17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А колко ще струва завода

А колко ще струва завода

БРАВО ! Дано след получаването на новите автобуси колите по бул. Симеоновско шосе станат повече. Вижте претъпканите автобуси по линиите 102 и 67 сутрин и вечер, а и през събота и неделя. А през деня чакаме по 20- 30 минути, понякога и повече.

На сайта на MAN mantruckandbus точка ком пише, че една от сделките им е в Германия. Според собствения сайт на MAN, DB Regio Bus ще поръча близо 815 градски и междуградски автобуса на обща цена от 190 милиона евро, 435 за 100 милиона и допълнителни 380 автобуса за 90. Не знам какви са по спецификация, но почвам да се изпълвам със съмнения. Средна цена на един от тия автобуси е 233 хиляди евро. Тези за София, без малко са средно три пъти по-скъпи. MAN Lion's City G 18 e точния модел поръчан за София, но не мога да видя сделка в която да излезе точна цена на бройка. Можеби Биволъ трябва да се поровят малко.

Селската даскалица гуши комисиони като за последно, но май наистина ще и е за последно.

Това е поредната голяма Едущина на властващите и сие! Един автобус излиза към 660,000 долара. И за да се обедите в това погледнете офертите на какви цени вървят тези автобуси на Световния пазар !!!

А кой ще ги кара???

вместо постоянно да хвърлят милиони за скъпоструващи, замърсяващи, шумни и скъпи за поддръжка тенекии, по-добре да инвестират в инфраструктурата: да удължат велоалеите, да разширят тротоарите и парковете, да намалят трафика на пушещи евро-бангии по улиците...

Така написана статията ни представя като най модерната тъпоумна столица. Аргумент 1- няма газ станция в която да може да се зареждат метановите автобуси Аргумент 2- познайте какво? Няма и станция за зареждане на електрическите автобуси

Купиха се най-скъпите автобуси МАН, а китайските бяха 3 пъти по-евтени и осигуряваха сглабянето да е в Българиял Това ли е пазарната икономика на Гейсъюза. Германия не инвистира в България в производтво, ние сме колония а не свободна и суверенна държава. Хайде пак на комисионните.

Даскалицата гепи като за последно.

а защо автобусите са чисти само когато са нови?

пристигат чисти и неопетнени. После ги "тунинговат" със съответната мръсотия. Различна за различните гаражи, за да си ги разпознават.

От това ,че всичко се прави добре в Cофия накрая се получи презаселване . И какво е това късогледство и егоизъм-не можаха ли да се чуят със кметовете на другите големи градове с добър стопански резултат ,та да увеличат по този начин бройката и да получат по-изгодни оферти , не е ли по-добре да имаме еднакви автомобили за цялата страна като обществен транспорт ? Ремонта ще бъде къде- къде по грамотен и ще имаме унифицилани цени на доставките на резермни части р а не например ,както сега са цените на лекарствата в различните болници. Tака както я карат-всяка коза за своя крак само губим . Един кмет е по-окомуш и прави нещо,другите подсмърчат. Ами от обединението на общините вземете и прогледайте най после, а не само да подсмърчате че нямате бюджет. София та София! Всички пари там! А другите градове?-да не тръгнем и да обясним ,че България не е само столицата.

Ти с колко автобуса ще участваш?

масово цапате София, без да се регистрирате там и плащате данъците си по местоживеене. Ние ви носим на гърбовете си. И пак ревете.

Това е следствие от лакомията на софиянци. Как може да влезе някой лев в тази държава и да не се преразпредели от софиянци. Което ще рече и съответните комисионни разбира се. И за село нищо не остава...

Няма как ! Всеко кметство само се спасява ! Така е според ЗОП !

Предишните 126 кеш ли са ги купили, та новите 60 са най-голямата по обем сделка?! Или този път ги взимат на цени 3 пъти над пазарната, та бият два пъти повече автобуси от миналия път?!

я дай да видиме МАН на теб по колко ти предложиха бройката, идиоте? :)

А "гражданите с неравен старт и поставени в неравностойно положение" продължават да секат дървета и хвърлят в кюмбетата си всичко, което може да гори и...дими.

"Счита се, че за големите градове, качеството на въздуха е по-важно от глобалното затопляне т.е. първият приоритет са мерките за намаляването на такива емисии, като NOx, NO2 и фини прахови частици, като София е част от мрежата на световните столици, които работят за намаляване на вредните емисии. С изпълнението на Плана за действие за устойчиво енергийно развитие на Столична община, се цели намаляване на емисиите на СО2 с до 20% до 2020 година." Това ли е оправданието да не се използва в по-голяма степен електротранспорт? Големи глупендери са тия от СО!!! България не е производител на природен газ. Внасяме го на пазарни цени, които са доволно високи и няма особени шансове да паднат. За сметка на това произвеждаме ток в излишък и това пълни джобовете на червените мафиоти! Ако не друго, София можеше да инвестира в електротранспорт. Не вярвам един електрически автобус да струва много повече от 666 хил. евро, а експлоатационните разходи на електротранспорта са поне тройно по-ниски! Къде са тук еколозите? Тези 60 автобуса има да бълват отработено масло с тонове на година! За СО2 емисиите да не говорим!

Колкото по скъпо, толкова е по голяма комисионната...

тук са вече по 21 метра

Нищо не казаха за лихвата тия от общината! Кой знае каква чудна далавера са заформили по въпроса. В Европа повечето производители предлагат лизинг със смешно ниска лихва. Примерно 0.3% годишно оскъпяване. За кола, която струва 30,000 евро, годишната лихва е под 90€!

А поне един пример ще може ли? Някоя публична сделка с 0.3% годишно оскъпяване, ей така да си направим сравнението.

Аферим, ашколсун, машала, комшу! 6-700000 за турски автобус.... Това е сделката на века.

кой така каза?

Добра новина, но все пак да питам - кои линии ще покриват тези автобуси. По всички линии обслужващи квартал Слатина - 404, 11 75 и 9 се търкалят едни от най-старите автобуси, на възраст от преди 30 години. Та питам жителите от този квартал и сигурна съм и други квартали не заслужават ли срещу така луксозната цена на билет да се возят конфортно или новите са само за автобусите покриващи маршрутите на властта.

Колкото и да е тегаво, за 9 подозирам отново ще си останат малки автобуси. Което е ужасно, защото сегашните са малки, недостатъчни, нередовни и бавни. Та пеша или с автомобил са алтернативите..

колко е луксозната цена на билета? Щото аз плащам 3 евро за билет.

С каква заплати ги плащаш- 500 евро ли?

1.60 лв. е луксозната и незаконна цена на билета, наречен карта за еднократно пътуване, съизмерима с цената на 1(един) хляб. Нямам нищо против да плащам и 3 лв. за билет ако масовите заплати са по 3 000 лв. на месец. Но, тъй като масовите заплати са по 7-800 лв., това е супер луксозна цена за градски транспорт.

Аз получавам над 3000лв и не бих се качил със смърдящ, въшлив тип като тебе в един автобус.

е отражение на образованието и ценза ми. Щом не рева, значи може и да съм доволен. Чудя се вие обаче за какво смърдите? И 4 ст. да ви направят билетчето, пак ще ревете. Верно е че в България останаха само боклуците.

хахаха. ще ме уплашиш с 3к лв ли? хахахахаха

колко вземам (нерегистриран) Боклуците, които останаха в България, сега я управляват.

Абе тва дъщерно дружество на SGEB дали ще последва съдбата на Банката и ще се изнесе по терлици от БГ? Нещо ме съмнява да е ясно как и при какви условия ще се прехвърли този лизинг към новите собственици.

Едно голямо Браво!

Побързайте със сделката, защото след изборите няма да я сключите. Не очаквах толкова тъпи хора които с непопулярни мерки да се самосвалят. Явно Бойко трябва да развърти метлата за да спаси положението. Доста се постарахте да го провалите!

А ЗАЩО ДА НЕ ГИ ПРАВИМ В БЪЛГАРИЯ? ЗАЩО ДА НЕ ГИ СГЛАБЯМЕ ПОНЕ ТУК ЗАЩО НЕ ПРАВИМ ВЛАКОВЕ ,ВАГОНИ, ЛИНЕЙКИ, ТРАКТОРЧЕТА И ДР. ПОДОБНА ТЕХНИКА ЗАЩО САМО АЛКОХОЛ И ПЛЮСКАНИЦИ-ТОВА СА БИЗНЕСМЕНИТЕ В БЪЛГАРИЯ

Явно защото не си заслужава инвестицията .

Основата на производството на машини и съоръжения е тежката промишленост. За съжаление такава вече няма. Сега може да стане само монтаж, с части от чужбина и български труд.

Защото когато имаше работна ръка в България цяло едно поколение се скъса от приватизации и разграбване на всичко що може да окраде. Сега работниците от тези предприятия работят по чужди такива или берат ягоди и мият чинии някъде си. Сега когато пък има работни места няма кой да ги запълни. Не виждаш ли, че се отварят заводчета за по няколко години и след това се изнасят от България защото няма работна ръка, а тази която я има е некачествена?

Ми тегли кредит и ги прави бе. Пак ли другите са ти виновни. Не ги правим щото българите са некадърни. Тъжно, но истина. Какво си направил досега за 1300 години качествено?

има какво да се коментира - над 660 хиляди за автобус...

Виж в нета цени за втора употреба и ще добиеш представа.

Аз моят голф го взех за 2000лв. То е почти същото.

3евзек

Ами то има и избушени автобуси на по 1 млн км за 30 хил евро, само че не е в това въпросът. Сътщият модел на около 100 хил км върви около 200 хил евро, не лева.

Математик... 40 млн лева за 160 автобуса

Честито на фъндъка,пак ще намаже.В какво превърна столицата тази глу.ва жена.Заприлича на бойно поле.Нито път има като път,нито тротоар,нито колче забито като хората,всичко е направено като за умрял.

Изивинявайте ама аз като човек занимаващ се с машини ще попитам каква е тази идиотщина. Първо една марка, после една друга китайска марка, сега трета марка. А подръжката на един такъв парк от разнородни автобуси излиза златна след това.

С това натискане отгоре и даване на луди пари за "обновяване", докато се раздрънкат тия автобуси и стане трудна/скъпа поддръжката им ... ще са дали пари да ги сменят с ЕВРО8, т.е. тези ще ги бракуват преди да се е наложило да ги ремонтират ;)

няма какво да кажат против нови немски автобуси на газ!

вероятно успешно сглобени в Турция

Завода е в Полша

Марките междуградски, градски и туристически автобуси MAN и NEOPLAN се произвеждат в завода на MAN в близост до турската столица Анкара. Този завод е най-големият за производство на автобуси. Най-новата производствена линия е предназначена за MAN Lion’s.

двигателите не се произвеждат в туркието, маруло!