Откраднаха 12 картини на съпругата на Любомир Левчев

Творбите на художничката Дора Бонева са изрязани от рамките, навити на руло и изнесени

Обратно в новината

Коментари - Откраднаха 12 картини на съпругата на Любомир Левчев | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Адекватни коментари, слава богу. Хората знаят и помнят. Истината винаги изплува на повърхността. Червената номенклатура ще замине там, където й е мястото - на боклука на историята.

Хвани Любо удари Дора, а дъщерята дето и тя била художничка, сама ще падне. Колкото този Любо беше "поет", толкова и тази Дора е художничка. За дъщерята да не говорим. Червена номенклатура. И така до края на света.

Много ценни картини. Подпирали бурканите в мазето... Да ги дадат на съхранение в музей, като са толкова ценни !

Там доколкото се говори живее и Георги Йорданов и много други заслужили. И преди и сега близки до властта нямат проблеми за всичко в живота.

Според Игор Марковски картините на Майстора се продават и търсят само б България - толкова са "ценни" и "уникални". Може да си представим на кой му е притрябвало да краде картините на Дора Бонева, която асоциирам единственно с мъжа и.

Майстора е изключителен творец, който най-точно, стилистично и актуално за времето си е "хванал" българското...на световно ниво е , това,че дамите българи не можем да го оценим и представим пред света е друг въпрос Както и Иван Милев със бг сецесиона си също

Майстора, Златю и др. български художници не се търгуват в чужбина, защото не са регистрирани в специален каталог, и не са оценявани. Затова и да откраднат техни картини, те няма смисъл да бъдат изнасяни в чужбина, защото не могат да се продадат на колекционери.

Крадец ,крадец ама културтрегер

Някой е искал да си избърше гъзъ

За незапознатите тук става въпрос за мазетата на кооперацията на ЦК и Политбюро на ъгъла на ул.Велико Търново и Сан-Стефано ,там мазетата нямат нищо общо с тези в останалите блокове и кооперации ,те са предвидени и за укрития и хранилища ,затова тази кражба е от вътрешен или приближен човек ,възможно е и съсед ,нямам представа колко са ценни картините на тази жена ,но който ги е откраднал е преценил явно че може да им вземе някой лев

Преди да пишете глупости, погледнете какво е нарисувала. Омръзна ми от глупави, озлобени старчета, защото от техните словоблудства не може да прочете човек нещо смислено.

Под средното ниво, дори и за България

а Владо пропи ли ги вече

тая слабичката ми допада

в мазето ще мухлясат, на тавана е по проветриво

Като са скъпи не се държат в мазето!

дреме ми на курааааааааааааааааааааааааааа....чакам 26

но защо вси по дванайсе ги крадят бе

Художничката на БГ елита след Априлския пленум - многоо значима! Както и Левчев тоталитаросектанта

Левчев е от "Априлското направление" на културтрегерите. 1972г носител на награда Пеню Пенев. За жалост не е знаел кой е П. Пенев: "Когато цъфнат теменугите" - Когато цъфнат теменугите, еби им майката на другите и гледай на теб да ти е добре. Пеню Пенев тепърва ще се завръща, защото в реалност е бил противник на социализма....след като го познава в ОСНОВИТЕ. Пеню си отиде беден по доходи но Богат с Любов към хората. А априлските културтрегери днес са олигарси.

Кой луд си държи ценностите в мазето? Ако наистина бяха ценни, щяха да са окачени в изложбени зали или в частни колекции. Просто на бабугера са и пречили тия картини и ги е метнала в мазето, а сега мрънка, че някой е "откраднал ценностите". Комунистически дивотии на изперкали бивши "величия" от Соц-а!

пепо не искам да пиша какво мисля за твоите писания които са странни меко казано

Не е мазе, а хранилище с климатична инсталация!!! Същото имат още от 80- те години всички червени културтрегели. Лилов имаше две!!!

Идея си нямат за какво иде реч, но либералната демокрация им внушава равенство.

Любо ти кога хвана мишката бре

Само чуждопоклонници ли се мъчат да пишат глупости тук ?

Ценни,ценни...колко да се ценни? Нашите класици са пишмян класици, спрямо техните колеги от Западна Европа по същото време. Виж Мърквичка е друга бира, човека дошъл,рисувал, преподавател бил... поклон. Или пък Ярослав Вешин...Но Дора Бонева да ме извинява, ама ако не беше съпруга на партийният Левчев никой нямаше да я знае. Така е и с болшинството художници певци на ДС! Има няколко и в Париж се подвизават...правят се на трандафори ама са селски цървули. Знаем кои са. :) Единия самоук...прави се на велик, щял в гроба да отнесе знанието за неговия стил. Божеее, Боже ела си прибери вересиите. Затова мога да кажа само едно, съчувствам на Дора Бонева, загуба е,да! Но ценни... ценни са само в нейните очи. Има млади момчета , в пъти по добри от нея, в пъти. Обаче не са синове на Левчев и майката партия я няма да ги поощри.

Беше приятелка рисуваше лудата кака!

Явно, че си чуждопоклонник щом ми говориш само за Мърквичка- а къде захвърли толкова много кадърни художници които сме имали от време оно? Не пиша за тази художничка Дора Бочева, но а пропуснеш наши класици .....някак нелепо и невежо.

Как може ценни картини да се съхраняват в мазе.....

Бате Асен Кисимов има една песен за "Родът на хвърчащите хора". Тия културтрегери са от тези, които пият конякът си в битов някакъв кът с мъдра умора.

НИЩО ОСОБЕНО! В бедните страни е така- краде се ВСИЧКО, което може да се пренесе, отнесе, извози, натовари и пр. без значение дали са картини, железа, кошчета за боклук, коли, велосипеди, саксии, скулптури, павета, цветя, пейки, жици, пътни знаци и т. н.

Само в бедните страни ценните картини се държат в мазета, не се декларират, не се застраховат и не им се плащат данъци като ценни вещи. В "белите" държави тези картини стоят в музеи, хората се възхищават на изкуството вложено в тях а от приходите се издържа музеят, поддържането на картините и рента на собствениците. А който е много богат....пак застрахова картините, но си ги държи в частния кабинет, който се охранява.

аха, много ценните картини стоят в мазето на кооперацията. мда...

Трудно би се проникнало в тази кооперация на висшата червена номенклатура. Не вярвам някой да се е засилил за картините на световно неизвестните художнички. Дора Бонева беше придворна художничка и рисуваше Людмила Живкова в бяло, а мъжът ѝ пишеше дитирамби за ''бялата птица''.