Строят още четири станции на метрото

Половин милион души дневно се очаква да използват метрото с пускането на третата линия през 2019 г.

Обратно в новината

Коментари - Строят още четири станции на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това на снимката Крадлива Йорданка ли е?

същата селянка

Нямам идея какво очаквате обаче в Солун дето гърците постоянно са в кризи и все никой не ще да ги рефинансира ще имат три тръби до 3 години. Обаче нашите не могат да се натуткат една тръба да прокарат под Варненското езеро, че да дублират Аспарухов мост и да изведат трафика Констанца-Истанбул извън Варна.

"усърдно" се работи в Красно село. При повече късмет ще видите и работник. Да не говорим за тапите създадени в кварталите около кръстовището.

Той па един трафик... Извън сезона и двупосочно в една лента да го направят движението, пак няма да има задръстване

От къде имаш данните

Какво се случва със завода за отпадъци на София? Завод за милиони, който не работи, а е само скъпо струващо депо за отпадъци!?

И тебе те гледам много усърдно си се разработил.

Защо през Юни ма Компир? Нали требеше да е отворено Красно Село през Април-Май?

Метрото е добра комуникация, но само за онези, които го ползват. На останалите, които живеем далеч от метростанции, почти не ни върши никаква работа. Затова пък всички ходим по ужасните софийски тротоари и трябва да гледаме само в краката си, за да не пострадаме. Още в началото на мандата Фандъкова говореше колко е трудно да се върви по тях, но метрото я увлече и въпросът с тротоарите беше забравен. А те са едно от лицата на един град.

Констанца-Дуранкулак скоростен път две ленти в едната посока без аварийна лента. Истанбул-Малко Търново магистрала. И казваш точно след двете граници на България трафик няма и не е нужно нещо по-цивилизовано.

Интересно. Все по-малко се говори за частта от третия лъч до квартал Левски. Във всички изказвания вече се говори за линия бул. Владимир Вазов - Горна баня. Подозирам, че довършването на трасето ще се отложи за четвъртото хилядолетие.

Я си представи, че тези 500 000 човека всеки ден се возят с надземен транспорт! Било то личен или градски?! Представи си лудницата.

Каквото и с пречиствателните станции по черноморието.

Метрото и за другите би било добра комуникация, ако се достъпваше бързо и лесно с максимум едно наземно транспортно средство, без прекачване. Точно тази част в транспортната политика на общината липсва.

НЯМА ДА ИМА !!! Не се планира ! Не е до финансиране , просто не се планира

Не работи ли? ;)) Откога това?

А ти не четеш! Не съм против метрото, но поставям друг, не по-маловажен проблем. Когато човек отиде на екскурзия, не влиза веднага под земята, а ходи по улиците, за да разглежда. По софийските тротоари лесно можеш да се спънеш и да се потрошиш, защото плочките са разбити.

"Учителке добра", хайде стига с това метро, бе, какво сте се хванали за него като за магистралите! Вземи оправи улиците на София, че баш софиянци ходят по тях, а метрото е за новите софиянци.

На какво де президент Компирката? Тя е по-неизбираема от ГОСПОДИН ЦАЧЕВъ

500 000 човека дневно "само" ли са? ;))

В този ред на мисли: абе другарко Фандъкова, кога ще направите далеч по-евтините директни връзки между съседни квартали в София? Например: Дружба 2 - Младост-3 или Овча купел-2 и Люлин?

И ще дойде ден в който земята която копаете ще се отвори и ще глътне цела София!

Умнико, колко души дневно пътуват от ОК2 до Люлин? Метро ли искаш?:) Ако искаш да направят и една директна връзка от вашия блок до селото на баба ти, че да ти е по-лесно да храниш прасето:))))

А за какво му е на Солун метро? То тъпи византийци друго не могат да измислят. На шепата гърчеещи се бабички, на които техните родители са се именували Българи, не им требе метро.

Работи с пълен капацитет. Разходете се и вижте.

Крети, ти пътувал ли си сутрин и вечер по тези дестинации или в селото, от което си се довлякъл в София няма логистични проблеми? Да ти пикая на скапаното метро, дето е на между 1 км и 5 км от местоживеенето ми. Аз пътувам с автомобил и ме интересуват шибаните директни връзки: Дружба-Младост го построиха до Боила и натам умря всичко. Въпроси, селтак?

С нашите парички.

Данче ,при автобуси с по пет пътника заслужава ли си въобще да има билети ?Пускай на аванта .

Ти ще я изпревариш. Гробарят те чака.

Ами като не те интересуват, що питаш? деба и миризливия ти мърморко селски.

всяко нещо е редно да се прави/строи с разум и точна последователност. Явно искаш да направят нови тротоари и пътища, а след 6 месеца да ги разкопаят за метрото? Аман от форумни съветници и критици.

Иване глупане, Дружба и Младост са около 1/5 от цяла София, особено Дружба, Казичене и района до летището се обособиха като основна индустриална зона. Там работят десетки хиляди хора, които всеки ден пътуват с автомобили. За да излязат от там и да стигнат до Младост вечер и сутрин трошат нерви, пари и много време. Една директна връзка ще облекчи всички тези десетки хиляди хора, струва далеч по-малко от метростанции и се изгражда за отрицателно време. Сега нещо вече вдена ли, или селташкото ти мислене не позволява полет на мисълта???

И новият тунел в Дружба се разпада! След вчерашната добра новина за пускането на първите трамваи дарени на София от правителството на Швейцария, продължават и лошите новини. Пешеходният тунел, свързващ метростанцията на бул. Цариградско шосе с ж.к. Дружба, се разпада по-малко от година след откриването му капещи стени, рушаща се мазилка, множество напуквания. Въпреки огромното обществено внимание насочено към проблема на некачественото строителство София продължава да има сериозен проблем, а потърпевши сме всички данъкоплатци и живущи в града. Изпълнител на проекта, струващ на софиянци 2,5 млн. лв, е обединение "Партньори Подземно строителство 2014", съставено от "Станилов" ЕООД, Виаконструктгруп" ЕООД и "Свеко енергопроект" АД. Макар, че този тунел е нужен, за да осигури връзката на комплекса с близката станция, а и има интересен интериор, възмутително е "проектът за пример" да е също жертва на некачествено строителство . Очакваме от кмета Йорданка Фандъкова - Yordanka Fandakova незабавна реакция трайно отстраняване на хроничните дефекти в тунела и налагане на солена глоба за фирмата-изпълнител. Особено поради факта, че фирма "Станилов" бе избрана за изпълнител на тунелите на метрото към Овча Купел

И бул. Ботевградско шосе се напуква и разпада като Цариградско две години след основен ремонт

Ще ти обясня само едно, всекидневно пътуват адски много хора в посочените кратки линии, но с метрото няма да го има задръстването по околовръстното ;)

Да, ама големите пачки не са в плочките...

1 км е чудесен повод човек да се разтъпче. Минават се за 15 минути при нормално ходене.

напротив, нека има едно хубаво метро и скапани улици. Така проблема с мръсния въздух в София ще се облекчи.

За да угоди на мургавите си избиратели Данчето промени маршрута на метрото и вместо да минава през Подуене - един голям транспортен възел, сега ще обслужва циганьорите от Левски. С тази промяна оставят много квартали без метро, но нали манго ще се вози безплатно...

Говориш така, сякаш за метрото ще разкопаят всяка улица в София. Стига оправдания. По-мизерни и разбити тротоари няма никъде в Европа. В някои квартали тротоарите са разбити и заети от коли и човек е принуден да върви по улицата, но и това не е решение, защото понякога като завали дъжд и по улиците се образуват локви, които на места не могат дори да бъдат заобиколени.

jingiby

Чета коментарите, но гледам, че повечето не знаят нещо важно. новина. Сега се изгражда линията от кв. "Х. Димитър" до кв. "Горна баня" и тя трябва да е готова да 2019г. Предвиденото строителство от кв. "Х. Димитър" до последната спирка на Ботевградско шосе - Автостанция "Изток" е отложена. Тя ще се строи от 2019 до 2022, но само ако се намерят пари...

ми финансирай го, и ще има метро и от твоя блок и вход даже. По комунистическо си стояхме само с един изкопан тунел между 2 станции 15 години, без да има и помен за работещо метро. За това стигаха парите. Аман от мрънкачи.

Че яко се краде ФАКТ, но метрото е ОГРОМНА полза за ползващите го , а и за тези които не го ползват - по-малко трафик = замърсяване и спестено време. Само въпроса е дали ще доживеем да стане завършено с всички продължения на линиите както са планирани...Предвид че фондовете свършват май това няма да се случи в близките 20-ина години...жалко. Например мен и около 100 000 други ги интересува продължението по Дойран и бр Бъкстон. Но най-вече ме интересува защо стопираха одобреният проект за кръстовището на България и Гешов ? Вероятно идеята е сега да направят ремонт по България за 15 милиона и след година да го разкопаят за кръстовището ?!

абе не ми трябва метро бе, катил! Трябва ми директна връзка Люлин-ОК2 и Дружба-Младост. Трилентова в две посоки. До Боила е изградена, от Боила до Младост не е. На метро се вози ти, ,че не си виждал такова чудо на село

околовръстното ще е задръстено, докато не се разшири три-лентово от колелото за младост до разклона за Лозен. А дори да се разшири изход от дружба към младост има само откъм фесто и после Ал.Малинов- некъф ужаст просто. През Боила се обикаля през Горубляне, а там е някъв ад, и през Практикер- Горубляне-Бирената-там е още по-голям ад. Вечер се прибирам около 1 час за 5 пикливи км. По-бързо стигам до Пловдив. Метрото нищо няма да облекчи, защото хората си карат децата на училища, градини, карат жените си на работа и после цял ден кръстосват насам-натам с КОЛИ! Само държавните служители и тези по центъра ползват метро или тези офис-служители, затворени по цял ден на едно място. Ама те са по-малката част, повечето обикалят с КОЛИ. Толкова ли е трудно...

гледай в канчето на работодателя

градския транспорт , в сегашната схема, не осигурява бърза и удобна връзка между крайните квартали . Метрото е удобна и бърза връзка за тези, които имат възможност да го ползват. Дългите автобусни и трамвайни линии са планирани преди да е налично метрото и почти всичките пресичат центъра. Трябва да се преразгледа основната схема като се осигури бърза връзка с метрото като се спре транспорта дублиращ трасето на метрото - така ще се осигури по-бърз транспорт до всяка точка на града и да се разтоварят основни пътни артерии от ненужния дублаж на градските линии.

има големи периферни квартали ,които нямат бърза периферна връзка, градския транспорт организира връзка преобладаваща през центъра на града. Това означава бавен транспорт и излишно натоварване в центъра . Би могло да се помисли за кръгово обслужване във всеки квартал при удобна връзка с метрото.

човекът не пише за метро а за директни връзки между съседните квартали . Пример - от Слатина до Студентски град или Младост с кола се пътува 10-15 минути, а с градски транспорт 50 и повече минути , освен това задължително със смяна на превозно средство(като прибавиш чакането и ходенето до спирка времето се увеличава двойно). Това в студено и мокро време си живо разболяване - затова хората не искат да слязат от колата и да ползват градски транспорт.