистриран)
Че ще падне , не е нищо ново. Новина е било, когато е излетяла успешно. Че с тяхната техника...
qq (нерегистриран)
А къде е Вояджър 1?
135 (нерегистриран)
За да не се съобщи за неуспешния космически опит, тогавашното съветско ръководство е наредило станцията да се обяви като космически апарат "Космос-482"...........кОЛКО ЛИ ОЩЕ НЕЩА НЕ ЗНАЕМ ЗА ФАЛОВЕТЕ НА РАШКИТЕ.
Антонио (нерегистриран)
Най-голямата им издънка е, че качиха Кравонафти в Станция МИР. А не трябваше.
... (нерегистриран)
станцията Мир от 2001ва година е "приводнена"., или по-точно казано - се разби в в океана.
Антонио (нерегистриран)
След 30 години живот. Я разбиха. Ма добре, че ги качиха тия отрепки да видят, какво е космическа станция. А Системите на МКС са 1:1 на тези от МИР. Познай защо
... (нерегистриран)
МКС се почна от Америка 98ма година, след което се присъедини Русия 2000та. в крайна сметка 11 модули с собственост на САЩ, 6 на Русия и още няколко на Китай и ЕС.
... (нерегистриран)
грешка. на Япония и ЕС
Антониичо... (нерегистриран)
от 1986 до 2001ва са 30 години, така ли? :))) Ех... путлеристката пропагадна няма край.
до Антония (нерегистриран)
Не са суфалки, а се наричат Буран.
да (нерегистриран)
И се изстрелват от гърба на аероплан.
Дааа (нерегистриран)
Можете да разгледате Лунните модули в снимачното студио Мохаве. Сигурно и веещото се знаме още се вее в пустинята
Арт (нерегистриран)
Всички руски космически кораби тръгнали за Венера, или Луната са стигнали до околоземна орбита и до там. В следващите години, ще почнат да се връщат обратно на Земята, под формата на горящи падащи отпадъци.
Шило
Поне са тръгнали нанякъде. Янките колко космически станции са извели през 1972 год?
3евзек
Космическите апарати на янките вече гледат към звездите, а не както е според руския обичай - към Земята.
Шило
И нито едишн апарат не гледа земята? А, Мушмурок?
Шило
И, Мушмурок, надявам се, че правиш разлика между станция и носител.
007 (нерегистриран)
Ти и до там няма да стигнеш.
цитат за Шилото (нерегистриран)
Скайлаб е първата американска космическа станция. Според САЩ тя тежи 77 тона. Намирала се е в околоземна орбита от 1973 до 1979 година и е посещавана от екипаж 3 пъти (прекарват общо 171 дни на борда). Включва лаборатория за изучаване, ефектите на безтегловност и слънчева обсерватория.
РеРеплика (нерегистриран)
Салют е серия от орбитални станции на СССР, под общото название Салют. Изведени са в орбита в периода от 1971 до 1982 г. Представляват конструкции от един единствен монолитен модул, извеждан в орбита само с едно изстрелване. Станциите са извеждани в орбита с помощта на ракетата-носител „Протон“.
3евзек
Ако апаратът не е бил предназначен за Венера, тогава дали ще падне заедно с поне минималното задължително за онези времена оборудване от 12 бойни глави?
Шило
Да, носи си чадър, да не те ударят.
развеселен (нерегистриран)
Поредният ,,успех" на братушкити ни можи да ни нъ зарадва раиш лИ?! Обачи такова...за да бъда убиктивен тряа да спомена,чи и американцити ни съ кацали на Месеца ама тряваше да минат толкуз гудини и да дойде на власт Путин,че да го разбирем раиш ли?!
3евзек
Руските ракети по дизйн се проектират първо да падат на земята. Чак след това, ако се появят съмнения за противоракетна отбрана на Венера, тогава ги препрограмират и за там.
Антонио (нерегистриран)
Абе друго си е Совалките да се разпадат преди излизане в космоса.
Антония (нерегистриран)
Кои совалки? руските ли?
3евзек
Е! Едно е да се разрушават в хангара поради срутване на покрива.
Шило
Тони, два броя- американски
ех, младо и зелено... (нерегистриран)
колко ракети съветски и руски са се разпаднали преди да излетят...
KPETEHA (нерегистриран)
Доколкото се знае е кацнала на Венера и е изпратила данни оттам, след което се е опекла апаратурата. Как се е върнала в орбита около Земята може би Кубрик само може да ни каже.
Митко Пешев (нерегистриран)
Що не падат американски космически станции? Ми щото няма такива
Ама вие сте (нерегистриран)
прав. Скайлаб и е паднала
Путин (нерегистриран)
абе то още от 1972 година сме ги взели на мушката тия от 52-градусовите ширини
Swebus (нерегистриран)
Новината е напълно нелепа. Да започнем от това, че Венера-9 е изстреляна на 8 юни 1975 г. Достига успешно Венера и на 20 октомври 1975 г. спускаемия апарат каца успешно. Орбиталната част от станцията е на орбита около Слънцето.
3евзек
След като изстреляното през 1972 чудо вече не се еказвало Венера 9, значи името е било свободно. Колко ли акъл е бил необходим на руснаците да се сетят?
chavdarlk
Тъй, тъй, за името. Но според Уикипедия: --- Апаратът се разпада на четири части, две от които падат на Земята две денонощия по-късно в района на Нова Зеландия. Останалите са в орбита с перигей 204 км и апогей 9806 км и падат на Земята след повече от 9 години. --- Остава сега да падне и петата от четирите части...
... (нерегистриран)
Няма край руската агресия!!! ;)))))))))))))
ВинИерЪ (нерегистриран)
Коя плЪнИета от слънчИвата систИема бешИ ЗИемята, чИ нИ мужаФ дЪ сИ сИетИя:):):)
Gogo (нерегистриран)
Споко веи мен трият
Stanko (нерегистриран)
Ми тва не е новина.Те всичките падат рано или късно.
Е това е добре (нерегистриран)
Изпращат я до някоя планета и тя стигнала до планета,, ама не тази за която е предназначена...нешо като Москвич мислили да направят лек автомобил среден клас, а направили моторна каруца висок клас.
292 (нерегистриран)
Случва се. Те и американците изпратиха пилотиран полет до луната, пък той взе че кацна на планета с атмосфера. Ама лошо няма, поне им развя байряка.
М да (нерегистриран)
За Аполо 13знаят всички, на борда е имало хора, апропо живи и здрави. Много други отидоха на Луната и се върнаха. Дори руснаците не оспорват този факт. Сравнението ти е глупаво брато, щото руснаците още не са пратили човек на Луната, а американците вече забравиха, че са били там. Чета ти репликата и се сещам за поговорката, че е по добре да мълчиш и да те мислят за прост, отколкото да се обадиш и да разсееш всякакво съмнение.
Пак да питам баби (нерегистриран)
Кога ще падние на Зиемята че нье разбраф?
А (нерегистриран)
ОТ КЪДЕ НАМЕРИХТЕ ТИЯ НЕКАДЪРНИ ПРЕПИСВАЧИ, БЕ ДИРЦИ?
ChatGPT
Еееее... а колко по добре звучи например заглавието "Венера ще падне на Земята", нали?
dp (нерегистриран)
Южна дължина, LOL.
Наблюдател (нерегистриран)
Преписвачите от ДИР-а този път изтрепаха рибата с това опеределение: "Засега е рано да се каже къде ще падне космическата станция, но вероятно това ще стане между 52 градуса северна ширина и 52 градуса южна дължина." Учете, бе господа журналисти, учете ... абсолютно неграмотни сте !!!
ДДРОнег (нерегистриран)
Дир-е, оправете си заглавието! "Очаква се парчета от обекта да достигнат планетата ни между 52 градуса СШ и 52 градуса ЮД " Уики-то: "Геогра̀фска дължина̀ е понятие за описание разположението на дадено място на изток или запад от линия с направление север-юг, наречена начален (главен или нулев) меридиан. Тя се измерва с ъгли от 0° на основния меридиан до +180° на изток и −180° на запад. Меридиан се нарича линия с постоянна географска дължина. " Липса на 7 клас ли имате, другарЕ?!
ДДРОнег (нерегистриран)
И престанете на ме триете!!!
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно