Строят още четири станции на метрото
Половин милион души дневно се очаква да използват метрото с пускането на третата линия през 2019 г.
Обратно в новинатаКоментари - Строят още четири станции на метрото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
05 (нерегистриран)
Това на снимката Крадлива Йорданка ли е?
баш (нерегистриран)
същата селянка
ко се туткате (нерегистриран)
Нямам идея какво очаквате обаче в Солун дето гърците постоянно са в кризи и все никой не ще да ги рефинансира ще имат три тръби до 3 години. Обаче нашите не могат да се натуткат една тръба да прокарат под Варненското езеро, че да дублират Аспарухов мост и да изведат трафика Констанца-Истанбул извън Варна.
Мнооого (нерегистриран)
"усърдно" се работи в Красно село. При повече късмет ще видите и работник. Да не говорим за тапите създадени в кварталите около кръстовището.
ффф (нерегистриран)
Той па един трафик... Извън сезона и двупосочно в една лента да го направят движението, пак няма да има задръстване
опулен (нерегистриран)
От къде имаш данните
гражданинът Х (нерегистриран)
Какво се случва със завода за отпадъци на София? Завод за милиони, който не работи, а е само скъпо струващо депо за отпадъци!?
айляк (нерегистриран)
И тебе те гледам много усърдно си се разработил.
Митко Пешев (нерегистриран)
Защо през Юни ма Компир? Нали требеше да е отворено Красно Село през Април-Май?
Софиянец (нерегистриран)
Метрото е добра комуникация, но само за онези, които го ползват. На останалите, които живеем далеч от метростанции, почти не ни върши никаква работа. Затова пък всички ходим по ужасните софийски тротоари и трябва да гледаме само в краката си, за да не пострадаме. Още в началото на мандата Фандъкова говореше колко е трудно да се върви по тях, но метрото я увлече и въпросът с тротоарите беше забравен. А те са едно от лицата на един град.
Лиле Свинеткова това ти ли си (нерегистриран)
Констанца-Дуранкулак скоростен път две ленти в едната посока без аварийна лента. Истанбул-Малко Търново магистрала. И казваш точно след двете граници на България трафик няма и не е нужно нещо по-цивилизовано.
Мирослав
Интересно. Все по-малко се говори за частта от третия лъч до квартал Левски. Във всички изказвания вече се говори за линия бул. Владимир Вазов - Горна баня. Подозирам, че довършването на трасето ще се отложи за четвъртото хилядолетие.
МАЛКО СИ НЕ В ЧАС (нерегистриран)
Я си представи, че тези 500 000 човека всеки ден се возят с надземен транспорт! Било то личен или градски?! Представи си лудницата.
ти пък (нерегистриран)
Каквото и с пречиствателните станции по черноморието.
Мирослав
Метрото и за другите би било добра комуникация, ако се достъпваше бързо и лесно с максимум едно наземно транспортно средство, без прекачване. Точно тази част в транспортната политика на общината липсва.
в сЛАТИНА МЕТРО (нерегистриран)
НЯМА ДА ИМА !!! Не се планира ! Не е до финансиране , просто не се планира
Красная Кухая ЛЕйка
Не работи ли? ;)) Откога това?
реплика (нерегистриран)
А ти не четеш! Не съм против метрото, но поставям друг, не по-маловажен проблем. Когато човек отиде на екскурзия, не влиза веднага под земята, а ходи по улиците, за да разглежда. По софийските тротоари лесно можеш да се спънеш и да се потрошиш, защото плочките са разбити.
Gaga (нерегистриран)
"Учителке добра", хайде стига с това метро, бе, какво сте се хванали за него като за магистралите! Вземи оправи улиците на София, че баш софиянци ходят по тях, а метрото е за новите софиянци.
Ammmm (нерегистриран)
На какво де президент Компирката? Тя е по-неизбираема от ГОСПОДИН ЦАЧЕВъ
Красная Кухая ЛЕйка
500 000 човека дневно "само" ли са? ;))
асд (нерегистриран)
В този ред на мисли: абе другарко Фандъкова, кога ще направите далеч по-евтините директни връзки между съседни квартали в София? Например: Дружба 2 - Младост-3 или Овча купел-2 и Люлин?
704 (нерегистриран)
И ще дойде ден в който земята която копаете ще се отвори и ще глътне цела София!
пфффффф (нерегистриран)
Умнико, колко души дневно пътуват от ОК2 до Люлин? Метро ли искаш?:) Ако искаш да направят и една директна връзка от вашия блок до селото на баба ти, че да ти е по-лесно да храниш прасето:))))
704 (нерегистриран)
А за какво му е на Солун метро? То тъпи византийци друго не могат да измислят. На шепата гърчеещи се бабички, на които техните родители са се именували Българи, не им требе метро.
що лъжеш бе? (нерегистриран)
Работи с пълен капацитет. Разходете се и вижте.
асд (нерегистриран)
Крети, ти пътувал ли си сутрин и вечер по тези дестинации или в селото, от което си се довлякъл в София няма логистични проблеми? Да ти пикая на скапаното метро, дето е на между 1 км и 5 км от местоживеенето ми. Аз пътувам с автомобил и ме интересуват шибаните директни връзки: Дружба-Младост го построиха до Боила и натам умря всичко. Въпроси, селтак?
............ (нерегистриран)
С нашите парички.
билет 1.60 (нерегистриран)
Данче ,при автобуси с по пет пътника заслужава ли си въобще да има билети ?Пускай на аванта .
оная с косата (нерегистриран)
Ти ще я изпревариш. Гробарят те чака.
Иван (нерегистриран)
Ами като не те интересуват, що питаш? деба и миризливия ти мърморко селски.
9124 (нерегистриран)
всяко нещо е редно да се прави/строи с разум и точна последователност. Явно искаш да направят нови тротоари и пътища, а след 6 месеца да ги разкопаят за метрото? Аман от форумни съветници и критици.
асд до Иван като за олиго (нерегистриран)
Иване глупане, Дружба и Младост са около 1/5 от цяла София, особено Дружба, Казичене и района до летището се обособиха като основна индустриална зона. Там работят десетки хиляди хора, които всеки ден пътуват с автомобили. За да излязат от там и да стигнат до Младост вечер и сутрин трошат нерви, пари и много време. Една директна връзка ще облекчи всички тези десетки хиляди хора, струва далеч по-малко от метростанции и се изгражда за отрицателно време. Сега нещо вече вдена ли, или селташкото ти мислене не позволява полет на мисълта???
спаси софия (нерегистриран)
И новият тунел в Дружба се разпада! След вчерашната добра новина за пускането на първите трамваи дарени на София от правителството на Швейцария, продължават и лошите новини. Пешеходният тунел, свързващ метростанцията на бул. Цариградско шосе с ж.к. Дружба, се разпада по-малко от година след откриването му капещи стени, рушаща се мазилка, множество напуквания. Въпреки огромното обществено внимание насочено към проблема на некачественото строителство София продължава да има сериозен проблем, а потърпевши сме всички данъкоплатци и живущи в града. Изпълнител на проекта, струващ на софиянци 2,5 млн. лв, е обединение "Партньори Подземно строителство 2014", съставено от "Станилов" ЕООД, Виаконструктгруп" ЕООД и "Свеко енергопроект" АД. Макар, че този тунел е нужен, за да осигури връзката на комплекса с близката станция, а и има интересен интериор, възмутително е "проектът за пример" да е също жертва на некачествено строителство . Очакваме от кмета Йорданка Фандъкова - Yordanka Fandakova незабавна реакция трайно отстраняване на хроничните дефекти в тунела и налагане на солена глоба за фирмата-изпълнител. Особено поради факта, че фирма "Станилов" бе избрана за изпълнител на тунелите на метрото към Овча Купел
сод (нерегистриран)
И бул. Ботевградско шосе се напуква и разпада като Цариградско две години след основен ремонт
Йорданов (нерегистриран)
Ще ти обясня само едно, всекидневно пътуват адски много хора в посочените кратки линии, но с метрото няма да го има задръстването по околовръстното ;)
София (нерегистриран)
Да, ама големите пачки не са в плочките...
wlado (нерегистриран)
1 км е чудесен повод човек да се разтъпче. Минават се за 15 минути при нормално ходене.
владо (нерегистриран)
напротив, нека има едно хубаво метро и скапани улици. Така проблема с мръсния въздух в София ще се облекчи.
123 (нерегистриран)
За да угоди на мургавите си избиратели Данчето промени маршрута на метрото и вместо да минава през Подуене - един голям транспортен възел, сега ще обслужва циганьорите от Левски. С тази промяна оставят много квартали без метро, но нали манго ще се вози безплатно...
... (нерегистриран)
Говориш така, сякаш за метрото ще разкопаят всяка улица в София. Стига оправдания. По-мизерни и разбити тротоари няма никъде в Европа. В някои квартали тротоарите са разбити и заети от коли и човек е принуден да върви по улицата, но и това не е решение, защото понякога като завали дъжд и по улиците се образуват локви, които на места не могат дори да бъдат заобиколени.
jingiby
Чета коментарите, но гледам, че повечето не знаят нещо важно. новина. Сега се изгражда линията от кв. "Х. Димитър" до кв. "Горна баня" и тя трябва да е готова да 2019г. Предвиденото строителство от кв. "Х. Димитър" до последната спирка на Ботевградско шосе - Автостанция "Изток" е отложена. Тя ще се строи от 2019 до 2022, но само ако се намерят пари...
029092 (нерегистриран)
ми финансирай го, и ще има метро и от твоя блок и вход даже. По комунистическо си стояхме само с един изкопан тунел между 2 станции 15 години, без да има и помен за работещо метро. За това стигаха парите. Аман от мрънкачи.
ubavoto si e ubavo (нерегистриран)
Че яко се краде ФАКТ, но метрото е ОГРОМНА полза за ползващите го , а и за тези които не го ползват - по-малко трафик = замърсяване и спестено време. Само въпроса е дали ще доживеем да стане завършено с всички продължения на линиите както са планирани...Предвид че фондовете свършват май това няма да се случи в близките 20-ина години...жалко. Например мен и около 100 000 други ги интересува продължението по Дойран и бр Бъкстон. Но най-вече ме интересува защо стопираха одобреният проект за кръстовището на България и Гешов ? Вероятно идеята е сега да направят ремонт по България за 15 милиона и след година да го разкопаят за кръстовището ?!
цд (нерегистриран)
абе не ми трябва метро бе, катил! Трябва ми директна връзка Люлин-ОК2 и Дружба-Младост. Трилентова в две посоки. До Боила е изградена, от Боила до Младост не е. На метро се вози ти, ,че не си виждал такова чудо на село
е, не (нерегистриран)
околовръстното ще е задръстено, докато не се разшири три-лентово от колелото за младост до разклона за Лозен. А дори да се разшири изход от дружба към младост има само откъм фесто и после Ал.Малинов- некъф ужаст просто. През Боила се обикаля през Горубляне, а там е някъв ад, и през Практикер- Горубляне-Бирената-там е още по-голям ад. Вечер се прибирам около 1 час за 5 пикливи км. По-бързо стигам до Пловдив. Метрото нищо няма да облекчи, защото хората си карат децата на училища, градини, карат жените си на работа и после цял ден кръстосват насам-натам с КОЛИ! Само държавните служители и тези по центъра ползват метро или тези офис-служители, затворени по цял ден на едно място. Ама те са по-малката част, повечето обикалят с КОЛИ. Толкова ли е трудно...
не (нерегистриран)
гледай в канчето на работодателя
прав си (нерегистриран)
градския транспорт , в сегашната схема, не осигурява бърза и удобна връзка между крайните квартали . Метрото е удобна и бърза връзка за тези, които имат възможност да го ползват. Дългите автобусни и трамвайни линии са планирани преди да е налично метрото и почти всичките пресичат центъра. Трябва да се преразгледа основната схема като се осигури бърза връзка с метрото като се спре транспорта дублиращ трасето на метрото - така ще се осигури по-бърз транспорт до всяка точка на града и да се разтоварят основни пътни артерии от ненужния дублаж на градските линии.
да, (нерегистриран)
има големи периферни квартали ,които нямат бърза периферна връзка, градския транспорт организира връзка преобладаваща през центъра на града. Това означава бавен транспорт и излишно натоварване в центъра . Би могло да се помисли за кръгово обслужване във всеки квартал при удобна връзка с метрото.
не си го разбрал (нерегистриран)
човекът не пише за метро а за директни връзки между съседните квартали . Пример - от Слатина до Студентски град или Младост с кола се пътува 10-15 минути, а с градски транспорт 50 и повече минути , освен това задължително със смяна на превозно средство(като прибавиш чакането и ходенето до спирка времето се увеличава двойно). Това в студено и мокро време си живо разболяване - затова хората не искат да слязат от колата и да ползват градски транспорт.
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Голямо задръстване и човешки останки на пътя след катастрофа на един от изходите на София
Какво се случи в Нова Каледония и какво общо има с това Азербайджан
Още един млад живот остана на пътя
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Президентът не вижда основание за смяна на шефа на НСО заради катастрофата край Аксаково
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков