Коментари - Столична община сключи най-голямата лизингова сделка за доставка на автобуси | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

няма какво да кажат против нови немски автобуси на газ!

Изивинявайте ама аз като човек занимаващ се с машини ще попитам каква е тази идиотщина. Първо една марка, после една друга китайска марка, сега трета марка. А подръжката на един такъв парк от разнородни автобуси излиза златна след това.

вероятно успешно сглобени в Турция

Честито на фъндъка,пак ще намаже.В какво превърна столицата тази глу.ва жена.Заприлича на бойно поле.Нито път има като път,нито тротоар,нито колче забито като хората,всичко е направено като за умрял.

има какво да се коментира - над 660 хиляди за автобус...

А ЗАЩО ДА НЕ ГИ ПРАВИМ В БЪЛГАРИЯ? ЗАЩО ДА НЕ ГИ СГЛАБЯМЕ ПОНЕ ТУК ЗАЩО НЕ ПРАВИМ ВЛАКОВЕ ,ВАГОНИ, ЛИНЕЙКИ, ТРАКТОРЧЕТА И ДР. ПОДОБНА ТЕХНИКА ЗАЩО САМО АЛКОХОЛ И ПЛЮСКАНИЦИ-ТОВА СА БИЗНЕСМЕНИТЕ В БЪЛГАРИЯ

Марките междуградски, градски и туристически автобуси MAN и NEOPLAN се произвеждат в завода на MAN в близост до турската столица Анкара. Този завод е най-големият за производство на автобуси. Най-новата производствена линия е предназначена за MAN Lion’s.

Побързайте със сделката, защото след изборите няма да я сключите. Не очаквах толкова тъпи хора които с непопулярни мерки да се самосвалят. Явно Бойко трябва да развърти метлата за да спаси положението. Доста се постарахте да го провалите!

Едно голямо Браво!

Виж в нета цени за втора употреба и ще добиеш представа.

Явно защото не си заслужава инвестицията .

С това натискане отгоре и даване на луди пари за "обновяване", докато се раздрънкат тия автобуси и стане трудна/скъпа поддръжката им ... ще са дали пари да ги сменят с ЕВРО8, т.е. тези ще ги бракуват преди да се е наложило да ги ремонтират ;)

Абе тва дъщерно дружество на SGEB дали ще последва съдбата на Банката и ще се изнесе по терлици от БГ? Нещо ме съмнява да е ясно как и при какви условия ще се прехвърли този лизинг към новите собственици.

Основата на производството на машини и съоръжения е тежката промишленост. За съжаление такава вече няма. Сега може да стане само монтаж, с части от чужбина и български труд.

Добра новина, но все пак да питам - кои линии ще покриват тези автобуси. По всички линии обслужващи квартал Слатина - 404, 11 75 и 9 се търкалят едни от най-старите автобуси, на възраст от преди 30 години. Та питам жителите от този квартал и сигурна съм и други квартали не заслужават ли срещу така луксозната цена на билет да се возят конфортно или новите са само за автобусите покриващи маршрутите на властта.

Колкото и да е тегаво, за 9 подозирам отново ще си останат малки автобуси. Което е ужасно, защото сегашните са малки, недостатъчни, нередовни и бавни. Та пеша или с автомобил са алтернативите..

Аферим, ашколсун, машала, комшу! 6-700000 за турски автобус.... Това е сделката на века.

Нищо не казаха за лихвата тия от общината! Кой знае каква чудна далавера са заформили по въпроса. В Европа повечето производители предлагат лизинг със смешно ниска лихва. Примерно 0.3% годишно оскъпяване. За кола, която струва 30,000 евро, годишната лихва е под 90€!

тук са вече по 21 метра

кой така каза?

колко е луксозната цена на билета? Щото аз плащам 3 евро за билет.

"Счита се, че за големите градове, качеството на въздуха е по-важно от глобалното затопляне т.е. първият приоритет са мерките за намаляването на такива емисии, като NOx, NO2 и фини прахови частици, като София е част от мрежата на световните столици, които работят за намаляване на вредните емисии. С изпълнението на Плана за действие за устойчиво енергийно развитие на Столична община, се цели намаляване на емисиите на СО2 с до 20% до 2020 година." Това ли е оправданието да не се използва в по-голяма степен електротранспорт? Големи глупендери са тия от СО!!! България не е производител на природен газ. Внасяме го на пазарни цени, които са доволно високи и няма особени шансове да паднат. За сметка на това произвеждаме ток в излишък и това пълни джобовете на червените мафиоти! Ако не друго, София можеше да инвестира в електротранспорт. Не вярвам един електрически автобус да струва много повече от 666 хил. евро, а експлоатационните разходи на електротранспорта са поне тройно по-ниски! Къде са тук еколозите? Тези 60 автобуса има да бълват отработено масло с тонове на година! За СО2 емисиите да не говорим!

А "гражданите с неравен старт и поставени в неравностойно положение" продължават да секат дървета и хвърлят в кюмбетата си всичко, което може да гори и...дими.

Защото когато имаше работна ръка в България цяло едно поколение се скъса от приватизации и разграбване на всичко що може да окраде. Сега работниците от тези предприятия работят по чужди такива или берат ягоди и мият чинии някъде си. Сега когато пък има работни места няма кой да ги запълни. Не виждаш ли, че се отварят заводчета за по няколко години и след това се изнасят от България защото няма работна ръка, а тази която я има е некачествена?

С каква заплати ги плащаш- 500 евро ли?

1.60 лв. е луксозната и незаконна цена на билета, наречен карта за еднократно пътуване, съизмерима с цената на 1(един) хляб. Нямам нищо против да плащам и 3 лв. за билет ако масовите заплати са по 3 000 лв. на месец. Но, тъй като масовите заплати са по 7-800 лв., това е супер луксозна цена за градски транспорт.

Предишните 126 кеш ли са ги купили, та новите 60 са най-голямата по обем сделка?! Или този път ги взимат на цени 3 пъти над пазарната, та бият два пъти повече автобуси от миналия път?!

От това ,че всичко се прави добре в Cофия накрая се получи презаселване . И какво е това късогледство и егоизъм-не можаха ли да се чуят със кметовете на другите големи градове с добър стопански резултат ,та да увеличат по този начин бройката и да получат по-изгодни оферти , не е ли по-добре да имаме еднакви автомобили за цялата страна като обществен транспорт ? Ремонта ще бъде къде- къде по грамотен и ще имаме унифицилани цени на доставките на резермни части р а не например ,както сега са цените на лекарствата в различните болници. Tака както я карат-всяка коза за своя крак само губим . Един кмет е по-окомуш и прави нещо,другите подсмърчат. Ами от обединението на общините вземете и прогледайте най после, а не само да подсмърчате че нямате бюджет. София та София! Всички пари там! А другите градове?-да не тръгнем и да обясним ,че България не е само столицата.

А поне един пример ще може ли? Някоя публична сделка с 0.3% годишно оскъпяване, ей така да си направим сравнението.

Ми тегли кредит и ги прави бе. Пак ли другите са ти виновни. Не ги правим щото българите са некадърни. Тъжно, но истина. Какво си направил досега за 1300 години качествено?

Аз моят голф го взех за 2000лв. То е почти същото.

Ти с колко автобуса ще участваш?

Аз получавам над 3000лв и не бих се качил със смърдящ, въшлив тип като тебе в един автобус.

е отражение на образованието и ценза ми. Щом не рева, значи може и да съм доволен. Чудя се вие обаче за какво смърдите? И 4 ст. да ви направят билетчето, пак ще ревете. Верно е че в България останаха само боклуците.

масово цапате София, без да се регистрирате там и плащате данъците си по местоживеене. Ние ви носим на гърбовете си. И пак ревете.

хахаха. ще ме уплашиш с 3к лв ли? хахахахаха

Няма как ! Всеко кметство само се спасява ! Така е според ЗОП !

а защо автобусите са чисти само когато са нови?

Даскалицата гепи като за последно.

колко вземам (нерегистриран) Боклуците, които останаха в България, сега я управляват.

Математик... 40 млн лева за 160 автобуса

Ти дали имаш ценз или не никой не го интересува, а що се отнася до това кой е останал в България, видно сред "боклуците" си и ти.

пристигат чисти и неопетнени. После ги "тунинговат" със съответната мръсотия. Различна за различните гаражи, за да си ги разпознават.

Ами то има и избушени автобуси на по 1 млн км за 30 хил евро, само че не е в това въпросът. Сътщият модел на около 100 хил км върви около 200 хил евро, не лева.

Купиха се най-скъпите автобуси МАН, а китайските бяха 3 пъти по-евтени и осигуряваха сглабянето да е в Българиял Това ли е пазарната икономика на Гейсъюза. Германия не инвистира в България в производтво, ние сме колония а не свободна и суверенна държава. Хайде пак на комисионните.

Това е следствие от лакомията на софиянци. Как може да влезе някой лев в тази държава и да не се преразпредели от софиянци. Което ще рече и съответните комисионни разбира се. И за село нищо не остава...

двигателите не се произвеждат в туркието, маруло!

я дай да видиме МАН на теб по колко ти предложиха бройката, идиоте? :)

Колкото по скъпо, толкова е по голяма комисионната...

Така написана статията ни представя като най модерната тъпоумна столица. Аргумент 1- няма газ станция в която да може да се зареждат метановите автобуси Аргумент 2- познайте какво? Няма и станция за зареждане на електрическите автобуси