Камион прегази млад баща, изхвърчал от кола след удар

25-годишен шофьор загина, след като катастрофира, изхвърча от колата си на пътя и бе прегазен от преминаващ камион.

Обратно в новината

Коментари - Камион прегази млад баща, изхвърчал от кола след удар | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да си беше сложил колан.

Ами, с колан е много неудобно да сменяш чалга дисковете.

Шофьорът на камиона е карал с несъобразена скорост.

Не е успял да се самоубие в дървото, защото му е било "писано" да бъде смачкан...!!! Жалко за шофьора на камиона - стрес, психическа травма и унищожено бъдеще...!!! Дааа...!!!

По-скоро дървото.

Боклукчийският камион не е бил достатъчно бърз за да не може да го изпревари идиота ли?

Явно е решил рязко да се прибере, защото отсреща е идвало нещо. Това говори, че е правена рискова маневра с цел изпреварване. Повтаряйте си това, преди да предприемате рискови маневри или скорости - Стигането до точка Б с 1, 5, 15 минути по-рано не струва колкото живота ви!

Коланите, зимните гуми и дневните светлини ги е измислил Бойко Борисов, за да щави хората. А един мигач харчи ток колкото 2 реактора на АЕЦ и затова трябва да се използва само за спиране на аварийки пред чалготеката.

АйтоСлия

Щом още не четем, за ударен от самолет, докато е изпреварвал камион ...

Щом чак на пътя е отхвърчал, нямало е да оцелее даже и без услужливото съдействие на камиона.

Не можа тъпото племе да се научи да кара с колани...

Най-веоятно MAN е карал с твърде висока скорост! Има такива убийци на пътя!

,,но прибирайки се в собственото платно,, платно или лента??? научете малко правилника

Колкото и да е смешно, това е 100% вярно. Просто закона така е написан, че щом си ударил нещо, занчи не си могъл да спреш. А това значи, че си се движил с несъобразена скорост.

Има в Кнежа, катастрофа м/у стопански самолет и каруца /пресичала летището/

Още един кандидат за Дарвинова премия! Тия колани не са поставени за красота в колите.

Двойна комбина БУМ, ДЖВАК

Сега ще дойдат едни катаджии и ще изкарат шофцора на тира, че е карал с несъобразена скорост

От какъв зор тогава ще го изпреварва.

Разговорно може и айтоШлия, но правилно се пише - айтоЗлия!

Щот е маняк!

Жалко, мир на праха на момчето. Ще кажа само едно - това е ужас за близки, приятели, семейство ... И хора, слагайте си коланите. Това момче можеше да е живо. Не ви ли прави впечатление, че птп-та с летален изход намаляха драстично, след като коланите станаха задължителни? Ако поне след една такава новина, някой, който си "слага колана, щот не е готьену и е за лузърите" размисли ще се радвам. Защото утре може да е той, аз или някое друго семейство с деца!!!

Деца получават правото да управляват автомобил след 20-часова подготовка. Когато аз карах шофьорски курс преди близо 40 години имахме 150 часа кормуване и 70 часа теория. Щом пиша това, резултатът е очевиден - след повече от милион километри зад гърба ми съм още жив. Случвало се е да одраскам кола, на всекиго се случва, но никога не съм я блъскал. Дънкан Маклауд е мит и няма наследници. Няма как някой от вас да е един от тях, никой не е безсмъртен, така че мислете първо за своя живот. Ако пазите себе си и другите ще ви пазят. Ако не го правите, и Бог не може да ви опази.

може ли това да е повод за злобеене?

jingiby

А предпазния колан?

Колана е напълно безполезен, не върши никва работа, само пречи.

Да се разследва дали е бил вече мъртъв по време на прегазването!

Пък другото чудо на Кнежа е певицата дет са нас..ра на дансинга!

Изродите на пътя не се спряха - ако не убият невинен - то ще го превърнат зорлем в убиец. Представям си какъв е шока за горкия шофьор.

е когато изгоря пожарната!

Толкова несъобразено висока, че е подразнил джигита - как па няма да го изпревари ей така напук.

накажете го с условно 2 години затвор и 5месеца изпитателен срок ! присъдата да бъде обжалвана от гората в тридневен срок !

150-те часа кормуване по онова време се караха в шофьорските школи. За 'В' категория бяха 30 часа, от които 6 на тренажор. Курсът беше 3 месеца и се ходеше на теоретични занятия 2 пъти на седмица. Тренираше се и на полигон. Голямата разлика тогава и сега е във съзнанието и отговорността на обществото. Но и тогава ставаха катастрофи при много по-малко автомобили. И колкото и да Ви е странно, през 70-те жертвите за година са около 1200, докато сега са около 700.

Този на панталоните ли? Верно е

Лесно е да се трие, трудно е да се учи!

Ако шофьора на камиона бе намалил, сега колко много хора нямаше да са нещастни. Тоя Хюндай една душа носи, можело е да го пусне да си влезе по-спокойно...

А тогава движението беше по-малко и колите бяха по-бавни?! Парадокси...

Големият бройна жертви по онова време се дължи на чисто технически причини: 1. Понятието пасивна безопасност на автомобила не съществуваше. 2.Колани нямаше, 3. Еърбеците също не бяха измислени. 4. Отделно тогава болшинството народ се качваше на кола само събота и неделя защото пресз останалото време беше на работа. Това водеше до загуба на навици и тренинг. Поради горепосочените причини почти всяко ПТП със челен удар или удар в дърво завършваше със смъртен случай, дори да е с ниска скорост. Даже един мой братовчед даде фира при удар в камък с не повече от 20-30 км/ч -таблото на москвича беше железно, а главата му не.

главата ти е напълно безполезна, не ти върши никаква работа, само ти пречи. най-добре да я махнеш

това е мръсна дума

така написана новината излиза, че са установили от какво е загинал водача. което е абсурд към момента. при такъв удар, смъртта му най-вероятно е настъпила при изхвърчането или падането. за да изхвръкне 100 килограмов обект, да прехвърчи до платното, си представете каква кинетична енергия е събрал. най-вероятно камиона е сгази труп, ако питате мен. все пак съм вещо лице, но с условието, че тук реалните данни са оскъдни и изопачени от преписвачите новинари.

интересно цитирай,откъде измъкна тая статистика за 70 те,щото не ми се струва вярна...

За коланите и зимните гуми съм съгласен, ама за карането на фаровете не. Каква е файдата от каране на фарове когато пешеходците и велосипедистите не карат на фарове. За капак от светнатите фарове опред на повечето коли не се виждат мигачите, ама то и кой ли ги включва и без това.

Това комуноидите сте ебаси тъпите парчета!

Има такива идиоти-когато някой ги изпреварва,и те дават газ. много от турските тираджий са такива.

Колана го уважавам и използвам. Зимните гуми - също. Ама дневните светлини са пълен та.ак! Ползата е нулева. Преди законът много добре го казваше "при намалена видимост - мъгла, дъжд, сняг - да се използват къси светлини". Ама ние в бг сме си тъпаци - не можем да го преценим това... и затова - караме на включени фарове и с/у Слънцето.

Дай повече инфо за това чудо, ако можеш!

Статистиката е за брой жертви при ПТП и е вярна, защото почти всяко ПТП между две коли или кола и нещо здраво завършваше със смъртни случаи. Сега при 100 ПТП я има 2-3 смъртни случая. А преди за 100 ПТП щяха да са минимум 50. Прчините ги обясних по-горе