Подпали се локомотив на пътническия влак София - Горна Оряховица
Няма пострадали хора
Обратно в новинатаКоментари - Подпали се локомотив на пътническия влак София - Горна Оряховица | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Няма пострадали хора
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Онуфрий (нерегистриран)
Сефте! То вече новината е ако не се запали.
Анонимен 1 (нерегистриран)
Че то останаха ли още локомотиви ?
Бабето (нерегистриран)
Баф мамата ко става ба влакове горят циганьорски къщи падат падат по магистралата. Поличба е туй да знайш. Ко ли ни чака още
Бай Мангау (нерегистриран)
На скрап !
Хмм (нерегистриран)
и ДПС да спепчелят евроизборите.... :D
556 (нерегистриран)
В Бойколандия това е ежедневие.
Г (нерегистриран)
БДЖ: “край,това ни беше посшедноя”
Боко симитлийски (нерегистриран)
Вече е опасно да се ползва инфраструктурата в Тиквистан.Палят се влакова срутват се Чисто нови магистрали.Страх ме е да си помисля какво е качеството на метрото построено през последните 10 години клептокрация.
Петров (нерегистриран)
Подпали се локомотив на пътническия влак София - Горна Оряховица За България вече не е новина.При "изгоряло" БДЖ,какво друго да се случи.
1515 (нерегистриран)
Такива работи ставаха на времето в Индия само.. сега тиквите ни докараха тази некадърност и мизерия и у нас.
az #ЛибераленКрах (нерегистриран)
Това се случва в модерна и демократична България, член на ЕС..., докато в същото време в комунистически Китай правят влакове на магнитни възглавници, които да се движат с 600 км/ч.... Почувствахте ли разликата???
асд (нерегистриран)
Добре бе тия влакове така и така се палят защо забранихте пушенето тогава ?
Куропаткин (нерегистриран)
Скапана комунистическа техника.
57-ми набор (нерегистриран)
Как няма да се "самозапали" локомотива беее? Ми тоя е същия дето го чакахме с такова нетърпение през 1977-ма ...."да пристигне и на нашата гара дизелът червен" и ни откара към дома на УВОлнявката ....Не помна дизел ли бе ...електричка ли ...,но наистина пристигна и бе ..."ЧЕРВЕН" въпреки ,че и тогава си бе поне 10-годишен....и днес ....ОЩЕ НЕ Е ПЕНСИОНИРАН ....КАТО МЕН .... Те локомотивите се палят ...а ние хората ... ще умираме ,дорде се пенсионираме ....
3 (нерегистриран)
Нормално, БДЖ имат един и той си се пали през седмица. Не е новина вече.
Стой та гледай! (нерегистриран)
Комунистите в КНР създадоха скоростен влак на магнитна възглавница със 600 км/час, капиталистите у РБ палят старите тренове.
Онуфрий (нерегистриран)
Е верно е скапана соц техниката - само некакви си 40 години е изкарал. И сигурно би изкарал още толкова, ако се поддържа нормално, ама това е тема на друг разговор.
Попов (нерегистриран)
Абе тази гара Роман никога не ми е била симпатична!
Iivanov84
щом няма загинали работата е със щастлив край и некадърниците който ръководят и управляват БДЖ си се дундуркат на държавна заплата по 2-3 хил лв
Iivanov84
така изгоряха децата в София-Кардам и после казаха че е било от цигара
5656 (нерегистриран)
костинброд 2
Кой-кого (нерегистриран)
То цялата държава пуши вече, но повечето от нас си мислят, че като гледат на обратната страна или си крият главата в пясъка и ще отмине. Колкото и да се иска на облагодетелстваните от мафиотската власт да си смучкат до без край и да си бетонират статуквото. Но никой организъм, а държавата си е организъм, не може да понесе толкова много лакоми паразити за толкова дълго време. Или се лекува, или умира!
ВЪПРОС (нерегистриран)
Защо Държавата не се ангажира с БДЖ ? По Света ДЖ са най-рентабилните Превозвачи на Дълги Разстояния .Няма ТИР-ве и Тежки Камиони по Магистралите , намаляват Убитите по пътя .
КобраТ СуШеф (нерегистриран)
Да бе, продължаваме нататък
ОТГОВОР (нерегистриран)
По света - ДА , Но ние сме друга планета - Планетата на МАЙМУНИТЕ !!!!
Отговор (нерегистриран)
Сега ,да ти кажа:... Пртоварването на транзитни ТИР-ове на ж.п. платформи е нерентабилно за нашите условия....Да, транзитна страна сме за огромна част от преминаващите ,но разстоянията са твърде къси ....средно 500 км от които и трасета да вземеш....Това ,може да се осъществи ,ако например има изградена обща межд. с-ма за превоз по железниците в рамките на ЕС ,така ,че ТИР-ове идващи от Турция в посока Зап.Европа...като се качат на Свиленград ...да се карат чак до Зап.европа...а не да слизат на Русе...Видин или Драгоман . Второ...да ,наистина огромна част от вътрешните товари ,както и превоза на пътници ,днес се поема от шосеен транспорт .... Колкото до пътническият ,той винаги е бил губещ и е бил на гърба на товарния дори в годините на социализма ,тъй,като е изпълнявал и социални функции....А товарният ,днес стана от една страна малък по общ обем (няма ги десетките композиции в денонощие от морето към Кремиковци....от Видин ...от Бургас и от Зап. българия към черноморските ни пристанища Варна и Бургас ),а от друга много ...разнообразен и неритмичен във времето.... което налага ползването на по-гъвкави форми на транспорт . И третото... основните ни магистрали ,ако трябваше да поемат ,този увеличен трафик от ТИР-ове ...трябваше да бъдат поне ....ТРИ-лентови + аварийна.... А ,държавата можеше да печели от това .... Днес ,само от Турция минават над 4 000 камиона....
Пътувайте (нерегистриран)
с БДЖ, че не останаха :)
if you believe. .. (нерегистриран)
ама... това е ежедневие! другия път ни информирайте ако не ср запали
За разпознаване на дима (нерегистриран)
Ами ,да не се смесва дима от цигарите с тоя от горящият вагон ,че да може да се действа по-адекватно,ако недай си Боже ,наистина се подпали...
Шмайзер (нерегистриран)
БДЖ е държавна компания и затова е такава мръсна кочина
Петър (нерегистриран)
Ми чи ш'са подпали, що дан'са подпали. То друго освен БДЖ не остана на разпродажба. По целия свят железниците генерират ОГРОООООМНИ продажби, само нашата се с държи в нокдаун, за да се провокира продажбата и....
111 (нерегистриран)
Браво! Всеки месец се пали по един локомотив. Само с кражби не може, пътища падат, БДЖ е ошушкана отвсякъде. ДОКОГА г-да МУТРИ, МИЛИЦИОНЕРИ и КОМУНИСТИ ?
ххахаха (нерегистриран)
Видими (по дима) резултати.
Станислав Костов (нерегистриран)
В заглавието влакът е пътнически, но на края става бърз. Вероятно главният ни пожарникар бързо е отишъл да отреже лентичка по случай бързото му пускане с друг локомотив, та влакът е заминал вече като бърз.
Alfredbop (нерегистриран)
1xbet зеркало старая версия сайта " $ $ . . . = . = : % : < > " . " . ? , @ - % > ! ( 1xbet зеркало рабочее бесплатно $ . . " 1xbet зеркало рабочее мобильная версия + . . < . ^ < & # . . - * + . < & . . : . -
БДЖ - опасно за живота (нерегистриран)
Каквато ни е Държавата - Таквиз са ни и железниците !
обекта (нерегистриран)
Заради чии интереси беше ликвидирано и разпродадено БДЖ ? Ще им се потърси отговорност ли ? Имаше " голям " царист , който разпродаде и после нае същите вагони , закри завод и Т.Н.
Хй (нерегистриран)
Докато не остане нито един млад човек в тази държава, докато някой ден бе отворят вратите си име видят, че да останали само умиращи старци и тълпи разбеснели се такива от махалите, ето до тогава!
bgn (нерегистриран)
Аз преди два дни пътувах с пътническия влак от Пловдив до Бургас на обяд.Температурата на въздуха беше около 30 градуса и в купетата на вагоните работеше парното.Вътре в купето беше като в сауна.А вагоните бяха поне на 50-60години.
Див капитализъм и яка пазарна куномика (нерегистриран)
При демокрацията прошки нема!
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
ами тя цяла българия вече гори повече от 30 години на пожара на европата! и кво?
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
фалшив транспорт фалшиф празник фалшива държава само лъжите и окасатяванията и страданията и мизерията и боклуците ни са истински, защото са ни докарвани редовно от европата!
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
над 2 милиона изгоряха в пожара на демокрацията! над 2 милиона избягаха от кладите на европата над 2 милиона осакатяха от пожарищата на европата 99,9% се опариха от европата и само 0,1% се облажиха от гейщината!
сесесере (нерегистриран)
не са милиони бе тролчо, милиарди са... по добре звучи така :)
сесесере (нерегистриран)
На кривата ракета, космоса и пречи ;)
сесесере (нерегистриран)
E щом оцеляхме от пожара на СССР, ще притикаме някак и европата не се коси :P
легионер (нерегистриран)
Разбира се, след СССР идва ред на ЕСССР. Комунягите имаха един любим лаф, колелото на историята се върти. Да, ама те мислеха, че се върти докато те вземат властта и след това спира, ама то продължава да се върти. Така че не правете тяхната грешка за да не се "осесерете" изненадващо и вие. Всъщност няма нищо вечно под слънцето е казал мъдрият Еклисиаст.
легионер (нерегистриран)
"Заради чии интереси беше ликвидирано и разпродадено БДЖ ?" Заради интересите на автобусни транспортни фирми, предимно турски. Така беше затрит този най-евтин и безопасен и удобен особено за дълги разстояния транспорт. Железниците са за що-годе нормални държави, а ние отдавна сме в шестия свят. Я вижте Китай какво прави - влак на магнитни възглавници, ние - с локомотиви по на 50-60 години, майко мила.
Мда (нерегистриран)
Палят влаковете Му, комунистите са виновни
Да (нерегистриран)
Да каже Московски колко стотици милиони се откраднаха от БДЖ. А самия Московски беше изпратен на топла служба в банка, за наказание...
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно