България започва отново да сглобява самолети

България отново е сред държавите, които правят самолети. На летище “Лесново” беше представен чешкият модел, който ще се сглобява в завода “Терем-Летец”.

Обратно в новината

Коментари - България започва отново да сглобява самолети | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На лизинг ще може ли да се купи ?

А за колко време ще прелети от Ямбол до В.Търново?

Браво, успех и повече подобни новини!

Ще,ще,ще....НИЩО няма да започне България. И тази работа ще се разсъхне,като всички останали.

Може и на духинг :)

Детски играчки ли ще правим!

Чудесна новина! Дано бъде и пребъде! Дано НЕ се намерят завистници, интриганти и създатели на анти реклама, а добронамерени! Дай Боже да успяват българите!

то работата стана кат китайския джип от Ловеч- Буюк Дувар

Данса чешки ва :) ?

Skyleader не е български самолет, а чешки. Последните български самолети са проектирани и изработени от Асен Йорданов. Все едно да кажете, че колите Great Wall, които ги сглобяват край Ловеч, са български. Вижте биографията на Асен Йорданов и къде е завършил. Повечето сносни българи по онова време са завършили из Европа. То и тогава в България образованието е било на много лошо ниво.

Ключовата дума не е "самолети", а "сглобява".

Това нема начин да не е работа на Тиквата, за да защити въздушното ни пространство от руското нашествие с минимални средства.

Е чак сега ще гледаме как се разпадат самолети във въздуха , ще влезем някак в историята.

Въпреки, че съюзниците ни спънаха за десетилетия напред.

Започва се със сглобяването !После идва и конструирането . Както казват, французите ! " Апетита идва с яденето".

Ми те и там нещата са с тия джипове са доста рискови , наели са разни келемета по на 18-20г които си нямат никаква идея от автомобили но им бачкат без пари. Важното е да се бълва продукция с хипер ниска себестойност , останалото са подробности.

Очаквайте ги скоро по щандовете в Хиполенд,Джъмбо,Комсед.

от Германия поставя началото на промишленото самолетостроене в България през 30-те години на миналия век.

егати остарелия самолет,за какво е тая еуфория?

Тъпаци, какво се радвате чехите се смилили намерили работа на 20 души ,които ще сглобяват чешки самолети.

тоя е супер сигурен, няма страшно. За 2 часа отиваш с него от София до Варна. Само трябва да внимаваш когато прелиташ под колоните пътен възел Белокопитово.

българско машиностроене и приборостроене, нали се сещате.

Ето именно това липсваше на проспериращата ни индустрия! Днес самолети, утре космически совалки!

от турски кенефи сега минаха на чешки самолети а при баи тошо се праиха атомни централи и полупроводници

които не знаят имената на българските инженери, участници в космическата програма на САЩ..

Злобар...

Знае ли някой колко местен е този самолет?

Правил бай Тошо атомни електроцентрали викаш. И полупроводници... И цели проводници искаше да прави, ама не му достигна ... кабела. Уникален лош материал е взела да ражда "българска найка юнашка"

И по какво разбра че е остарял? Хайде просвети ни нас непросветените.

Браво, България започва да се възражда!

Едно е да сглобяваш съвсем друго е да произвеждаш. това е като китайските коли в Ловеч.

Ти купи ли си билет за първия презокеански полет с чешкия Скай Лидер, който ще се сглобява в България?

едноместен е, махаш всички парашути и твариш тъщата

Спрете да се подигравате ! "По-добре врабче в ръцете ,от колкото сокол в небето "....така ,че пак е нещо .

Както каза Бай Тошо при откриването на завода тогава в правец - Тая година завод за полупроводници , догодина за цели проводници.Та и ние догодина можем и совалки да почнем да сглабяме , кой знае.

Няма, щото БСП е далече от властта. Помним как навремето прогониха Ровър от Българя

Самолета е двуместен. Защо го сравнявате с луксозен автомобил? Никакъв бизнес с това не може да почне човек. По-скоро ще е глезотия за богаташите.

пич аз нали ти рекох, къв по-голям бизнес от това да се отървеш от тъщата. Пробва ли да и срежиш въжето докато санираше панеляка у Люлин?

В сайта на ТЕРЕМ - ЛЕТЕЦ няма такова нещо. Някакво представителство на фирмата има на Кукуш1А става ясно от официалния сайт на чехите.

Това добре, ама от няколко години все пак се правят самолети в България. Например от фирмата "Аероплани ДАР", така че няма нужда да бием тъпана, че чехите са отворили завод у нас. По-скоро трябва да се замислим толкова ли сме зле като заплати, че друга бивша соц държава мести производството си тук...

Е вече не сме съюзници официално от 26 години. Постепенно се откъсваме от задушаващата хватка на Русия

Супер! Аз отдавна си мечтая да взема "книжка" за ултралек самолет. Мотоделтапланите спадат към тях. Към 25 000 лв последно като проверявах е книжката, към 10 000 на мотоделтаплан на старо ... но честно казано летенето си струва всяка стотинка! Все съм се чудел ако реша да мина граница по въздух как стоят нещата. Някой знае ли?

Вие си плюйте, на мен пък ми хареса и искам едно такова самолетче... Идеално е... Ще имам проблем с паркирането, че таванчето към панелката ми е малко, а и трябва да излитам и кацам от детската площадка наблизо. Мъка, мъкаааа...

Тъщата живее в гараж :)))))) Бизнеса е за сина и-цял мезонет намаза от далаверата. :)))

Готино спортно малко самолетче за двама link

"Цветан Лазаров Лазаров е български инженер и професор. Той е най-продуктивният български авиоконструктор (самолети "ДАР", "КБ" и "ЛАЗ") и учен в областта на авиацията работил в България. През 1926 г. завършва Висшето техническо училище в Берлин по специалност "Машиностроене и самолетостроене". ДАР - Божурище. Проектира и пуска в серийно производство учебните самолети ДАР-6, ДАР-6А, ДАР-9 "Синигер" (произведени 48 броя) и прототипа на ДАР-10А "Бекас". "Капрони Български" АД - Казанлък. Преработва основно несполучливия и труден за управление учебно-тренировъчен самолет КБ-2УТ (уголемено копие на Caproni Ca.113) и пуска в серийно производство тренировъчните 2-местни самолети КБ-2А "Чучулига", КБ-3А "Чучулига I", КБ-4 "Чучулига II", КБ-5 "Чучулига III". По негови проекти и с участието на конструктори от ДСФ- Ловеч, са разработени самолетите ДАР-10Ф и тези носещи неговото име от поредицата "Лаз" - Лаз-7, Лаз-7М, Лаз-8, Лаз-12. В Държавната самолетна фабрика са произведени 160 самолета тип Лаз-7 и 150 самолета тип Лаз-7М." "Асен Йорданов (18961967) е български изобретател, инженер и авиатор със световна известност. Йорданов е смятан за основател на авиоинженерството в България и има съществени приноси в развитието на американската авиация. Като инженер участва в разработката и съставянето на документацията и инструкции за поддържане и пилотиране на известни самолети, като например летящата крепост Боинг Б-17 ( печално известен с бомбардировките над български градове през 1943-1944 г., ) , изтребителите Локхийд P-38 Лайтнинг и Къртис Хоук 81, бомбардировачите Б-24 и Б-29, както и за транспортния самолет Дъглас DC-3."

Така е права си, ама ходи на 30 бригади, нали бабо?!

Тъпунгер бедна т е фантазията какво правим. Това обаче е обяснимо за тъп прост фатмак.

И какво излиза. Българин проектира самолети, които да бомбардират България. Типично по български.

Това е смешна новина!Колко самолета ще произведем и ще продадем и на кого...по-добре не ни иформирайте!!!!!