Разширението на околовръстното в София между "Младост" и "Тракия" е готово предсрочно

Изградени са две мостови съоръжения над р. Искър и р. Кална, на обекта са положени 133 000 тона асфалт

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

До крайният срок, ще го ремонтираме

Потърсете в чичко гугъл например "san diego highway junction" и гледайте картинки - да видите как се правят пътни възли. При нас едно кръгово под/над основния път "решава" всичко. Ако си на южната дъга и искаш да влезеш в Симеоново, жална ти майка. Това кръстовище - в книгата на Гинес за "гениалност" Ами Северната тангента и Околовръстното? Защо през детелината прекарахте целия трафик? Там вечер е УЖАС! Ами възлите по самата Северна тангента кога? Направихте скъпи детелини дето ги завардихте с мантинели и стоят като паметници на малоумието. Като дойде време да ги отворите след 20 години, вече ще са за основен ремонт! И кога ще махнете светофара при Технополис? Локалните вече са готови и трябва те да се ползват, не да спирате цялото двожение по главния, за да минат няколко коли по-напряко. Ами надлезът при Ринг мол? По-малоумно не можахте ли да го измислите? Отбиваш се от Околовръстното да се качиш горе и там видимостта е потресающа - и за да не се вижда още повече - високи бетонни блокове между лентите - как все още не са отнесли някого там нямам идея. Така че, да прави се, НО... уж е за удобство, ама после пак ядем хурката, понеже не е помислено добре - някак си като кръпка идва всичко. А и над Искъра спестиха... от моста, не от цената... Там локалното е... абе не може и локално да се нарече.

Бойко е Велик Държавник! Не случайно народа го избира за водач повече от 12 години и пак ще ги бие всички като тупани за 16 пореден път!

Може да бие единствено майка ти вече. Друго няма да бие повече.

Дано при приемането на акт 16 комисията мине през участъка и вечерно време. Преди седмица всяка 7ма-8ма лампа или не светеше или премигваше, не мисля че е редно това при цена от 30 милиона лева на километър.

Може ли някой строителен инженер да коментира дали тези цифри са реалистични? 133000 ттона асфалт / 6км = 22166тона асфалт/км. Т.е 22 тона асфлат на метър? Това нали не е бомбоубежище? Как таака ще има 22 тона асвалт на метър? (макар 6 ленти + лоаклни) пак звучи абсурдно количество асвалт. Каква би била нормата за такъв тип инфраструктура?

Лентите общо ако са 6+4 грубо 30 м дължина и 0.60 - 0.7 м височина на трите пласта асфалт при обемно тегло за асфалт около 1.3 мисля че е възможно. Иначе нямаше да го напишат. Друг е въпроса дали е положен толкова асфалт или само е фактуриран.

Рем, горе-долу вярно е направил сметката. Може би корекция се налага за обемното тегло на асфалтобетоновата смес, чието тегло варира от вида на вложения пясък и е от 2200 до 2350 кг/м3. Тогава общата дебелина на запечатващия слой ще е в по-нормални граници - около 30 см

София е като умален вариант на държавата. По южната част всичко се прави, на север - частичен или направо пълен застой :)

23.78 млн лева на километър! Честит ГЕРп.

Като сложим и ДДС - близо 29 милиона на км, да живее данъкоплатеца:)

Поредното налудничево "съоражение" - като гигантското кръгово висящо във висините преди Перник. Само аз ли виждам цената от 25 млн.лева на километър ? Само аз ли виждам пешеходните пасарелки свързващи ливада от едната страна с ливада от другата страна ? То да беше само това. Погледнете всички ремонти на Бойко и Фандъкова през последните три години - Цариградското шосе на няколко места, пред френската гимназия, скоростната тангента - всичко е за ремонт ! Всичко е размекнато като сръбска магистрала през 80-те или напукано и кърпено като влакови траверси ...

Абе скапаняк ,тия преди Бойко кво направиха бе?Викнаха турци да правят до Перник и гърци до Диканите и се прави 10 и кусур години !Боюко го прави за пръв път и го има направено,дори с кусурите!Тия преди него не направиха нищо щото ги е шубе!Такива сте вие шубетата ,само лаете и намирате кусури!Аре сега взимайте властта и градете бе !Нали сте отворени!Ма на калпава ракета ,Космоса и крив!Баси и тъпаците!

Много съм доволен от пуснатия участък ОП. Ползвам го редовно и вече с удоволствие се наслаждавам на комфортното пътвуане, без досадните задръствания. Каквото и да се случва, инфраструктурните проекти трябва да вървят. Това просперитет и от голямо значение за южните квартали на София. Винаги ще има мрънкачи, които през живота си и една външна тоалетна не са направили, но на кой му пука за тях.

Пише ти един мрънкач, участвал в направата на малко повече обществени обекти от тоалетна, но няма да го броим. Ако можеш да обясниш с думи прости и на разбираем български за какво ще служат 4-те надлеза над пътя, като поне три от тях са изградени са изградени в участък с преобладаващи земеделски територии от двете страни на пътя и очаквания пътникопоток, осъществяван от съоръженията в двете посоки едва ли ще надхвърли по 1-2 човека и малко повече стада на ден на пасарелка/мост. При интензивен трафик. или ако търсим някаква общестевонполезност от мероприятието, редно би било в заложения период на експлоатация - 10/20 или години дадените пари за тях като сума да ги разделим на очаквания брои преминаващи и да получим ... порядъка на изхарченото. И в дисонанс с апломба от коментара ти, бих добавил "безцелно".

Честно казано много се кефя като видя, че ГБС печелят публичен проект. Винаги успяват на време дори и по рано и то със задоволително качество. Като видя, че проект се печели от Трейс, Джи Пи, Хидрострой, Галчев и т.н. знам, че те първа предстоят проблеми- забавяне, ускъпяване, лошо качество. Защо в БГ няма регистър на компрометирали се фирми на публични проекти. Има фирми рецидивисти, които всеки път товарят бюджета и гражданите с лошо изпълнение. Всички знаем отгвора, срастване на фирми и държава и умишлено източване на публичния ресурс. България не е бедна държава, просто много се краде от "Елита".

Добре че беше БОЙКО БОРИСОВ да го направи - Радев като си ходи на село Славяново да не чака в задръстването на Цариградско Ако беше на Радев да го прави- в следващите 100 години още намаше да е отчуждил терена Кат го гледам как цял месец една гимия разтваря, тоя славяновски охлюв не ще да е от бързите

Сикаджийската мутра доносник на ДС може само да пълни чекмеджета.

въже ша земиш от Рашков- се в някой от 19-те имотя трябва да има едно въже дет си простира кюлотите

А вие комуноиди само може гащите да пълните но дали ще избутате зимата не се знае

Всичко прекрасно,но кога ще бъде премахнат светофара при Бизнес парка? Спъва целия трафик по околовръстното,а и в двете посоки има пътни възли на по 300 метра разстояние.

В тази част на София добре всичко се прави, но кага ще стартира разширението на малката отсечка от кв.Обеля до Околовръстното, там се получава огромна тапа, в ранните часове хората идват на работа в задръстване и се прибират след 16.30 ч до 19.00 часа пак в задръстване.Да не говорим за събота и неделя, през лятото.

Питай Радев и протестиращите.

от вътршена информация знам че бивака на ГБС е трябвало да се премести на горнобански път и е трявбало да започнат мост на Борис и трасето към люлин, но с идването на новата власт всичко е спряло ...

Точно така!

Супер... Сега чакаме интервюто на самоковската даскалица Фандупкова да каже кога стартира ремонта и колко предсрочно ще започне той? Отделно ще очакваме и план-сметка за ремонт на ремонта... За справка минете през Северната скоростна тангента и да видите що е то "Радини вълнения"...

ССТ стана вече на около 6-7 години. 2-3 километра от нея, в лентата на камионите, са на вълни, крайните фуги на 2-3 моста са скръб, обаче останалото е наред.

Т.е. проблема е в камионите и по-конкретно, че надвишават максимално допустимата маса. Но сигурно и затова Борисов и Костов са виновни.

Добре е направено и облекчава трафика.

В отчет-сметката липсва само едно магаре де да среже лентичката, ма то му е простено, сега нали си няма вече джипка за да припка с нея, та за това.

Майка ти, селската магарице не става ли?!

Добре че взех къщи В Панчерево, като бяха евтини :)

Това е фейк новина.Само Буци може да строи успешно пътища.

на бойко фирмите лапат като за последно ама това ще им е...

Чудесно е, че го има. Но трябва да се научим всички обекти да си ги правим така - с ясни поръчки и пускане при акт 16. А не като Борисов - предизборно рязане на ленти при акт 14 и строежи без одобрени планове, както е на половината Хемус сега.

не се занимавай с неща които не разбираш

Умен, тоя участък се поръча и построи по времето на Борисов. Ако чакаш на комунделите да ти построят нещо подобно, ще има да си чакаш. Ето вече Борисов го няма, да се обзаложим ли колко време ще мине преди да се построи отсечката Люлин - Павлово? Аз залагам на 30 години.

Обектично, такива участъци от национално значение се пускат за употреба при първа техническа възможност, а най-добре да няма прекъсване въобще. Къде двупосочно в едно платно, къде с ограничние 50 км/ч, вместо прокетните 80, къде върху незавършен асфалт с временна маркировка, защото времето не позволява полагане на най-горния слой... Примерът в статията е много добър, защото се ползва от вече доста време.

Първата отсечка на Хемус - от София до Яна също я строи Борисов, дясната лента е цялата на кръпки. Струма от Кресна до Кулата също я строихме преди 2-3 години, по времето на Борисов, от миналата година я кърпят.