Ненчев получи мандат за ремонт на Миг-овете в Полша

Ненчев получи от МС мандат да подпише договора с Полша за ремонт на МиГ-овете. НС също трябва да одобри договора след изборите.

Обратно в новината

Коментари - Ненчев получи мандат за ремонт на Миг-овете в Полша | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е па к'во, каквато раята, такива и управниците. "Що, че одим у оторизирания сервиз, като Геле у гаража мое ми ремонтира голфу! Па и Геле е нашу момче, не като ония избушляци у оторизирания сервиз"

Мандатът и Поръчката са политически и в никакъв случай - икономически състоятелни и моля без да ни рендосвате мозъците с 20% ддс и други там икономии изсмукани от пръстите, за да докажете някаква икономическа целесъобразност.

на Путин ли решихте да подписвате!

Умрял е Путин за 2 двигателя :) Сигурно ни се смее за това как нямаме 5 лева да отремонтирама руска технология на 30г а па го заплшваме с война :)

Егати министрите,от които НИЩО НЕ ЗАВИСИ ,ЕГАТИ И КАмИНЕТА?

С Ъ Д! С Ъ Д! С Ъ Д! С Ъ Д! С Ъ Д! С Ъ Д!

щото мога без лиценз от производителя да ви доставя чисто нови двигатели от Китай, ще не ми дадете и на мен некоя милионче? Моите цени ще са още по евтини.... Щото сте яко навити не ментета, не за друго....

не е читател! Двигателите са 12!

Аз пък им давам мандат да си ремонтират мерцедесите у Албания.

ми се струва,че поляците ще пратят двигателите за ремонт където трябва иначе си рискуват лиценза, те все пак имат индустрия все още и мат какво да губят.....

в Албания!

Не може български генерал да е говорител на Путин!

Изпуснал съм единицата....и не променя това което съм казал.

Важното е Ненчев да гепи комисионните!

Имало едно време ВРЗ " Г. Бенковски" - там правели ремонт на МиГ 21, МиГ 23, Су22. Имало едно време Български ВВС. Имало едно време БГА "Балкан". Страно - имало едно време - защо всичко хубаво в България започва с "Имало едно време"?

Така, двигателите добре ами останалото оборудване, авионика,въоръжение,планьор и силови агрегати кой ще ги прави те са не по- маловажни от двигателите за пълноценното функциониране на самолета,ама то нали комбайнерите знаят, като се развали комбайна идват механиците пата - кюта и го оправят на нивата. На тоя Ненчев и на останалите няма ли кой да им обясни какво е това боен самолет и да не се занимават с неща хкоито не разбират!!!

Хехе - трактористи и комбайнери знаят що е брана, що е бран не знаят и юркат минуси

VIPER

Не рабрах само Полша ще поеме ли официална отговорност и гаранция за ремонтираните двигатели?

Браво, спестиел е 27 650 евро на двигател! ;) Дали е правилно, си го решете сами. Ако в бъдеще ни откажат и поляците да ги оправят, повече няма кой да ги оправя.

След обединениео Германия даде на Полша всичките миг- 29 от ГДР общо за 1$. Сега най-вероятно след любителски ремонт ще ни пробутат двигателите на тези мигове по 1 000 000Е парчето. Честито!

Чини ми се, че после ще могат само да орат с тях, но и това е нещо. "Вие за тея пари, какво искате?"

По-скоро "преди много, много години, когато бабата на моята баба..."

Нито на Обама!

Има имааа! Американците Убаво ни Упраиха, управят ни и сега, а с такива управници като сегашните ни, ЩЕ НИ УПРАВЯТ и за в бъдеще. ТЕЖКО НА ТАКЪВ НАРОД С ЛЕКИ УПРАВНИЦИ!!!

jizast

Русофилистиците вият щото рашистите не можаха да прилапат 24 000 000 евро. Много им се искаше на нашите продажници да ги харижем на москалите ама ядец...

VIPER

Ти ли ще летиш на тези самолети не разбрах ???

Москва да го духа!това че тя е произвела самолетите не означава ,че друг не може да ги поправя и модернизира!Всичко е политическа спекулация!Така че ние ще работим със своите съюзници ,а не с евентуалния противник!

Е, чак пък и такива екстри!

доста наивитет съществува по върховете ни, че поляците могат да ремонтират руски самолети, това са повече от глупости, по-добре да си ги направят унас ще бъде по-качествено..

Не знаем за какво става дума по договора и е трудно да се коментира.Но,външното онзи ден се изпусна,че гаранцията след ремонта е две години.На моят ТВ гаранцията е три години.

Ремонтът на Миговете е временно решение. Трябва да се закупят нови самолети, като задължително условие от гледна точка на безопасност и независимост е да са произведени в партньорска страна!

Цели 6 самолета щели да подкарат. Представете си Хан Аспарух спира на дунава и казва - до тук. Няма подкови за конете. Смешна работа - държава с уж 13 вековна история.

И моя Москвич е правен в Русия, но не им го пращам за ремонт там, а ми го ремонтира един комшия пияница срещу бутилка гроздова.

Натовските самолети трябва да се ремонтират в Русия, а руските, в страните членки на НАТО!

знаеш ли, че например в един модерен пътнически самолет има над 1 000 000 чарка. То това с политически мотиви не се ремонтира, а с хора и технологии. Иначе има една поредица за паднали самолети по Nat. Geo.

Какво истерично ибрикчийство,самолетите да не се ремонтират при производителя.

След изборите , не по-рано ?

Дай му и миговете!ДЕБИЛ!

Ивание,Ивание,кой кдие тие хвание!

Руски трол писател, не е читател! Не е единица а десетица!

Лошото е ,че единственото,което можем да предложим, е калпави политици и роми.

да се ремонтират при произвозителя, обаче ако производителят е военен съюзник! Не забравяй, че става въпрос боен самолет. Докато бяхме съюзници във Варшавския договор, същите самолети се ремонтираха при производителя!

Давам му ги!

Още една корупционна схема е прерязана с Восточната Кремълска Орда

Ние ще избираме, на нас ще предлагат!

Имам едно модернизирано от комшията БМВ, мога да ти го продам. Комшията ема лиценз за тенекеджия, но му отвори двигателя и подмени някаква електроника, като ново е, но не пали. Той каза, че е от времето и аз му вервам. Черпихме се дълго, а и евтино ми излезе, така каза комшията.

Не разбрах защо е толкова важно правителствения фалкон да се ремонтира при производителя? Не може ли в Сърбия? Или в Албания? Бас ловя, че и търците могат да го оправят, а даже са ни и партньор и съюзник!

Евтиното винаги излиза по скъпо.Справка-политиците ни през последните 25 години.

на този пазар и разбиха монопола на завода производител. За това уреваха орталъка рушняците, вече ги подпира един конкурент. Схемата държавата плаща много за ремонт на техника, а отката се връща на локалните рубладжии е прекратена

Ако някой си въобразява,че 6 ремонтирани самолета, са достатъчни за отбраната -то той си е обикновен олигофрен.Трябва от нашите пари задигнати,като партиини субсидии да се купят още поте 20 бройки.Откраднатите от КТБ пари са достатъчни поне за още 30 бройки.От скромнот се споменавам хазарт,проституция,"бело",контрабанда горива,и гепене на ДДС