Ненчев получи мандат за ремонт на Миг-овете в Полша

Ненчев получи от МС мандат да подпише договора с Полша за ремонт на МиГ-овете. НС също трябва да одобри договора след изборите.

Обратно в новината

Коментари - Ненчев получи мандат за ремонт на Миг-овете в Полша | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Оказа се, че полския министър на отбраната не знае за подаръците от два двигателя. Не знам докъде може да стигне наглостта на нашите управници, но все пак вярвам в разума на данакоплатеца.

след ремонта ще лети на тези Миг- 29 бе, Ненчев?! Ти ли?! Поляците са най -некадърните техници в Европа! По добре в Анадола да ги ремонтират от колкото в Полша!!

От Ненчев зависи нещо в армията, колкото от мен електрификацията на Антарктида. Независим послушко.

Копейките здраво разпръскват злоба за сделката. Усещат, че монопола на руснака за България приключва. Чай "братушки". Никой не ще безкомпетентната ви помощ.

Шило

Сега ако обясниш и частите от къде ще се купят, ще ти повярвам за това, което си написал.

Смятате, че частите за Москвич са нещо извънземно? Усещането ми е, че руснакът изобщо не е връх в технологиите.

Алчните руснаци сега с прьст в..... Гьза... Ама собствения..... :-) Пазарна икономика, монопола отдавна изчезна!!!! Да свиква да приемат Бьлгария като равноправен партньор, иначе още доста ще духат супата..... :-) Малко им беше с южния паток, наглеят..... Ееее, изядоха големия..... :-)

България има ли шанс да стане Троянски кон в НАТО! Ако има, това не бива да стигне до ушите на ЦРУ!

ivo10

Питам: Това ли е поредното национално предателство, ненаказано от никого и нанасящо поредния ущърб на България? Докога националните предатели ще са в управлението на страната и ще продължават своята продажна разсипваща държавата дейност?

Да това е! Тези хора предадоха национланите интереси на един братски народ! Дали ще бъде наказано! Зависи от българския избирател! Ако гласува сега на изборите против тях, това ще е наказанието!

Браво.Очевидно Министерския съвет е избрал най правилния човек и му гласува мандат да се оправи с тези досадни ремонти.Външния му вид също е съвсем достолепен и косата му стои добре.Колкото до Външния Министър явно вече е получил субтитрите и съвсем компетентно определя договора за ремонта като стратегически.Хвала на тези държавни мъже.

Поредната грабителска схема на гърба на народа! Поляка няма нито лиценз нито части и каково правим другарю Ненчев???

Давайки тези двигатели в ръцете на Полша, ние фактически ги бракуваме. Тоест след време ако се обърнем към РСК МиГ за помощ и ремонт на тези двигатели, те ще ни откажат, тъй като вече е имало друга неоторизирана намеса.

Преди време РСК МиГ предложи на българската страна новият многоцелеви изтребител МиГ-29М/М2, който реално е МиГ-35 от поколение 4++ при изгодна цена, като се ангажира да изкупи нашите стари самолети.Тогава генералният директор на РСК МиГ каза, че ако българите купят 10 бройки, той ще подари още два отгоре. Освен това като "офсетна програма" предложиха авиоремонтният завод Г.Бенковски в Пловдив да стане регионален център за Европа, Африка и Близкия изток за ремонт на двигатели и самолети. Но резултатът беше, че при изискване на оферти за нов многоцелеви изтребител РСК "МиГ" не беше поканен, а изискване от ЕС за НАТО-вски самолети няма и никога не е имало, както твърдяха някои "отговорни фактори" в държавата.

"изискване от ЕС за НАТО-вски самолети няма и никога не е имало"!!! А възможно ли е ЕС да има изисквания към НАТО! НАТО е възможно да има изисквания към своите членки относно въоръжението, но за ЕС е абсурдно!

Асурд се оказа и спирането на реакторите, като условие за приемането ни в ЕС.

Как така Полша, натовска държава, има право да ремонтира руски военни самолети? Що за привилегия?!

леле, а за топлата вода нещо да споделиш... то за нато ясно..., знаем де е (централата де). Един съюз се поставя на дадени начала, не само на противопоставености

РСК МИГ ни предупреди, че ако се подпише този договор, те ще спрат доставките на резервни части за Полша. Тогава, за да изпълни договора си с нас (дано от министерството са помислили за сериозни неустойки в случай на неизпълнение на договора), на Полша ще й остане единствената алтернатива да сваля резервни части от стари двигатели и да ги поставя на нашите, за да изпълни договорните си отношения с България.

Господа предатели, България ще може ли да стане троянски кон в НАТО!

Покрай двигателите да вземе и един вагон с метли и дапроведе обучение за усвояване на новата теехника

Направо ме хваща страх като гледам как огромна част от българите се оказаха компетентни и по авиационна техника. И привеждат ремонтът на реактивен двигател до такъв на бойлер или фурна ... Давате ли си сметка колко много части има тук, колко различни сплави се използват и колко тънки моменти има? Скоро гледах научнопопулярен филм за производството на едно пътническо самолетЧЕ - едно от неговите крила се състоеше от около 250 комплекта с по 10-200 части. И това е само едно крило! Да не говорим, че някои части се произвеждаха в Канада, други в Германия, трети във Франция ... Хич не ми изглежда проста работа ремонтът на реактивен двигател, особено в ръцете на общоизвестни мърлячи и мързеливци като поляците!

Поляците са мърлячи и мързеливци, а българите са трудолюбиви! Думите говорят това, само че цифрите говорят друго!Доходите на поляците са по-високи само три пъти, няма и десет пъти! А забравих, бълтарите нямали късмет с управниците си, за разлика от поляците!

Понеже руснаците са едни перфекционисти, както знаем. А бе защо не си...

Ненчев е готов на такава авантюра защото пилотите ни са по-вече от Миг-овете...

Ако съм на мястото на пилотите, на такъв самолет няма да се кача!

Ненчев удари право в десятката. Все пак стари МиГ 29 е по-добре от ръждивите тенекии на ф16 трета ръка.

По- добре щеше да е руснаците да бяха предложили още самолети да ни продадат, вместо да се дуят. Сега просто няма да носят отговорност за лошо изпълнение. Тяхното поведение на моменти е напълно неоправдано.

Руските самолети в натовски държави са заварените по време на нежните революции! Те са на доизживяване, и са анахронизъм! Нито една натовска страна не може да купи нови руски самолети!

Най-хубаво щеше да е, ако натовските самолети се ремонтират в Русия!

КУКУНЕВА В ЗАТВОРА! МИТОВ В САЩ.-ПАСИ В ИСРАЕЛ- ЧЕХЛЮ В ЛУДНИЦАТА- А "БЕЖАНЦИТЕ "В АФРИКА -ВСЯКА ЖАБА ДА СИ ЗНАЕ ГЬОЛА Е КАЗАЛ НАРОДА. АТАКА-ВОЛЕН-БЪЛГАРИЯ! ,ГРАНИЧНИ ВОЙСКИ-СТЕНА-ДЕПОРТАЦИЯ, СПАСЕТЕ МАЙКА БЪЛГАРИЯ ОТ ПРОДАЖНИТЕ СОРОСОИДИ И НПОта!

то и ти си за лудницата май :)

На последък не чак толкоз май...

И от кога народното събрание дава мандати по оперативни теми, а по национални теми оставя решението на МС?! Тия виждат че нагазват в лука и сега си търсят виновник - то Ненчев няма да е виновен за договора, виновно ще е Народното събрание. Обичайната политика на ГЕРБ - някой друг ми сра в гащите!!!

Вина се търси за договора, или за липсата на договор! Защото до вчера въпросите бяха, защо нямаме летящи бойни самолети!

Толкова много предадохте интересите на България, че до като сте на власт все ще сте виновни!

Бойко дал мандат на Ненчев да ремонтира бойни самолети

Ненчев сигурно го съветват от посолството на САЩ. Някой трети секретар на четвъртия военен аташе ... Но един МиГ не е само двигатели. Тях Полша може да ремонтира. Подлежат на смяна и стотици други детайли, механизми, всевъзможни датчици и резервни части с изтекъл срок на годност, от които зависи безопастността на полетите. Те са на отделна сметка и познайте от къде трябва да се доставят. От МиГ Корпорейшън естествено. И как ще стане това, след като руския производител не дава гаранция за полските двигатели ?

"Руския производител не дава гаранция за полските двигатели"!!!Вероятно и поляците не дават гаранция за руските двигатели, нито за японските! Относно резервните части, датчици и т.н., след като поляците ремонтират двигатели, считаш ли, че не произвеждат и подобни части!

обаче като си купиш китайско си купуваш и проблем хаха а бе човече знаеш ли за каква документация и какви технологични работи става въпрос изобщо знаеш ли за какво иде реч. Поляците са един славянски тарикати хитруват ту с Англия ту с Русия те на ляво ту на дясно. Проблема е че след като бъдат ремонтирани тия самолети никога няма да излетят повече щото няма да им дадат разрешение от няколко международни организации.

Такива части може да направят в Индия или Тайланд много по-евтино. МиГ 29 има в 36 държави. Не случайно Ненчев посети Алжир и никой не попита защо е ходил там.

Пари на данакоплатеца, в джоба на управници комисионери. След година самолетите отиват за скрап, да се облажат и ромските босове. За всички следващи избори ДС е помислила и осигурила финансирането.

Бе пак го раздава Ганьо тарикат, ама да не излезе кравата ялова ...

ше гепи тоз дауавераджиа от снимката?

За сметка на това пък, хитър и келепирджия! Хитростта е най-ценното качество!

Добре, наистина ли Бай Ганьо си вярва, че е възможно самолет от натовско въоръжение да се ремонтира извън страна, членка на НАТО! Не в Русия, примерно в Индия е невъзможно! Или Бай Ганьо е хитър, а натовци са балами!

Пак по въпроса:полските МИГове първо бяха предложени на България от Германците на цена от 1 лев ремонтирани и модернизирани по НАТОвски стандарт със западни радари и бордова електроника.Не съм сигурен но май генщаб беше Михо михов.Да им тежи на съвестта на комунистите и русофилите,ако въобще ги имат!

ама нямаше "Дабро" от Кремлин, за това ги дадоха на Полша

Мандат получи, а пари? Щото без пари? Да не стане като работата на македонците: Сакат паре але дупе, а паре нема...

пак шсу откунат от крадене,като ... да бяха направили тоя заккон за 19 годишна граница нанепулнолетието та да си отдухнат родителите...

мотиката мисли като боку! ша опраъ работот с мотика и тесла!!! ами коту пай фърчилката с части N -та употреба,! кай ша я невинен???

ок, нека ги "ремонтират" поляците. Ама пилците се броят наесен. Кат дойдат, ако всичко е наред -добре. Ако не е наред обаче, което е значително по- вероятно (речонт без производителя???), всички на първото дърво, изземване на цялото имущество и каторга за роднините до 9-то коляно.

Наистина ли мислиш, че това е възможно, или се шегуваш!

А ако ги ремонтират руснаците и заправят бутилка водка в двигателя и самолета падне? Тогава какво ще правим?

тъпо много тъпо безкрайно тъпо

Ква стана сега! От тази сделка ние нищо не печелим!

Русофилистиците вият. Ще има съкращения от кремлин явно...

Ако някой си въобразява,че 6 ремонтирани самолета, са достатъчни за отбраната -то той си е обикновен олигофрен.Трябва от нашите пари задигнати,като партиини субсидии да се купят още поте 20 бройки.Откраднатите от КТБ пари са достатъчни поне за още 30 бройки.От скромнот се споменавам хазарт,проституция,"бело",контрабанда горива,и гепене на ДДС

въздушното пространство са нужни няколко дивизиона ракети земя -въздух. Нищо повече.

тия дивизиони с ракети имат определени параметри общо казано могат да покрият от до обем на пространството. Обаче докато дивизионите се разгърнат трябва нещо да ги покрива. По-рано това се правеше от други ракети, самолети и въртолетния полк който бе базиран край Стара Загора.

на този пазар и разбиха монопола на завода производител. За това уреваха орталъка рушняците, вече ги подпира един конкурент. Схемата държавата плаща много за ремонт на техника, а отката се връща на локалните рубладжии е прекратена

Заводът-производител е един и ако реши лесно може да се справи с "конкурента" Полша. Сигурно и поляците могат да започнат производство на части, но дали е добра идея да се превръщаме в опитна мишка? В този бизнес си има правила и те се спазват, затова и инцидентите са толкова малко. Иначе турци и китайци отдавна да бяха започнали да произвеждат части, а там знаем какво е качеството.

три неща, казано най-общо: срок, цена и качество. С качеството ще се види какво е положението, тези два матора явно са пилотен проект по договора. Цената и срока определено са предимство на нашите полски приятели пред рушняците.

"Великолепно" изказване на авиационен "Хексперт" А поляците да знаеш от де вземат резервни части за ремонтите!? Ха познай! И след това говори за конкуренция, монополи и тн :)

ще ги произведат. Щом имат "задник" да предлагат услугата, значи имат възможности.

Евтиното винаги излиза по скъпо.Справка-политиците ни през последните 25 години.

Не разбрах защо е толкова важно правителствения фалкон да се ремонтира при производителя? Не може ли в Сърбия? Или в Албания? Бас ловя, че и търците могат да го оправят, а даже са ни и партньор и съюзник!

там става дума за производствен дефект,а не за амортизация!

A..., само аз ли не разбрах, що патентните жигулиа крякаха баят, или нема мерцедеси на сорок и кусур години... КВИ ДЕФЕКТИ БЕ БАЙНО

направи това по-евтино или изобщо да направи това. Може да е в гаранция Фалкона, не е ясно , е за това

Още една корупционна схема е прерязана с Восточната Кремълска Орда

тук и сега се провали

Още един път моето посолство парви далаверка от глупавите ганчовци.

Лошото е ,че единственото,което можем да предложим, е калпави политици и роми.

Ние ще избираме, на нас ще предлагат!

След изборите , не по-рано ?

Какво истерично ибрикчийство,самолетите да не се ремонтират при производителя.

да се ремонтират при произвозителя, обаче ако производителят е военен съюзник! Не забравяй, че става въпрос боен самолет. Докато бяхме съюзници във Варшавския договор, същите самолети се ремонтираха при производителя!

Натовските самолети трябва да се ремонтират в Русия, а руските, в страните членки на НАТО!

Дай му и миговете!ДЕБИЛ!

Давам му ги!

И моя Москвич е правен в Русия, но не им го пращам за ремонт там, а ми го ремонтира един комшия пияница срещу бутилка гроздова.

Цели 6 самолета щели да подкарат. Представете си Хан Аспарух спира на дунава и казва - до тук. Няма подкови за конете. Смешна работа - държава с уж 13 вековна история.

Ремонтът на Миговете е временно решение. Трябва да се закупят нови самолети, като задължително условие от гледна точка на безопасност и независимост е да са произведени в партньорска страна!

Не знаем за какво става дума по договора и е трудно да се коментира.Но,външното онзи ден се изпусна,че гаранцията след ремонта е две години.На моят ТВ гаранцията е три години.

доста наивитет съществува по върховете ни, че поляците могат да ремонтират руски самолети, това са повече от глупости, по-добре да си ги направят унас ще бъде по-качествено..

Москва да го духа!това че тя е произвела самолетите не означава ,че друг не може да ги поправя и модернизира!Всичко е политическа спекулация!Така че ние ще работим със своите съюзници ,а не с евентуалния противник!

знаеш ли, че например в един модерен пътнически самолет има над 1 000 000 чарка. То това с политически мотиви не се ремонтира, а с хора и технологии. Иначе има една поредица за паднали самолети по Nat. Geo.

Ивание,Ивание,кой кдие тие хвание!

Имам едно модернизирано от комшията БМВ, мога да ти го продам. Комшията ема лиценз за тенекеджия, но му отвори двигателя и подмени някаква електроника, като ново е, но не пали. Той каза, че е от времето и аз му вервам. Черпихме се дълго, а и евтино ми излезе, така каза комшията.