Коментари - Столична община сключи най-голямата лизингова сделка за доставка на автобуси | Днес.dir.bg
Коментари
БРАВО ! Дано след получаването на новите автобуси колите по бул. Симеоновско шосе станат повече. Вижте претъпканите автобуси по линиите 102 и 67 сутрин и вечер, а и през събота и неделя. А през деня чакаме по 20- 30 минути, понякога и повече.
На сайта на MAN mantruckandbus точка ком пише, че една от сделките им е в Германия. Според собствения сайт на MAN, DB Regio Bus ще поръча близо 815 градски и междуградски автобуса на обща цена от 190 милиона евро, 435 за 100 милиона и допълнителни 380 автобуса за 90. Не знам какви са по спецификация, но почвам да се изпълвам със съмнения. Средна цена на един от тия автобуси е 233 хиляди евро. Тези за София, без малко са средно три пъти по-скъпи. MAN Lion's City G 18 e точния модел поръчан за София, но не мога да видя сделка в която да излезе точна цена на бройка. Можеби Биволъ трябва да се поровят малко.
Селската даскалица гуши комисиони като за последно, но май наистина ще и е за последно.
Това е поредната голяма Едущина на властващите и сие! Един автобус излиза към 660,000 долара. И за да се обедите в това погледнете офертите на какви цени вървят тези автобуси на Световния пазар !!!
вместо постоянно да хвърлят милиони за скъпоструващи, замърсяващи, шумни и скъпи за поддръжка тенекии, по-добре да инвестират в инфраструктурата: да удължат велоалеите, да разширят тротоарите и парковете, да намалят трафика на пушещи евро-бангии по улиците...
Така написана статията ни представя като най модерната тъпоумна столица. Аргумент 1- няма газ станция в която да може да се зареждат метановите автобуси Аргумент 2- познайте какво? Няма и станция за зареждане на електрическите автобуси
Купиха се най-скъпите автобуси МАН, а китайските бяха 3 пъти по-евтени и осигуряваха сглабянето да е в Българиял Това ли е пазарната икономика на Гейсъюза. Германия не инвистира в България в производтво, ние сме колония а не свободна и суверенна държава. Хайде пак на комисионните.
а защо автобусите са чисти само когато са нови?
От това ,че всичко се прави добре в Cофия накрая се получи презаселване . И какво е това късогледство и егоизъм-не можаха ли да се чуят със кметовете на другите големи градове с добър стопански резултат ,та да увеличат по този начин бройката и да получат по-изгодни оферти , не е ли по-добре да имаме еднакви автомобили за цялата страна като обществен транспорт ? Ремонта ще бъде къде- къде по грамотен и ще имаме унифицилани цени на доставките на резермни части р а не например ,както сега са цените на лекарствата в различните болници. Tака както я карат-всяка коза за своя крак само губим . Един кмет е по-окомуш и прави нещо,другите подсмърчат. Ами от обединението на общините вземете и прогледайте най после, а не само да подсмърчате че нямате бюджет. София та София! Всички пари там! А другите градове?-да не тръгнем и да обясним ,че България не е само столицата.
масово цапате София, без да се регистрирате там и плащате данъците си по местоживеене. Ние ви носим на гърбовете си. И пак ревете.
Предишните 126 кеш ли са ги купили, та новите 60 са най-голямата по обем сделка?! Или този път ги взимат на цени 3 пъти над пазарната, та бият два пъти повече автобуси от миналия път?!
А "гражданите с неравен старт и поставени в неравностойно положение" продължават да секат дървета и хвърлят в кюмбетата си всичко, което може да гори и...дими.
"Счита се, че за големите градове, качеството на въздуха е по-важно от глобалното затопляне т.е. първият приоритет са мерките за намаляването на такива емисии, като NOx, NO2 и фини прахови частици, като София е част от мрежата на световните столици, които работят за намаляване на вредните емисии. С изпълнението на Плана за действие за устойчиво енергийно развитие на Столична община, се цели намаляване на емисиите на СО2 с до 20% до 2020 година." Това ли е оправданието да не се използва в по-голяма степен електротранспорт? Големи глупендери са тия от СО!!! България не е производител на природен газ. Внасяме го на пазарни цени, които са доволно високи и няма особени шансове да паднат. За сметка на това произвеждаме ток в излишък и това пълни джобовете на червените мафиоти! Ако не друго, София можеше да инвестира в електротранспорт. Не вярвам един електрически автобус да струва много повече от 666 хил. евро, а експлоатационните разходи на електротранспорта са поне тройно по-ниски! Къде са тук еколозите? Тези 60 автобуса има да бълват отработено масло с тонове на година! За СО2 емисиите да не говорим!
Нищо не казаха за лихвата тия от общината! Кой знае каква чудна далавера са заформили по въпроса. В Европа повечето производители предлагат лизинг със смешно ниска лихва. Примерно 0.3% годишно оскъпяване. За кола, която струва 30,000 евро, годишната лихва е под 90€!
Аферим, ашколсун, машала, комшу! 6-700000 за турски автобус.... Това е сделката на века.
Добра новина, но все пак да питам - кои линии ще покриват тези автобуси. По всички линии обслужващи квартал Слатина - 404, 11 75 и 9 се търкалят едни от най-старите автобуси, на възраст от преди 30 години. Та питам жителите от този квартал и сигурна съм и други квартали не заслужават ли срещу така луксозната цена на билет да се возят конфортно или новите са само за автобусите покриващи маршрутите на властта.
Колкото и да е тегаво, за 9 подозирам отново ще си останат малки автобуси. Което е ужасно, защото сегашните са малки, недостатъчни, нередовни и бавни. Та пеша или с автомобил са алтернативите..
колко е луксозната цена на билета? Щото аз плащам 3 евро за билет.
1.60 лв. е луксозната и незаконна цена на билета, наречен карта за еднократно пътуване, съизмерима с цената на 1(един) хляб. Нямам нищо против да плащам и 3 лв. за билет ако масовите заплати са по 3 000 лв. на месец. Но, тъй като масовите заплати са по 7-800 лв., това е супер луксозна цена за градски транспорт.
е отражение на образованието и ценза ми. Щом не рева, значи може и да съм доволен. Чудя се вие обаче за какво смърдите? И 4 ст. да ви направят билетчето, пак ще ревете. Верно е че в България останаха само боклуците.
Абе тва дъщерно дружество на SGEB дали ще последва съдбата на Банката и ще се изнесе по терлици от БГ? Нещо ме съмнява да е ясно как и при какви условия ще се прехвърли този лизинг към новите собственици.
Побързайте със сделката, защото след изборите няма да я сключите. Не очаквах толкова тъпи хора които с непопулярни мерки да се самосвалят. Явно Бойко трябва да развърти метлата за да спаси положението. Доста се постарахте да го провалите!
А ЗАЩО ДА НЕ ГИ ПРАВИМ В БЪЛГАРИЯ? ЗАЩО ДА НЕ ГИ СГЛАБЯМЕ ПОНЕ ТУК ЗАЩО НЕ ПРАВИМ ВЛАКОВЕ ,ВАГОНИ, ЛИНЕЙКИ, ТРАКТОРЧЕТА И ДР. ПОДОБНА ТЕХНИКА ЗАЩО САМО АЛКОХОЛ И ПЛЮСКАНИЦИ-ТОВА СА БИЗНЕСМЕНИТЕ В БЪЛГАРИЯ
Основата на производството на машини и съоръжения е тежката промишленост. За съжаление такава вече няма. Сега може да стане само монтаж, с части от чужбина и български труд.
Защото когато имаше работна ръка в България цяло едно поколение се скъса от приватизации и разграбване на всичко що може да окраде. Сега работниците от тези предприятия работят по чужди такива или берат ягоди и мият чинии някъде си. Сега когато пък има работни места няма кой да ги запълни. Не виждаш ли, че се отварят заводчета за по няколко години и след това се изнасят от България защото няма работна ръка, а тази която я има е некачествена?
има какво да се коментира - над 660 хиляди за автобус...
Виж в нета цени за втора употреба и ще добиеш представа.
Честито на фъндъка,пак ще намаже.В какво превърна столицата тази глу.ва жена.Заприлича на бойно поле.Нито път има като път,нито тротоар,нито колче забито като хората,всичко е направено като за умрял.
Изивинявайте ама аз като човек занимаващ се с машини ще попитам каква е тази идиотщина. Първо една марка, после една друга китайска марка, сега трета марка. А подръжката на един такъв парк от разнородни автобуси излиза златна след това.
няма какво да кажат против нови немски автобуси на газ!
Марките междуградски, градски и туристически автобуси MAN и NEOPLAN се произвеждат в завода на MAN в близост до турската столица Анкара. Този завод е най-големият за производство на автобуси. Най-новата производствена линия е предназначена за MAN Lion’s.
Столична община сключи най-голямата лизингова сделка за доставка на автобуси
60 автобуса на природен газ за 40 млн. лева ще бъдат доставени през 2019 г.
Обратно в новината