Коментари - Подпали се локомотив на пътническия влак София - Горна Оряховица | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сефте! То вече новината е ако не се запали.

Че то останаха ли още локомотиви ?

Баф мамата ко става ба влакове горят циганьорски къщи падат падат по магистралата. Поличба е туй да знайш. Ко ли ни чака още

На скрап !

и ДПС да спепчелят евроизборите.... :D

В Бойколандия това е ежедневие.

БДЖ: “край,това ни беше посшедноя”

Вече е опасно да се ползва инфраструктурата в Тиквистан.Палят се влакова срутват се Чисто нови магистрали.Страх ме е да си помисля какво е качеството на метрото построено през последните 10 години клептокрация.

Подпали се локомотив на пътническия влак София - Горна Оряховица За България вече не е новина.При "изгоряло" БДЖ,какво друго да се случи.

Такива работи ставаха на времето в Индия само.. сега тиквите ни докараха тази некадърност и мизерия и у нас.

Това се случва в модерна и демократична България, член на ЕС..., докато в същото време в комунистически Китай правят влакове на магнитни възглавници, които да се движат с 600 км/ч.... Почувствахте ли разликата???

Добре бе тия влакове така и така се палят защо забранихте пушенето тогава ?

Скапана комунистическа техника.

Как няма да се "самозапали" локомотива беее? Ми тоя е същия дето го чакахме с такова нетърпение през 1977-ма ...."да пристигне и на нашата гара дизелът червен" и ни откара към дома на УВОлнявката ....Не помна дизел ли бе ...електричка ли ...,но наистина пристигна и бе ..."ЧЕРВЕН" въпреки ,че и тогава си бе поне 10-годишен....и днес ....ОЩЕ НЕ Е ПЕНСИОНИРАН ....КАТО МЕН .... Те локомотивите се палят ...а ние хората ... ще умираме ,дорде се пенсионираме ....

Нормално, БДЖ имат един и той си се пали през седмица. Не е новина вече.

Комунистите в КНР създадоха скоростен влак на магнитна възглавница със 600 км/час, капиталистите у РБ палят старите тренове.

Е верно е скапана соц техниката - само некакви си 40 години е изкарал. И сигурно би изкарал още толкова, ако се поддържа нормално, ама това е тема на друг разговор.

Абе тази гара Роман никога не ми е била симпатична!

щом няма загинали работата е със щастлив край и некадърниците който ръководят и управляват БДЖ си се дундуркат на държавна заплата по 2-3 хил лв

Iivanov84

така изгоряха децата в София-Кардам и после казаха че е било от цигара

костинброд 2

То цялата държава пуши вече, но повечето от нас си мислят, че като гледат на обратната страна или си крият главата в пясъка и ще отмине. Колкото и да се иска на облагодетелстваните от мафиотската власт да си смучкат до без край и да си бетонират статуквото. Но никой организъм, а държавата си е организъм, не може да понесе толкова много лакоми паразити за толкова дълго време. Или се лекува, или умира!

Защо Държавата не се ангажира с БДЖ ? По Света ДЖ са най-рентабилните Превозвачи на Дълги Разстояния .Няма ТИР-ве и Тежки Камиони по Магистралите , намаляват Убитите по пътя .

Да бе, продължаваме нататък

По света - ДА , Но ние сме друга планета - Планетата на МАЙМУНИТЕ !!!!

Сега ,да ти кажа:... Пртоварването на транзитни ТИР-ове на ж.п. платформи е нерентабилно за нашите условия....Да, транзитна страна сме за огромна част от преминаващите ,но разстоянията са твърде къси ....средно 500 км от които и трасета да вземеш....Това ,може да се осъществи ,ако например има изградена обща межд. с-ма за превоз по железниците в рамките на ЕС ,така ,че ТИР-ове идващи от Турция в посока Зап.Европа...като се качат на Свиленград ...да се карат чак до Зап.европа...а не да слизат на Русе...Видин или Драгоман . Второ...да ,наистина огромна част от вътрешните товари ,както и превоза на пътници ,днес се поема от шосеен транспорт .... Колкото до пътническият ,той винаги е бил губещ и е бил на гърба на товарния дори в годините на социализма ,тъй,като е изпълнявал и социални функции....А товарният ,днес стана от една страна малък по общ обем (няма ги десетките композиции в денонощие от морето към Кремиковци....от Видин ...от Бургас и от Зап. българия към черноморските ни пристанища Варна и Бургас ),а от друга много ...разнообразен и неритмичен във времето.... което налага ползването на по-гъвкави форми на транспорт . И третото... основните ни магистрали ,ако трябваше да поемат ,този увеличен трафик от ТИР-ове ...трябваше да бъдат поне ....ТРИ-лентови + аварийна.... А ,държавата можеше да печели от това .... Днес ,само от Турция минават над 4 000 камиона....

с БДЖ, че не останаха :)

ама... това е ежедневие! другия път ни информирайте ако не ср запали

Ами ,да не се смесва дима от цигарите с тоя от горящият вагон ,че да може да се действа по-адекватно,ако недай си Боже ,наистина се подпали...

БДЖ е държавна компания и затова е такава мръсна кочина

Ми чи ш'са подпали, що дан'са подпали. То друго освен БДЖ не остана на разпродажба. По целия свят железниците генерират ОГРОООООМНИ продажби, само нашата се с държи в нокдаун, за да се провокира продажбата и....

Браво! Всеки месец се пали по един локомотив. Само с кражби не може, пътища падат, БДЖ е ошушкана отвсякъде. ДОКОГА г-да МУТРИ, МИЛИЦИОНЕРИ и КОМУНИСТИ ?

Видими (по дима) резултати.

В заглавието влакът е пътнически, но на края става бърз. Вероятно главният ни пожарникар бързо е отишъл да отреже лентичка по случай бързото му пускане с друг локомотив, та влакът е заминал вече като бърз.

1xbet зеркало старая версия сайта " $ $ . . . = . = : % : < > " . " . ? , @ - % > ! ( 1xbet зеркало рабочее бесплатно $ . . " 1xbet зеркало рабочее мобильная версия + . . < . ^ < & # . . - * + . < & . . : . -

Каквато ни е Държавата - Таквиз са ни и железниците !

Заради чии интереси беше ликвидирано и разпродадено БДЖ ? Ще им се потърси отговорност ли ? Имаше " голям " царист , който разпродаде и после нае същите вагони , закри завод и Т.Н.

Докато не остане нито един млад човек в тази държава, докато някой ден бе отворят вратите си име видят, че да останали само умиращи старци и тълпи разбеснели се такива от махалите, ето до тогава!

Аз преди два дни пътувах с пътническия влак от Пловдив до Бургас на обяд.Температурата на въздуха беше около 30 градуса и в купетата на вагоните работеше парното.Вътре в купето беше като в сауна.А вагоните бяха поне на 50-60години.

При демокрацията прошки нема!

ами тя цяла българия вече гори повече от 30 години на пожара на европата! и кво?

фалшив транспорт фалшиф празник фалшива държава само лъжите и окасатяванията и страданията и мизерията и боклуците ни са истински, защото са ни докарвани редовно от европата!

над 2 милиона изгоряха в пожара на демокрацията! над 2 милиона избягаха от кладите на европата над 2 милиона осакатяха от пожарищата на европата 99,9% се опариха от европата и само 0,1% се облажиха от гейщината!

не са милиони бе тролчо, милиарди са... по добре звучи така :)

На кривата ракета, космоса и пречи ;)

E щом оцеляхме от пожара на СССР, ще притикаме някак и европата не се коси :P

Разбира се, след СССР идва ред на ЕСССР. Комунягите имаха един любим лаф, колелото на историята се върти. Да, ама те мислеха, че се върти докато те вземат властта и след това спира, ама то продължава да се върти. Така че не правете тяхната грешка за да не се "осесерете" изненадващо и вие. Всъщност няма нищо вечно под слънцето е казал мъдрият Еклисиаст.

"Заради чии интереси беше ликвидирано и разпродадено БДЖ ?" Заради интересите на автобусни транспортни фирми, предимно турски. Така беше затрит този най-евтин и безопасен и удобен особено за дълги разстояния транспорт. Железниците са за що-годе нормални държави, а ние отдавна сме в шестия свят. Я вижте Китай какво прави - влак на магнитни възглавници, ние - с локомотиви по на 50-60 години, майко мила.

Палят влаковете Му, комунистите са виновни

Да каже Московски колко стотици милиони се откраднаха от БДЖ. А самия Московски беше изпратен на топла служба в банка, за наказание...