Двама загинали при две тежки катастрофи
Един човек е загинал, а друг е ранен при катастрофа между три автомобила на пътя София – Варна. Мотоциклетист е загинал на пътя Велико Търново - Габрово.
Обратно в новинатаКоментари - Двама загинали при две тежки катастрофи | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Блондинка (нерегистриран)
А какво е търсил между трите автомобила? Там не се стои! Даже и между два е опасно. Виж, ако бяха трима левенти, това е друга работа.
погребален агент от ЕС (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
SHAH MAT (нерегистриран)
като първа мярка срещу изтичане на капитали са блокирали картите на чужденците! май някои пак ще се връщат до джанката на село :д на всички българи на острова картите са блокирани и не могат да правят преводи !
Бай Ставри
Преди имахме руски тип пътища, които разбиваха колите и нямаше възможност за катастрофи. Сега за какво да си мечтаем: за руски коли и разбити пътища?
1234 (нерегистриран)
Ти на к'ъв се правиш бе дришльо? Мий чинии и не пиши глупости.
antoinettetodorova@hotmail.fr
да правят икономии , ще им потрябват !
antoinettetodorova@hotmail.fr
това ли ви е живота , коли и пътища ... с колата да се утрепя или да утрепя някой друг (хамлет от BG)
Пепи (нерегистриран)
Днес на магистра Струма един идиот ме засече тъй като си говореше по телефона и дори не пусна мигач,след като му светнах ми показа среден пръст.Няма управия с такива водачи прости по родните пътища.
gonzales (нерегистриран)
един самоубиец по-малко.
хехе (нерегистриран)
Преди не се е споменавало за катастрофите, сега дира отразява всяка. Според официалната статистика на КАТ жертвите в ПТП за годините от 1968-а до 2009-а са над 1000 годишно с някои изключения. За последните 5 години жертвите в ПТП са около и под 700 годишно.
:-((( (нерегистриран)
И защо ли ти поставят минуси? Това е истината - преди 10.11.89. годишният брой на загиналите в автокатастрофи беше според МВР средно околохиляда и няколкостотин човека. Сега са повече от два пъти по-малко, въпреки че автомобилитре са поне 10 пъти повече, а за идиотите да не говорим. И аз съм доста учуден, но това са фактите.
8888 (нерегистриран)
като не те е набил пак добрее
ужас (нерегистриран)
Защо никой не цени вече нито собствения си, нито чуждия живот?
dki (нерегистриран)
А случайно да се сещаш, че преди 1989 година населението на тази държава беше с около 3 милиона в повече?
ели (нерегистриран)
Много съжалявам за погубените животи. Дано почиват в мир. Съболезнования на близките...
Курсант (нерегистриран)
Причината е съвсем друга - преди 25 години нямаше еърбеци, коланите не бяха задължителни, инерциалните колани бяха рядкост. Деформируеми и абсорбирзащи зони също нямаше. Не съществуваше понятието пасивна безопасност на автомобила. Отделно болшинството навалица се качваше на коли само събота неделя и ставаше страшно, защото тезихора нямаха никакви навици и тренинг. То и сега събота и неделя си е страшно ама тогава беше още повече. Та затова резултатите са такива по това време.
хехе (нерегистриран)
Причините са комплексни. Във всеки случай явно "мерките" на "законодателите" и "контролните" органи не са сред тях.
Чачич (нерегистриран)
Пълни глупости! :-)
Цв. Цв. (нерегистриран)
От както караме на фарове целогодишно катастрофите намаляват ли намаляват гарантирано от Цв. Цв.
Преди и сега (нерегистриран)
Преди -спомням си от 80те -двете магистрали бяха вече частично готови и пътните им платна бяха по добре поддържани от сега.КАТ контролираше истински и много по спокойно и сигурно се пътуваше!Очевидец съм! Всяко семейство от мойте съседи,приятели,роднини имаше лична кола,цената на бензина беше по поносима от сега с ъс заплата 200лв можеше да купиш 1000литра!Но и вСофия и до морето пътувахме често с обществен транспорт,той беше по евтин,редовен,сигурен иЧИСТ от днешния!!! Самолета до Бургас беше 18лв!!! Нямаше я тази дивашка омраза и за бити на пътя никой не бе чувал.Шофьор се ставаше след неколкомесечно теоритично и много часове практика с инструктор.Рядкост бе да видиш катастрофа ,нямах близки,роднини,съседи пострадали,след 90те ситуацията се влоши рязко и вече е трудно поносима
4Х4 (нерегистриран)
Бяхме с три милиона по-вече но автомобилите бяха поне десет пъти по-малко.
Б.Б (нерегистриран)
От 01 07 2016 задължително с изключени светлини през нощта!
митко пешев (нерегистриран)
Простата и неграмотна Соросоидня и тука се забила. Да защити катастрофите и ГЕРП Малоумна работа
чукча (нерегистриран)
На първо място ,както знаете е високата скорост,неспазването на дистанция и неправилното изпреварване ,ако тези неща се спазват от всички няма да има почти никакви катастрофи .Лошото е ,че много хора с малко опит си мислят ,че са богове на пътя и на тях нищо не може да им се случи.И най странното е ,че уж колите се правят със много системи за сигурност,но в крайна сметка ги правят по бързи и мощни и налице са повече катастрофи ,за фактора пътища няма да пиша......Сега не може пикльо на 19 години със 3 месечна книжка да ми кара кола 200 коня-нали..
Курсант (нерегистриран)
Именно. но техническата безопаснот на автомобилите се повиши в пъти. Преди 25 години при леки удари поради избрените по -горе технически причини и хората оставаха на място. Докато сега съм виждал автомобили в неъзможно за описване състояние и няма жертви. А за контролните органи да неправилно изпреварване или изпреварване на неразрешено място и пет лева литваха на момента, защото милиционерите знаеха местата дето се сучват тези работи и събота и неделя се настаняваха на някое такова място и всички ставаха мирни и тихи. А сега освен за превишена скорост или минаване на червено, аз не знам да има написан акт за друго нещо. отделно събираемостта. Хубаво сложиха видеорегистратори на полицейските коли, да сложат и по един касов апарат и един ПОС терминал за да събират глобите на място и готово.
бегеец, (нерегистриран)
мечраем за по-малко кратуни като теб.
Преди и сега (нерегистриран)
Преди пияниците зад волана се наказваха тежко,а на хроничните книжките се отнемаха!Болшинството шофьори бяха със средно образование.Сега мнозина са необразовани или фиктивно образовани.Преди професионални училища и школи към армията даваха необходимата подготовка на професионалните шофьори.Сега Господари на ефира показаха как се става шофьор на автобус,без да си кормувал никога учебния такъв!!????:-):-):-)!Със статистика не разполагам,но лично съм свидетел,че преди не познавах пострадали в катастрофи,а сега за съжаление няколко мой познати са сред потърпевшите,един от който трайно се инвалидизара,което адски гадно се отрази и на семейството му!
Преди и сега (нерегистриран)
Може би, ако усвои правописа,т.н.бегеец ще успее да напише,че мечтае да изчезнат кратуни като мен,а аз бих добавил и интелектуални трупове като него!Различни сме ,но разликата не е в твоя полза!Затова внимателно с обидите!!
!? (нерегистриран)
Недей да дезинформираш! През 80-те години бензин А92(такъв беше стандартът) струваше 1 лв., а бензин А86(за Москвич 408, Запорожец, ГАЗ, ЗИЛ) струваше 90 ст. Цената от 20ст./литър, за която говориш беше някъде около 1969г., но тогава средната работна заплата е била около 150 лв. Това беше по времето преди арабите да вдигнат цената на петрола. Изтегли си един стар български филм от това време(например "Таралежите се раждат без бодли") и ще видиш колко коли има по булевардите. Казано по-просто: можеш да пресечеш булеварда без да се оглеждаш. За това си има причини... Имам познати от онова време, пострадали от катастрофи. За катастрофите не се пишеше, нито говореше. Също не се говореше за престъпността, но я имаше. Познавам пострадали хора. Аз също съм пострадал тогава от битови кражби - не ги разкриха. И още нещо - много семейства нямаха коли. Не знам какви са ти приятелите...
555 (нерегистриран)
Това, че притежаваш 3 таралясника не те прави по-добър шофьор.
Преди и сега (нерегистриран)
Не си спомням 69,но направих справка вГугал. А86 е струвал 8ст.всеки може да види!При 150 лв заплата!?Разбира се имало е обективни причини за това.пак в Гугал за 1988 се показва цена 40ст,но тогава бе взет курс за развала и ограбване на страната и стоките умишлено се задържаха по складовете за да има дефицит,ръст на цените,недоволство и почва режима да се самосвали!!считам,че 20ст за 1980 е коректна цена ,утре точно ще проверя в НСИ.
... (нерегистриран)
Може само ако се казва Макс Верстапен.Иначе не може.
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Голямо задръстване и човешки останки на пътя след катастрофа на един от изходите на София
Какво се случи в Нова Каледония и какво общо има с това Азербайджан
Още един млад живот остана на пътя
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Президентът не вижда основание за смяна на шефа на НСО заради катастрофата край Аксаково