Порой във Варна затвори част от главен булевард

За два часа в града са паднали 32 литра на квадратен метър

Обратно в новината

Коментари - Порой във Варна затвори част от главен булевард | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Варна е все пак, вода ще има,житото е малко по на север. Тука-вода,морски град сме все пак!

Когато ежедневно по снимки те консултира и се хвали другия ти съдружник в комисионните няма как да не ''върви по вода''....

Да, има правдиви коментари, но отводнителните шахти и канали може би неслучайно са малки. Тази вода трябва да се отведе към каналите под Чайка. Представете си там за какви тръби на 50-60 години става дума. Ако се влее голямо количество вода много бързо.....

Мдаа, и в Русе беше същото. И все времето е виновно, а не калпавото правене на пътища и калпавото им потдържане !

Господ е подлял вода на Портних. Или Бойко след визитата си там е казал, след мен и потоп?

След 100 год, няма да ги има нито Бойко, нито Нинова, но построеното от ГЕРБ ще остане! -така рече плондерът оня ден, докато дрогираният курварин му показваше какви нови далавери в строителството е направил напоследък. Е, тогава не им остана време да се топнат в езерото за здраве, но то си им върви по вода. Някои монтират записи, за да се забавляват после простият, други монтират булеварди, за да се забавляваме ние - другите прости...

Той боко говори за някакво друго негово ''измерение'' на времето, защото всички виждаме как неговото столетие реално се равнява най много на астрономическа година.. Няма нещо правено от гербавите да не е налагало ремонт преди и година да мине а понякога и седмици...

Рибоци има ли? Корумпето Портних сега какво ще каже?

Да удавят Портних там!

Не съм хидроинженер, но толкова ли е сложно и скъпо да се направи правилно отводнение. Нормално е при големи дъждове да има наводнения, но на тази отсечка трябва да сложат стационарна камера, вместо да пращат оператори да снимат след всеки дъжд.

Не е нужно да си хидроинженер или хидростроител, а пътищар. Там, на мястото на снимката, не само че наклона е обратен, а допълнително направиха отводняване (явно не работи), защото в проекта за милиони такова липсваше.

32 литра не е много,във Варна са падали и по над 200 на квадрат и не е имало затваряне на булеварди! Сега си проличава,колко глупаво е направен този булевард,архитектите сигурно са били пияни,когато са го проектирали,та след всеки по силен дъжд да е потоп.

Това са все новоремонтирани пътища с ленти прерязани от НЕГО!!! Да дойде, да види и да обясни, че ОНИЯ ПРЕДИ НЕГО са сгрешили ...............!!!!

Орешарский е виноват!

"Пропадна настилка от участък на новата АМ ”Европа”"

От София съм , и ми прави впечатление, че при всеки дъжд дават репортажи с наводнения за този чисто нов 80-милионен булевард във Варна !?! И всеки път нещо и някой друг е винивен !

Ти за толкова малко пари какво искаш? Това е най-евтиното от цяла Европа!

прелагам Варна да предлага нова атракциа за туристите- венециански гондоли! както бтв писаха за новината - Варнеция хаааааааа Пак изберете герберското говедо, да ви направи на лагуна! Пада ви се!

Когото и да изберем все тая. Във варна се изредиха всички политически партии да управляват. Може би намекваш да изберем някой марсианец за кмет?

За 120 милиона какво искате! Хахаха Барселона са имали подобен проблем преди години, но там всичко е решено с инжинерна мисъл и правилно планиране. При нас нито инжинери нито мисъл. Само едно усвояване на парички

На третата капка дъжд Варна става като Венеция без гондолите. Проблема е много сериозен. Нещо в оттичането на водата не е доизмислено, канализацията се претоварва, ако не е запушена. Това е много голям проблем, на този град. Но на българина не му дреме, той от третия етаж нагоре щом е той е добре.

Просто е бетонирано и асфалтирано всичко. Всеки квадратен метър. Изсякоха дърветата. Застроиха тревните площио и водата няма къде да попие. В комплект със слабата отводнителна система.

Chefo77

Колко бързо очакваш да попие при падане на толкова дъжд за такъв период? Попиването е фактор при продължителни, неинтензивни валежи. Отводняването на места не е съобразено с такива количества. Това на снимката е идиотско, факт - и се надявам, че ще го поправят, когато продължат с ремонта на кръстовището. Има и други инфарктни места, проблемни от години. Само това ни е ново :) По пътя за Виница, след поделението - от колко години се наводнява пътя? Автоподлезите на Почивка и Република са ни традиционно пълни при силен дъжд. Подлезът на базар Левски пък изобщо не трябва да се коментира!

Въх! Тоз резултат много виден, бе;)) Хубаво е! В София пасти да ядат';)

Лидера на ГЕРБ в БСП Георги ГЕРБов ли го построи това,или той построи пътъващото кръгово пак във Варна ? За един приятел питам,чуди се дали да слага Герберския фес , или е закъснял ,че те вече си отиват .

Почти целия народ си мечтае да е на мястото на властта, защото ще може и той да краде. Затова дават една торба пари, само за да стане шофьори или охрани на този и онзи... Прост народ - слаба държава!

на м2 за два часа е по 16л/м2 за час. А това като водно ниво е 1,6 см! За каква нова канализация става въпрос?! И как е построена...

При ГЕРБ всичко е така - колкото скъпо, толкова и недомислено...

1,6 см на час...ама на един квадратен метър.... А, я сметни на стотици хиляди квадратни метра, не само по трасето на булеварда, ами и от всичките по-високи терени от където се стича водата към него ,защото нито може да попие ,нито може да се отведе ...и всичкото това събрано като във фуния на едно място... колко вода става ... а? Перничани биха завидели ,че за час-два щяха да си напълнят язовира .

"нито може да се отведе ..." Защо така ? За канализация не сали чували ?

За всяко нещо е така. То не е само до този булевард и тези милиони. Давам ти един екзотичен случай на строеж малко преди Дом Младост, от южната страна на бул. Сливница. Там е една от най-големите подстанции на Варна захранваща целия този голям район с ток. Към нея има три далекопровода 110 000 Волта напрежение. На растояние от тях имаше оставена санитарна зона. Миналото лято целият град можеше да наблюдава как на около метър от единия далекопровод се изгражда някаква кооперация от някаква строителна фирма. И когато завършиха сградата под ъгъл тази пролет, проводниците със 110 000 волта минаваха буквално на една ръка разсояние от терасите, някъде към 0.5-1 метър. Направо се чудех как ще пуснат такава сграда. Някой бъдещ обитател на тази сграда само да протеген ръка и знаете какво може да стане, нали? И какво се случи после. Някъде през март доставиха един железен стълб, монтираха го така че да издърпат кабелите високо напрежение на малко по-голямо разстояние от далекопровода със 110 000 Волта. Далекопроводът строен преди 50 години направи лека чупка, тъй че да заобиколи новата сграда. за която не знам как е дадено разрешение за строителкство. На такова опасно разстояние от действащ далекопровод с високо напрежение. Да им е честито на бъдещите новодомци! Всеки божи ден ще бъдат облъчвани с мощно електромагнитно поле с високо напреение. Застроиха и част от морскаат градина, застроиха кварталкни градинки в средата на града, нищо не остана от автентичните варненски морски бани изградени още в 1924 г и от калолечебницата. Искаха да правят хотели по крайбрежната алея. Нарочно оставят да се рушат трите буни, за да ги приватизират и засторят накрая, Разрушиха големия градски стадион Варна, бивш Юрий Гагарин, застроиха летните кина Варна (бивше ленин), Култура и Тракия. Хиляди още подобни неша направиха.

Пропуснал си да напишеш, че през цялото това време народа не си мръдна пръста, за да ги спре. Ами напротив, дори се буташе в далаверата, за да може и той да намаже...

Chefo77

Лятно "Тракия" е автопаркинг, а в апаратната - работилница. Лятно "Култура" е в задните дворове на няколко кооперации, и да искат - не могат да го застроят. Зимно "Култура" застроиха, ако помниш за лятното се минаваше през зимното ;)

Да. Не знам дали изобщо останаха киносалони във Варна. В "Тракия" са някви банки. В останалите зимни кина съшо има нещо друго. А навремето всички любовни романи минаваха през кината. :)

Chefo77

Няма, дори и посткомунистическия в ДНФ затвориха (т.е. на гърба на ДНФ, на "Братя Шкорпил"). Останаха само по моловете. "Корабостроител" е аптека, "Георги Димитров" - казино (по спомен), "Република" някакъв посредствен магазин, "Тракия" - офис помещения, ... За последно ходих в киносалон от старите в "Корабостроител" - на премиерата на "Троя"...

Кой ме изтри!. Никой няма да спаси Хайфирания Безводник потъващ в кяфявите вълни , а с него и Кауня б.б.

Този булевард Бойко ще да го е строил....

Шило

Кото цяло- амбициозен проект, но без нито езин достатъчво добре подготвен изпълнител. А корко струва реално- не знам, знам, че се платиха над 140 млн. Уж за изграждане на нова канализация, изцяло нов път, макар и в по-голямата си част по старото трасе. Гафовете почнаха още при първия дъжд, още не беше резната лентата. Боце "инспектира" и след него едното кръгово пропадна. Следваха свлачища и кво ли още не. А станалото днес е при всеки по-голям дъжд. А днешният не беше нещо особено.

За всяко нещо е така. То не е само до този булевард и тези милиони. Давам ти един екзотичен случай на строеж малко преди Дом Младост, от южната страна на бул. Сливница. Там е една от най-големите подстанции на Варна захранваща целия този голям район с ток. Към нея има три далекопровода 110 000 Волта напрежение. На растояние от тях имаше оставена санитарна зона. Миналото лято целият град можеше да наблюдава как на около метър от единия далекопровод се изгражда някаква кооперация от някаква строителна фирма. И когато завършиха сградата под ъгъл тази пролет, проводниците със 110 000 волта минаваха буквално на една ръка разсояние от терасите, някъде към 0.5-1 метър. Направо се чудех как ще пуснат такава сграда. Някой бъдещ обитател на тази сграда само да протеген ръка и знаете какво може да стане, нали? И какво се случи после. Някъде през март доставиха един железен стълб, монтираха го така че да издърпат кабелите високо напрежение на малко по-голямо разстояние от далекопровода със 110 000 Волта. Далекопроводът строен преди 50 години направи лека чупка, тъй че да заобиколи новата сграда. за която не знам как е дадено разрешение за строителкство. На такова опасно разстояние от действащ далекопровод с високо напрежение. Да им е честито на бъдещите новодомци! Всеки божи ден ще бъдат облъчвани с мощно електромагнитно поле с високо напреение. Застроиха и част от морскаат градина, застроиха кварталкни градинки в средата на града, нищо не остана от автентичните варненски морски бани изградени още в 1924 г и от калолечебницата. Искаха да правят хотели по крайбрежната алея. Нарочно оставят да се рушат трите буни, за да ги приватизират и засторят накрая, Разрушиха големия градски стадион Варна, бивш Юрий Гагарин, застроиха летните кина Варна (бивше ленин), Култура и Тракия. Хиляди още подобни неша направиха.

Колко струваше този булевард, 150 милиона ли беше? Колкото една супер модерна болница, която ще осигурява над 1000 работни места! Миналата година отново беше наводнен този булевард, а след това се отвори огромна дупка. Може само да си представим колко от парите, похарчени за този булевард, са били източени!

Проблема не е толкова в ГЕРБ, а в строителната мафия на Варна, беззаконието при строежите и бетонирането на целия град. Как да попие и се оттече тази вода, като застроиха всички градинки, асфалтираха и бетонираха на практика целия град. Цялата негова голяма площ. И градът е под наклон. По бетонираните терени водата тече на реки към по-ниските зони. Аз такива реки пореди 1989 г не съм виждал и нямаше. Строителната мафия разруши красивия облик на града ни и създаде хиляди проблеми като този с наводненияат след всеки дъжд. И не е само това. Непрексънато се реже асфалта и се разбиват току що асфалтирани улици. И така се прахосват нашите пари, на данъкопалтците. Всяка частна фирма, най-вече строителните започват да режат чисто новия асфалт на улицата. А то и без това асфалтирането е много рядко. Повечето улици са с асфалта отпреди 1989 година. И вътрешнокварталните са по тази причина дупка до дупка. Шофьорите правят сложни маневри за да избегнат пропаданто в някоя яма по срдата на малка уличка. От 30 години насм всичко върви зле в този град и став все по-труден за живеене. Направиха два-три мола и това е всичко. Застроиха и морската градина. Разруишиха оригиналните морски бани строени по времето на Александър Цанков в 1924 г. Които оцеляха в автентичния си вид до 1990 г. Нищо ново и хубаво няма във варна от 30 години наясам. При нито един кмет от 1989 г насам.

Шило

Само не ми казвай, че строителната мафия не е свързана с ГЕРБ!

Варненската няма особени пристрастия и партийни скрупули. Вирее добре при всяка политическа партия управляваща Варна от 1989 г насам. Няма такова нещо, ама ГЕРБ, ама БСП, ама ДСБ и ДПС. Днес са с ГЕРБ, Утре ще бъдат с БСП, ако бяха успели да спечелят. Не могад а кажа нищо хубаво за нито една партия управлявала варна в последните 30 години. защото бях свидетел как градът ни погрознява, става все по-лош и проблемен за живеене. в който всеки върши каквото си ще. Тоест сме един град на беззаконието и произвола.

Шило

Напълно съгласен!

Варненската строителна мафия явно е в цяла България, защото навсякъде положението е едно и също - източване на обществени средства и некачествено проектиране и изпълнение.

Тука пишат хора дето не знаят мистрията от коя страна се хваща... ама дават акъл... Във Варна винаги е имало такъв проблем... канализацията е зле... какво искате да стане.. търговете се правят на парче... за изработка на ... не е за направа на улица и канализация, а е само за асфалтиране примерно

Шило

Че нали със строителството на новия булевард направиха и нова канализация?

Гарантирано от ГЕРБ! Колко пари се усвоиха тук? Колко пари реално се вложиха в проекта? Хайде сега колегите строителни инженери, технически ръководители и подизпълнителя в колона по един в прокуратурата и тогава и САМО тогава ще има някакъв ред! Но уви, това може да стане в Китай, ама не и в страната на неограничените невъзможности! Изберете ГЕРБ! Видими резултати!

Шило

Изхарчиха се над 140 млн. Колко струва- не знам!

И как да стане това, след като съд и прокуратура са техни назначения?

Ами този булевард е само за сухо време. Има си инструкции за експлоатация. Трябва да се пази от прякото въздействие на слънцето, въздуха и водата. И тогава проблеми няма да има. Неблагодарниците не си дават сметка от какви велики строители е строен. И как един шофьор дава пари направо от джипа.

Това е част от проекта за развитие на водният транспорт в града бе! Ех, много неблагодарно племе... 150 млн Ви дадох! След като направихме уникалната система с автоматичните билетни лелки в градският транспорт - една от най-скъпите в света системи по брой на продажби, оправихме велоалеите и направихме най-краткият булевард - който ползва основата на скапан комунистически проект и добавя елементи на елипса и модерна визия за стадион с магистрала през дузпата. Къде можеш да гледаш Реал М наживо, докато си караш джипката? Бибиткаш на Модрич да изчака с корнера, че бързаш за Златните да се пуснеш по тяхното свлачище - ей така за разнообразие. Той е нашенец, ще разбере винету-баба. Софиянци завиждат, защото тяхните канали ги направих под земята, но Варна е Венеция. Казвайки това не изключвам в новият мандат да пуснем едно проектче за подводно метро и във Варна. Искаме да сме първи на пазара и развиваме технологията за метра в подпочвени езера. Винаги съм казвал че завода за гумички който открихме ще е основата на бъдещите ни успехи.

има само такива де са взели парите! народонаселението да го духа,да ходи за гъби,на риболов,да си мишкува и да чака някой друг да ги махне тези мърши!

блато варна

Борисов нали беше на инспекция? Аз я наричам "скъпа екскурзия", която плаща данъкоплатеца, просто защото Борисов нищо не разбира от тия неща, че да ги инспектира. Като проверяваше какво установи? Нищо! Имаше само хвалби. Сега се оказва, че пак ще трябва да се дават едни пари, защото строителите са си оставили ръцете.

И не във Варна а на Резиденцията. Във Варна всяко лято е така - порои от калпаво проектирани и построени улици. Статията е писана, като че ли е Чудо станало за първи път. Варненци да молят Господу наш ЕДИНСТВЕН ЗАЩИТНИК, пак да няма отнесени къщи от пороите и "случайно" отклонени фекални потоци. Че тогава ковид-19 ще е детска игра. За последно бях 2011г на плаж във Варна и БРЕГА ПОТЪВАШЕ в морето защото не е укрепен. Едва ли днес е нещо променено....освен че територията на България е намаляла с десетки декали. Кои казвате плащали халбите с бира на Кауна.....ТИМ?!

Е колко да е скъпа отиване и връщане 300лева макс... какво му е скъпото не знам

коварна

Хахах, не е за първи път и от по малък дъжд става. Варненски крадливи гербераски мизерници ! Портних !, водомразецо, ти вода не пиеш , много ти здраве от Хайфа, потопи главичка в близката кафява вълничка!

Боче, Строителю? Що така без отводняване, бре? То до това води простотията!

70% - нагоре 30% - за изпълнение

Това място си е така още от времето на Кирчо Йорданов, проблемът е във вечно запушената канализация. А защо за 20+ години не е оправено си е вече тема на друг репортаж :)

И на булеварда и във езерото видими резултати от управлението на ГЕРБ!

Пороен дъжд. - Прането! - мисли си жената. - Асфалтът! - мисли си кметът.

Да паднат 32 литра навръх рожденния Му ден и да затъмнят величието на славата Му.

Айдееее, троловете изпълзяха. Все булеварда им е виновен.

ВИДИМИ, МИРИЗЛИВИ, А ДНЕС И МОКРИ РЕЗУЛТАТИ !

Този булевард с кошмарното кръгово се оказа отмъщението на ГЕРБ към варненци -!!! И въпреки всичко на последните избори пак гласуват за тях !!! Какви хора живеят във Варна ,мазохисти ли ?

Мен"кръговите " не ме притесняват...даже до голяма степен облекчават, НО... чудя се ЗАЩО така се сковава и затормозява целият поток по булеварда (а не само по него-а и по "Панорамният " към "Златните" ) с тези сковаващи ограничения от 50км/ч ? Специално за новият "Левски"-който на места прелива в 4 ленти (заедно с тези за излизане и включване от и в него ) и който през цялото си протежение (от "Китайската стена до "Максуда") няма пресичане на нито едно кръстовище на едно нива, нито светофари ,нито пешеходни пътеки ...излиза се и се влиза само ОТ И НА ДЯСНО) ...Защо не се отпуши трафика с поне едни 80 км/ч...както на "Цариградско " в София ... Иначе всичко е безсмислено да се влачиш в колони с 40-50 км/ч....както всеки ден се влача в тарапаната и с отворени на 44 очи за триноги или някой да не ме "забърше" ... За пътя към "Златните" и до разклона за "Аладжата" да не казвам ....две ленти в едната посока а през 100-200 метра ....50-60 ограничения !

Ти явно изобщо не пътуваш из Варна. Или това е ставало преди 30-40 години. Застани до булеварда Владислав около някой от моловете. Ако колите минават с по-малко от 100 км в час, ще си оттегля думите. Дори много пъти съм искал да сигнализирам в полкиция и КАТ за прекомерна скорост, надвищаваща 90-100 км/час, Не знам в коя част на града си пътувал, но не лъжи и манипулирай хората. Понеже всеки божи ден се кара с над 100 км по Владислав, почти всеки ден има и катастрофи между две коли по същия булевард. Щото карат като невидели. Все едно са на рали Златни пясъци. Таквоа чудо нямаше преди 1989 г.

Бива ли така да му саботират строежите?

Това е старата част на булеварда, която беше само пре-асфалтирана. На това място винаги се образува голяма локва при проливен дъжд - и преди и след ремонта. Явно има нещо сгрешено при проектирането или пък не се почиства редовно шахтата там, която явно лесно се запушва от едрите отпадъци, които влачи водата. Не виждам никаква драма, която да заслужава чак толкоз много да се коментира. Подобно е положението на много места в градовете в България вкл. и в столицата.

Отлично го познавам това място, всеки ден минавам от там ...цялата тази зона ,където се събират и бул"Левски" и "Осми" и идващите от "виница" ,както тези от "Почивка-Чайка" ...с целият си огромен опит преминавам "на конец" ,особенно кога трябва да въртя и престроявам от Виница към Чайка... Не "Дядовата ръкавичка" ами направо си е "Руска рулетка" ...толкова време , толкова пари се потрошиха но това възлово място не се предприема нещо да се направи ...

Kalin

Гарантирано от Герб.Строим пре скъпо и пре некачествено.

Аз предлагам Вие да го построите евтино.. А заплата искате ли? Материалите ще ги крадете ли от някъде? Що не сметнете колко реално струва? Като се включат машини, заплати, осигуровки материали проектиране и всичко нужно....

Що минуси ... плюйте си.. той българина с тия ръце заврени в г толкова ди може. Що не излезе някой да каже аз това ше го направя и ше е както трябва и ше изкара 10-15 години преди нужда от ремонт.... мне българина си плюе само... и като види милиони сума се стряска... Ами като не р направил една пътека през живота си няма как да знае колко труд е и колко струва... ама като дойде за заплата въй искам висока... ами всички хора искат... за това се вдигат цените... хората в строителството и те искат високи заплати....

Булевардът е перфектен и всички варненци го ползват с кеф. Мизерните тролове тука няма как да променят този факт.

Педал я светни народа как го ползват след порои и така ли беше преди да се дадат 119 милиона за нещо което не може да се ползва.Единствената полза е за герберите които напълниха гуши.

Как беше преди ремонта ли? Ами половината булевард го нямаше, а по другата половина имаше светофари, защото се пресичаше на едно ниво с другите булеварди и ставаха задръствания в пиковите часове. Сега няма нито един светофар и целия град може да се пресече за 4 минути в посока север - юг вместо да се влачиш 30 - 40 минути в час пик. Определено има полза и то голяма за варненци. Определено е имало и злоупотреби. Но я кажи при кой строеж и при коя власт ги няма? Добре е софиянци да си гледате вашата градинка и да не коментирате чуждите. Щото по вашите грандиозни ремонти и строежи на метрото, околовръстните дъги и др. такива със сигурност са окрадени милиарди. Милионите на варненския булевард ви вадят очите, а какво да кажем за софийските ремонти?

Ползвайте си го!! За плуване, че в залива мирише!

На кръговото щели да правят кула за скокове във вода.

Варна ми е Венеция