От София до Бургас с влак - за 3 часа, билетите няма да поскъпват много

Железниците са най-екологичният, най-ефективният и в бъдеще най-финансираният и субсидиран транспорт, каза министър Желязков

Обратно в новината

Коментари - От София до Бургас с влак - за 3 часа, билетите няма да поскъпват много | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Железниците са най-екологичният, най-ефективният и в бъдеще най-финансираният и субсидиран транспорт" Браво браво, каква хубава инвестиция и какви хубави думи за железницата!Жалко само че тя е фалирала до такава степен,че никой ама никой не иска да я купи и е бездънната яма за пари,която никой не може да оправи! Локомотиви поправяни повече пъти от колкото хората могат да броят и които се развалят отново още при прибирането им от сервиза,точене на гориво и крадене на каквото се сетиш са само малкото от главоболията по железницата.Докато никой не бива наказван,а парите продължават да бъдат наливани. А за техническата изправност да не говорим,че както беше хванат бус с над 50 нарушения в чужбина какво остава за един влак!

Белите богати хора имат прекрасни железници и ги използват активно. В Тикваландия се строят магистрали на вълнички с ограничение 90 км./ч., по които се движат 10+ годишни таралясници, а по самозапалващите се влакове се возят (безплатно) само "братя роми". Това е положението. И ще става още по-лошо. Всички тези лакардии са просто начин да се обяви началото на нова кражба на няколко милиарда. Но с толкова прост народ, нищо няма да ме учуди в това жалко подобие на държава. Трагедията е тотална.

хипотетично близко бъдеще което ще се удължава с количеството източени пари , така че ще има да почакаме още 10 тина години

В България железниците са пълен срам: мръсно , миризливо, 100 км се взимат за два часа с бързия, който развива 60 км/час максимална скорост. Не е за вярване, че за 3 години ще се догонят европейските стандарти с билети онлайн и удобни бързоскоростни влакове. А как ще останат почти същите цени- това е друг въпрос.

Докато един билет до Бургас струва 5 евро, никакви железници няма да има. Влаковете и у нас, и в Германия, струват еднакво. Не може да плащаш 1/10 от стойността на пътуване и да има устойчивост. Така, БДЖ винаги ще бъде фалирало. Вижте колко са билетите в Европа.