Ананиев: Мерките срещу войната по пътищата са неадекватни

Мерките срещу войната по пътищата, които премиерът Борисов разпореди на спешната среща, са абсолютно неадекватни.

Обратно в новината

Коментари - Ананиев: Мерките срещу войната по пътищата са неадекватни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ето този боклук от снимката е твореца на едни от най-големите простотии в Закона за движение по пътищата, които засягат интересите на всички нас които шофираме. А КАТ е тъпа паразитна организация която не допринася с нищо за намаляване на инцидентите на пътя.

Крайно време е да се разреши на КАТ да си събират глобите директно от сметките на нарушили закона и тогава ще видим дали ще има хора с стотици актове !

От една неделя ги гледам тия бездарници - все "кахър сурати/файсове" вместо да се чудят каква тъпня да изрекат по всеички възможни ТВ-та, да бяха турили по един конус на всички ЧЕРНИ места дето имат статистики, за да ограничат скоростта, щяха до решат 90 % проблемите...

КОГАТО МОЯТ СИН НАВЪРШИ 18 ГОД. МУ КУПИХ КОЛА. ОТ РАДОСТ ТОЙ РЕШИЛ ДА СЕ ПОЧЕРПИ С ПРИЯТЕЛИ. ХВАНАХА ГО И МУ ВЗЕМАХА КНИЖКАТА. ДЪЛГО ВРЕМЕ ГЛЕДАШЕ КОЛАТА В ГАРАЖА И СИГУРНО ВЪТРЕШНО СЕ ПРОКЛИНАШЕ. ЗАЩО ПИША ВСИЧКО ТОВА? ЗАЩОТО МОМЧЕТО ОТ ТОГАВА СЕ ОТКАЗА ОТ ПИЕНЕТО ВЪОБЩЕ. КАПКА НЕ ЛИЗВА. ЗНАЧИ СЕРИОЗНОТО НАКАЗАНИЕ ПОМАГАЛО. ЛИЧНО АЗ СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН ОТ ТОВА. СЛЕД ВРЕМЕ ЗАМИНАХ ЗА САЩ. СИГУРНО СТЕ СЛУШАЛИ КАК ДАЙСТВА ТАМ ПЪТНАТА ПОЛИЦИЯ. ПРИ НАРУШЕНИЕ ОТИВАШ НА СЪД. БУКВАЛНО ТЕ СМАЗВАТ ОТ НАКАЗАИЯ. ДА ТИ ВЗЕМАТ ТАМ КНИЖКАТА Е НАЩО КАТО САМОУБИЙСТВО. НЕ САМО НЕ МОЖЕШ ДА ОТИДЕШ НА РАБОТА, АМИ И ХЛЯБ НА МОЖЕШ ДА СИ КУПИШ. ОПИТАЙ СЕ ДА НЕ ПЛАТИШ ГЛОБАТА И ТЕ ПИПНАТ ОТНОВО ЗАД ВОЛАНА. ЖЕСТОКИТЕ УБИИЦИ ПО ПЪТЯ СЕ ЛЕКУВАТ САМО С ЖЕСТОКИ НАКАЗАНИЯ.

хора никои не може да ви опази ако само не се пазите ! 50 км/h градско 100км/h извънградско стигат за всичко !

Е,как да са ,,адекватни",след като с тези проблеми за безопастността се занимават все такива михлюзи като тоя и оня Вл.Тодоров,дето не излизат от ТВ студията и в тях имат повече стаж,отколкото зад волана на пътя! Убеден съм,че дори една гума на л.а. не са сменили на пътя,камо ли да блъскат и правят по 2-3 на тежкотоварен камоин с ремарке,само за прехода от София до Варна! Меки китки,плямпала и паркетни разбирачи! Аз,когато бях на годините на тоя,вече бях почти побелял и с над милион и половина км.зад гърба си! Зор са невидели и хал хабер си нямат от реалната обстановка.Дай им само глупости да предлагат. Колани и в автобусите ще слагат?!сякаш тези дето са все колани в самолетите ,като живи ги събират след катастрофа?! Тъпаци! Ще ме глобяват с 50 кинта и 6 т.,че не съм си сложил колана при прехода си м/у двата търг.обекта в нас.място отстоящи само на 3-400 метра! КОГО заплашвам с това си ,,НАРУШЕНИЕ",движейки се с не повече от 50км/ч,че трябва да бъда САНКЦИОНИРАН с толкова? А? Ей такива михлюзи ги измислят тези абсурди!

Взе ми думата от устата! Купен експерт е този, защото не вижда главния, първия проблем - неравните пътища - с дупки, гърбици, включително и легнали полицаи, с хаотично разположени неравности, което прави придвижването опасно, не само неудобно, включително и за пешеходците - тротоарите са като бомбардирани. Всичко останало са неща, които могат да се направят едва след като се направят равни пътища. В България няма такива. Тракия е неравна, на коловози и със стикове между плочите. След ремонт платната стоят равни 2-3 месеца и се превръщат в кочина отново. И на второ място са пешеходните пътеки, които пряко застрашават живота на самите пешеходци. Би трябвало у нас да ги забранят на три и повече лентови пътища.

За "експертите" съм съгласен, но те са там и такива, защото са от същия преобладаващ материал, видно и сред коментиращите. Не обичам да апострофирам коментиращи, но също е видно, че милион километри и годините опит не са помогнали, даже напротив. Трябва да разберете едно основно нещо в живота - в едно общество, правилата се спазват без разсъждения, без коментари, независимо дали считате, че са глупави, ненужни или не важат за вас. Който не го прави, дори за дребно наглед нещо, няма право изобщо да се обажда за чужда компетентност или да вика срещу чуждо нарушение, а да замълчи и да си взема поука, ако може. Това е и е толкова просто.

По 2-3 гуми, казваш, сменяш от София за Варна. Тогава да попитам: 1. Защо караш с регенератки или галоши?; 2. Като спираш по пътя, докато смениш гумите, на колко народ му се изправят косите докато те заобиколи; 3. Събираш ли си боклуците от събутата гума или ги оставяш където са се изръсили, или в най-добрия случай в канавката. Питам те тези неща, защото миналата година на АМТ, на един камион му се разпадна регенератката, когато бях на 100 метра зад него. Веднага след това заора в аварийната и отнесе мантинелата. Добре, че не тръгна вляво. Тогава сигурно щеше да ни ликвидира.

Какво дс ти обяснявам бе ,,зелено",каква техника карахме и с какви гуми в годините,когато със сигурност и майка ти е ходила на детска ясла още...70-80-те на м.в.... Питай дядо си или съсед ,който е карал през това време... Учи историята на дедите си,за да ги...УВАЖАВАШ !

"КОГО заплашвам с това си ,,НАРУШЕНИЕ",движейки се с не повече от 50км/ч,че трябва да бъда САНКЦИОНИРАН с толкова? А?" Да ти отговоря в обратен ред на крещенето: 1. Санкционират те с толкова, защото така е определено от закона; 2. Нарушение е, защото така е записано в закона; 3. Заплашваш джоба си, защото рискуваш да го лишиш от 50 кинта. Заплашваш обществото, защото не спазваш закона. Почнал си от колана, утре ще решиш, че още нещо е глупост и после ще ти става навик. Заплашваш и децата, и внуците си, защото като гледат от теб и те може да решат, че законът е "врата в полето". А това доста е опасно.

Няма държава! Изпълнителна власт у нас просто няма! Има някаква зоконадателна, която се занимава с това, кой е дебил и кой не, но все пак бълва закони особенно под външен настиск. Сега вярно че са така написани, че да има вратички за наши хора или рекет, ама това е друга тема. Но налагането на тези закони абсолютно няма кой да приложи. Полиция просто няма, има едни дебели нископлатени чичковци, които ги е страх да не сгафят нещо от които полза има само, когато градски транспорт или топлофикация рекетират бедни граждани и то в случай, че на са роми....

"видеогенераторите" вий сте дебили....

Ама Калино, ама Петрова. Председателят на Асоциацията на пострадалите от катастрофи се казва ВЛАДИМИР Тодоров. И е същият ДEБИЛ като ГOBЕДOTО на снимката. Горецитираният Настимир е бивш председател на транспортната комисия в предишното НС и като такъв е вносител и поддръжник на последните 5 изменения на ЗДвП. Включително ПРOCТОTИИTE със свалянето на номерата, но не и ако колата е чужда, служебната дерегистрация на автомобили, премахването на предупредителни знаци за контрол на скоростта с камери и ПРЕДНОТО увеличаване на глобите. Владимир Тодоров, Алекси Кесяков, Алекси Стратиев и тоя (Настимир Ананиев) НЕ СА НИКАКВИ експерти. Това са хора САМООБЯВИЛИ се за експерти. Те са в сферата на ЗДвП от десетилетиЯ и РЕЗУЛТАТИТЕ са ВИДИМИ. п.п. Ако на някого му се чете да потърси "Война и Настимир по българските пътища".

какви ти мерки , в южна България незнаят какво е това зимна гума , полицайте карат с по 3-4 промила лакохол , колите са с повече ръжда от колкото ламарина повечето махгали карат без книжки......

Първо масово българина кара с гуми от пантивека. Пътищата са ужасни недопустимо е път от първокласна пътна мрежа да няма маркировка. Асвалта на 90% от пътищата е с липсващ износващ слой в резултат на това е гладък като стъкло. Дренажнинте системи липсват или са затлачени или пък пътя е неравен и задържа водата. Истината е че проблемите идват в комбина със зле поддържан автопарк и лоши пътища. Затова винаги обявената причина е несъобразена скорост не превишена. Но все пак с 40 извън градско не може да се движим. Поне критични пътни участъци трябва да се рехабилитират.

то мерки въобще няма , добре че завършиха тракия от чирпан до карнобат че там каква касапница щеше да бъде сега , Микре нямаше да е нищо

Има ,братя българи,една,само едничка мярка,но тя е 100 % ефикасна.Прилага се в някои страни,но тук няма да я приемат,защото сме ДЕМОКРАЦИЯ. БОЙ С ДРЯНОВИЦА ПО ГОЛ ЗАДНИК-за пияни,дрифтари,превишаващи скоростта,несебърскибиячи на слепи хора и други особено нагли простаци.

Тука съва въпрос само за тези където са причинили катастрофа с жертви.

В съседна Гърция при установено нарушение,полицаите свалят номерата на автомобила.Отиваш до банка,превеждаш парите и с платежното си получаваш номерата.Защо в България не е така, а всички само констатират несъбираемост на глобите.Явно някой не желае да си свърши работата.

Защо наричате този господин -експерт по пътна безопасност? Той е живял 11 гдини в Холандия и там не е успял да се реализира, идва си след това в България и 80% от оня народ го направиха депутат, че го наричат и експерт. Ще го запомня с безумните му напъни да се въведе като административно нарушение поставянето на затъмняващо фолио на задните стъкла. По негово време взетите мерки също бяха лишени от разум и бяха поредната глупост на тиквеното правителство.

Пак неадекватни по пътищата.

Никакви законови , подзаконови и над законови мерки, колкото и пълномащабни да са те н емогат да променят поведението на хората.... Всичко това се променя само и единствено с ОСМИСЛЯНЕ.... какво имам предвид.... Подсказването в училище е забранено и ако те хванат да подсказаваш...... тъй, тъй, тъй, тъй.... и въпреки това , в училище подсказването продължава.. нали? Защо? Защото така помагаш на приятелчето си, да, ама вредиш на себе си? Приятелчето ти, което нищо не знае и нищо не разбира, други ден ще ти стане началник и нищо, че ти си му помагал, ще те гази и мачка... Ще кажете -добре де какво общо има това с катастрофите? Масова практика по пътищата е да се пресветва, че има КАТ- "почвай да спазваш правилата да не те одрусат 20 лв.", ама тоя същия дето сега си му светнал, друго ден ще направи някоя свинщина и ще му бериш ти гейлето после... Трябва веднъж за винаги да приемем, че КАТ е на пътя да ни помага, а не да ти вземе 20 лв.... ако ти пишат акт, то е защото с нещо си се провинил...

Че дългът му е към другите хора,а не към държавата или закона.Не може да се нарече човек въобще.Така,че призовавам да посъветвате на пътя и да,си оставяте изпечените билети за да използва друг.Самочовещината ще ни спаси не бойко или държавата.И да ако знаете отговора помагате на другарчетата си защото нищо не остава от училищните знания но градите характер или на човек или на бездушно мекотело.Да сте живи и здрави

Всички пътища в БГ да станат бобслейни писти!!! Така няма да изпускат завоите! Само, че пак ще намери българско говедо дето ще вземе да спре на пистата и ето ти отзад забучени няколко бобслея :)

1. Отговорност трябва да носят и шофьорите, и пешеходците! Редовно съм свидетел на безумното поведение на хора от всякакви възрасти, които са в ролята на пешеходци - пресичат безотговорно, където им падне, при натоварен трафик, без пешеходни пътеки, плямпат си отвеяно по джиесемите, на всичкото отгоре и махат сърдито на шофиращите! 2. Безотговорно държане на много шофьорите по пътищата изобщо и това е защото няма ефективни наказания, а за някои изобщо и няма, дори за тежки за сериозни нарушения, довели до човешки жертви. Правосъдната система в България няма нищо общо с правосъдието. 3. Напълно неадекватни решения на ситуации по пътищата! Не може да има пешеходни пътеки по натоварени пътища, магистрали - трябва да се правят подлези, надлези.

Няма да забравя никога един шофьор на микробус в Канада през 2001 г., който ни огледа всичките вътре, след като се качихмеда ходим на екскурзия в близкия град (на 120 км), а ние бяхме главно от източноевропейски държави, и каза най-спокойно и абсолютно непоколебимо "Дами и господа, няма да тръгна от тук, докато всички не си закопчаят коланите! Аз нямам намерение да плащам 160 долара глоба за всеки от вас, който бъде намерен в колата, ако ни спре патрул!" И ние всички веднага разбрахме, че точно така и ще стане - или се закопчаваш - за целия път, няма "кацане, излитане ..." - или стоим! И се закопчахме. А след това той подкара и не превиши указаните скорости (80, 100, 50) до самия град Халифакс! Стигнахме точно по времето, което беше посочено в програмата ни - изчислена и раздадена на всички предния ден! Това е положението - има правила, те се спазват от всички! И всички са спокойни, знаят какво правят, защо и какво следва! Никакви импровизации, нарушения, обяснения, проби и грешки ... Страхотно пътуване стана, видяхме всичко, каквото искахме, останахме с отлични впечатления! А от този ден нататък аз се закопчавам винаги, когато седна зад волана, и изобщо - в кола, и много ми се чудят околните, когато търся колан и в наш автобус - щото в тях няма! И сънародниците ме мислят за доста лудичка - ами как - те са такива герои, нарушаващи всички възможно правила и изисквания на здравия смисъл за сравнително безопасно пътуване, а някаква си там - колани търси, да ѝ се чудиш просто ...

Четох до "никакви импровизации..." Добре започна, абсолютно невярно обобщение. И там си има престъпници, нарушители, фантазьори. Но правилата са им разумни, това е главното. У нас ЗДП беше разумен, вече не е. Не може да избираш неграмотни хора да пишат правилата, които ти спазваш, и да искаш след това всички да се превърнем в идиоти и да спазваме безумни правила. Трябва ценз, какъвто в парламента почти никой няма, управляващото мнозинство хептен.

"Шумната маркировка и видеогенераторите.......Туй с видеогенераторите не го разбрах.

А бе как не ви домързя да пишете толкова много бе. Все едно и да го прочетеме, няма да си разваляме рахатлъка.

Защо не включвате пътищата и улиците в страната (Без София) които приличат на полигон за изпитание на верижни машини,лошата организация на транспортното движение както и арогянтното поведение на пешеходците спрямо водачите като предизвикват всякакви усложнения особенно на пешеходните пътеки-стоиш гледаш си ТЛФ дакато ти е зелено и чак когато водачът не знае защо така стоиш и не пресичаш и решава да продължи ти тръгваш да пресичаш и създаваш трудни ситуации за соито естествено е винавен водача.

Единствената мярка за спиране войната по пътищата е да се сади мозък. Лошото е, че въпреки многото хвалби, тук донори за такава операция няма. Ако за нещо са виновни полицаите, знаците, пътищата, старите автомобили, общините и останалите участници в движението, значи то се намира горе в главата и не се лекува.

поради липса на ,,мозъкодарители,, присаждаме ,,тиквени семки,, а такива ,,дал господ,,...!!!

да х.й да му го набиеш, а то акъл. не става

На милиционерите онзи ден дето се хилеха като п.тки и обясняваха че глобите били високи и колко още да ги вдигали ? Колко е събираемостта на тези глоби ?! Толкова ли беше трудно да се приеме предложението за ПОС терминали в патрулките ? Не били счетоводители ? Пълни неграмотници сте..не знаете английски и чуждениците ви се измъкват смееки се...

питам се защо в САЩ, по-точно във Вашингтон не стават подобни безмислени катастрофи? - глоби и яки наказания и то веднага! А там шофьорите са от всички краища на света - индуси, китайци, корейци, японци, европейци, руснаци, българи. Само на нас е неудобно - имало много пешеходни пътеки. Там са на често, дори и при големи магазини.Не съм видяла подлези и надлези - говоря за града. Има и много светофари - те правят трафика и забавят особено много, но е прието заради безопасността, а на който не му харесва - кой от къде е.

знаете ли колко подлези след ,,началото,, на прехода не са ремонтирани и са затворени...??? не става дума за софия а за другите градове...!!!

САЩ са с повече жертви на 100 хил. от България, така че айде нема нужда да са ни за пример.

ТОВА ЧЕ СИ ЗАД ВОЛАНА НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ СИ НАЙ-ЛУКСОЗНИЯТ ПЪТНИК ! НАЙ-ВАЖНИЯТ СИ !! ТИ ПРЕЦЕНЯВАШ ОБСТАНОВКАТА И УПРАВЛЯВАШ БЕЗОПАСНО МАШИНАТА ! ЗАЩОТО НОСИШ ОТГОВОРНОСТ КАКТО ЗА ХОРАТА В ТВОЯТА КОЛА , ТАКА И ЗА ДРУГИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО ! ТУК НЯМА МЯСТО ЗА НИКАКЪВ ЕРБАПЛЪК ! ТОВА Е, ПРОСТО Е !!!

Я сега да попитам уважаемата публика : Абе някой от Вас виждал ли е Брат Ром в учебна кола ??? Аз щото НЕ СЪМ ! Та- веднага възниква логичният въпрос : Е как бе аджеба братята роми получават шофьорски книжки , след като повече от половината от тях изобщо не могат да четат и пишат ??? И ЗАЩО най-накрая НЕ направите една такава статистика С ПРОЦЕНТА ПТП предизвикани от така упоменатите по-горе "водачи" ???

Ромите не са ми братя...

не че водачите са стока, ама и Пешеходците в 80 % са пълни галфони -лапнали по един СМРАД-фон = ГАЛФОН и пресича и ходи по улиците кЪт зомби, даже да го онодят няма да разбере... чувал съм че в Сърбия за пресичасне говорейки 30 Евро, ако си с дете 60.

Уважаеми господин Ананиев, ще ви кажа като експерт на експерт - българските ученици са на едно от последните места по функционална грамотност по изследване на PISA (Програмата за международно оценяване на учениците (PISA)), т.е. те не разбират това, което са прочели. Ами започнете от там: спирате поредния шофьор и му давате да прочете три реда текст с едър шрифт на лист формат А4. Ако не може да прочете текста (циганин, пардон ром, с купена книжка) - отнема му се книжката до живот и превозното средство се конфискува. Ако може да прочете сричайки текста, но не може да каже какво е прочел (българин - учил недоучил), отнема му се книжката до живот и се конфискува превозното средство. И тогава по пътищата ще останат да се движат само шофьори грамотни, които могат да четат, разбират прочетеното и казаното, спазват правилата, имат ред и дисциплина по пътя. Защото щом на един сто пъти му казват да не говори по телефона, когато кара, защото това е нарушение на Закона и Правилника, но той упорито продължава да го прави - значи е дебил. Тогава на какво основание е шофьор и застрашава моя живот? Хайде, направете го! Ама не Ви отърва за един месец да разчистите българските пътища от шофьори дебили!

Трябва да се глоби яко собственикът на превозваческата фирма. При този случай - превозва НЕЗРЯЩИ - нямат възможност да видят опасността, да се предпазят, да се хванат за някъде, а не да изпадат като круши. Трябваше шофьорите да бъдат ДВАМА НАЙ-ДОБРИ и тогава нямаше да има инцидент.

Поради тъпите коментари навсякъде -мисля да ви обясня какво точно е инцидент на пешеходна пътека. В 90% от случаите имаме един пешеходец който трябва да пресече многолентов път. Пешеходецът е притеснен и се ОГЛЕЖДА преди да тръгне. Вижда един автомобил на сравнително голямо разстояние. Има добра видимост, разстоянието е достатъчно и пешеходецът е убеден, че водачът го вижда и тръгва да пресича. В автомобилът, водачът ВИЖДА един пешеходец на 4 лентов път, който вече е пресякъл дясната лента и върви напред. Пешеходецът визуално не заема много пространство и водачът погрешно решава, че дясната лента по която се движи с автомобилът е вече "свободна" и вместо да намали решава да мине по нея зад пешеходецът. В този момент пешеходецът вижда, че автомобилът продължава да се движи към пътеката с висока скорост без да намалява. Стряска се и инстинктивно хуква към най-близкия тротоар (в случая този зад него). Следва удър без спирачен път. Сега ясно е че водачът е виновен, но при положение, че тази ситуация се повтаря многократно имаме 2 възможности. Да чакаме еволюцията да подобри шофьорите или да се подобри инфраструктурата. Конкретно да се забрани изграждане и съществуване на пешеходни пътеки извън населени места или на път с повече ленти без да е обезопасена с препятствие за автомобилите като легнал полицай или светофар!

ТИ СИ ТОЛКОВА ТЕСНОГРЪД В АНАЛИЗА, ЧЕ ЗРИТЕЛНОТО ТИ ПОЛЕ Е ОГРАНИЧЕНО ДО АМБРАЗУРА !

имало ли е ограничение на скороста преди ,,пътеката,,...??? ако е имало ,,еволюирания,, водач с колко е карал...??? маи ударът в джипа беше от ,,центъра,, към ляво...??? ако си ,,еволюирал,, водач ти е ясно за какво говори това ... а този нито е натиснал спирачка , нито е завил с волана... или от некадърност, или от страх че при високата си скорост нестабилния джип ще се обърне...!!! в такава ситуация не се мисли а се деиства с ,,придобитите,, реглекси...!!! а това идва със стаж,опит и лични качества...!!! от всеки ,,водач,, не става...!!!

ЧОВЕКЪТ Е ПРОБЛЕМА ! ТОЗИ, КОЙТО УПРАВЛЯВА МАШИНАТА !!! БЪЛГАРИЯ НЕ Е ПРОБЛЕМЪТ - ВИЕ ТЪПАЦИ СТЕ ПРОБЛЕМЪТ !!!

Отлично! България е на първо място в Европа по добив на тикви! Голямата тиква сам управлява служебната си кола! Какво искате от другите! Виновна е тоталната простотия обхванала българите. А простотията започва от горе! И тоя шут алекси кисяков няма ли скоро да си отдъхне! Тука всички парле ву франсе! Какво да очаквате? Сигурно пак видими резултати до 10 дни!

Любимита ми работа - Експерт да съм и да обяснявам колко не струва чуждата работа ;)) Единственото кофти е, че има точно още 7.2 милиона от същите Експерти, та не плащат много...

от ,,маститите,, експерти в политиката,икономиката,здравеопазването,инфраструктурата и т.н. сме в това ,,положение,,...!!! доказаха се само че са ,,експерти,, в ,,приватизацията,, и разпределянето и по ,,кланове,,...!!! ,,народът,, да го духа и оскотява...!!! прибави към ник-ът си и ,,синя куха тиква,,...произлязла от ,,чичковитечервенотивеновчета,,...!!!!!!

Купих си видеорегистратори с идея да доклавам точно най-наглите нарушители. От 3 записа с яки нарушения - вече 3 месеца - няма реакция от КАТ. Без участието на редовия шофьор - НЯМА как КАТ да е на всеки километър! Предложенията ми са: 1. Вкарване в закона на определение агресивен водач със санкция отнемане на книжка, преди да са предизвикали ПТП. 2. 2. Подал съм сигнал за нарушител по АМ Тракия на около 130 км от София срещу водач на Порше Каен С666999 за хулиганско поведение на пътя в КАТ-София с вх. номер 433200-15111/23.08.2017. Надявах се, че резултатът ще е голяма глоба и отнемане на книжка за няколко месеца, но съм грешал. Разбрах, че практиката е, тъй като нарушението не е в района на КАТ-София, той да откаже да работи по него. При цялото ми желание да съдействам, не мога да отделя време да подавам сигнала лично до КАТ Пазарджик или КАТ Пловдив, а ако се стигне до дело, ходене до други населено място ми е невъзможно. Моля, установете практиката подобни сигнали да се приемат он-лайн подписани с цифров подпис за цялата страна. А когато нарушителят и свидетелят са от един град, въпросът да се решава в този град. и други .. но дълго става, извода е: Привличането на част от шофьорите, които всеки ден са на пътя към процеса на санкциониране на нарушенията ще доведе до неизбежната връзка между нарушение и санкция, което в момента най-често липсва.

каквито и мерки да се предписват,нищо няма да стане докато дебилите в страната не станак поне10%!! защото сега са над 90%!! образование,възпитание,здрава семейна среда от там трябва да се започне,а не тиквата да събира другите тикви и да мъдрува !!а ,това колко са дебилите всеки който пътува ги вижда по пътищата !!това е !!!

да ...!!! културата и образованието са опасни за ,,власта,, на ,,тиквите,,...!!! на тях им ,,трябват,, кратуни...!!!

НеУважаеми дебилни законотворци, отново слагате каруцата пред коня. Борбата с войната по пътищата започва в къщи и класната стая чрез възпитанието на децата, с изкореняване на корупцията в автошколите и държавните институции отговорни за изпитите, и с драстично ограничаване на вноса на морално и физически остарели коли. Това, че ще накарате 100-200 полицаи да стоят на пътя и да плашат гаргите, няма да подобри дисциплината на шофьорите изтребители и няма да спре идиотщините на хората без инстинкт за самосъхранение. Това което ще се получи като краен ефект сме го виждали десетки и стотици пъти по-рано, дори когато сегашния премиер беше главен полицай на БГ-то. Той не е мръднал от мисленето си на йота, и вероятно затова продължава с безсмислените и показни съвещания и акции. Та, ще се обогатят незаконно няколко десетки полицаи, ще намалят временно катастрофите, докато отмине шумотевицата и след това ще подкараме старата песен на нов глас. Мотивирайте хората да спазват закона. Нека да е обратна (негативна) мотивация, но да я има.

Не е далеч времето, когато всички автомобили ще са оборудвани с тахометри, но това ще стане първо в развитите страни. Но дали, пък, тогава ще плачем за свободата си...

МЕРКИТЕ НА ПОЛИЦИЯ И КАТ ЩЕ НАПРАВЯТ НАРОДА ПО-ИНТЕЛИГЕНТЕН ?!? И МИЧУРИН НЕ СИ Е ПОМИСЛЯЛ ЗА ПОДОБНИ ТРАНСФОРМАЦИИ !! НО ДЕБИЛИТЕ ВЪВ ВЛАСТТА МОЖЕ ДА ИЗМИСЛЯТ ВСЯКАКВИ ПРОСТОТИИ !!!

спомням си ,,далечната,, 1981 година в един град на завои, пиян с ,,жигула,, уби пет деца на спирката за автобуси...!!! смъртно наказание за ,,водачът,, и три години затвор за също ,,пияния,, собственник до него...!!! с ,,глоби,, само пълниш хазната...!!!

Защо повече техника? Няма вяра в полицаите? Че защо получават заплати, по този повод? Всичко зависи от хората, каунь. Не от техниката. Трябват честни катаджии, които си вършат работата. Не да прибират рушвети, да намигат на малоумни кифли и да се мазнят на баровци...Пък да глобяват само, ако не е наш човек..Ама, понеже няма такива ченгета, положението ще си е все същото

Махнете всички знаци и полицаите ще умрат от глад, а движението по пътищата ще се оправи!

И МЕСТАТА ВЪВ ВЛАКА ДА СА С КОЛАНИ ! ВСИЧКИ ДА СЕ ВЪРЖАТ КАТО КАРГО !!! А ТОВА , ЧЕ ИДИОТИТЕ ПАК ЩЕ СИ КАРАТ КАТО ИДИОТИ ЗАРАДИ БЪГОВЕ В ЧИПА ИМ, НЯМА ЗНАЧЕНИЕ !

Сигурно по идея на такъв "експерт"поставиха мантинели по средата на бул. "Сливница" от разклона за Банкя до светофара на "Метро".Участък където не съм видял катастрофа. Но сега ако си отишъл да "Джъмбо" трябва да отидеш на паркинга на "Метро", за да се върнеш в София. И ако някой от Сливница реши да ходи в "Джъмбо", трябва да отиде на кръговото на Околовръстен път и да се върне обратно.

И какво, като се разходиш до Метро или до кръговото? Не повече от 5 мин. отнема. По-добре да си рискуваш живота и този на другите със забранени маневри. Дебилизъм висша форма.

и без това нема смисъл да ходиш в тоя малоуният магазин... тука у наше селУ го направили - влезешли нема излизате... зиг-заг - от входа до изхода... няма изход... Ако стане някакъв хаус - пожар или прочие - прегазенище ще са 80 % деца.... Такова малоумие незнам как са го разерешили от пожарната... тоест незнам за КОЛКО?

Така и така си говорим, че шофьорите са невъзпитани и че трябва да се санкционират, а КОЙ ще санкционира УМНИКА, който измисли светофара на кръговото на Сливница и М. Луиза - движиш се по Сливница и стигаш до М. Луиза светофара ти свети зелено но той свети зелено и на тези, които са в кръговото тези от кръговото имат знак, че са с предимство, е няма такава простотия и колко пари се похарчиха и кой е наказан за нервите на шофьорите. Така, че нещата са комплексни, не може да си некомпетентен да слагаш знаци и светофари, където ти падне и после да взискваш, за това, че не ги спазват.

Какви са тези видеогенератори?

Нещо генерират ама какво ли.

Тоя трябва да проумее първия и най-важен въпрос- това пътища ли са или разорани ниви? И второ- за да изминеш 250 км. трябва да минеш поне през 30 села с 40 км./час. Нервите не издържат- ето го и резултата!

Само на българина нервите не му издържат. Само той трябва да мине през населените места със 100 км/ч, за да пристигне 10 мин. по-рано и да се изфука гордо.

е, те хората се грижат за теб бре! сяка година по няколко(десетки) села изчезват от картата. просто стискай още малко зъби и си готов. е ако чак толкова не устискаш - почни да газиш наред. така ще спомогнеш селата да намалеят малко по бързо.

БОГ ДА ПРОСТИ ДЕТЕТО!!!!! НЕКАДЪРНИЦИ ХОДЕТЕ СИ!!!!!

Мерките са неадекватни,защото този, който ги е предложил е неадекватен.

Какви адекватни мерки може да се очакват от хора, които нямат грам сиво вещество? Седянката им беше за пред камерите, а не за да решат нещо!