Коментари - Авиокомпания таксува пътници на килограм | Днес.dir.bg

Авиокомпания таксува пътници на килограм

Авиокомпанията Samoa Air държи на решението си да започне да таксува пътниците съобразно теглото им, предаде Би Би Си. Цените на билетите на превозвача, изпълняващ вътрешни полети и до американска Самоа, са на килограм, предаде БГНЕС.

Обратно в новината

Коментари - Авиокомпания таксува пътници на килограм | Днес.dir.bg

Коментари

Аз това си го мисля вече 5 години-по-точно трябва да се сумират килограмите на човека и багажът му.

Korneliya

Не се надсмивайте на хората с наднормено тегло защото не се знае дали няма да ви дойде и до вашата глава.

Не става въпрос за надсмиване. Въпросът е: дискриминация? Аз тежа 76 кг., но когато имам свръх багаж с един килограм над определения ми вземат допълнителна такса, а този чието тегло е 100 - 120 кг и нормален багаж вкарва компанията в по-голям разход на керосин и .... нищо. Като ми се паднаха две нули за код сетих се : Защо не включат такса тоалет, но за определено време и за ......поединично? Все пак комунизмът си отиде и всичко е пари.

а какво да кажем за тия с ръчните багажи, дето са с размери като куфара с който пътувам ? това е тъпня да се таксуват хората според килограмите, разбирам за някой който е 150-200 кила, ама като цяло, е много дискриминиращо, макар че аз съм 50 кила, по-скоро да върнат старите размери на седалките, а не само да набутват и добавят нови места, така че да ти се опират коленето в предните седалки.

Какво ще прави Фидосова!?

Ще си плаща за теглото.

Не ще си купува двумоторен самолет само за нея със запасен двоен парашут- извън стандартите.

2 метра/109 кг. съм. Но като плащам на килограм, да ми осигуряват и място според платените килограми. Така ще е най-честно. А не да ме бутнат в седалка за 56 килограмов!!!

1.да-и за краката,т.е. колената и т.н. при полет по-дулуг от вхас-два трябва да ти е конфортно е...сега за 9 кг ...да не издребняваме :-) 2. 3. в кои самолет да се турсим? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Даже твърде закъсняло решение!!! Време е и всички останали компании да го въведат!

Предлагам и във Метрото да се мери на килограм пътниците.

А какво става ако си купя билет сега и до лятото отслабва с 10 кг - ще ми връщат ли пари? А какво става ако съм 50 кила и за да спестявам от полета реша да стана 40 и да се разболея ... т.е. искам да кажа, че идеята има и някой недостатъци...

Че има има, но има и предимства, които ми се виждат повече. Просто иска изпипване. Дали ще се позволи на по-леките пасажери да си носят повече багаж, да ли да им се дадат някакви отстъпки... Просто факта, че се заема по-малка част от товарния капацитет на самолета трябва да се премира по някакъв начин. Тогава хитрината прилагана масово - да си облека най-тежката от дрехите си, а в куфара да сложа по-леките става безсмислена.

НАПЪЛНО ПОДКРЕПЯМ!!! В момента съм 100 килограма и пак подкрепям. Като дете усетих явна несправедливост. Тогава ми се случи да пътувам със самолет. Тежах къде 38 килограма, въпреки високия си ръст и 12-те си години. Но ако куфара ми тежеше 21 килограма дължах свръхбагаж. А разни шопари по 100 килограма, че и отгоре, ако куфара им е под 20-те килограма - нищо. Последния път когато пътувах със самолет беше преди година. Аз вече съм в отбора на 100 килограмовите, но пак усетих несправедливостта. От тримата на съседните седалки, аз бях най-тънкия. Другите двама бяха една дама тип "Фидосова" и доста по-едрия от нея кавалер. А с нас в самолета беше някакъв отбор по художествена гимнастика или друг подобен спорт. Десетина момиченца едва ли достигащи 45 килограма всяка. Защо те трябваше да плащат на човек същото, като нас - тримата?

Много сте наивни.... и как мислите определят цени в големите авиокомпании? Отг. Използуват математическа статистика и средни параметри, което е технически по-лесно, отколкото индивидуално теглене на кило за глава транспортиран добитък!

роди ме мамо проз. аз сам че си тегла клечката

Проста и ефектна идея .... отдавна съм си го мислил, особено когато бях с 10 кг по-лек :) )

Като се замисля в дълбочина ми се струва много справедлива идея. Когато изпращаш колет се мерят килограмите, защо пътниците да не се мерят на килограм? Има логика, защото когато возиш едно пораснало дете ти му плащаш цял билет, а то си е дете...

Айде,дами.....махайте селикона

сИликона!!! Ограмоти се малко :)

Браво за идеята!

Преди години аз имах същата идея.Имайте пред вид че при космическите кораби е точно така , изчислява се колко струва извеждането в орбита на килограм тегло.При транспорт с леки коли и камиони е АБСОЛЮТНО същото ! Колкото е по-голямо теглото,толкова по-голям е разхода на гориво.Така е.Очаквам цената за транспорт да се определя от теглото.

Има още един много важен параметър - обемът. Особено при товарните превози. Затова има една мерна единица обемно тегло. При самолетите, за справка, 1 куб.м. = 160 кг. Таксува се по-голямото от обемното и фактическото тегло. Казвам го във връзка с това, че, аз като човек, висок 202 см, тежащ 100 кг, защо трябва да плащам колкото мъж, висок 170 см, тежащ 100 кг. при положение, че той ще ми създава голям дискомфорт. Така че не са си доизмислили концепцията. Трябва да вкарат и ширината на гъза в уравнението.

1. става? за хора оцамоа...та те са150см на 150 кг за те и,които явно не са виждали жител от островите.... 2. аз дневно давам +- 5_10 кг разлика... 3. този дето е 202 сме 100 кг незабавно да ми се обади :-) *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Наистина браво! Това би било изключително правилно решение! Никой дебелак или нормално едър човек не се възмущава в магазина, че плаща повече от "дребосъците" за едни и същи стоки, но в по-голям размер. Всички "толерантни" обаче сега ще нададат вой, че се въвежда някакъв вид сегрегация, дискриминация и пр. Не е нормално аз с моите скромни 70 кг. да плащам безумни такси за 2-3 кг т. нар. "свръхбагаж" и в същото време някой друг да минава тънко, въпреки че само той без дрехи е по тежък от мен заедно с всичкия ми багаж - при това вкарва килограмите си в салона за пътници, а не в багажното. Това всъщност е дискриминация спрямо по-леките пътници, които освен другото не притесняват седящите до тях с огромни туловища.

Korneliya

Браво хората за багаж ли ги смятате.(не съм с наднормено тегло)

Дано да стане и в други авио компании.

почвам диета

И кога ги мерят? Като си купуват билета или като се качва на самолета?

Ние ще мерим кръвно. Който не става, да фаща спалнен вагон.

е, втасахме я. Сега за Фидоска ще трябва персонален самолет да разнася теласата й(и простащината й)...Бая скъпо ще излезе на данъкоплатеца тази "народна избранница"

Една Фидоска = цял отбор "Тигри". Принципът е един и същ обаче - данъкоплатците плащат, хрантутници се возят.

Умряла съм за скапаната им авиокомпания - там нямат сьомга за Джиджи!

некой герберици ще ги превозват само в океански контейнеровози.

На дебелите българи скъпо ще им излезне!

идосова ще трябва да лети сама- цената й включва всички билети. Дано Бойко е изрита тая пача, защото само му пречи /пардон -тежи/. Същата е и другото прасе - Цачева - партийната секретарка.

Абсолютно е логично! Дебелака повече тежи, и багажа му повече тежи и повече яде и повече пие и повече място заема.

Явно не си пътувал с нещо повече от автобус и влак. В самолета седалките са си седалки и не се разширяват спрямо дебелашките задници които сядат там. Освен това си има норматив за килограми и превипението се заплаща от приносителя на куфара. Иначе логика има в цялото това решение да се плаща на килограм дори и живо тегло.

Че то и в автобусите и влаковете пак седалките са си седалки. Скоро не съм виждал да са обудвани с пейки, на които може да седнат и двама и трима, че и повече ако са кльощави.

ти кво искаш трупно ли?

Колегите са прави и аз така таксувам добитъка

Така е при колетните пратки.

Не винаги. Например от Бг до Германия бройка до 35кг - еди колко си лв, но дали е писмо или кашон с 34,990- цената е еднаква./говоря за автобусен превоз/. Наскоро един приятел решил да прати на "детенцето" някакъв документ, и като видял цената тръгна да търси по-голям кашон.

Малии... Фидосова на дълъг път... Дали има отстъпка за количество???

Не се смей!!! Не е смешно... . Ако пак я вкараме в парламента, НИЕ ще го плащаме тоя свръхбагаж. :(((

така е - смалетът не е магере,пък и магарето ще рухне, като го претоварят.

Десет долара за клизма... 11 долара по-евтин билет. Хм, на кяр си.

Коментари - Авиокомпания таксува пътници на килограм | Днес.dir.bg

Авиокомпания таксува пътници на килограм

Авиокомпанията Samoa Air държи на решението си да започне да таксува пътниците съобразно теглото им, предаде Би Би Си. Цените на билетите на превозвача, изпълняващ вътрешни полети и до американска Самоа, са на килограм, предаде БГНЕС.

Обратно в новината

Коментари - Авиокомпания таксува пътници на килограм | Днес.dir.bg

Коментари

Аз това си го мисля вече 5 години-по-точно трябва да се сумират килограмите на човека и багажът му.

Korneliya

Не се надсмивайте на хората с наднормено тегло защото не се знае дали няма да ви дойде и до вашата глава.

Не става въпрос за надсмиване. Въпросът е: дискриминация? Аз тежа 76 кг., но когато имам свръх багаж с един килограм над определения ми вземат допълнителна такса, а този чието тегло е 100 - 120 кг и нормален багаж вкарва компанията в по-голям разход на керосин и .... нищо. Като ми се паднаха две нули за код сетих се : Защо не включат такса тоалет, но за определено време и за ......поединично? Все пак комунизмът си отиде и всичко е пари.

а какво да кажем за тия с ръчните багажи, дето са с размери като куфара с който пътувам ? това е тъпня да се таксуват хората според килограмите, разбирам за някой който е 150-200 кила, ама като цяло, е много дискриминиращо, макар че аз съм 50 кила, по-скоро да върнат старите размери на седалките, а не само да набутват и добавят нови места, така че да ти се опират коленето в предните седалки.

Какво ще прави Фидосова!?

Ще си плаща за теглото.

Не ще си купува двумоторен самолет само за нея със запасен двоен парашут- извън стандартите.

2 метра/109 кг. съм. Но като плащам на килограм, да ми осигуряват и място според платените килограми. Така ще е най-честно. А не да ме бутнат в седалка за 56 килограмов!!!

1.да-и за краката,т.е. колената и т.н. при полет по-дулуг от вхас-два трябва да ти е конфортно е...сега за 9 кг ...да не издребняваме :-) 2. 3. в кои самолет да се турсим? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Даже твърде закъсняло решение!!! Време е и всички останали компании да го въведат!

Предлагам и във Метрото да се мери на килограм пътниците.

А какво става ако си купя билет сега и до лятото отслабва с 10 кг - ще ми връщат ли пари? А какво става ако съм 50 кила и за да спестявам от полета реша да стана 40 и да се разболея ... т.е. искам да кажа, че идеята има и някой недостатъци...

Че има има, но има и предимства, които ми се виждат повече. Просто иска изпипване. Дали ще се позволи на по-леките пасажери да си носят повече багаж, да ли да им се дадат някакви отстъпки... Просто факта, че се заема по-малка част от товарния капацитет на самолета трябва да се премира по някакъв начин. Тогава хитрината прилагана масово - да си облека най-тежката от дрехите си, а в куфара да сложа по-леките става безсмислена.

НАПЪЛНО ПОДКРЕПЯМ!!! В момента съм 100 килограма и пак подкрепям. Като дете усетих явна несправедливост. Тогава ми се случи да пътувам със самолет. Тежах къде 38 килограма, въпреки високия си ръст и 12-те си години. Но ако куфара ми тежеше 21 килограма дължах свръхбагаж. А разни шопари по 100 килограма, че и отгоре, ако куфара им е под 20-те килограма - нищо. Последния път когато пътувах със самолет беше преди година. Аз вече съм в отбора на 100 килограмовите, но пак усетих несправедливостта. От тримата на съседните седалки, аз бях най-тънкия. Другите двама бяха една дама тип "Фидосова" и доста по-едрия от нея кавалер. А с нас в самолета беше някакъв отбор по художествена гимнастика или друг подобен спорт. Десетина момиченца едва ли достигащи 45 килограма всяка. Защо те трябваше да плащат на човек същото, като нас - тримата?

Много сте наивни.... и как мислите определят цени в големите авиокомпании? Отг. Използуват математическа статистика и средни параметри, което е технически по-лесно, отколкото индивидуално теглене на кило за глава транспортиран добитък!

роди ме мамо проз. аз сам че си тегла клечката

Проста и ефектна идея .... отдавна съм си го мислил, особено когато бях с 10 кг по-лек :) )

Като се замисля в дълбочина ми се струва много справедлива идея. Когато изпращаш колет се мерят килограмите, защо пътниците да не се мерят на килограм? Има логика, защото когато возиш едно пораснало дете ти му плащаш цял билет, а то си е дете...

Айде,дами.....махайте селикона

сИликона!!! Ограмоти се малко :)

Браво за идеята!

Преди години аз имах същата идея.Имайте пред вид че при космическите кораби е точно така , изчислява се колко струва извеждането в орбита на килограм тегло.При транспорт с леки коли и камиони е АБСОЛЮТНО същото ! Колкото е по-голямо теглото,толкова по-голям е разхода на гориво.Така е.Очаквам цената за транспорт да се определя от теглото.

Има още един много важен параметър - обемът. Особено при товарните превози. Затова има една мерна единица обемно тегло. При самолетите, за справка, 1 куб.м. = 160 кг. Таксува се по-голямото от обемното и фактическото тегло. Казвам го във връзка с това, че, аз като човек, висок 202 см, тежащ 100 кг, защо трябва да плащам колкото мъж, висок 170 см, тежащ 100 кг. при положение, че той ще ми създава голям дискомфорт. Така че не са си доизмислили концепцията. Трябва да вкарат и ширината на гъза в уравнението.

1. става? за хора оцамоа...та те са150см на 150 кг за те и,които явно не са виждали жител от островите.... 2. аз дневно давам +- 5_10 кг разлика... 3. този дето е 202 сме 100 кг незабавно да ми се обади :-) *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Наистина браво! Това би било изключително правилно решение! Никой дебелак или нормално едър човек не се възмущава в магазина, че плаща повече от "дребосъците" за едни и същи стоки, но в по-голям размер. Всички "толерантни" обаче сега ще нададат вой, че се въвежда някакъв вид сегрегация, дискриминация и пр. Не е нормално аз с моите скромни 70 кг. да плащам безумни такси за 2-3 кг т. нар. "свръхбагаж" и в същото време някой друг да минава тънко, въпреки че само той без дрехи е по тежък от мен заедно с всичкия ми багаж - при това вкарва килограмите си в салона за пътници, а не в багажното. Това всъщност е дискриминация спрямо по-леките пътници, които освен другото не притесняват седящите до тях с огромни туловища.

Korneliya

Браво хората за багаж ли ги смятате.(не съм с наднормено тегло)

Дано да стане и в други авио компании.

почвам диета

И кога ги мерят? Като си купуват билета или като се качва на самолета?

Ние ще мерим кръвно. Който не става, да фаща спалнен вагон.

е, втасахме я. Сега за Фидоска ще трябва персонален самолет да разнася теласата й(и простащината й)...Бая скъпо ще излезе на данъкоплатеца тази "народна избранница"

Една Фидоска = цял отбор "Тигри". Принципът е един и същ обаче - данъкоплатците плащат, хрантутници се возят.

Умряла съм за скапаната им авиокомпания - там нямат сьомга за Джиджи!

некой герберици ще ги превозват само в океански контейнеровози.

На дебелите българи скъпо ще им излезне!

идосова ще трябва да лети сама- цената й включва всички билети. Дано Бойко е изрита тая пача, защото само му пречи /пардон -тежи/. Същата е и другото прасе - Цачева - партийната секретарка.

Абсолютно е логично! Дебелака повече тежи, и багажа му повече тежи и повече яде и повече пие и повече място заема.

Явно не си пътувал с нещо повече от автобус и влак. В самолета седалките са си седалки и не се разширяват спрямо дебелашките задници които сядат там. Освен това си има норматив за килограми и превипението се заплаща от приносителя на куфара. Иначе логика има в цялото това решение да се плаща на килограм дори и живо тегло.

Че то и в автобусите и влаковете пак седалките са си седалки. Скоро не съм виждал да са обудвани с пейки, на които може да седнат и двама и трима, че и повече ако са кльощави.

ти кво искаш трупно ли?

Колегите са прави и аз така таксувам добитъка

Така е при колетните пратки.

Не винаги. Например от Бг до Германия бройка до 35кг - еди колко си лв, но дали е писмо или кашон с 34,990- цената е еднаква./говоря за автобусен превоз/. Наскоро един приятел решил да прати на "детенцето" някакъв документ, и като видял цената тръгна да търси по-голям кашон.

Малии... Фидосова на дълъг път... Дали има отстъпка за количество???

Не се смей!!! Не е смешно... . Ако пак я вкараме в парламента, НИЕ ще го плащаме тоя свръхбагаж. :(((

така е - смалетът не е магере,пък и магарето ще рухне, като го претоварят.

Десет долара за клизма... 11 долара по-евтин билет. Хм, на кяр си.