Коментари - Продажбата на сградата на БДЖ, паметник на културата, май е сделка с предизвестен край | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

искате Бойко Борисов. Ето Ви Бойко Борисов.

На ББ/бриджит бардо/ пак някой му е а*ал в гащурите. Защо го държи още некъдърния детеубиец? Или крадат или се..

далавери, далавери, далаверииииииииии!

ГРОБ - гепи собственост.

Къде ще е търга? Ще играя за сградата!

Поредната далавера на ГЕРБ. Ще се появи някоя подставена Гинка (зад нея Вожда Тиква) и ще лапне сградата на безценица. След 2-3 години ще я продаде на 20-30 пъти по-висока цена и ето ти пари за още един остров.

Бахти паметника на културата!!! От фасадите висят на гроздове климатици и маркучи, стените изподраскани.....културно... Очаквам скоро климатик над главния вход на народния театър... Чалга култура!! Кебапчета и ракия!! ГЕРБ, сър.....

А най-добре ще е да бомбардираме София и никакъв спомен от онова време да не остане. Нали за "демократите" България започва през 1990-та. НА българина, особено този от София не му трябва култура, а ракия и салата или уиски с кашу.

e кой да искаме другарката Корнелия и нейните турски лакеи ли ????

иди ти я купи или ако нямаш 15 милиона се организирайте в кооперация съселяни търгът е публичен всеки може да участва

--Гинка е насреща !

За разлика от теб съм участвал в БГ търгове и знам какво се разбира под "обществен" в Боколандия. А съселяни нямам, роден съм в София, ще трябва да ме препоръчаш на твоите.

Баба Корни е 1000000000000000000000000000000000000000000000 пъти по-читава от мутрата Боко. По-лошо от него за България няма и никога не е имало. Анархията и разсипията са навсякъде. Саниране за 17 000 лева средна цена!?!?!? Има санирани коптори в Прованса, които не струват колкото санирането си. Качеството е брутално лошо, цената 3 пъти над пазарната. МагистралАТА и ремонтираните пътища се затварят няколко месеца след рязането на лентата за ремонти. Уникални кражби.

Само в държавата на Винету Български държавната собственост не може да се управлява и да носи позитиви за страната! Защото по принцип нито той, нито калинките са мислели някога за друг, освен за себе си! И на държавното са гледали само като източник за незаконно обогатяване без да се носят последствията от разграбването му! Страна, без участия в комуникациите, в транспорта, енергетиката, добивната промишленост...и какво ли още не, е загубена държава!

В тази държава всичко се разпродава .... летища, БДЖ-та ...

2000 кв.м за минимум 7.3 млн, което прави по 3650 евро за квадрат. Дори на минмална цена за цялата сграда от 7800 кв.м означава 28.5 млн, което си е ДОСТА над 20 млн, каквато е и оценката на брокерите. До тук добре, само дето в статията пише, че "... става въпрос за ½ идеална част (б.а. - над 2000 квадрата застроена площ". 1/2 от 7800 очевидно е по-скоро 4000 кв.м. Тъп, по-тъп, най-тъп - БГ журналист ...

да гниете в ада до девето коляно гадни крадци и продажници, които оглозгахте България

Борисов ще довърши делото на Костов

Управлението на Борисов се характеризира с нови заеми и разпродажба на държавно имущество. Но пък ще приобщаваме Западните Балкани.

- няма ли най-накрая да уволнят шефа на БДЖ? Абсурдно е всяка година да се наливат пари от бюджета там.... и този да си седи на поста..... - Има ли опозиция в БГ?

Спите ли драги зрители ?

тро лче тенца... :)

според мен ,тя отдавна вече е продадена , сега само ни уведомяват по забиколен начин....

преди да обиждате, прочетете внимателно - застроената площ е 2,000 кв.м. ("петното", върху което е построена сградата), а разгънатата застроена площ е 7,800 кв.м. (площта на всички етажи) правите ли разлика между двете? а и знаете ли какво е идеална част? това не са реални 3,900 кв.м. посочената цена е начална, всеки може да участва в търга и да предлага по-висока цена

Не помня откога не бях пътувал с влак, но ми се наложи. За моя изненада се оказа, че влаковете-експреси вече ги няма, а цялото някогашно огромно влаково разписание се е стопило до 10-15 влака, тръгващи от гара София. Влакът за Бургас се оказа с едва 4 вагона, като този от първа класа е напълно празен, а второкласните са само полупразни. И това по средата на лятото! Жп гарата беше пуста, пътници почти не се виждаха. По пътя нижещите се една след друга гари изглеждаха коя от коя по-зле - полусрутени постройки, обрасли с трева перони, по двама-трима пътници, наглеждани от брадясали полупияни цигани. Въобще поредната част от трагедията, наречена "Падането на третата българска държава". В целия свят жп транспорта се развива приоритетно като най-чист и щадящ околната среда, да не говорим за специалните политики и директиви на ЕС в това отношение, в нашата страна обаче той е съзнателно убиван и поставян в зависимост от автомобилния транспорт. Днес от Бургас до София се пътува тооколо 9-10 часа. Докато другите европейци изграждат скоростни линии, по които влаковете се движат с по 120+ км/ч, при нас жп транспорта е напът да бъде убит, и то напълно нарочно.

Къде е божо димитров ? МИ ТОЙ УМРЯЛ,МА . Едно говедо по малко.

Не знам да се смея ли или да плача. Автора писал : Някой може да купи страхотен актив в центъра на София???. Глупости та дрънка. Това не е никъв актив ами таралеж в гащите. Сградата е паметник на културата. Демек едно черчеве не може да и смениш без парафа на министъра на културата. Отделно ти трябва и съгласието на другият съсобственик. Абсолютно за нищо не става. Ни за хотел, ни за офиси ни под наем да се дава. Става само ако се изкупи евентуално цялата парцела, барабар с долепената до нея сграда барабар с паткарника във вътрешният двор всичкото да се изрине и да се строи наново. Ама това ще иска пара мама си джейс.

Така е, ама има една особеност в другите страни, дето я няма в българия - големите разстояния. В една германия например, е нещо съвсем нормално да живееш в Мюнхен и да работиш в Щутгард който е на 300 км. И там е съвсем нормално да се инвестира в транспорт който да ти осигури бързо предвижване. Във франция е същото. Тук никой няма да отиде да работи от София в Стара Загора или от Варна в Пловдив. Освен това в тези страни данъците и застраховките на колите са по 5 000 - 6 000 евро на година. Тук взимаш една кочина за 2 000 лева и я караш докато се разпадне а плащаш 30лв на година данък и 100 лв ГО.

Всички знаете, че държавата е лош стопанин, но малко знаят, че това говори не за държавата, а за управляващите я държавници. За туй, предлагам да не се мъчите повече и да я купя тая държава за 1 стотинка. За комисионната с който трябва ще се споразумеем на някой гръчки остров.

А вие какво очаквате? С една прочетена книга, толкова!

Напротив - говедо с номер 22 дращи с копита по форумите за един велик българин, когото историята ще запомни за разлика от говедото 22.

Не пипайте нищо , нищо не продавайте , това не ви е Бащиния ! Оставка НЕКЪДЪРНИЦИ и в затвора !

Къде видя такива застраховки от 5-6 000 и то по-високи от тук в България

Сградата е строена за банка и пак ще стане банка. Не виждам нищо нередно, просто възстановяване на нормалното състояние на нещата. 70 години тази сграда се населява от полуграмотни простаци и се учудвам, че чак сега я изгубиха...

Хубаво продават тази сграда и естествено под пазарната цена- такива са правилата на държавната баница. Ами остатъка с какви сгради ще го изплатят ????? А иначе администрациите на БДЖ и НКЖИ спокойно могат да ги разположат в два три контейнера до линиите зад централна гара

Първо обявената цена е начална, а не окончателна. Второ при продажба по наложителност цената на всеки пазар пада. Т.е. при себестойност от над 20 млн. е нормално да вземеш 20 или по-малко. То един апартамент да изтъргуваш на оптимална стойност, е нужна 1 година, камо ли такава сграда, а тук банките си искат парите по най-бързия начин. В този ред на мисли никъде не се посочва защо "се очаква" другата половина да бъде продадена на подобна цена. От нищо в статията не става ясно кой е въпросният "предизвестен край" и чии конкретни интереси печелят от това.

Ся, 2007 г теглен заем 120 млн!!! 2007-8 са разхвърляни по червени фирми 3-4 млрд от бюджетния излишък. Отделно са купени фрегати, самолети с по над 10% комисионна!!!! И сега трябва някой да плати. Де е Станишко?

Велик българин е ВАСИЛ ЛЕВСКИ . Велик българин е ХРИСТО БОТЕВ . божо димитров не е велик българин .

Ние всички ще плачем ,а някой ще е се се смее .А какво стана в Пловдив с тютюневите складове.Запалиха ги,обвиниха клошар и пак ще си правят каквото си поискат.А с царските конюшни,пак си го взеха на безценица.Свинярската щерка доказа ли ,,откъде са и парите,,. ИЗОБЩО СВИНСА РАБОТА ОТ 30Г.В КЛЕТАТА БЪЛГАРИЯ

Добре, не се изразих правилно - Може да достигне 5000 - 6000 евро в зависимост от колата. В Германия "пълното каско" за автомобил, средно е около 1500 евро. Във Франция около 1000. В Англия около 2500 лири. Така по-доволен ли си?

"БДЖ все пак може да загуби сградата" кой е очаквал нещо друго от тези кав.ли владимиров и московски. След 1м.ще обявите БДЖ вече липсва,изядоха го лешоядите дето дават 83евро соц. пенсия и250евро заплати.Няма пари за повече.А има такива дето за 30г.имат участие в по 20-30фирми.Престъпници ,няма такава държава това е.

Спомням си за един "голям" министър на транспорта - Никито В., който дойде от Лондон, напоителни ни обясни как държавата е лош стопанин, закупи мотрисите Сименс и започна реорганизация в БДЖ. После дойде друг "голям", който е и сега. За периода 2009-2018 г. знае ли някой колко милиона се наляха в БДЖ ? Знае ли някой защо нищо от програмите на управляващите партии е изпълнено по програма железопътен транспорт ? И къде всъщност за отивали тези стотици милиони, като БДЖ е в окаяно състояние и продължава да дължи стотици милиони на чужди банки ? Иначе евро Председателството завърши успешно и всички ни хвалят и ще се учат от нас. Мислите ли, че е вярно ?

"БДЖ все пак може да загуби сградата" кой е очаквал нещо друго от тези кав.ли владимиров и московски. След 1м.ще обявите БДЖ вече липсва,изядоха го лешоядите дето дават 83евро соц. пенсия и250евро заплати.Няма пари за повече.А има такива дето за 30г.имат участие в по 20-30фирми.Престъпници ,няма такава държава това е.

Си говедо,поне днес пощади човека.Той беше човек патриот

Докъде стигнахме с герб!!Да се продават и сградите на БДЖ!! Аз не знам нещо хубаво за този народ да са направили герб. Явно окончателно ще фалират БДЖ .Нека хората да се трепят по калпавите къй наречени магистрали.

А,защо забравяш за транспортния министър? По голямата беда идва от него..

За съжаление ,,голата истина,,Оказа се,че герб както умишлено съсипаха икономиката,сега е ред на нацията,а и справят се успешно.Те са последователи на Бкп

ХА!Само така може да се изплати!

пак ти казвам, тва гюбре за нищо не става. Може евентуално който го купи да го пусне пак чрез ЧСИ на търг ама вече и другата идеална част. Демек съдията да продава цялата сграда, да доплати като съсобственик достигнатата цена на новият търг и после евентуално да води някви разговори за долепената сграда така че да се изрине цялото каре и да се строй на чисто. Ама надали ме разбираш кво ти хротувам

Много е смешно, когато малко грамотни хора коментират. Продава се не сградата, а идеални части от нея. Ако не схващате разлика, а тя е огромна, няма какво да коментирате.