Строят още четири станции на метрото

Половин милион души дневно се очаква да използват метрото с пускането на третата линия през 2019 г.

Обратно в новината

Коментари - Строят още четири станции на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Как пък няма да си свърша работа по-бързо и ефикасно с колата, а ще се натъпча в метрото

Моля журналистите да пишат за СЕГА, а не за ЩЕ.... Повече от 60 години слушам ЩЕ..... и вече не вярвам, искам да знам за ДНЕС и УТРЕ , а ЩЕ...да си го пазят в политическите папки (така или иначе след кратък период ги изхвърлят или унищожават). Лошото идва след казано ЩЕ...., защото СЕГА вече са планирали следващи харчове.......

С това заглавие очаквах поне да разбера кои ще са новите 4 метростанции. Не зная диоптъра ли да сменям или.....

Метрото трябва да бъде продължено до Княжево- за да могат хората да отиват бързо и лесно до Витоша. Първоналчнта идея беше метрото да е до Княжево- да бъде надземно метро.

дали да не го качат народа на зъбчата железница чак до Черни връх та да им е по-удобно на скиорите, че сега с колите се катерят час до Алеко........ Един мъдрец е казал : Мечтите на хората се оценяват според ОТГОВОРНОСТТА , която могат да поемат мечтателите , а не по красивите им приказки..... Така си е - приказки без ангажимент за отговорност са въздух под налягане.

А тунелопробивната машина работи от около месец.

проблемите с трафика в София ще се разрешат, като се всички селтаци си седят по родните места!

XAXAXAXAXAX

През ЮНИ ???? Нали започваха през април. Да видим какво ще кажат през юни.

Връзка на жп линията и сега има на Централна гара, строенето на метростанция в поляните на Овча купел няма да е за удобство на жителите, а за създаване на удобни условия за строителния бизнес да просперира.

Явно скоро не си бил в Овча купел. Поляни отдавна няма. Сграда до сграда майнольо. :-)

"Кметът съобщи, че през юни ще бъде пуснато движението по локалните платна на бул. "Гоце Делчев" с десен завой по бул. "Цар Борис Трети" и от "Цар Борис Трети" към "Красно село"."???Къде има "локални платна" на бул Гоце Делчев?Знае ли Калина Петрова авторката какво е "локално платно"?

Няма лошо. София върви напред. А не много умните избиратели от провинцията ще тропат из дупките и ще газят калта, поне докато им светне, че нямат нищо общо с партии, които се грижат само за София.

докато столицата нараства неконтролируемо - сега в София живее и работи четвърт от населението на страната..... Ако продължава така , при отрицателния прираст на населението , след 10-20 години в София може и да се окаже половината от населението на страната......

Г-жо Фандъкова, мечтаното метро е факт, ремонта на Околовръстното - също. Но аз всеки ден минавам по ул. Гр.Игнатиев, покрай изумителния пазар с простряни гащи, сутиени и чорапи и стигам до БИВШИЯ площад Славейков, със затворения фонтан, клошарския пазар за книги, минавам, по ул. Солунска, превърната в грозен, кашонен битак и отивам до пак БИВШИЯ пл. Св.Неделя, превърнат от общината в паркинг! Срам ме е, че това е Центъра на София!!!! Кметицата на общ. Средец, в предизборната си кампания беше поканила хората в градинката на ул. Солунска и ул. Анг. Кънчев с призива, че ще ремонтира градинките, но като си му е реда - вече е забравила за напъна. А, за контейнерите за боклук по ул. Хр.Белчев, които се пълнят и преливат и от магазините и живущите от бул. Витоша, се уморих да говоря......

Тя подчерта, че обектът е изключително тежък - ей тоя главния циркаджия как ги научи! Невевероятно трудно ама чудеса правят. Кое му е трудното? Земетръсна зона с гейзери ли е?

има големи периферни квартали ,които нямат бърза периферна връзка, градския транспорт организира връзка преобладаваща през центъра на града. Това означава бавен транспорт и излишно натоварване в центъра . Би могло да се помисли за кръгово обслужване във всеки квартал при удобна връзка с метрото.

живея в кв. Левски, а за да отида в кв Дружба или Младост или до летището, трябва да пътувам до "интемодалната връзка" на софийски университет, да се прекача на метрото и до пообиколя с него. А колко по-удобно би било бъдещата станция на Ботевградско шосе да се свърже с метрото към аерогарата. Ама кой да мисли - същото като метрото в Дружба 2 - спирка в полето, а от Цариградски комплекс ходят пеша по тунел до Цариградско шосе.

Че яко се краде ФАКТ, но метрото е ОГРОМНА полза за ползващите го , а и за тези които не го ползват - по-малко трафик = замърсяване и спестено време. Само въпроса е дали ще доживеем да стане завършено с всички продължения на линиите както са планирани...Предвид че фондовете свършват май това няма да се случи в близките 20-ина години...жалко. Например мен и около 100 000 други ги интересува продължението по Дойран и бр Бъкстон. Но най-вече ме интересува защо стопираха одобреният проект за кръстовището на България и Гешов ? Вероятно идеята е сега да направят ремонт по България за 15 милиона и след година да го разкопаят за кръстовището ?!

най-вероятно защото проектът за кръгово там беше безумен и меко казано безмислен. Дано го планират по-добре от вторият път.

jingiby

Чета коментарите, но гледам, че повечето не знаят нещо важно. новина. Сега се изгражда линията от кв. "Х. Димитър" до кв. "Горна баня" и тя трябва да е готова да 2019г. Предвиденото строителство от кв. "Х. Димитър" до последната спирка на Ботевградско шосе - Автостанция "Изток" е отложена. Тя ще се строи от 2019 до 2022, но само ако се намерят пари...

живея в кв. Левски, а за да отида в кв Дружба или Младост или до летището, трябва да пътувам до "интемодалната връзка" на софийски университет, да се прекача на метрото и до пообиколя с него. А колко по-удобно би било бъдещата станция на Ботевградско шосе да се свърже с метрото към аерогарата. Ама кой да мисли - същото като метрото в Дружба 2 - спирка в полето, а от Цариградски комплекс ходят пеша по разпадащ се тунел до Цариградско шосе.

За да угоди на мургавите си избиратели Данчето промени маршрута на метрото и вместо да минава през Подуене - един голям транспортен възел, сега ще обслужва циганьорите от Левски. С тази промяна оставят много квартали без метро, но нали манго ще се вози безплатно...

Глупости. Левски е квартал с доста голямо население , отдалечен от центъра, съвсем естествено е да се свърже с метро.

Ти виждал ли си цигани в метро???Та нали там няма гратис!!!

И бул. Ботевградско шосе се напуква и разпада като Цариградско две години след основен ремонт

И новият тунел в Дружба се разпада! След вчерашната добра новина за пускането на първите трамваи дарени на София от правителството на Швейцария, продължават и лошите новини. Пешеходният тунел, свързващ метростанцията на бул. Цариградско шосе с ж.к. Дружба, се разпада по-малко от година след откриването му капещи стени, рушаща се мазилка, множество напуквания. Въпреки огромното обществено внимание насочено към проблема на некачественото строителство София продължава да има сериозен проблем, а потърпевши сме всички данъкоплатци и живущи в града. Изпълнител на проекта, струващ на софиянци 2,5 млн. лв, е обединение "Партньори Подземно строителство 2014", съставено от "Станилов" ЕООД, Виаконструктгруп" ЕООД и "Свеко енергопроект" АД. Макар, че този тунел е нужен, за да осигури връзката на комплекса с близката станция, а и има интересен интериор, възмутително е "проектът за пример" да е също жертва на некачествено строителство . Очакваме от кмета Йорданка Фандъкова - Yordanka Fandakova незабавна реакция трайно отстраняване на хроничните дефекти в тунела и налагане на солена глоба за фирмата-изпълнител. Особено поради факта, че фирма "Станилов" бе избрана за изпълнител на тунелите на метрото към Овча Купел

Данче ,при автобуси с по пет пътника заслужава ли си въобще да има билети ?Пускай на аванта .

С нашите парички.

И ще дойде ден в който земята която копаете ще се отвори и ще глътне цела София!

Ти ще я изпревариш. Гробарят те чака.

В този ред на мисли: абе другарко Фандъкова, кога ще направите далеч по-евтините директни връзки между съседни квартали в София? Например: Дружба 2 - Младост-3 или Овча купел-2 и Люлин?

Умнико, колко души дневно пътуват от ОК2 до Люлин? Метро ли искаш?:) Ако искаш да направят и една директна връзка от вашия блок до селото на баба ти, че да ти е по-лесно да храниш прасето:))))

Крети, ти пътувал ли си сутрин и вечер по тези дестинации или в селото, от което си се довлякъл в София няма логистични проблеми? Да ти пикая на скапаното метро, дето е на между 1 км и 5 км от местоживеенето ми. Аз пътувам с автомобил и ме интересуват шибаните директни връзки: Дружба-Младост го построиха до Боила и натам умря всичко. Въпроси, селтак?

Ще ти обясня само едно, всекидневно пътуват адски много хора в посочените кратки линии, но с метрото няма да го има задръстването по околовръстното ;)

човекът не пише за метро а за директни връзки между съседните квартали . Пример - от Слатина до Студентски град или Младост с кола се пътува 10-15 минути, а с градски транспорт 50 и повече минути , освен това задължително със смяна на превозно средство(като прибавиш чакането и ходенето до спирка времето се увеличава двойно). Това в студено и мокро време си живо разболяване - затова хората не искат да слязат от колата и да ползват градски транспорт.

На какво де президент Компирката? Тя е по-неизбираема от ГОСПОДИН ЦАЧЕВъ

"Учителке добра", хайде стига с това метро, бе, какво сте се хванали за него като за магистралите! Вземи оправи улиците на София, че баш софиянци ходят по тях, а метрото е за новите софиянци.

напротив, нека има едно хубаво метро и скапани улици. Така проблема с мръсния въздух в София ще се облекчи.

НЯМА ДА ИМА !!! Не се планира ! Не е до финансиране , просто не се планира

Интересно. Все по-малко се говори за частта от третия лъч до квартал Левски. Във всички изказвания вече се говори за линия бул. Владимир Вазов - Горна баня. Подозирам, че довършването на трасето ще се отложи за четвъртото хилядолетие.

Метрото е добра комуникация, но само за онези, които го ползват. На останалите, които живеем далеч от метростанции, почти не ни върши никаква работа. Затова пък всички ходим по ужасните софийски тротоари и трябва да гледаме само в краката си, за да не пострадаме. Още в началото на мандата Фандъкова говореше колко е трудно да се върви по тях, но метрото я увлече и въпросът с тротоарите беше забравен. А те са едно от лицата на един град.

Я си представи, че тези 500 000 човека всеки ден се возят с надземен транспорт! Било то личен или градски?! Представи си лудницата.

А ти не четеш! Не съм против метрото, но поставям друг, не по-маловажен проблем. Когато човек отиде на екскурзия, не влиза веднага под земята, а ходи по улиците, за да разглежда. По софийските тротоари лесно можеш да се спънеш и да се потрошиш, защото плочките са разбити.

Метрото и за другите би било добра комуникация, ако се достъпваше бързо и лесно с максимум едно наземно транспортно средство, без прекачване. Точно тази част в транспортната политика на общината липсва.

500 000 човека дневно "само" ли са? ;))

градския транспорт , в сегашната схема, не осигурява бърза и удобна връзка между крайните квартали . Метрото е удобна и бърза връзка за тези, които имат възможност да го ползват. Дългите автобусни и трамвайни линии са планирани преди да е налично метрото и почти всичките пресичат центъра. Трябва да се преразгледа основната схема като се осигури бърза връзка с метрото като се спре транспорта дублиращ трасето на метрото - така ще се осигури по-бърз транспорт до всяка точка на града и да се разтоварят основни пътни артерии от ненужния дублаж на градските линии.

Защо през Юни ма Компир? Нали требеше да е отворено Красно Село през Април-Май?

ПРОСТАКА СИ ОСТАВА ТАКЪВ КЪДЕТО И ДА ЖИВЕЕ.......особено ако задника му е червен!

Какво се случва със завода за отпадъци на София? Завод за милиони, който не работи, а е само скъпо струващо депо за отпадъци!?

Каквото и с пречиствателните станции по черноморието.

Не работи ли? ;)) Откога това?

Работи с пълен капацитет. Разходете се и вижте.

"усърдно" се работи в Красно село. При повече късмет ще видите и работник. Да не говорим за тапите създадени в кварталите около кръстовището.

И тебе те гледам много усърдно си се разработил.

гледай в канчето на работодателя

Нямам идея какво очаквате обаче в Солун дето гърците постоянно са в кризи и все никой не ще да ги рефинансира ще имат три тръби до 3 години. Обаче нашите не могат да се натуткат една тръба да прокарат под Варненското езеро, че да дублират Аспарухов мост и да изведат трафика Констанца-Истанбул извън Варна.

Той па един трафик... Извън сезона и двупосочно в една лента да го направят движението, пак няма да има задръстване

От къде имаш данните

Констанца-Дуранкулак скоростен път две ленти в едната посока без аварийна лента. Истанбул-Малко Търново магистрала. И казваш точно след двете граници на България трафик няма и не е нужно нещо по-цивилизовано.

А за какво му е на Солун метро? То тъпи византийци друго не могат да измислят. На шепата гърчеещи се бабички, на които техните родители са се именували Българи, не им требе метро.

А да си чул,че Солун си продаде пристанището за милиони????Ако продадем и варненското може и тръбичка да ви направят под моста за да си ходите по селата

Това на снимката Крадлива Йорданка ли е?

същата селянка